Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/2019 in d86a80cc2652f2dbfa6448c55cb1eeb2 Comments

  1. 1 point
    Έχουμε μια σκέψη να δώσουμε δωρεάν την εφαρμογή για 1 πελάτη και 12 τιμολόγια τον χρόνο, χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη, ώστε να εξυπηρετηθεί και η ομάδα αυτή georgios_m
  2. 1 point
    Σαν καινοτομία είναι ευπρόσδεκτη ακόμα και για το ένα τιμολόγιο ενός μισθωτού! Ειδικά αν υπάρχει και περιθώριο για λίγα δωρεάν τιμολόγια. Είναι ένα ξενέρωμα όταν όλα γίνονται με αυτόματες φόρμες, στο τιμολόγιο να κάθεσαι να συμπληρώνεις με το χέρι τα ίδια και τα ίδια.
  3. 1 point
    Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους με αυτήν την ανάρτηση για να βοηθήσω και το λογισμικό μας αλλά και να επιλύσω τις απορίες σας. Η επιστημονική μας ομάδα έχει ασχοληθεί και με το νομοσχέδιο αλλά και με την λειτουργικότητα που παρέχει η εφαρμογή μας, η οποία είναι κατάλληλη για τον κλάδο των κατασκευών. Επίσης ήδη εφαρμόζεται από τα πρατήρια καυσίμων κατά το ήμισυ (μεταφορές βυτία κοκ) και την 1/3/2019 θα εφαρμοστεί καθολικά. Για του λοιπούς κλάδους βγαίνουν οι ερμηνευτικές εντός του 2/19 Ο νόμος 4446 του στο άρθρο 69 αναφέρει :«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Το 2018 βγήκαν οι ΠΟΛ 1166, ΠΟΛ 1167, ΠΟΛ 1218 που καθορίζουν το νομικό πλαίσιο όσον αφορά την αποστολή από τις ταμειακές μηχανές και φορολογικούς μηχανισμούς των πωλήσεων μέσα από εμπορική εφαρμογή και αναμένεται η διάταξη για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγηση Στα μέσα του 12 -2018 η Α.Α.Δ.Ε έδωσε παράστημα για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την ηλεκτρονική τιμολόγηση ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΏΝ ΑΡΧΕΙΩΝ Α.Α.Δ.Ε. 1.ΥΠΟΧΡΕΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (αφορά όλους ακόμα και τους αγρότες με το ειδικό καθεστώς - μπλοκάκια κοκ) 2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ Οι Υπόχρεες οντότητες δύνανται να αποστέλλουν τα λογιστικά τους αρχεία με τους κάτωθι τρόπους, ήτοι μέσω: α) παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης β) εταιριών λογισμικών προγραμμάτων (εμπορικό – λογιστικό) γ) Φ.Τ.Μ .δ) καταχωρητικών εγγραφών απευθείας στην Εφαρμογή ενημερώνοντας τη σύνοψη των «Πρότυπων Παραστατικών Α.Α.Δ.Ε.». Διευκρινίζεται ότι η περίπτωση δ) αναφέρεται κυρίως στις οντότητες που εκδίδουν ετήσια ολιγάριθμα παραστατικά.* ** Σχόλιο i-spirit:Όσον αφορά αυτούς που έχουν μπλοκάκι και εκδίδουν ένα παραστατικό τον μήνα ή το τρίμηνο επί της ουσίας αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί (εισφορές φόρος κοκ) και όχι ως επιτηδευματίες οπότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να έχουν εφαρμογή. * Όσον αφορά το Δ που έχετε αναφέρει και παραπάνω, δηλαδή την χειρόγραφη καταχώρηση σας λέω ότι θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε και τώρα κάνοντας login με τα credentials του taxis σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php?FUNCTION=7 Να πω εν ολίγοις τι αλλάζει με απλά λόγια 1)Τα έσοδα (πωλήσεις) θα δηλώνονται όλα από όλους αυτόματα με παραστατικά που έχουν αντίκρισμα (δηλαδή δεν θα μεταβάλλονται). Είναι σημαντικό να υπάρχει εφαρμογή που δημιουργεί αυτόματα τα ακυρωτικά και τα πιστωτικά με μετασχηματισμό που κρατάει αρχείο ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και να μην διπλο πληρώνουμε ΦΠΑ γιατί βεβαιώνονται αυτόματα. 2)Θα αποδεχόμαστε τα παραστατικά αγορών από αυτούς που τα δήλωσαν ώς λήπτες μέσα από την Α.Α.Δ.Ε και θα τα αντικρίζουμε στην εμπορική μας διαδικασία(Ο λογιστής μας) 3)Θα δηλώνουμε λιανικές, αποσβέσεις κλπ παραστατικά που διαμορφώνουν το λογιστικό μας αποτέλεσμα (Ο λογιστής μας) 4)Οι δηλώσει ΦΠΑ θα συμπληρώνονται αυτόματα Είναι επίσης καλό για όσους έχουν κάποια κίνηση παραστατικών να κάνουν χρήση μιας εφαρμογής όπως είναι το i-spirit ώστε να έχουν καθολική εικόνα των ΦΠΑ και φόρων που έχουν να αποδώσουν. Υπάρχουν όμως και πολλά πλεονεκτήματα από το μέτρο αυτό. Καταλαβαίνω ότι οι αλλαγές τρομάζουν αλλά αλλάζουνε και οι εποχές και πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit software, είναι στην διάθεσή σας έτοιμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία το email μας είναι [email protected] Ελπίζω να βοήθησα. Σπυρόπουλος Νικόλαος Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει όλοι να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά.
  4. 1 point
    Μέχρι να βγει η νομοθεσία απλά υπομονή. Καλή η προσπάθεια όμως, μακάρι να ασχολούνταν και άλλοι με τα λογισμικά.
  5. 1 point
    Ίσως για να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι δεν έχουμε επάγγελμα...
  6. 1 point
    Μας έχουν κουράσει με όλα αυτά, ηλεκτρονικές υποβολές, token ψηφιακής υπογραφής, τώρα αυτό, ας μας αφήσουν λίγο ήσυχους να ασχοληθούμε με το επάγγελμα.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Our picks

    • «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον»: Ολοκλήρωση υποβολής αιτήσεων στην 1η ομάδα Περιφερειών - Οι νέες ημερομηνίες για τις υπόλοιπες Περιφέρειες
      Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:



       



      Ολοκληρώθηκε σήμερα στις 08.45 το πρωί η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος   «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» για τις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας, καθώς εξαντλήθηκαν οι πόροι που προβλέπονταν για όλες τις Περιφέρειες. Υποβλήθηκαν συνολικά 11.880 αιτήσεις και δεσμεύθηκαν περίπου 148,5 εκατ. ευρώ.



       



      Καταχωρήθηκαν συνολικά περί τις 20.670 αιτήσεις σε λιγότερο από ένα 24ωρο. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει την πολύ μεγάλη συμμετοχή του κοινού, η οποία –λόγω του φόρτου στο πληροφοριακό σύστημα- προκάλεσε καθυστερήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τον Α’ κύκλο του προγράμματος, την πρώτη ημέρα καταχωρήθηκαν 15.000 αιτήσεις και ολοκληρώθηκαν μόλις οι 529.



       



      Τα Υπουργεία  Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Ανάπτυξης και Επενδύσεων θα εξαντλήσουν τις δυνατότητες συγχρηματοδότησης από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ (τομεακού ΕΠΑνΕκ και τα 13 Περιφερειακά Προγράμματα) για την τυχόν περαιτέρω χρηματοδότηση, υπό τους όρους επιλεξιμότητας και στόχων που τίθενται επίσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.



       



      Ζητούμε συγγνώμη από τους πολίτες και τους μηχανικούς για την όποια ταλαιπωρία υπέστησαν. Από τις 12 Σεπτεμβρίου είχαμε έγγραφη διαβεβαίωση από την εταιρεία που διαχειρίζεται την πλατφόρμα για την πλήρη ετοιμότητα του πληροφοριακού συστήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα δεν θα μπορούσε να αλλάξει τους δυο προηγούμενους μήνες, χωρίς να προκαλέσει πολύμηνη αναβολή του προγράμματος.



       



      Για να βελτιωθεί ,3η λειτουργικότητα του συστήματος αποφασίστηκε να κατατμηθούν σε μικρότερα υποσύνολα οι επόμενες 2 ομάδες περιφερειών. Συγκεκριμένα το χρονοδιάγραμμα υποβολής των δηλώσεων διαμορφώνεται ως εξής:



       



      -      Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου: Πελοπόννησος, Ιόνια Νησιά



      -      Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου: Στερεά Ελλάδα, Βόρειο Αιγαίο



      -      Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου: Αττική



      -      Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου: Κρήτη, Νότιο Αιγαίο



      -      Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου: Δυτική Μακεδονία



       



      Η έναρξη υποβολής των αιτήσεων στην κάθε Περιφέρεια/ομάδα Περιφερειών θα ξεκινά στις 10.00 το πρωί της οριζόμενης ημερομηνίας.  
      • 0 replies
    • Εξασφάλιση προσβασιμότητας των ατόμων με κινητικές δυσκολίες στα κτίρια
      Ενα σημαντικό ζήτημα στον σχεδιασμό των κτιρίων και των δημόσιων χώρων αποτελεί και η ανεμπόδιστη πρόσβαση όλων των ατόμων ανεξαρτήτως ηλικίας ή/και φυσικής κατάστασης. Σύμφωνα με την ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία και τις Οδηγίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος, απαιτείται ο σχεδιασμός των κτιρίων καθώς και των κοινοχρήστων χώρων να γίνεται έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η προσπέλαση των ατόμων με κινητικές δυσκολίες. Γι αυτό το λόγο μέχρι το 2020 θα πρέπει όλα τα κτίρια στη χώρα μας, να έχουν προβεί στις κατάλληλες παρεμβάσεις δεδομένου ότι πέρα των ατόμων με κινητικά προβλήματα, τα άτομα με παροδικές αναπηρίες και τα λοιπά εμποδιζόμενα άτομα (έγκυες, νήπια, μικρά παιδιά, υπερήλικες κ.ά.) αποτελούν το 50% περίπου του πληθυσμού της χώρας (δηλ. ένας στους δύο πολίτες) με αυξητικές ανάγκες.
      • 0 replies
    • ΕΣΠΑ 2021-2027: Η κατανομή των πόρων της νέας προγραμματικής περιόδου
      Επενδύσεις στους τομείς της έξυπνης τεχνολογίας, των καθαρών μορφών ενέργειας, των δικτύων (οδικών και ψηφιακών) και πολιτικές στήριξης της απασχόλησης, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της κοινωνικής εμβάθυνσης και καταπολέμησης της φτώχειας, χρηματοδοτούνται από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027.

      Σύμφωνα με την πρόταση της Κομισιόν, στη χώρα μας κατανέμονται 19,2 δισ. ευρώ (σε τιμές 2018) για το 2021-2027, έναντι 17,8 δισ. ευρώ (τιμές 2018) για το 2014-2020, δηλαδή αύξηση των πόρων από την Πολιτική Συνοχής κατά 1,4 δισ. ευρώ (+8%), σε σχέση με την τρέχουσα δημοσιονομική περίοδο. Η πολιτική συνοχής εξακολουθεί να επενδύει σε όλες τις Περιφέρειες, λαμβάνοντας πάντα ως βάση τις 3 κατηγορίες.
      • 0 replies
    • Effispray: Διαδραστικός χάρτης υπολογισμού καιρικών συνθηκών για ψεκασμούς
      Το EffiSpray είναι ένα εργαλείο το οποίο υπολογίζει, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία κτλ), την ιδανική ημέρα και ώρα για τον ψεκασμό, για τις επόμενες πέντε ημέρες. Με την βοήθεια του EffiSpray, μειώνεται το ρίσκο αποτυχίας του ψεκασμού, συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση των αριθμών ψεκασμών ανά καλλιεργητική περίοδο.

      Με την χρήση του διαδραστικού χάρτη του EffiSpray, μπορείτε να βρείτε εύκολα τη περιοχή που σας ενδιαφέρει, και κάνοντας κλικ στη περιοχή αυτή να δείτε το ημερολόγιο με τις ημερομηνίες που οι καιρικές συνθήκες είναι ιδανικές για ψεκασμό.

      Δείτε αναλυτικά εδώ: https://www.effispray.gr/
      • 5 replies
    • Έρχεται η β' φάση του «Εξοικονομώ κατ' Οίκον ΙΙ»
      Πρόθεση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας είναι να προκηρύξει μέσα στην εβδομάδα τη δεύτερη φάση του «Εξοικονομώ κατ’ Οίκον ΙΙ», του προγράμματος ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη από την περασμένη άνοιξη. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η δεύτερη φάση θα έχει προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μείωσης του ενεργειακού κόστους και αποτυπώματος σε τουλάχιστον 22.500 κατοικίες.

      Η νέα φάση που θα προκηρυχθεί θα έχει πολύ ελάχιστες διαφοροποιήσεις από το πρόγραμμα που «τρέχει» ήδη. Μία από τις σημαντικότερες θα είναι ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, θα υπάρχει η δυνατότητα υπαγωγής δικαιούχων με ακόμη μεγαλύτερα ατομικά ή οικογενειακά εισοδήματα από τις υφιστάμενες οικονομικές κατηγορίες, στην περίπτωση που σχεδιάζουν να καλύψουν ένα μέρος του κόστους με τραπεζικό δανεισμό. Οι δικαιούχοι αυτοί δεν θα μπορούν να διεκδικήσουν επιχορήγηση για τις εργασίες στις οποίες θα προχωρήσουν, θα έχουν ωστόσο τη δυνατότητα να λάβουν επιδότηση επιτοκίου για το δάνειο που θα συνάψουν.

      Επίσης, βελτιωμένη θα είναι η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων, ώστε να μην ανακύψουν τα προβλήματα διακοπών λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος, που είχαν παρουσιαστεί στην πρώτη φάση του προγράμματος. Ωστόσο, ακόμη δεν είναι σαφές αν η πλατφόρμα θα «ανοίγει» σε διαφορετικές χρονικές περιόδους ανά ομάδες γεωγραφικών Περιφερειών, όπως τελικά έγινε στο προηγούμενο πρόγραμμα.

      Από την άλλη πλευρά, οι όροι του νέου κύκλου θα είναι πανομοιότυποι με αυτούς του «Εξοικονομώ κατ’ Οίκον ΙΙ», κάτι που σημαίνει πως θα ισχύουν τα ίδια κριτήρια για τις επιλέξιμες κατοικίες, ενώ ανάμεσα στις παρεμβάσεις που θα μπορούν να γίνουν θα είναι και πάλι η αντικατάσταση κουφωμάτων, η θερμομόνωση του κελύφους του κτηρίου, η αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης, αλλά και η αναβάθμιση του συστήματος ζεστού νερού χρήσης.
      • 3 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.