Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.464


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.406


  3. spapako

    spapako

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      506


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.258


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/12/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. 3. Σύστημα δόμησης: Το κτίριο τοποθετείται ελεύθερα μέσα στο οικόπεδο. Όπου το κτίριο δεν εφάπτεται με τα πλάγια και πίσω όρια του οικοπέδου, αφήνεται απόσταση τουλάχιστον 2,50 μ. Μέσα στην απόσταση αυτή επιτρέπεται η κατασκευή εξωστών πλάτους μέχρι ένα (1,00) μέτρο. Η απόσταση μεταξύ ανεξάρτητων κτιρίων μέσα στο ίδιο οικόπεδο ορίζεται σε 2,50 μέτρα τουλάχιστον.
    3 points
  2. Αντιγραφω περιληπτικα απο Α.Γεροντα κ.λ.π "Διοικητικο Δικαιο" ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ: 1) Τα διοικητικα εγγραφα : Ειναι αυτα που εχουν συνταχθει απο δημοσιες υπηρεσιες (Διοικητικες Πραξεις-εγκυκλιοι -μελετες-εκθεσεις-πρακτικα κλ.π).Σε αυτα δικαιωμα γνωσης εχει αυτος με ευλογο ενδιαφερον και δεν απαιτειται η συνδρομη εννομου συμφεροντος . 2) Τα ιδιωτικα εγγραφα (που φυλασσονται σε δημοσιες υπηρεσιες) : Εχουν δικαιωμα γνωσης μονο αυτοι που εχουν ειδικο εννομο συμφερον και μαλιστα μονο για εκεινα που ειναι σχετικα με υποθεση του αιτουντος που εκκρεμει στις δημοσιες υπηρεσιες ή εχει διεκπεραιωθει απο αυτες. Εκτος βεβαια απο τα παραπανω υπαρχουν και περιορισμοι προσβασης οπως π.χ απορρητα εγγραφα αλλα και εφ οσον η διοικηση βασει της διακριτικης της ευχερειας δεν κανει δεκτο το αιτημα προσβασης (π.χ αν θεωρει οτι υπαρχει κινδυνος διοικητικης παραβασης -δικαιωματα πνευματικης ιδιοκτησιας κ.λ.π) Εκεινο που εχει τελικα σημασια ειναι να γινει το αιτημα και η διοικηση αν το απορριψει να το κανει αιτολογημενα και εγγραφως μεσα σε 20 ημερες απο την αιτηση.
    1 point
  3. Μπλέξαμε τους συναδέλφους. Εσύ εξήγησες αυτό, ο άλλος συνάδελφος (δηλαδή εγώ) εξήγησε το άλλο για τη χολή. Πάντως και το σύστημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα στα 3 χρόνια, πάλι όλες τις μελέτες δε σου επιτρέπει να κάνεις; στο ποιός θα γίνεται ελεγκτής μόνο βλέπω να αλλάζει κάτι.. μήπως απλά το θεσμό του ελεγκτή να κάνουμε πιο ουσιαστικό; γιατί το βλέπω ακόμα πιο επισφαλές στα 3 χρόνια να βγαίνεις και να κάνεις στατικές μελέτες..
    1 point
  4. Η αντίσταση στο 3+2 οφείλεται στην ασάφεια του τι δικαιώματα θα δίνει το μπάτσελορ και πόσο θα υπολείπονται αυτών του μάστερ*. Επίσης στην ασάφεια του πώς θα επιλέγεσαι για το δεύτερο κύκλο. Στην ασάφεια και την έλλειψη εμπιστοσύνης. *εκεί έρχεται και η ανησυχία μήπως το μάστερ δε θα είναι "μάστερ σε ολόκληρη την επιστήμη του τάδε μηχανικού" αλλά "μάστερ μόνο στην τάδε εξειδίκευση της επιστήμης του δείνα μηχανικού". η ευρύτητα των αρμοδιοτήτων ΠΜ και ΑΤΜ που λέει ο Ντάνος, βάζει έναν ακόμα παράγοντα του προβλήματος: τις διαφορές εντός των ίδιων των ειδικοτήτων, με ερωτήματα του τύπου μήπως ο συγκοινωνιολόγος δεν είναι "κανονικός" πολιτικός μηχανικός, επειδή έκανε 2 μπετά λιγότερα?
    1 point
  5. ναι, αλλά δεν συνάδει (ο σωματότυπος της καλλιτέχνιδος) με την εκσυγχρονιστική εκδοχή μάλλον παραπέμπει εδώ εμπρός σύντροφοι να στηρίξουμε τη νέα προσπάθεια
    1 point
  6. Επειδή μίλησα με ΕΠΑ, να ενημερώσω (μου το είχε πει εγκαταστάτης ότι γίνεται και γω του έλεγα ότι δεν επιτρέπεται) ότι επιτρέπεται όδευση εντός δαπέδου με εξής προυποθέσεις: 1. άμμος πάνω, κάτω 2. εντός φουρώ αεριζόμενου προς εξωτερικό χώρο 3. Η επικάλυψη (π.χ. πλακάκι) να μην είναι με κόλλα, αλλά με αρμό. Να υπάρχει εν ολίγοις δυνατότητα πρόσβασης και συντήρησης στη σωλήνωση αερίου
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.