Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Steelman

    Steelman

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      296


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.096


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.197


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.430


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι το πρώτο που θα έπρεπε να γίνει για την παιδεία θα ήταν το εξής: 1. Πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή. Παρακάτω δείτε ένα παράδειγμα τι εννοώ. Να μην υπάρχουν πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή και πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο δεν είναι στρατόπεδο. Η παρακάτω δείχνει το ETH ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Δεν υπάρχουν πουθενά κάγκελα. 2. Κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Το πανεπιστημιακό άσυλο συνδέεται με το πνευματικό άσυλο. Οτιδήποτε άλλο δεν γίνεται δεκτό. Δεκτό μόνο το πνευματικό άσυλο. 3. Απαγόρευση της αφισοκόλλησης και βανδαλισμοί στις σχολές. Δείτε τι εννοώ: Οι τελευταίες εικόνες είναι θλιβερές για τα ελληνικά πανεπιστήμια και δείχνει ότι υπάρχει έλλειψη στοιχειώδους παιδείας. Αν ξεκινήσουμε από την παιδεία ίσως καταφέρουμε κάτι να κάνουμε. Οι φωτογραφίες είναι από το google και ουδεμία σχέση έχουν με την προώθηση των sites που τις έχουν. Eαν οι φοιτητές δέχονται τα παραπάνω, τότε πολύ απλά δεν υπάρχει σωτηρία. Παρακαλώ τους συντονιστές για μεταφορά στο σωστό thread.
    3 points
  2. Version 3.0

    1.009 downloads

    Υπολογισμός ημερομηνίας λήξης οικοδομικής άδειας με βαση τους Ν.4067/2012, Ν.4258/2014, Ν.4368/2016. Βάζουμε την ημερομηνία έκδοσης της οικοδομικής άδειας στο κελί με τα κόκκινα γράμματα και από κάτω υπολογίζεται η ημερομηνία λήξης με βάση τις παρατάσεις των αντίστοιχων νόμων. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Ελέγχετε πάντα το αποτέλεσμα με βάση το κείμενο των νόμων.
    1 point
  3. Οπότε έχει : Κάλυψη = 173,11 < 200 Δόμηση = 173,11+35,70 = 208,81 < 213,46 και περνάει ολόσωστος και κοντά στο όριο. Καλημέρα σε όλους ...
    1 point
  4. miltos, - Το ΠΕΑ αναφέρθηκε πριν σαν παλαιότερο αντίστοιχο de jure απαλλαγής στην Πιστοποίηση και όχι στη Μελέτη Ενεργειακής Απόδοσης. - Η παράθεσή σου στο άρθρο 4 αφορά στην περίπτωση στ) από το σύνολο των απαλλαγών που όντως αφορούν σε όλα τα κτήρια (νέα και υπάρχοντα) αλλά, και αυτή η περίπτωση, δεν είναι de jure απαλλαγή ΜΕΑ για όλα τα κάτω των 50 τμ. Ακόμη και αυτή η περίπτωση υπόκειται στις ελάχιστες απαιτήσεις κελύφους (τμήμα πλέον της ΜΕΑ κατά ν.4122 και ΚΕΝΑΚ) που είναι υποχρεωτικές για νέα ή δυνητικές για υπάρχοντα κτήρια. - Στη ριζική ανακαίνιση λοιπόν που αφορά σε συνολική επιφάνεια κάτω των 50 τμ, γίνεται εκείνο το τμήμα της ΜΕΑ που περιλαμβάνει τον έλεγχο κελύφους καθώς και η μελέτη σκοπιμότητας της παρ.2 του άρθρου 6 του ν.4122/13 για την αναβάθμιση, στο βαθμό που αυτά είναι εφικτά (με αιτιολόγηση). - Στην περίπτωσή μας η διάκριση γίνεται και με βάση τις παρ.1.3.3. και 1.3.4. του άρθρου 11 του ΚΕΝΑΚ. Με βάση αυτές τις δύο παραγράφους στην εξαρτημένη λειτουργική συνένωση ισχύουν οι διατάξεις της ριζικής ανακαίνισης και στην συνένωση ανεξάρτητης προσθήκης αυτές των νέων κτηρίων. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, πάντα κατά την προσωπική μου άποψη και αναδιαμορφώνοντας μερικώς εκφράσεις του προηγούμενου σχολίου μου : A. Αν η ανακαίνιση που γίνεται κατά τη λειτουργική συνένωση δεν περιλαμβάνει μέγεθος εργασιών που οδηγούν σε έκδοση αδείας, τότε η συνένωση γίνεται απλά με την έκδοση ΕΕΔΜΚ και χωρίς απαίτηση ΜΕΑ. Β. Αν η ανακαίνιση της συνένωσης περιλαμβάνει μέγεθος εργασιών που οδηγεί στην έκδοση άδειας (άλλος ένας ορισμός ριζικής ανακαίνισης ;), τότε κατά την έκδοση αδείας (κατά την παρ.1 του άρθρου 21 του ν.4122/13) απαιτείται η εκπόνηση του υποχρεωτικού τμήματος της ΜΕΑ (κέλυφος) και της συνοδευτικής αυτής μελέτης σκοπιμότητας στα οποία γίνεται προσπάθεια αναβάθμισης της ενεργειακής απόδοσης της κτηριακής μονάδας στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ : - Παρόμοια αντιμετώπιση (και λογική ελέγχου) υπάρχει και στους χώρους συνάθροισης κοινού κάτω των 50 τμ που αντιμετωπίζονται σαν καταστήματα. Και σε αυτά απαιτείται η μελέτη πυροπροστασίας που περιλαμβάνει όμως μόνο την παθητική. - Το επιχείρημα για τις βιοτεχνίες που ειπώθηκε προηγουμένως, σαν αντίθετο με την παραπάνω άποψη, δεν ισχύει γιατί κατά τη φιλοσοφία των εξαιρέσεων της παρ.7 του άρθρου 4, πρώτα εξετάζεται η χρήση και μετά το μέγεθος. Απόδειξη αυτού το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 4. - Ακόμη δεν μπορώ να αντιληφθώ τη σχέση διώροφης οικοδομής με δόμηση 70 τμ και συνένωσης δύο κτηριακών μονάδων σε μία με συνολικό εμβαδόν κάτω των 40 τμ. Ίσως ένα σκίτσο να βοηθούσε ...
    1 point
  5. εχει στην 1η σταθμη 173,11 κατοικια εχει στην 2η σταθμη 35,70 κατοικια εντος του σδ εχει στην 2η σταθμη 71,40 σαν υποσκαφο πλεον πισινα κλπκλπ. δξ γιατι εχτισε μονον τοσα τμ. ο συναδελφος, παντως επιτρεπεται
    1 point
  6. Καλησπέρα, χρόνια πολλά. Αφού σου άρεσε η Dell πάρε μία με IPS panel που είναι πιο καλό για εφαρμογές γραφείου. Η ανάλυση θα είναι full HD δηλ. 1920 Χ 1080. https://www.skroutz.gr/s/16209471/Dell-SE2719H.html Η απόκριση δεν έχει σημασία για την χρήση που την θες, θα είχες αν την ήθελες πχ. για παιχνίδια. Για το καλώδιο αναγκαστικά θα συνδέσεις το λαπτοπ σου με την οθόνη μέσω HDMI
    1 point
  7. Δεν είναι τα πάντα "δίκαια" στους αυθαιρετονόμους. Δες για παράδειγμα, χώρος σε υπόγεια στάθμη που άλλαξε χρήση από βΧ σε κύρια (πχ κατοικία) λαμβάνει τον ίδιο μειωτικό συντελεστή με αυθαίρετο υπόγειο Β.Χ. Στην περίπτωση αυτή που εξετάζεις βεβαίως και θα συνέφερε να υπήρχε μια παντελώς αυθαίρετη κατοικία με μειωμένο κατά 10% πρόστιμο λόγω "άλλης κατοικίας".
    1 point
  8. Το κλείσιμο Η.Χ εξαιρείται από την υποχρέωση Μ.Σ.Ε. Τα υπερυψωμένα υπόγεια (υποθέτω εννοείς ότι είναι αυθαίρετα) εξαιρούνται και αυτά. Δες λοιπόν τι άλλο σου μένει, χωρίς να αθροίζεις τα παραπάνω. Αν η επιφάνεια των υπόλοιπων αυθαιρέτων είναι μικρότερη των 25 τμ έχεις την εξαίρεση από ΜΣΕ.
    1 point
  9. Συμφωνώ με τον συν/φο dib, κατά τα άλλα αν δεν έχεις τις σχετικές γνώσεις για αυτοψία σε λεβ/σιο πάρε ένα συν/φο κατάλληλης ειδικότητας να πάτε μαζί ώστε να γίνει σωστά η αυτοψία.
    1 point
  10. Σου απαντάω με βάση αυτά που έχω συναντήσει εγώ, χωρίς να τα έχω πετύχει όλα: 1) ΟΚ, η ισχύς είναι συνήθως γύρω στα 4 kW. 2) Συνήθως το δοχείο είναι μαζί με το συλλέκτη εξωτερικά δηλαδή οπότε απώλειες 5 + 2 = 7 και βα απθήκευσης 0,93. Για τις απώλειες δικτύου διανομής από τον Πίν. 4.16 σελ. 122 1η ΤΟΤΕΕ. Μπορεί να χρειαστεί να αυξήσεις κατά 20% τις απώλειες. 3) Στις περισσότερες εγκαταστάσεις που έχω συναντήσει εγώ με αέριο εκ των υστέρων έχουν κόψει το θερμοσίφωνα και έχουν ζνχ από το αέριο αποκλειστικά. Άρα 1 γραμμή με βα δικτύου = 1 και επειδή δεν υπάρχει σύστημα αποθήκευσης βα = 1 και εκεί. Δεν θα έκανα το 0,93 Χ 0,75, βασικά σε κάποια παλιά ΠΕΑ το έχω κάνει αλλα πλέον συζητώντας το και με κάποιους συναδέλφους από εδώ μέσα το κάνω μόνο για κεντρικούς λέβητες. Άρα θα έβαζα ισχύ στο βα 0,93 ότι δηλ. και στη θέρμανση. 4) Για το ζνχ εδώ θα έκανα υπεδιαστασιολόγηση με ng1 = 0,75 δηλ. στον βα για το ζνχ 0,90 Χ 0,75 λόγω κεντρικού λέβητα. Στο δίκτυο διανομής επειδή εξετάζω εντός του διαμ/τος θα έβαζα = 1 και στον βα στην αποθήκευση 0,93 που είναι το χειρότερο εκ των (0,98 και 0,93). 5) Δεν μου έχει τύχει προσωπικά. 6) Ούτε αυτό μου έχει τύχει προσωπικά. Θα το έκανα όπως λες και εσύ δηλ. ίδιο με το νο.4 αλλά με τις αλλαγές που έχω γράψει.
    1 point
  11. Σχολές χωρίς κάγκελα υπάρχουν διάσπαρτες σε όλη την Αθήνα.. επίσης ολόκληρο το Πανεπιστήμιο Πατρών δεν έχει περίφραξη. Και δεν είναι δουλειά των φοιτητών το να μην αποδεχθούν τους βανδαλισμούς. Δηλαδή τι να κάνουν; Εμπάσει περιπτώσει, στο θέμα του πτυχίου, ποιός σου είπε ότι συμφωνούν όλοι με την πενταετία; Σε άλλα θρεντ έχουν γίνει μάχες για το αν το 5ο έτος προσθέτει κάτι παραπάνω στον πολ/μηχ πε ώστε να είναι ανώτερος του πολ/μηχ τε. Που σημειοτέον ότι το πρόγραμμα του ΤΕ έχει πια γίνει πανομοιότυπο με του ΠΕ με τη διαφορά ότι τα χωρέσανε τα μαθήματα ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων στα 4 χρόνια (και μπράβο τους). Επίσης δε μας ξεκαθάρισες τι θα πει "βγαίνω στην αγορά" με το μπάτσελορ; τι ακριβώς δουλειά κάνεις; Μετά αναφέρεις την ακαδημαϊκή προοπτική του μάστερ, που ακούγεται λογικό, αλλά πονηρά κολλάς μαζί του και το "κάτι παραπάνω επαγγελματικά". Μη μου απαντήσεις "όπως γίνεται στην Ευρώπη", να το προσαρμόσεις στην ελληνική αγορά εργασίας, δηλαδή την έκδοση αδειών, τις μελέτες και τα έργα, τη δουλειά με μπλοκάκι στην εταιρεία, την ολιγόμηνη σύμβαση και το μόνιμο διορισμό στο δημόσιο.. καθένα από αυτά σε τι επίπεδο το κατατάσσεις; Το άλλο που λες ότι 25 ετών υπογράφεις τα πάντα δεν ισχύει. Θες τουλάχιστον άλλα 3 έτη για να κατασκευάσεις δημόσιο έργο (που δημόσια είναι αυτά "τα πάντα"), 4 για να το μελετήσεις και από 'κει και πέρα αναβαθμίζεσαι βάσει της εμπειρίας σου και σε συγκεκριμένες μόνο κατηγορίες. Όσον αφορά το κομμάτι των στατικών μελετών πολυόροφων κτιρίων, που όντως έχεις εξουσία από "25 ετών" πρέπει να μας εξηγήσεις τι ακριβώς δε ξέρουν αυτοί που είναι επικίνδυνοι και γιατί αυτό δε μπορεί να διδαχθεί στο πανεπιστήμιο. (μήπως φταίνε οι καταστροφές και η διάλυση των ιδρυμάτων και όχι η αντικειμενική δυσκολία της επιστήμης του μηχανικού; - λέω εγώ τώρα..) Τονίζω ότι δεν είμαι αντίθετος με καμία άποψη, απλά τα διάφορα επιχειρήματα καλό θα είναι να μη δίνονται με μορφή τίτλων αλλά να αναλύονται.
    -1 points
  12. Δηλαδή ενα δημόσιο κτίριο πχ ισόγειο ή δυόροφο κοινοτικό κατάστημα απαιτεί μεγαλύτερη εμπειρία από μια πολυόροφη πολυκατοικία ; Δεν βγαίνει νόημα, φάσκεις και αντιφάσκεις. Για μένα ο 23χρονος και όχι 25χρονος που υποτίθεται οτι μελετά και ακόμα χειρότερα επιβλέπει τέτοια κτίρια απλά είναι επικίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.