Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.673


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.846


  3. emnikol

    emnikol

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      420


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.516


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δείτε συνημμένα, το e-mail που έστειλα στην ΕΥΕΠΕΝ Β. Ελλάδος και την απάντηση τους.
    3 points
  2. Arche, δεν θελω να με παρεξηγησεις, αλλα θα σε παρακαλούσα ζητήματα όπως συστήματα θέρμανσης να τα αφήσεις σε αυτούς που είναι η ειδικότητά τους. Γιατί εκτίθεσαι και εκθέτεις.....
    2 points
  3. 7.573 downloads

    Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών
    1 point
  4. Για το τι αντιπροσωπεύει η εγκύκλιος 2 το έχουμε συζητήσει εκτενώς στο αντίστοιχο θέμα. Εγκύκλιος που παράγει εκ νέου νόμο, αντί να ερμηνεύει το νόμο σύμφωνα όμως με το κείμενο αυτού, δεν έχουμε καμία υποχρέωση να την αποδεχθούμε, ασχέτως αν μπορεί να συμφέρει σε κάποιες περιπτώσεις, διότι και στις περιπτώσεις αυτές, πάλι θα έχουμε διαφοροποίηση από το νόμο. Οπότε, πορεύεσαι όπως κρίνεις. Αν θα δεχτείς το νόμο ο οποίος μιλάει για εφαρμογή μειωτικού γενικώς και χωρίς καμία σύνδεση με κανονισμούς, σε "υπόγειες στάθμες", ή θα ακολουθήσεις την εγκ. 2.
    1 point
  5. Εδώ υπάρχει ένα θέμα που δεν έχει (δυστυχώς) επιλυθεί ακόμη. Νομικά, κι εφόσον ο δρόμος δεν είναι επίσημα αναγνωρισμένος ως αγροτικός, δεν υφίσταται κατάτμηση. Το Κτηματολόγιο τον καταχωρίζει ως δημόσιο κοινόχρηστο (...ΕΚ...). Το ότι αποδίδει 2 ΚΑΕΚ στα εκατέρωθεν τμήματα ΔΕΝ δημιουργεί κατάτμηση διότι αυτή, ΜΟΝΟ συμβολαιογραφικά μπορεί να γίνει. Συνεπώς, και προκειμένου η εργασία μας να είναι σύννομη, αποτυπώνουμε το ενιαίο ακίνητο (με το δρόμο με διακεκομμένη γραμμή και την επισήμανση ότι πρόκειται για δίοδο), αναγράφουμε τους 2 ΚΑΕΚ (και αυτόν του δρόμου) και η δήλωση του 651/77 θα αφορά στο ενιαίο ακίνητο. Και στην τελική, ας λύσουν το πρόβλημα οι αρμόδιες υπηρεσίες. Τόσα χρόνια τώρα, δεν έχουν κάνει τίποτε. Ακόμη και στην περίπτωση που ενώνει 2 οικισμούς, θα πρέπει να έχει εκδοθεί η σχετική διαπιστωτική πράξη. Το ότι βρίσκεται εκτός σχεδίου, δεν εμποδίζει το χαρακτηρισμό της ως Κοινοτική/Δημοτική.
    1 point
  6. εντάξει. Τότε το που έκανα λάθος μπορείς να μου πεις? Το ψάχνω και δεν το βρίσκω.
    1 point
  7. Γράφω μόνο και μόνο για τόσα γράφει η συν. ... ...."Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα είναι αναγνωρισμενη γιατί βρισκεται εκτός σχεδίου ." .... Μα ένας δρόμος που ενώνει δύο οικισμούς , όπως τους περιγράφει παραπάνω και ο Δημήτρης, θα τρέξει σίγουρα αυτός και σε εκτός σχεδίου περιοχή. !!! Κάτι σε μπερδεύει !(?)
    1 point
  8. απαντησα για αυθαιρετα, ενω η ερωτηση αφορουσε ΕΕΔΜΚ [νομιζω ομως οτι επεξηγει την εννοια των ηλεκτρομηχανολογικων και ποιά θεωρει η υπηρεσια ..] κατα τα λοιπα, ισχυει το ιζ) Για εσωτερικές διαρρυθμίσεις, κατατίθενται: 1) Τοπογραφικό διάγραμμα ή αντίγραφο τοπογραφικού διαγράμματος, κατά τα οριζόμενα στην περ. ε της παρ. 3 του άρθρου 1. 2) Υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. 3) Σχέδιο κάτοψης σε κλίμακα 1:100 ή 1:50. Σε περίπτωση που από τις εσωτερικές διαρρυθμίσεις τροποποιούνται μελέτες του κτιρίου (π.χ παθητική/ ενεργητική πυροπροστασία, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, κ.λ.π), κατατίθενται οι κατά περίπτωση τροποποιήσεις μελετών για την ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειας κατά τα αναφερόμενα στην παρ. 10 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017. Αλλά, με βαση το 29/1/θ, με οριο εξοδων τα 25.000 ευρω.
    1 point
  9. Μία απλή ενημέρωση γιατί μου έτυχε κι εμένα σήμερα...όταν ο πελάτης πληρώνει το ανταποδοτικό τέλος υπέρ ΤΕΕ στα ΕΛΤΑ, να ξέρετε ότι πρέπει να περιμένεις έως 3 εργάσιμες να φανεί στο σύστημα του ΤΕΕ πληρωμένο κι όχι 24 ώρες που ισχύει συνήθως...
    1 point
  10. ε όταν λέμε υλικά εννούμε για τις κατασκευές (της "επιχείρησης"). ακριβώς......
    1 point
  11. arche δεν με/μας υποχρεώνει κανείς να απαντάμε σε κάθε απορία που τίθεται εδώμέσα. Προσωπικώς δεν έχω λύσει το βιοποριστικό μου πρόβλημα ώστε να έχω το χρονο να ψαχνω κάθε φορά για να δώσω μια σωστή απάντηση. Εκέινο όμως που είμαστε υποχρεωμένοι είναι να τηρούμε τον όρκο που έχουμε δώσει. Το να εκφέρουμε άποψη (ως ειδικοί επ'αυτού) για κάτι που δεν είναι στο γνωστικό μας αντικείμενο αντιβαίνει στον όρκο. Τουλάχιστον αν ήταν σωστά αυτα που έλεγες δεν θα σου λέγαμε τίποτα....
    1 point
  12. 1 point
  13. Πρώτον, διότι στο εν λόγω ακίνητο υφίστανται αυθαιρεσίες, δεύτερον, διότι μέσω της υπαγωγής είναι ο μοναδικός τρόπος ν' αποκτήσει νέα επικαιροποιημένη κάτοψη, που θα τη χρειαστεί και τρίτον και σπουδαιότερον, ουδείς "τρίτος" αγοραστής θ' αγόραζε το συγκεκριμένο ακίνητο έτσι. P.S. Αφήνω ασχολίαστο το γεγονός ότι, θα έκανα (προσπερνούσα) όλα τα παραπάνω για ν' "αποκομίσω" π.χ. 250 ευρώ.....
    1 point
  14. Φιλικά, προφανώς και ΟΧΙ. Δεν θα διαβάσεις τους υπολογισμούς στο τεύχος του προγράμματος; Δεν θα επαληθεύσεις το μοντέλο; Δεν θα διασταυρώσεις τους υπολογισμούς του προγράμματος με το χέρι - τι ελέγχει; τι παραμέτρους χρησιμοποιεί; είναι βάση του κανονισμού; Πως μπορείς αλλιώς να ξέρεις ότι αυτά που σου βγάζει το πρόγραμμα είναι σωστά και να το εμπιστευθείς;; Η διαδικασία που ακολουθώ στα στατικά: FEM => επαλήθευση στο χέρι => design στο χέρι => ανεξάρτητο έλεγχο. Ως μηχανικός θα πρέπει να μπορείς αφού κάνεις τα παραπάνω, να βρεις τις τροποποιήσεις και ελέγχους που δεν κάνει το πρόγραμμα και θα πρέπει να κάνεις εσύ. Καλό είναι αφού είναι η πρώτη σου (και δεύτερη και τρίτη) να τη δει και κάποιος έμπειρος μηχανικός. Δεν είναι κακό.
    1 point
  15. Στο άρθρο 81 παράγραφος 2, αναφέρει ότι δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή αποκλίσεις των περιμετρικών διαστάσεων του κτιρίου έως 2%, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως. Επίσης στο άρθρο 82 παράγραφος 2Θ, όπου σε παραπέμπει στο άρθρο 81 παράγραφος 3, αναφέρει ότι μπορεί να δοθεί βεβαίωση για κατασκευές της κατηγορίας 3. Στην κατηγορία 3 στο ιειε αναφέρει αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παραγράφου 2 του άρθρου 89. Οπότε θεωρώ πως αν είσαι εντός ορίων του ιειε μπορείς να δόσεις βεβαίωση.
    1 point
  16. τι μας τα θυμισες τωρα ... αρθρο 105 4. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης πριν από τις 28.7.2011, που εξαιρούνται από την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος ή εξαιρέθηκαν από την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 3843/2010 (Α62), 4014/2011 (Α209) και 4178/2013 (Α174), δεν οφείλονται αναδρομικά ασφαλιστικές εισφορές (ΕΦΚΑ κ.λπ.) και οποιοσδήποτε φόρος, καθώς και οποιασδήποτε μορφής πρόστιμα και τέλη, όπως το τέλος ακίνητης περιουσίας, καθαριότητας, φωτισμού και άλλα ανταποδοτικά τέλη. Φόροι, τέλη και πρόστιμα που καταβλήθηκαν δεν αναζητούνται. Η αλλαγή χρήσης δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του τέλους του άρθρου 24 του ν.2130/1993 (Α62), καθώς και των τελών του ν.25/1975 (Α74) και του άρθρου 25 του ν.1828/1989 (Α2) και δεν επιβάλλονται αναδρομικά διαφορές που προκύπτουν ως προς το ύψος των τελών ούτε και σχετικές προσαυξήσεις οι οποίες προέρχονται από την αλλαγή χρήσης. Ως χρόνος λήξης της αναδρομικής απαλλαγής των αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσης είναι η 8.8.2013. Το Τ.Ε.Ε. αποστέλλει ανά εξάμηνο στους κατά τόπον αρμόδιους Ο.Τ.Α. στοιχεία των υπαγωγών προκείμενου να βεβαιωθούν τα αναλογούντα τέλη. Η έκδοση ή αναθεώρηση οικοδομικής άδειας σε δηλούμενο κτίριο ή τμήμα αυτού, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος, μπορεί να γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου ή την εξόφληση ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) του συνολικού ποσού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, χωρίς να επιβάλλεται άλλο πρόστιμο.
    1 point
  17. "ναι καλημέρα ο κύριος Μηχανικούλης?" Ναι ο ίδιος ποιος είναι? "Γεια σου συνάδελφε είμαι η Μηχανικάρα. Μου ηρθε μια δήλωση σου για έλεγχο. δεν καταλαβαίνω τι έκανες," άκου, είχα κάνει αυτοψία επί 4014, αλλά την υπαγωγή στο 4178, και μετά για να κάνει συμβόλαια το έβαλα στον 4495, αλλά είχα κάνει οριστική πριν την εγκύκλιο, Μετά το ξαναάνοιξα, δν κατάλαβα αν έπρεπε να αλλάξω κάτι ή όχι, διάβαζα ξανδιάβαζα και είπα ας το έτσι βρε αδερφε.ακόμα ψάχνω το πελάτη εν τω μεταξύ να με πληρώσει.... "Α.Τώρα μάλιστα.Κατάλαβα. Αντε καλές δουλειές".
    1 point
  18. Να ενημερώσω τους ΜΗ γνωρίζοντες ότι λανθασμένη συνδεσμολογία μπαταριών μπορεί να οδηγήσει σε έκρηξη. Γι' αυτό θα πρότεινα να ρωτήσετε ηλεκτρολόγο που ασχολείται με αυτόνομα φ/β και μπορεί να δει τα υλικά που έχετε.
    1 point
  19. Μην παραβλέπεις ότι για να έχεις βοηθητική χρήση σε ένα κτίριο πρέπει να έχεις μια κύρια χρήση στην οποία λειτουργεί ως βοηθητική. Πχ κατοικία (κύρια) και θέση στάθμευση ή αποθήκη (βοηθητική). Άρα, μοναδικό κτίριο στο ακίνητο με μια χρήση δεν μπορεί να έχει βοηθητική.
    1 point
  20. Τα είπες όλα!!! Ένας λόγος παραπάνω να γίνει αυτό είναι να σταματήσει επιτέλους η ευνοϊκή μεταχείρηση ορισμένων ιδιοκτητών από τους μηχανικούς τους κατά τον υπολογισμό του προστίμου. Το ιδανικό θα ήταν τμ*τζ*συντελεστής + εκπτώσεις για συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού. Ακόμα και η τιμή ζώνης θα έπρεπε να υπολογίζεται αυτόματα μέσω της πλατφόρμας, έπειτα από το γεωγραφικό εντοπισμό του ακινήτου από το μηχανικό, αλλά αυτά μάλλον είναι πυρηνική φυσική!!!
    1 point
  21. DΕΝ έχω προβλημα. Πραγματικά μπορει να εκανα καπου ενα λαθος.
    1 point
  22. θα κάνω και εγώ μια ερμηνεία της εγκυκλίου. Νόμος 4495/17 και σε όποιον αρέσει
    1 point
  23. MONO αυτές οι περιπτώσεις έχουν και επίβλεψη θ) Για την τοποθέτηση ικριωμάτων κατατίθενται: 1) Δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της ευθύνης από μηχανικό για την επίβλεψη του έργου. ιβ) εργασίες εξωτερικών χρωματισμών ή αντικατάσταση κιγκλιδωμάτων ή επισκευή επιχρισμάτων ή επισκευή όψεων με χρήση ικριωμάτων, κατατίθενται: Δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της ευθύνης από μηχανικό για την επίβλεψη του έργου. κ) Για τη συντήρηση, επισκευή στεγών με χρήση ικριωμάτων, κατατίθενται: Δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της ευθύνης του μηχανικού για την επίβλεψη του έργου. λ) Για την εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης, πλην των αναφερομένων στην περίπτωση η του άρθρου 30 του ν. 4495/2017, κατατίθενται: Δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της ευθύνης από μηχανικό για την επίβλεψη του έργου.
    1 point
  24. Το ευχαριστω ειναι λιγο!
    1 point
  25. Oικονομικότερα μπορείς να βάλεις διπλά ιδανικά θερμοδυναμικά τζάμια και κάποιες μονώσεις, κατόπιν να αυτονομηθείς δεν είναι απλή υπόθεση καθώς υποθέτω με κάποιους πίνακες έχει υπολογιστεί ένα ποσοστό της θέρμανσης το οποίο επιβαρύνει σαν πάγιο της ιδιοκτησίες ακόμα και τις κλειστές. Μπορεί να είναι το 30% ένα τυχαίο παράδειγμα, το οποίο σημαίνει ότι αν η πολυκατοικία κάψει 1000€ πετρέλαιο το μήνα, τα 300 θα επιβαρύνουν τις ιδιοκτησίες ανάλογα το ποσοστό τους. Στην Αθήνα κυκλοφορεί ένα προιόν, ατομικό λεβητάκι που ζεσταίνει το ίδιο νερό του κάθε σώματος, τοποθετείται σε κάθε σώμα και λειτουργεί σαν ατομικός λέβητας ανά σώμα ο οποίος ζεσταίνει το νερό του καθενός, δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά και μπορούν να επιτύχουν οικονομία καθώς ζεσταίνεις όσα σώματα θες, όσο θες, απώλειες δεν υπάρχουν και ούτε ζεσταίνεται νερό το οποίο η ενέργεια δεν χάνεται, ούτε εσύ αν το κάνεις δεν χρεώνονται με πάγιο άλλες ιδιοκτησίες επειδή δούλεψαν αυτά τα λεβητάκια, τα οποία λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια - μην ξεχάσω να πω το σημαντικότερο - ούτε αν το βάλει άλλος η κατανάλωση αυτουνού δεν επιβαρύνει με πάγιο την δικιά σου ιδιοκτησία. Και δεν ξέρω αν υπάρχουν μόνο Αθήνα, την έδρα της επιχείρησης βρήκα εγώ σε ένα Δήμο στην Αθήνα.
    -1 points
  26. άντε Maneni, σας το άφησα εγώ το θέμα να απαντήσετε, που είστε οι ειδήμονες? Απαντήσετε του του ανθρώπου
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.