Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/02/2019 in all areas

  1. Η απάντηση που πήρα από το [email protected] που ανέφερε η επιστολή ως e-mail επικοινωνίας: "Delivery has failed to these recipients or groups: [email protected] The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending this message later, or contact the recipient directly."
    2 points
  2. Μεθοδολογία υπολογισμού αποβλήτων από εκσκαφές ΑΠΕΚΣ = ΑΡΝΚ * ΕΕΚΣ * ΒΕΚΣ * ΠΑΕΚΣ ΑΠΕΚΣ: είναι τα Απόβλητα Εκσκαφών σε τόνους ΠΑΕΚΣ: η μέση πυκνότητα των αποβλήτων εκσκαφών ανέρχεται σε προσεγγιστικά 0,46 tn/m3. ΑΡΝΚ: είναι ο αριθμός των νέων κατασκευών ΕΕΚΣ: επιφάνεια εκσκαφής ΒΕΚΣ: είναι το μέσο βάθος εκσκαφής
    2 points
  3. Μεθοδολογία υπολογισμού αποβλήτων από κατασκευές ΑΠΚ = ΕΝΚ * ΟΑΚ * ΠΑΚ ΑΠΚ: είναι τα Απόβλητα Κατασκευών σε τόνους ΟΑΚ: 0,06 m3 ανά 1 m2 επιφάνειας κατασκευαζόμενου κτιρίου ΠΑΚ: είναι η μέση πυκνότητα των αποβλήτων κατασκευών σε 1,6 tn/m3 ΕΝΚ: είναι η επιφάνεια των νέων κτιρίων που κατασκευάζονται σε τετραγωνικά μέτρα,
    2 points
  4. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102,574 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. 8,943 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  6. Version 1.0.0

    486 downloads

    Διάφορα AutoCAD blocks για αυτοκίνητα. Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  7. Version V2

    914 downloads

    WINDOOR v2.LSP Σχεδιαζει Οψεις για Πορτες και Παραθυρα, Συρομενα ή Ανοιγομενα. Βελτιωμενη εκδοση
    1 point
  8. 10,739 downloads

    Υπόδειγμα ΣΔΑ για έκδοση άδειας δόμησης
    1 point
  9. 6,518 downloads

    Βιβλιογραφία και υλικό για φυτεμένα δώματα και στέγες καθώς και σχέδια τομών με τα υλικά και τις στρώσεις τους.
    1 point
  10. 1,204 downloads

    Έπιπλα σαλονιού - υπνοδωματίου
    1 point
  11. Version 1,0

    3,558 downloads

    Συλλογή από καναπέδες και πολυθρόνες σε κάτοψη και όψη καθώς επίσης και σε συνδυασμού μεταξύ τους.
    1 point
  12. Version 2

    2,880 downloads

    Διάφορα σύμβολα για την ένδειξη του Βορρά σε μορφή *.dwg για Autocad 2007 + , Intellicad , Progecad κ.λ.π.
    1 point
  13. Version 1.0

    844 downloads

    Αρχείο συλλογής μπλόκ αυτοκινήτων σε κάτοψη και όψη.
    1 point
  14. Version dwg

    556 downloads

    Πλάγιες όψεις αυτοκινήτων (9) Πίσω όψη (1)
    1 point
  15. 692 downloads

    Κάτοψη - όψη
    1 point
  16. 819 downloads

    Κάτοψη - όψη
    1 point
  17. Αν εντάσσονται στην κατηγορία 3 τότε δεν απαιτείται ΜΣΕ
    1 point
  18. Αρχικά καλώς ήρθες στο forum. Πάμε τώρα στα θέματά σου: 1) Όπως ακριβώς τα γράφει ο συνάδελφος παραπάνω, ενδεικτικά (... θα προσπαθήσω να καλύψω όλες --θέλω να πιστέυω-- τις περιπτώσεις) μπορείς είσαι στην εταιρεία αυτή [αναφορικά (μόνο) ως προς το ασφαλιστικό μέρος] ως παρακάτω: α) να συνεχίσεις ως μισθωτή με κωδικό δραστηριότητας στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ και πακέτο ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ μισθωτού όχι μηχανικού (δηλαδή με το καθεστώς ασφάλισης που ήδη είσαι, όχι μηχανικού), ήτοι σύμφωνα με το άρθρο 38, του ν.4387/16. Στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εισφορές εργαζόμενου (δικές σου) και εργοδότη (της εταιρείας). β) αφού αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και γίνει η εγγραφή στο ΤΕΕ, (δεν κάνεις/χρειάζεται έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ), να συνεχίσεις ως μισθωτή μηχανικός με κωδικό δραστηριότητας στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΠ και πακέτο ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΠ μισθωτού μηχανικού. Πρακτικά ίδιο καθεστώς ασφάλισης με το (α), δηλαδή σύμφωνα με το άρθρο 38, του ν.4387/16, αλλά με άλλο πακέτο ασφάλισης/κωδικό δραστηριότητας στον ΕΦΚΑ & ΕΤΕΑΕΠ (δηλαδή, τα σχετικά με μηχανικό). Και στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εισφορές εργαζόμενου (δικές σου) και εργοδότη (της εταιρείας). γ) αφού αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και γίνει η εγγραφή στο ΤΕΕ, κάνεις έναρξη εργασιών στην αρμόδια ΔΟΥ, και να συνεχίσεις ως ελ. επαγγελματίας την συνεργασία σου με την εταιρεία μέσω κάποιας σύμβασης που θα υπογραφεί μεταξύ σας και θα καθορίζει απολαβές, κλπ. και ασφαλιστικά σύμφωνα με το άρθρο 39, του ν.4387/16. Στην περίπτωση αυτή αναλαμβάνεις εξολοκλήρου εσύ το σύνολο των εισφορών δ) αφού αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και γίνει η εγγραφή στο ΤΕΕ, κάνεις έναρξη εργασιών στην αρμόδια ΔΟΥ, και να συνεχίσεις ως ελ. επαγγελματίας την συνεργασία σου με την εταιρεία μέσω κάποιας σύμβασης που θα υπογραφεί μεταξύ σας και θα καθορίζει απολαβές, κλπ. και ασφαλιστικά σύμφωνα με το άρθρο 39, παράγρ.9 του ν.4387/16. Πρακτικά είναι μια υβριδική κατάσταση του (β) και (γ) δηλαδή ελ. επαγγελματίας μηχανικός με εισφορές μισθωτού. Και στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εισφορές εργαζόμενου (δικές σου) και εργοδότη (της εταιρείας). Υποθέτω ότι η εταιρεία που θα συνεργασθείς εννοεί κάποιο από τα (γ') ή (δ'). 2) Ι) Για τα παραπάνω (1.α') και (1.β') ισχύει αυτό που έγραψε ο συνάδελφος, ήτοι: οι οποίες εμφανίζονται ως κρατήσεις στον μισθό σου. Μπορείς να το διαπιστώσεις και στο καθεστώς που τώρα είσαι, αν ανατρέξεις και δεις το μηνιαίο ενημερωτικό της μισθοδοσίας σου. ΙΙ) Για τα παραπάνω (1.γ') και (1.δ') πληρώνεις εισφορές κανονικά σύμφωνα με το άρθρο 39 (ή το 39.9 αντίστοιχα), του ν.4387/16, αφού πρακτικά έναρξη στην εφορία και ανεργία είναι ασυμβίβαστα. Αυτό σημαίνει ότι αν για κάποιο λόγο δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 9 του άρθρου 39, θα καταβάλεις κανονικά εισφορές με βάση το άρθρο 39 (ως μη μισθωτή) για τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Επίσης αν η μηνιαία σου αμοιβή σύμφωνα με το άρθρο 39.9 υπολείπεται της εκάστοτε ισχύουσας ελάχιστης μηνιαίας βάσης υπολογισμού των αυτοαπασχολουμένων (τώρα είναι 650€), επιβαρύνεσαι την διαφορά με βάση το άρθρο 39 (ως μη μισθωτή).
    1 point
  19. Επειδή δεν μου αρέσει που μηχανικολογούν οι δικαστές χωρίς την παρουσία μηχανικών πραγματογνωμόνων , θα ήθελα να σημειώσω κάποιες έντονες αντιφάσεις στην πιο πάνω απόφαση . Οι διαρρυθμίσεις λένε ότι μπορούν να γίνουν εργασίες αν αυτές ΔΕΝ επηρεάζουν κοινόχρηστες εγκαταστάσεις . Οι μόνες κοινόχρηστες εγκαταστάσεις είναι οι αποχετεύσεις , αφού η ύδρευση είναι ξεχωριστή για τον καθένα . Εδώ βέβαια προϋποθέτει ότι το πέρασμα της δεύτερης παροχής είτε έχει προβλεφθεί , είτε δεν περνάει από κοινόχρηστα . Αν όμως έχει ήδη 2 μπάνια και μπορεί να συνδέσει την κουζίνα στην αποχέτευση κάποιου μπάνιου , τότε προφανώς δεν επηρεάζει τα κοινόχρηστα . Τέλος κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει ότι τα κοινόχρηστα υπάρχουν ΧΑΡΙΝ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την εξυπηρέτηση των ιδιοκτησιών , οι οποίοι περιβάλλονται από τοίχους που εξασφαλίζουν την προστασία τους . Ετσι λοιπόν οι εξωτερικοί τοίχοι των ιδιοκτησιών , είτε προς το εξωτερικό του κτιρίου , είτε προς τον τον κοινόχρηστο διάδρομο , το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα , είναι μέρος της ιδιοκτησίας και όχι των κοινοχρήστων , οπότε το άνοιγμα της πόρτας στον διάδρομο , γίνεται στον ιδιωτικό εξωτερικό τοίχο και όχι σε κοινόχρηστο τοίχο . Βασικά πράγματα , γιατί με την λογική της τελευταίας παραγράφου , οι κοινόχρηστοι χώροι διέλευσης περιβάλλονται με ιδιοκτησιακή λογική που δεν έχουν .
    1 point
  20. TBD, Προφανώς τέντες και συστήματα σκίασης μπαίνουν μόνο ως συμπληρωματικά σε κουφώματα ή θερμομόνωση (επί της ουσίας θερμοπρόσοψη).
    1 point
  21. Θα πρότεινα υποτυπώδεις απλουστευμένες παραδοχές όπως τις συζητήσαμε. Μην μπλέχεις με πολλά. Σημασία έχει η απαλλαγή.
    1 point
  22. Τα +-7 τμ αφορούν την ωφέλιμη επιφάνεια του ΠΕΑ σε σχέση με αυτήν που είναι δηλωμένη στο Ε9(η οποία ωστόσο έχει δηλωθεί ορθά σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις). Αυτήν τη διαφορά δικαιολογεί το εξοικονομώ. Σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι δε πρέπει να γίνει τακτοποίηση εάν υπάρχει διαφορά στα τμ. Μάλιστα πρέπει να γίνει πριν την αίτηση στο πρόγραμμα η τακτοποίηση Μπορείς να διαβάσεις στον οδηγό σελίδα 42 παρ ΣΤ
    1 point
  23. Μια λύση θα ήταν να πάρεις από το τεύχος των στατικών τα αξονικά φορτία στα θεμέλια (Νd) και με υπολογισμό των φορτίων για τα 48 τμ ( τοίχοι, κολώνες, πλάκα οροφής κλπ) να κάνει δεις αν η ανίσωση πληρείται.
    1 point
  24. Αν και παλαιά/περσινή η ανάρτηση του συναδέλφου @subrosaval πιστεύω ότι θα έχει βρει την λύση. Χωρίς να έχω της Gemalto μια απλή αναζήτηση στο forum δεν θα δείξει και τις καλύτερες εμπειρίες. Για την όποια προμηθεύτρια εταιρεία δεν έχω προσωπική άποψη, μιας και την όλη διαδικασία την έκανα μόνος με token από το εξωτερικό και βγήκε τελείως στρωτά. Γνωρίζω μόνο τις απόψεις των συναδέλφων που καταγράφονται στο forum αλλά και σε άλλα fora. Όπως και να 'χει, καλώς ήρθατε στο forum, και μια ρητορική ερώτηση: Με την ιδιότητά σας ως ιδιώτης γίνεται η αναφορά σας ή πρόκειται για απλή συνωνυμία (στον διακριτικό τίτλο της εταιρείας που ανέφερε ο συνάδελφος) όπου στην αναζήτηση στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) βάζοντας τον διακριτικό τίτλο, δίνει την παρακάτω εικόνα στο συνημμένο αρχείο? (ρητορική ερώτηση που μάλλον θα έλεγα αποσκοπεί/οδηγεί στην επόμενη πρόταση) Σε κάθε περίπτωση (είτε ως ιδιώτης είτε όχι) αν είστε γνώστης και κυρίως αν υπάρχει όρεξη και διάθεση από μέρους σας να βοηθήσετε τους συναδέλφους δίνοντας αναλυτικές οδηγίες βήμα-βήμα και πως διορθώνονται τα πιθανά σφάλματα κατά την διαδικασία εγκατάστασης ή όπου αλλού κρίνετε ότι μπορείτε να βοηθήσετε ακόμη και με ερωτήματά, απορίες δικές σας κλπ (βοηθούν στο να μαθαίνουμε και τα ερωτήματα), ευπρόσδεκτα όλα. Και πάλι καλώς ήρθατε στο forum. Γενικό Εμπορικό ΜΗτρώο.pdf
    1 point
  25. Version 1.0.0

    636 downloads

    Block κλιμακόμετρου σε 1:50 και 1:100 Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  26. Για διευκρινήσεις συμφωνώ ότι μάλλον δεν θα υπάρξουν. Και αυτό όχι λόγω του ότι δεν υπάρχουν αλλά εξ αιτίας της αδυναμίας να γραφτούν σε χαρτί. Έχουμε φτάσει στον σκληρό πυρήνα. Για το μηχανικό στατική επάρκεια ή ανεπάρκεια δεν είναι δυνατό να τεκμηριωθεί σε επίπεδο οριζόντιας ιδιοκτησίας. Με κανένα κανονισμό. Η ΜΣΕ αφορά σε φέροντα ή μη στοιχεία σκελετού κτηρίου και όχι στον περιεχόμενο μεταξύ τοίχων αέρα μιας ΟΙ. Η ΜΣΕ δεν είναι ΠΕΑ που μπορεί να δοθεί σε επίπεδο κτηρίου ή ΟΙ (και καλύτερα εκεί που είναι και τα πορτοφόλια χωριστά). Για το δικηγόρο αυτή η αδυναμία είναι και η μητέρα όλων των δικών (που θα ακολουθήσουν). Για τον πολιτικό πάλι, που μηχανικοί μαζί με δικηγόρους του έχουν εξηγήσει τι πραγματικά συμβαίνει, το μόνο που μπορεί να ξεστομίσει είναι ανακάτεμα να πάμε παρακάτω γιατί δε λέμε ποτέ αλήθειες που στενοχωρούν (ειδικά σε ευαίσθητες χρονικές περιόδους). Εδώ η λύση δίνεται από τον αδύναμο κρίκο. Ο ίδιος θα υποστεί και τις συνέπειες.
    1 point
  27. 2,728 downloads

    Ενδεικτικά block με δένδρα και θάμνους (σε κάτοψη και όψη) Autocad 2007+ , Intellicad κ.λ.π.
    1 point
  28. 1,658 downloads

    Σχεδιασμός χώρων υγιεινής ΑΜΕΑ
    1 point
  29. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ , με ποιο δικαίωμα μια ΑΕ έχει δικαίωμα πρόσβασης στο κρατικο μπεντζακτα ( κουρμπανα ) ?.............
    -1 points
  30. off the topic Λιγο παραπανω εκανα μια ερωτηση, μια ερωτηση που θα μπορουσε να κανει ο καθε ενας μας ομως, εισεπραξα ενα ακυρο , δεν με πειράζει το άκυρο , με πειραζει που δεν μπήκε στο κόπο να μου αιτιολόγηση την διαφωνία του . Πιστευω οτι εδω κ 10 χρονια ανταλλάσσω γνωμες , αποψεις , διαφωνιες , συμφωνιες σε ενα site επιστημονων , εκτος κ εαν καποιες ερωτησεις απαγορευονται να γινονται , ισως γιατι θελουμε ακομα αυτο το παλιο καθεστος γιατι ετσι μας βολευει , περασαν 10 χρονια κρισης κ δεν μαθαμε τιποτα .
    -1 points
  31. Δλδ εσυ θεωρεις φυσιολογικο μια δεκο που ειναι Α.Ε κ εισηγμενη στο Χ.Α να αντλει αλογιστο χρημα απο τα κρατικα ταμεια ? Αντι να κατσει στο σβερκο της ΛΑΡΚΟ της ΧΑΛΙΒΟΥΡΓΙΚΗΣ κλπων μεγαλοοφειλετων για να εισπραξει τα χρωστουμενανατους θα πρεπει να πλερωσω εγω κ εσυ την καθε της επενδυση..... κατ'αυτη τη λογικη ΝΑΙ , ειμαι ψεκασμενος κ με κυνηγαει το καθεστος
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Our picks

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 replies
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
        • Like
      • 0 replies
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 replies
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 replies
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.