Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.469


  2. vgeorg1

    vgeorg1

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      55


  3. Γιάννης

    Γιάννης

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.547


  4. Directionless

    Directionless

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.699


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Ναι, βέβαια. Μπορείς να κάνεις αυτό που λες, δλδ ένα φκ με την επέκταση του ισογείου και ένα άλλο φκ όπου βάζεις τα μέτρα που ρυθμίστηκαν με τον 3843 τσεκάρωντας το 'περαιωμενα με 3843' στον τύπο αυθαιρεσίας, επιλέγοντας και για τα δυο κατηγορία 4. Επίσης, το παράβολο που θα βγει ανεξαρτήτως εμβαδού θα είναι 100. Ή τα βάζεις όλα σε ρύθμιση και συμψηφίζεις τα πληρωμένα (μπορεί και να καλύπτεται το πρόστιμο, πληρώνοντας τελικά 250 ευρώ το παράβολο) , πάλι κατ.4 εξαίρεση από κατεδάφιση, με τη διαφορά ότι θα έχεις περισσότερη δουλειά στα σχέδια.
    1 point
  2. Δεν καταλαβαίνω αν αυτό είναι ερώτημα ή κατάφαση. Σε περίπτωση πάντως, που είναι ερώτημα, ως κατοικία δηλώνονται, εφόσον δεν έχουν σήμα ΕΟΤ.
    1 point
  3. Καλησπέρα κι από μένα. Κατ' αρχήν όπως βλέπω κι εγώ τη φωτογραφία, η δεξαμενή είναι μεταλλική και όχι πλαστική. Το ΠΑΧΟΣ του χαλυβδοελάσματος δεξαμενών αποθήκευσης νερού ΔΕΝ ορίζεται από την ελληνική νομοθεσία παρότι υπάρχουν πολλές αντίστοιχες διεθνείς προτυποποιήσεις. Σε διαδικασίες προμήθειας δεξαμενών από το δημόσιο υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία επιλογής που επιβάλει και συνοδευτική μελέτη μηχανικού. Όσον αφορά τη στήριξη, η δεξαμενή είναι βαρέως τύπου και η τοποθέτησή της είναι ΛΑΘΟΣ. Σίγουρα 100% έχει γίνει χωρίς την συγκατάβαση του κατασκευαστή, διότι όταν προκύπτουν θέματα κλίσεων εδάφους η δεξαμενή εδράζεται σε βοηθητικά μεταλλικά στηρίγματα επίσης βαρέως τύπου με ρυθμιστικούς κοχλίες. Και μάλιστα είναι τόσο λάθος (σωστά παρατήρησε ο συνάδελφος το κεντρικό στήριγμα της δεξαμενής) που δημιουργεί κοιλότητα στον κεντρικό άξονα της δεξαμενής με ότι συνεπάγεται αυτό. Το πάχος του χαλυβδοελάσματος για 80 tn συνήθως είναι min 3mm. Τα 8 - 10mm χρησιμοποιείται σε μεγαλύτερες δεξαμενές άνω των 500 tn. Το αν φταίει για το αποτέλεσμα η κλίση δεν έχω άποψη - δεν μπορώ να έχω άποψη χωρίς να ξέρω το πάχος του χαλυβδοελάσματος - αλλά σίγουρα αποκάλυψε κάποιες κατασκευαστικές αδυναμίες.
    1 point
  4. Καλημέρα Αντώνη. Μη ξεχνάμε τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης. Επειδή στην Ελλάδα κάθε ακίνητο έχει τη δική του μοναδική ιστορία από άποψη αυθαιρεσιών δεν θα μπορούσε κανένας νόμος να προβλέψει τα πάντα. Φυσικά δεν έχει καμία σχέση η επιφάνεια που καταχωρείται ως ΥΔ λόγω πχ παραβίασης Δ σε μια εσφαλμένη θέση ανέγερσης, επειδή κάποιοι μετά από 3 νόμους αυθαιρέτων δεν έχουν ακόμη διορθώσει το πληροφοριακό σύστημα ώστε να δέχεται παραβίαση Δ χωρίς Υ.Δ. Έχω κάνει δήλωση και εξηγώ αναλυτικά στην τεχνική έκθεση ποιες αυθαίρετες επιφάνειες επηρεάζουν πολεοδομικά μεγέθη και ποιες όχι. Στο ερώτημά σου θα ασχοληθείς μόνο με τα 12 τμ και θα εφαρμόσεις κανονικά το κριτήριο απαλλαγής.
    1 point
  5. Τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, έχουμε τρεις διαφορετικές κατηγορίες για τη δόμηση ενός γεωτεμαχίου: 1. τις περιοχές εντός σχεδίου, 2. τις περιοχές εκτός σχεδίου και 3. τις περιοχές εντός ορίων οικισμών. (το "δυστυχώς" δεν αναφέρεται μόνο στις τρεις κατηγορίες αλλά, κυρίως, στο γεγονός ότι από το 1923 δεν έχουμε ένα σωστό χωροταξικό και πολεοδομικό σχεδιασμό, που θα ξεκαθάριζαν όλα αυτά τα προβλήματα) Κάθε κατηγορία έχει το δικό της πλαίσιο κανόνων δόμησης και, επομένως, δεν είναι δυνατόν να έχουμε μια περιοχή εντός οικισμού είτε με είτε χωρίς ρυμοτομικό σχέδιο γιατί εάν ο οικισμός έχει ρυμοτομικό σχέδιο θα ανήκει στην κατηγορία των εντός σχεδίου και τα οικόπεδα θα δομούνται με το συγκεκριμένο πλαίσιο κανόνων και όχι με εκείνο των οικισμών. Όπως είναι προφανές, μία περιοχή που έχει ρυμοτομικό σχέδιο σημαίνει ότι έχει μελετηθεί πολεοδομικά, έχει τους αναγκαίους ΚΧ (δρόμους, πλατείες κλπ), με τα αναγκαία πλάτη δρόμων, τους αναγκαίους κοινωφελείς χώρους κλπ για τη λειτουργία της περιοχής (πόλη, κώμη, οικισμός κλπ). Αντίθετα, οι οικισμοί χωρίς ρυμοτομικό σχέδιο (οικισμοί προ '23, οικισμοί <2000 κλπ) δεν έχουν μελετηθεί πολεοδομικά, οριοθετούνται τα τμήματά τους (συνεκτικό, μη συνεκτικό κλπ), με βάση το αντίστοιχο πλαίσιο προδιαγραφών, και δομούνται με το αντίστοιχο πλαίσιο κανόνων. Υπάρχουν, βέβαια, και μικροί οικισμοί που δεν έχουν οριοθετηθεί. Τέλος, όλες οι υπόλοιπες περιοχές της χώρας, εκτός εκείνων που προστατεύονται για διάφορους λόγους, χαρακτηρίζονται ως εκτός σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών και δομούνται με ένα διαφορετικό πλαίσιο κανόνων. Επομένως, και το ακόλουθο συμπέρασμα είναι εσφαλμένο. Και η απάντηση στο ερώτημα είναι ότι πρέπει να πας στην οικεία πολεοδομία ή δήμο, να ρωτήσεις σε ποια κατηγορία, από τις παραπάνω, περιλαμβάνεται το γεωτεμάχιο με το αυθαίρετο που εξετάζεις. Τοπογραφικό διάγραμμα είναι ενδεχόμενο να μην υπάρχει και, εάν υπάρχει, να μην αναγράφεται σ' αυτό η κατηγορία στην οποία περιλαμβάνεται το γεωτεμάχιο. Επομένως, σ' αυτές τις περιπτώσεις, μόνο η δική σου έρευνα θα δώσει απάντηση στο σχετικό ερώτημα. Ο συνάδελφος tanasi απασχολείται, όπως κατάλαβα από το προφίλ του, σε περιοχές με διανομές του τέως Υπ. Γεωργίας, από τις οποίες, όσες είναι αστικές έχουν τις ιδιότητες ενός ρυμοτομικού σχεδίου, σύμφωνα με το ν. 1337/1983, και για το λόγο αυτό αναφέρει είτε ότι "παίρνεις το σχέδιο διανομής (ρυμοτομικό)", είτε ότι "ζητάς τον αριθμό του οικοπέδου" κλπ. Συνάδελφε gp1, εάν δεν θέλεις να μετακινηθείς από το γραφείο σου, ώστε να μάθεις το πολεοδομικό καθεστώς της περιοχής που βρίσκεται το γεωτεμάχιο της πελάτισσάς σου, ο μόνος τρόπος είναι να αναγράψεις την περιοχή και να ζητήσεις τη βοήθεια των συναδέλφων που γνωρίζουν την περιοχή.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.