Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      6.309


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.849


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.117


  4. Polytexnitis

    Polytexnitis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      261


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/02/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Ο χρόνος χρησικτησίας αποδεικνύεται ΜΟΝΟ με δικαστική απόφαση. Το έχουμε αναφέρει (και περιγράψει πώς) κατ' επανάληψιν. Συνεπώς, η συμβολαιογραφική κοπτορραπτική, θεωρείται (πολεοδομικά) ως μη ισχύουσα, αναφορικά με το χρόνο δημιουργίας, διότι ο συμβ/φος γράφει ό,τι του δηλώσεις (και ουδεμίαν ευθύνη φέρει).
    3 points
  2. Δεν χρειάζεται να το ψάξεις ιδιαίτερα, σου στέλνω π.μ. (για να μην εκτιθέμεθα) Κανονικά, ο έτερος θα πρέπει να δηλώσει το εξ αδιαιρέτου ποσοστό, αλλά επειδή θα μπλέξει, προτείνω να το δηλώσει ως ανεξάρτητο (με χρησικτησία και τίτλο, αν δεν υπάρχει πρόβλημα στο κτημ/γιο), και στη συνέχεια να πάνε δικαστικά
    2 points
  3. Επειδή μεγάλο θέμα ανοίχτηκε με την Ηλεκτρονική Υποβολή ή Γραφείο Κτηματογράφησης που συζητάτε εδώ μέσα εγώ θα πω το εξής. Ας πούμε ότι έχεις έναν πολύ καλό πελάτη που θες να τον προσέξεις. Και αναλαμβάνεις να του υποβάλλεις τη δήλωση του Κτηματολογίου. Θα πρέπει να ταξιδέψεις 100-200 χιλιόμετρα (αν είσαι τυχερός θα πας σε Γραφείο Κτηματογράφησης κοντά σου), να περιμένεις σε 2-3 διαφορετικές ουρές (νομικός έλεγχος / εντοπισμός / καταχώριση). Αυτός ο κόπος θα πρέπει να πληρωθεί με μια αμοιβή δυσανάλογα υψηλή της υπηρεσίας που παρέχεις, γιατί αυτό δεν αποκλείει ο ανάδοχος να στα περάσει όλα λάθος στην επεξεργασία. Από τυπογραφικά λάθη στα στοιχεία ταυτότητας και τη διεύθυνση μέχρι λάθος εντοπισμό, να χάσει τον τίτλο χίλια δυο. Και μετά τι; Θα έχεις πληρωθεί ένα σεβαστό ποσό και πάλι θα πρέπει να ξαναπληρωθείς για να τα διορθώσεις. Δεν πιστεύω ότι αξίζει έτσι ο καλός πελάτης. Από πρόσφατη εμπειρία μου, οι υπάλληλοι στα γραφεία επειδή εξυπηρετούν πλήθος κόσμου κάθε μέρα, κάνουν σοβαρά λάθη την ώρα που πας για έλεγχο. Ένας που ξέρει τα βλέπει και τους τα επισημαίνει, αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις. Για να μην πω για δικηγόρους που μου διορθώναν τη δήλωση γεμίζοντας την μουτζούρες μόνο και μόνο για να την επαναφέρουμε μετά με τους μηχανικούς κατά τον "εντοπισμό". Είχε κάτσει ο αθεόφοβος να μετατρέψει τα κλάσματα στα ποσοστά κυριότητας σε ποσοστο %.....Τραγικά πράγματα.. Συνεπώς, αναλαμβάνεις ηλεκτρονική δήλωση. Πολύ έυκολα πράγματα άρα μπορείς να πεις στον πελάτη σου μια φυσιολογική και λελογισμένη αμοιβή. Έχει 15 πεδία για παρατηρήσεις για να γράψεις ότι θες, ότι λεπτομέρεια σου κατέβει. Επίσης, επειδή είναι ήδη ηλεκτρονικά τα στοιχεία, δεν θα υπάρξουν τυπογραφικά λάθη, δεν θα χαθεί συμβόλαιο/τίτλος/πιστοποιητικό μεταγραφής (εκτός αν πάθει κάτι το σύστημα). Οπότε μένει μόνο ο ανθρώπινος παράγοντας για το λάθος. Ούτως ή άλλως, όπως ξέρετε όλοι όσοι έχετε παρακολουθήσει 1-2 κτηματογραφήσεις το αν θα σου περαστεί σωστά η ιδιοκτησία ή όχι είναι θέμα τύχης κάποιες φορές. Σε ποιόν υπάλληλο θα πέσεις, αν θα είναι η περίοδος που πρέπει να πιεστούν να βγάλουν 15 δηλώσεις σε κάθε βάρδια, κλπ κλπ. Τέλος, μην ξεχνάτε θα γίνει διπλή ανάρτηση, άρα θα υπάρχει μια ευκαιρία παραπάνω για διορθώσεις. Για μένα ηλεκτρονική υποβολή στο 90% των περιπτώσεων
    2 points
  4. Θα ήθελα αλλά ο πελάτης δεν θέλει να τραβιέται μακριά. Ειναι εκπροθεσμη δήλωση (οπότε έχει μείνει μόνο ένα γραφείο στην περιοχή της μελέτης) , αλλά εχεις την δυνατότητα μέσω του site. EDIT Απο site αναδόχου: Στην περίπτωση που ο δικαιούχος απέκτησε αρχικά την ψιλή κυριότητα ακινήτου με γονική παροχή κατά την οποία παρακρατήθηκε από τον γονέα η επικαρπία για λογαριασμό του και για τον/την σύζυγό του και ο παρέχων γονέας μετέπειτα απεβίωσε, θα ισχύουν τα παρακάτω: Εάν ο/η σύζυγος συμβάλλεται στο συμβόλαιο της γονικής παροχής και αποδέχεται ρητά την πρόταση δωρεάς “αιτία θανάτου” της επικαρπίας, τότε ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΚΑΡΠΙΑΣ και θα πρέπει να δηλώσει ο ίδιος το δικαίωμα αυτό. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προσκομιστεί το συμβόλαιο της γονικής παροχής και η ληξιαρχική πράξη θανάτου του αποβιώσαντος παρέχοντα γονέα. Εάν ο/η σύζυγος δεν συμβάλλεται στο συμβόλαιο της γονικής παροχής για να αποδεχτεί την πρόταση δωρεάς επικαρπίας, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ και θα πρέπει, για να αποκτήσει την επικαρπία, να αποδεχτεί την πρόταση δωρεάς “αιτία θανάτου” με νέα συμβολαιογραφική πράξη, νομίμως μεταγεγραμμένη. Στην περίπτωση αυτή, με το θάνατο του αρχικού επικαρπωτή η επικαρπία συνενώθηκε με την ψιλή κυριότητα και το τέκνο θα πρέπει να δηλώσει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ συνυποβάλλοντας με το συμβόλαιο της γονικής παροχής και τη ληξιαρχική πράξη θανάτου του γονέα/επικαρπωτή. Εάν έχουν αποβιώσει και οι δύο γονείς, τότε το τέκνο θα πρέπει να δηλώσει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ, συνυποβάλλοντας με το συμβόλαιο της γονικής παροχής και τις δύο ληξιαρχικές πράξεις θανάτου των δύο του γονέων. Μαλλον θα την σκανάρω σαν τελευταια σελίδα του συμβολαίου...
    2 points
  5. Version 4.00

    21.679 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  6. Version V2

    893 downloads

    WINDOOR v2.LSP Σχεδιαζει Οψεις για Πορτες και Παραθυρα, Συρομενα ή Ανοιγομενα. Βελτιωμενη εκδοση
    1 point
  7. Μου είχαν πει τηλεφωνικά ότι στις ποσότητες βάζουμε την επιφάνεια του δομικού στοιχείου και δηλώνεις τον αριθμό ενός από τα παραστατικά που αφορούν τον κάθε ανάδοχο (αν αυτός έχει πολλά). Θα τα δουν όλα από τα σκαναρισμένα στοιχεία.
    1 point
  8. Απο λεφτά: Εγώ έπαιρνα 1200 καθαρά σαν Τεχνικός Διευθυντής. Υπήρχαν και συνάδελφοι τεχνικοί διευθυντές άλλων ΙΚΤΕΟ που έπαιρναν από 1300 μέχρι και 1700 καθαρά. Σαν ελεγκτής έπαιρνα 750 καθαρά (το 2008). Τα περισσότερα ΙΚΤΕΟ είναι ανοιχτά και Σάββατο οπότε έπρεπε να δουλεύω και Σάββατο σαν ελεγκτής (με μία μέρα μέσα στην εβδομάδα ρεπό). Από συναδέλφους που κάνουν ακόμα αυτή τη δουλειά, έχω μάθει ότι πλέον δουλεύουν και τις 6 μέρες της εβδομάδας (χωρίς ρεπό), με τα ίδια χρήματα. Όταν ήμουν τεχνικός διευθυντής (το 2011) δούλευα ΚΑΙ τις 6 μέρες. Εννοείται ότι υπάρχουν βάρδιες, μία πρωινή και μία το απόγευμα. Από συνθήκες εργασίας τώρα: Υπήρχε τρομερή πίεση από τους ιδιοκτήτες των ΙΚΤΕΟ να περάσουμε οχήματα τα οποία ήταν επικίνδυνα, επειδή ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι φίλος με τον ιδιοκτήτη του ΙΚΤΕΟ ή επειδή τα έφερε μάντρα μεταχειρισμένων ή συνεργείο που έχει κάνει ειδική συμφωνία, κάτω από το τραπέζι, με το ΙΚΤΕΟ. Αυτό γινόταν και στα 3 ΙΚΤΕΟ που δούλεψα αλλά και από ότι μου έχουν πει συνάδελφοι από άλλα ΙΚΤΕΟ. Έχω τσακωθεί, και μάλιστα είχα παραιτηθεί από ένα ΙΚΤΕΟ, επειδή μας ζητούσαν να περάσουμε όχημα που: 1.είχε διαρροή στο σύστημα πέδησης 2.Δεν είχε ταμπλό 3.Είχε εμφανώς γυρισμένα χιλιόμετρα 4.λείπανε οι πινακίδες 5.Μας είχε ζητηθεί να βγάλουμε δελτίο ελέγχου σε όχημα που ο ιδιοκτήτης έστειλε την άδεια με φαξ. Κάθε ελεγκτής μπορεί να ελέγξει μέχρι ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων την ημέρα, 20 αν θυμάμαι καλά. Όταν συμπληρώσεις αυτόν τον αριθμό, σου ζητάνε να υπογράψεις σαν κάποιος από τους ελεγκτές που έχουν ρεπό ή σαν κάποιος από τους ελεγκτές φαντάσματα. Υπάρχουν λοιπόν, σε ορισμένα ΙΚΤΕΟ ελεγκτές-φαντάσματα. Κάθε γραμμή ελέγχου πρέπει να έχει συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού ανά βάρδια (νομίζω 2). Κάποιοι ιδιοκτήτες ΙΚΤΕΟ, έχουν κάποιο μηχανικό Ελ.Επαγγελματία, γνωστό που φαίνεται στα χαρτιά σαν ελεγκτής αλλά δεν πατάει ποτέ το πόδι του εκεί. Τη "δουλειά" του, τα 20 οχήματα που είπα παραπάνω, την κάνουν οι υπόλοιποι ελεγκτές. Ορισμένα ΙΚΤΕΟ έβγαζαν δελτία ελέγχου απλά με το να στείλεις την άδεια του οχήματος με φαξ ή email. Πλέον δεν ξέρω αν γίνεται αυτό μιας και πρέπει το όχημα να φωτογραφίζεται στη γραμμή ελέγχου. Βέβαια γίνεται το αμάξι να είναι χρέπι και πάλι να βγει και φωτογραφία και δελτίο τεχνικού ελέγχου χωρίς ελλείψεις. Απλά σπρώχνεις το αμάξι στη γραμμή ελέγχου, το βγάζεις φωτογραφίες και παίρνεις μετρήσεις με άλλο αμάξι. Εννοείται ότι τσακωνώμασταν συνέχεια με ταξιτζήδες που είχαν διαφορετική διάσταση ελαστικών με αυτή που έγραφε το ταξίμετρο (κοινώς κλέβανε). Εννοείται ότι τις περισσότερες φορές (το 95%) το περνάγαμε στο τέλος γιατί ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να βγει κακό όνομα στο ΙΚΤΕΟ και να χάσει την πελατεία των ταξιτζήδων. Παλιά τον έλεγχο πιστοποίησης τον έκανε το ΕΣΥΔ κατά το πρότυπο ISO 17020. Δεν χαρίζανε κάστανα κατά τον έλεγχο, αν και πάλι μπορούσες να κρύψεις πολλά πράγματα. Αυτό είχε αλλάξει επί υπουργίας Βορίδη, και το 17020 άλλαξε με το 9001 και το ρόλο του ΕΣΥΔ μπορεί να τον κάνει κάποιος φορέας πιστοποίησης όπως κάποιος TuV. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να ισχύει αυτό, αλλά είχε ρίξει το ήδη χαμηλό επίπεδο χαμηλότερα. Επίσης, ο αρχικός νόμος προέβλεπε ότι δεν μπορούσε να ιδρύσει ΙΚΤΕΟ κάποιος που είχε μέχρι και 2ου βαθμού συγγένεια με κάποιον που είχε επιχείρηση σχετική με αυτοκινητα (αντιπροσωπεία, μάντρα μεταχειρισμένων, συνεργείο, ενοικιαζόμενα οχήματα κλπ). Πάλι επί ΝΔ άλλαξε ο νόμος και συγγενείς μέχρι 1ου βαθμού μπορούσαν να ανοίξουν ΙΚΤΕΟ. Ένα από τα ΙΚΤΕΟ που δούλευα ήταν του γιου ιδιοκτήτη συνεργείου. Αυτά από εμένα.
    1 point
  9. εχεις καταλαβει τον λογο που αρνιεται την τροποποιηση της συστασης ο απο πανω?
    1 point
  10. με κανεις και μενα να απορω rootbreaker, οποτε αν θες εξηγησε λιγο το γιατι? Δεν μπορω να το καταλαβω, οταν λες μαλιστα πως ειχες φτασει σε ψηλη θεση σαν Διευθηντης, την θεση αυτη κακη την θεωρεις μισθολογικα?
    1 point
  11. Σωστά, αλλά τώρα για τις εισφορές του 2019 για κάποιον λόγο δεν τις λαμβάνει υπόψη (δεν τις αθροίζει). Λαμβάνει υπόψη ό,τι καταβλητέες εισφορές έχουν να κάνουν καθαρά με ΕΦΚΑ και όχι με τ.ΤΣΜΕΔΕ (αναδρομικά, ρυθμίσεις, κλπ). Προσωπικά καταλαβαίνω ότι λαμβάνουν το ποσό των εισφορών-καταβλητέων από τα δικά τους (του ΕΦΚΑ) αρχεία-εκκαθαρίσεις-υπολογισμούς και δεν βλέπουν το τι έχεις αποτυπώσει φορολογικά στο Ε3 αναφορικά στις εισφορές. Από το Ε3 και γενικότερα την φορολογική δήλωση μάλλον χρησιμοποιούν μόνο το ποσό το φορολογητέο και σε αυτό αθροίζουν τις καταβλητέες εισφορές που έχουν στα δικά τους αρχεία. Δεν είν' κακό αυτό για 'μας
    1 point
  12. συμφωνω με τον τετρις Με βαση οσα αναφερεις, σε τι να κανει τροποποιησητης συστασης και για ποιόν λογο και, εν τελει, σε ποιές διαταξεις στηριζει αυτη την απαιτηση? Σε δικο του τμημα επεκταθηκε, αυτο εκλεισε...δεν κατελαβε απο διπλανον ή απο τα κοινοχρηστα...
    1 point
  13. Εάν στον πίνακα της σύστασης ο.ι. η επιφάνεια είναι 118 μ², δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όχι, έχεις μπλέξει. Πάντως το θέμα είναι καθαρά νομικό (συμβ/κό), και ίσως πρέπει να πάρεις τη γνώμη κι άλλου συμβ/φου.
    1 point
  14. εχει μια αναλυτικη ΠΟΛ του 1993 1996 για την συνενωση καθετης με διπλανο γηπεδο. Θα μιλησεις για τις προυποθεσεις, την διαδικασια και τα εξοδα με τον συμβολαιογραφο σου
    1 point
  15. Με βάση το ιστορικό που περιγράφεις, η συνολική έκταση είχε αγοραστεί από κάποιο ΟΣ, και αυτός μοίρασε στα μέλη του "οικόπεδα" σύμφωνα με ένα αρχικό σχέδιο. Η περιοχή εντάχθηκε αργότερα σε σχέδιο πόλης που άλλαξε τη μορφή του αρχικού σχεδίου. Ο ΟΣ πρέπει να είχε εφαρμόσει το σχέδιο πόλης στο έδαφος, ώστε να οριοθετηθούν τα νέα ΟΤ (οικοδομικά τετράγωνα) και τα νέα οικόπεδα. Η οριοθέτηση στο έδαφος γίνεται, συνήθως, με κολωνάκια από μπετόν. Αυτό που ζητάει, μάλλον, ο μηχανικός είναι η εφαρμογή του σχεδίου πόλης στο έδαφος, η οποία, θεωρητικά, πρέπει να έχει εγκριθεί από τη Νομαρχία. Ρώτησε, λοιπόν, τον ΟΣ ή/και την Πολεοδομία αν έχει ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία και έχει συνταχθεί το σχέδιο εφαρμογής στο έδαφος.
    1 point
  16. Μάλλον το σύστημα διαβάζει την κατηγορία 4 και επειδή συνυπάρχει με παράβαση άλλης κατηγορίας, δεν εφαρμόζει το εδάφιο που λέει ότι όταν η μοναδική παράβαση είναι παράβαση αναλυτικού δεν υποβάλλονται τα περισσότερα σχέδια.
    1 point
  17. Συναίνεση ζητάς για να κάνεις μία εργασία που θα δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα (π.χ. επίχρισμα, χρώμα, μόνωση ) και όχι επειδή πάτησες για λίγο την σκαλωσιά σε κοινόχρηστο χώρο. Αν όμως είναι να στήσεις σκαλωσιά σε ιδιωτικό χώρο, τότε βέβαια δεν έχεις το δικαίωμα αν δεν σε αφήσει ο ιδιοκτήτης. *EDIT: Τα ικριώματα τα επιλέγεις σε συνδυασμό πάντοτε με άλλη εργασία. Έτσι, πιστεύω ότι κατά την επιλογή και μόνον της περίπτωσης: θ) Για τοποθέτηση ικριωμάτων, σε συνδυασμό με κάποια άλλη περίπτωση, το σύστημα εσφαλμένα ζητάει συναίνεση αν η άλλη περίπτωση γράφει ρητά ότι δεν απαιτείται (για παράδειγμα η περίπτωση κε) Κατασκευή τζακιών με τις καπνοδόχους, επίσης δεν θέλει συναίνεση).
    1 point
  18. Τελικά έβγαλα άκρη για αυτό. Όταν έβαζα το ποσό του ενός προμηθευτή και το αποθήκευα πριν φτιάξω και τους υπόλοιπους το έσβηνε, γιατί (υποθέτω) έλεγχε το άθροισμα των ίδιων κεφαλαίων (άσχετα αν είχα βάλει το σωστό ποσό στο συγκεκριμένο προμηθευτή). Όταν τα συμπλήρωσα όλα τα ποσά, και το αποθήκευσα στο τέλος, το πήρε.
    1 point
  19. Παιδιά θέλω να σας ενημερώσω, για το κτισματάκι του 65 που θέλω να τακτοποιήσω.σαφώς και είμαι πριν την κήρυξη, έχω προσκομίσει έναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ φάκελο με τοπογραφικά, όψεις τομές κλπ, έχω σχεδιάσει ακόμα και το πομολάκι της πόρτας, και η αρχαιολογία, αφού μου ζήτησε αποδεικτικό ότι όντως αυτή την αεροφωτογραφία μου την έδωσε κάποιος(και δεν την έφτιαξα μόνη μου-για να καταλάβετε έστειλα την αίτηση που έκανα στη ΓΥΣ και τα email)θα ήθελε να κάνει δοκιμαστική τομή μέσα στο σπίτι (μέσα γιατί όσο είναι το σπίτι είναι και το οικόπεδο-ιδιοκτησία).. Πείτε μου εσείς τώρα για νόμους και άρθρα....κάνει ό, τι θέλει ναι ή ου?
    1 point
  20. Σε αντίστοιχη δική μου συνέντευξη με κατασκευαστική εταιρεία που διαφημίζεται πως φέρνει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, ο καθαρός μισθός (μισθωτή εργασία) έβγαινε 660€ (Μηχανικός με εμπειρία >15 ετών). Εννοείται ούτε λόγος για βενζίνη και διόδια, παρά μόνο μια έκπτωση 50% για τη μηνιαία κάρτα προς Αεροδρόμιο. Συμφωνήσαμε στη δεύτερη συνέντευξη, τους είπα προχωράμε βεβαίως & όταν με πήραν τηλέφωνο να πάω να υπογράψω, αρνήθηκα λέγοντας πως φεύγω στα καράβια. Όπως μου έκαναν πλάκα, τους έκανα. Ξεφτίλα και λίγη είναι η λέξη.
    1 point
  21. Εννοεί ο kan62 ότι βάσει Ν 3028 έτσι και αλλιώς οι τακτοποιήσεις (αυτή την ερμηνεία έχουν και οι αρχαιολογοι) έπρεπε να εγκρίνονται πρώτα από αυτούς, εφόσον αφορούν σε χώρους εποπτείας του ΥΠΠΟ. Στο σκεπτικό αυτό βέβαια δε συμφωνώ ακριβώς, γιατί ήρθε ένας μεταγενέστερος Νόμος πχ ο 4178 και καθόρισε προϋποθέσεις υπαγωγής. Το θέμα είναι ότι για αρχαιολογικούς χώρους έλεγε "εφόσον δεν απαγορευόταν η δόμηση κατά το χρόνο κατασκευής", το οποίο εγώ πχ το ερμηνεύω απαγορευόταν (πχ ζώνη Α), ενώ οι αρχαιολόγοι το ερμηνεύουν ότι από τη στιγμή που ΄έπρεπε να περάσεις πρώτα από αυτούς και δε το έκανες, δε σου εγκρίνουν σχεδόν τίποτα! Ειδάλλως θα είναι έκθετοι αυτοί όπως πιστεύουν με βάση το Ν 3028 !!!! Στρουθοκαμηλισμοί και μαζί κουτοπονηριές του Ελληνικού Δημοσίου που από τη μία εισπράττει πρόστιμα, αυξημένα ΕΝΦΙΑ κλπ και από την άλλη αφήνει έκθετο τον κόσμο με όλα αυτά τα κενά στις διαθέσεις ερμηνείας κάθε υπαλλήλου.
    1 point
  22. Αν υπήρξε ποτέ τέτοια συζήτηση , αυτός που το σκέφτηκε ήταν επιεικώς ηλίθιος για 3 τουλάχιστον λόγους : α. Διότι έχεις ένα νόμο ο οποίος ρυθμίζει παράνομες καταστάσεις κατά παρέκκλιση σχεδόν κάθε νόμιμης διάταξης. β. Διότι ο 4178 που δεν είχε τέτοιες απαιτήσεις δεν κρίθηκε αντισυνταγματικός γ. Αγνοεί το μέγεθος των εκτάσεων που η Αρχαιολογία με περισσή άνεση ως τσιφλικάς καθορίζει ως ελεγχόμενες . Το μεγαλύτερο μέρος της εκτός σχεδίου περιοχής της Αττικής , αλλά και αρκετές εντός σχεδίου περιοχές της , εμπίπτουν στο έλεγχο. Δεν πρόκειται να προλάβουμε τις προθεσμίες υπαγωγής , πολύς κόσμος θα μείνει με βεβαιωμένα πρόστιμα λόγω μη έγκρισης της ρύθμισης από τις ΕΦΑ ( πχ ακούω ότι δεν δέχονται τα υπόγεια ), μεταβιβάσεις ΔΕΝ θα μπορούν να γίνουν κλπ , κλπ , κλπ. Παρ'όλα αυτά Kan62 , και αγνοώντας την υποθετική αυτή συζήτηση την οποία ΔΕΝ οφείλω να γνωρίζω εγώ βλέπω τι λέει το ΦΕΚ. Για να μην επαναλαμβάνω τι είπα παραπάνω , συνοπτικά , βάσει τίτλου άρθρου και πεδίου εφαρμογής του το 116 έχει εφαρμογή σε παραδοσιακούς οικισμούς. Μέχρι εκδόσεως εγκυκλίου που να λέει άλλα ή τροποποίησής του. ΥΓ. " Για τα αμιγώς του ν.3028, ισχύει αυτό που ίσχυε και πριν." Σε ποιά διάταξη των προηγούμενων αυθαιρετονόμων αναφέρεσαι ?
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.