Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.112


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.406


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.464


  4. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.697


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 1) Στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Εισφορές" στο εδάφιο "Ιστορικό Εισφορών από 1/1/2017" στο πεδίο του κάθε μήνα "Εξοφλήσεις Απαιτήσεων Εισφορών" μπορείς να δεις για τον κάθε μήνα από που προέρχονται τα ποσά που τον εξοφλούν (μερικά ... ή ολικά αν είσαι τακτικό πελάτης!!). 2) Όπως και στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Καταβολές" στο εδάφιο "Πιστωτικά Υπόλοιπα" μπορείς να δεις τι πιστωτικά ποσά υπάρχουν καθώς και από που προέρχονται. Υ.Γ. Το ποσό της επιστροφής που δηλώθηκε για συμψηφισμό αρχικά υπήρχε στο παραπάνω (2) ---μαζί με πιθανόν άλλα πιστωτικά ποσά--- και μάλιστα όχι ως μια εγγραφή αλλά δώδεκα δωδέκατα του ποσού. Όταν εκδόθηκε το μηνιαίο ειδοποιητήριο (εφόσον η δήλωση του συμψηφισμού έγινε πριν την έκδοσή του ειδοποιητηρίου) μέρος ή όλον του ποσού που υπήρχε στο παραπάνω (2) πήγε στο παραπάνω (1) και μάλιστα ως "Χ" δωδέκατα ανάλογα του ποσού που χρειάστηκε.
    2 points
  2. αγαπητή Μαρία, δεν ξέρω ούτε καν Πολιτικός Μηχ δεν είμαι ώστε να πω. Φαντάζομαι Πολιτικός Μηχανικός θα πρέπει να έρθει, προτίμησε ένα άνθρωπο νεότερης ηλικίας λέω 30 - 55 χρονών και μπορεί να πέφτω λίγο έξω. Να δει τα κτίρια, να δει που πονάνε, αν ειναι επικίνδυνα να κατοικούνται, να υπάρχουν χωρις εργασίες επισκευής. Ο Μηχανικός αυτός θα ξέρει να σε κατευθήνει πιο σωστά. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσιευσής σου. Eπεξεργασία και διόρθωση. Pavlos 33
    2 points
  3. Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η ψέμματα και ούτε με νοιάζει. Όπως δεν ξέρω επίσης, αν έχει κάποιες άλλες διαφορές με τον μηχανικό του και αν ψάχνει τρόπους να του ασκήσει πίεση. Το βασικό και αυτό που συμφωνούμε είναι, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την τακτοποίηση ακόμα και αν δεν γίνει καμία ενέργεια. Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού.
    2 points
  4. και ποια μπορεί να είναι η άποψη του άλλου ? ότι δεν έκανε λάθος και ότι ο/η ερωτών/οθσα μας λέει ψέματα? ή ότι έβαλε εκεί την πόρτα γιατί εκεί θα προβλέπονταν σε τυχόν νέα διαρρύθμιση? Εξάλλου και εσύ ο ίδιος συμφωνείς ότι αυτό το λάθος δεν επηρεάζει σε καμιά περίπτωση την ρύθμιση? Επομένως προς τι η όλη από δω και πέρα επιπλέον συζήτηση του θέματος? έτσι για να χουμε να λέμε!
    2 points
  5. τι να μιλήσει με το μηχανικό για το κόστος συν/φε? Διορθώνει την κάτοψη και την ξανανεβάζει!! Τι δηλαδή να τη ζητήσει και τα ρέστα! (Πάντως και έτσι να την αφήσει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ακόμα και μεταβίβαση να γίνει)
    2 points
  6. Φιλε Παύλο οπως θυμασαι στο παρελθον ειχαμε διαφωνησει για το συγκεκριμενο θεμα. Εχω δουλεψει σε κτηματολογια ενα καρο περιοχων.. πιστεψε με, η πλειοψηφια των μηχανικων ειναι αυτο που περιγραφει ο εδω παθων.. αυτο το πραγμα που συμβαινει σε αυτο το φορουμ, οι γνωσεις που εχετε (και διαδιδετε, οπως κανεις πχ και εσυ και βοηθας τοσο κοσμο) και κυριως το επιπεδο ηθικης που υπαρχει εδω μεσα αφορα μονο ενα 10% των μηχανικων.. μακαρι να μην ηταν ετσι αλλα δυστυχως ετσι ειναι, οσο περναει ο καιρος επιβεβαιωνεται και αλλο αυτη η αποψη μου.. Για εσας βεβαια ειναι ευχαριστο αυτο διοτι θα εχετε δουλεια για μια ζωη trust me.
    2 points
  7. είσαι σε ένα καλό δρόμο αλλά και δεν είσαι κιόλας. Σύντομα θα γνωρίσεις το τέρας της Ελληνικής γραφειοκρατίας και θα δεις ότι κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video στο land of oportunity με κάποιο τρόπο επιτρέπονται, όπως επιτρέπονται, εδώ όμως θα χρειαστείς αριθμό κυκλοφορίας και σου υπογράφω ότι το Υπουργείο συγκοινωνιών σε μια κατασκευή σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στο εκατομύριο να σου δώσει άμεσα ή και λίγο αργότερα όσο επιτρέπει η μικρή μας γνώση να γνωρίζει. Ομως κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video είναι ωραίες. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να μένεις με το σπίτι σου σε άλλο τόπο κάθε λίγους μήνες ίσως κιόλας και υπάρχουν άνθρωποι Αθήνα που το έχουν κάνει. Αναφέρομαι όμως σε άτομο που ζει σε σκάφος και αυτό δεν είναι κάτι που είναι μη πραγματοποιήσιμο. Συνέχισε το ψάξιμο και θα βρεις τον δρόμο. Εγώ να σου πω ότι ο τρόπος να περάσεις το Συγκοινωνιών και να πάρεις αριθμό κυκλοφορίας, αν πρέπει στην χώρα, το όχημα με το πλαίσιο να μπορεί να κυκλοφορεί στη χώρα. Ισως να μην είμαστε μαλιστα και η μόνη χώρα που κατασκευές χωρίς άδεια από το Υπουργείο συγκοινωνιών να μπορούν να κυκλοφορησουν, ίσως να υπάρχουν και άλλες ευρωπαικές χώρες που η κίνηση κατασκευών να απαγορεύεται, κατασκευή σαν αυτή που φαίνεται στο πρώτο video λεω' και πιστευω θα σε απασχολεί γιατι όποιος ζει με αυτά τα σπίτια και σε αυτά τα σπίτια, ισως να θέλει και εκτός χώρας να ζησει αν μπορει. Η λύση λοιπόν λέγεται τροχόσπιτο, που πρέπει να βρεις κάτι να παίρνει αριθμό και έγκριση υπουργείου, ακόμα και αν δεν βρεις αυτό που σου αρέσει, ή για οικονομικούς λόγους , είτε γιατί έχεις το μεράκι. Και εγώ το έχω αυτό. Μπορείς να βρεις κάτι μεταχειρισμένο, με τους χώρους που θες και τα άλλα, κρεβάτι με αποθηκευτικό χώρο από κάτω του, τουαλέτα, τροφοδοσία με ρευμα, ντουλάπια με ανακλινόμενη πορτα φτιάχνονται. Τελευταίο να κρατήσω, το ότι "σου είπαν φωτοβολταικά όταν δεν συνδέεσαι με την ΔΕΗ δεν βάζεις". Μια βόλτα σε σελίδες, σε λιμάνια ίσως θα σου δείξει ότι μικρά πάνελ που να μπορούν να υποστηρίξουν ένα μικρό ψυγείο ή / και λίγα φώτα πιστευω ότι γίνονται χωρίς να πρέπει να συνδεθείς με το δίκτυο ΔΕΗ, καθώς ξέρω ότι πουλιούνται, και υπάρχουν panel θέλω να πιστευω που να μπορεί να γίνει.
    1 point
  8. εγώ δεν συμφωνώ Δημήτρη και θα στο πω Κανα. Καθώς πρόσφατα είχα συζήτηση με Συνάδελφο και μου έλεγε πως υπάρχουν Μηχανικοί που κάνουν τακτοποιήσεις με 250 και 350€, δεν συμφωνώ ότι είναι υποχρέωση του Μηχανικού. Οταν ο ιδιοκτήτης πιέζει και ο Μηχανικός κάνει γεναιώτατη έκπτωση ζητώντας αμοιβή τακτοποίησης με 4495, 750€ και κλάμα ο ιδιοκτήτης που άλλοτε δεν έχει, στις παραλίες στις ειδήσεις όμως τους βλέπω συνέχεια και στα διόδια στην Εθνική οδό. Πρόσφατα με τον σεισμό της Παρασκευής ανακοινωνόταν στα νέα ότι έγινε τεράστιο μποτιλιάρισμα στην Εθνική και την Αττική οδό, μόνο όταν ο Μηχανικός πει, ζητάω 750 για μια εργασία των 1570€ αρχίζουν οι γκρίνιες, οι ερωτήσεις, τα ακόμα κάτι, πιο καλό κάτι κάνε μου ρε φίλε!
    1 point
  9. Καλημέρα σε όλους! Μιλησα με υπουργείο μεταφορών και υποδομών (εκεί υπάγεται τώρα η υπηρεσία). Η νέα διεύθυνση της υασβε είναι Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά. Τηλέφωνα έβαλαν πριν 3-4 μέρες... είναι τα εξής: 2310 427885 (κα Ζηκοπούλου προϊσταμένη), 2310423566, 2310424027. ωράριο 7.00πμ-15.00μμ (εννοείται πηγα στην παλιά διευθυνση και ταλαιπωρήθηκα... ελπίζω να γλυτώσουν μερικοί με την ανάρτηση αυτή) φιλιά σε όλους
    1 point
  10. Οι ισχύοντες όροι δόμησης καθορίζονται από το ΦΕΚ 181 Δ 85 ως τροποποιήθηκε και ισχύει μαζί με την σχετική απόφαση οριοθέτησης του οικισμού. ο Μ.Σ.Δ είναι το "ταβάνι" συντελεστή δόμησης μέχρι να γίνει η πολεοδομική μελέτη στο μέλλον. Στις εκτός οικισμών περιοχές έχεις τις σχετικές ζώνες χρήσεων από το ΣΧΟΟΑΠ δημ. Εν. Κορώνης (π.χ ΤΑ, ΤΗ, ΑΓΡ κλπ) με τα ελάχιστα όρια αρτιότητας και κατάτμησης να είναι 4.000 τμ και αναφέρει μέσα το ΣΧΟΟΑΠ ότι για λοιπούς όρους δόμησης ισχύει το ΦΕΚ 270/Δ/85 χωρίς τις προβλεπόμενες παρεκκλίσεις και με την επιφύλαξη των διατάξεων περί δικτύου νατούρα 2000.
    1 point
  11. Χωρίς να μου έχει συμβεί (σε ανάλογη περίπτωση ακολούθησα την 1η περίπτωση που αναφέρετε), μπορεί να γίνει το 2) μιας και τα "ίδια κεφάλαια" υπολογίζονται συνολικά και όχι ανά κατηγορία δαπάνης.
    1 point
  12. Από τη στιγμή που το δικό σου οικόπεδο έχει πρόσωπο σε δρόμο και μπορεί να οικοδομηθεί έστω και με παραχώρηση, αν βλέπεις ότι δεν υπάρχει διαμορφωμένος δρόμος και σε παλιά συμβόλαια δεν αναγράφεται κάτι δεν νομίζω ότι πρέπει να ψάξεις κάτι περισσότερο. Ενδεχομένως, αν κάποιος πρέπει να ψάξει είναι ο γείτονας που μπορεί να μην έχει πρόσωπο σε οδό. Στους οικισμούς πριν πολλά χρόνια όταν τα σπίτια ήταν ακόμη πλινθόκτιστα, πολλές φορές άφηναν ένα μικρό κενό μεταξύ τους για να απορρέουν τα νερά από τις σκεπές και ήταν μια άτυπη συμφωνία μεταξύ τους, όπου βεβαίως μέσα από τα στενά αυτά με πολύ μεγάλη δυσκολία μπορούσε να χωρέσει άνθρωπος. Τα άλλα πολύ στενά δρομάκια ή δίοδοι μάλλον προσομοιάζουν προς τις "δουλείες διέλευσης" παρά με κοινόχρηστους χώρους καθώς τις περισσότερες φορές φαίνεται ότι εξυπηρετούσαν μια το πολύ δυο ιδιοκτησίες.
    1 point
  13. @ΚΑΝΑ Αν ήταν πελάτης μου θα έκανα αυτό που λες, αλλά δεν το θεωρώ σωστό να δώσω μια τέτοια συμβουλή στο forum, για τη δουλειά κάποιου άλλου, χωρίς να γνωρίζω την άποψη και των δύο πλευρών.
    1 point
  14. Δηλαδή είχε ο μηχανικός το παλιό το σωστό και αποφάσισε μονος του να κάνει καινούργιο λανθασμένο?
    1 point
  15. Μήπως είχατε συμφωνήσει να κάνετε αλλαγη διαρύθμισης με τον μηχανικό και μετά το μετενοιώσατε?
    1 point
  16. άλλο ο αέρας, όπου χτιζεις νομιμα με αδεια, και άλλο η αποκλειστικη χρηση του δωματος, που δεν την εχεις, αρα το δωμα ειναι κοινοχρηστο, αρα μπορεις να τακτοποιήσεις με το "εκ κατασκευης", αλλά δεν μπορεις να κανεις τροποποιηση της συστασης και να δοσεις χιλιοστα, διοτι δεν ειναι και "σε ολους τους οροφους" Αρα, - ή τακτοποιεις, απλα για να τακτοποιησεις, γενικως και αοριστως, αλλά και χωρις πρακτικο αποτελεσμα ιδιοκτησιακα... αλλά, αν χτισεις μετα δίπλα θα πρεπει να ειναι ανεξαρτητο στατικώς, για να μπορει να γκρεμισθει το τακτοποιημενο μετα 30 χρονια... ...λέμε.... τωωωρα ..... - ή χρησιμοποιεις μερος των χιλιοστων του αερα για να νομιμοποιησεις και να κανεις μονος σου τροποποιηση της συστασης, όπως εχεις δικαιωμα και θα εκανες αν εβγαζες εξ αρχης κανονικη αδεια, οριζοντας μερικα απο τα χιλιοστα του αερα σε αυτα τα τμ. και κρατωντας τα υπολοιπα για το μελλον. Και φορολογικα ωφελεισαι διοτι, τα χιλιοστα που θα παρεις για να τα βαλεις στο αυθαιρετο, θα αφαιρεθουν απο τα χιλιοστα που χρεωνεται σημερα για ΕΝΦΙΑ, σαν υπολοιπο δικαιωματος ανοικοδομησης. Λιγα ή πολλα δεν εχει σημασια. αυτα
    1 point
  17. Αγαπητέ ntanos Η δική μου εμπειρία (και μακάρι να είναι έτσι σε όλη τη χώρα) δείχνει ότι τα νέα παιδιά (<40), στην πλειοψηφία τους, παίζουν τίμια το παιχνίδι. Διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, και μόνο με επαρκείς γνώσεις κι επαγγελματική αξιοπρέπεια θα επιβιώσουν. Ένα από τα καλά της κρίσης, είναι ότι αρχίζει να καθαρίζει η ήρα από το σιτάρι.
    1 point
  18. Από τα μέχρι τώρα λεγόμενά σου, αντιλαμβάνομαι ότι στην περιοχή σου δεν υπάρχει "επαρκής" ανταγωνισμός, διότι "μηχανικοί" με τέτοιες συμπεριφορές θα είχαν περιθωριοποιηθεί. Κάνε αυτό που σου πρότεινε ο ΙΑΣΟΝΑΣ πιο πάνω. Έτσι κι αλλιώς το (σωστά αποτυπωμένο) εξαρτημένο διάγραμμα θα σου χρειαστεί για πιθανή ένσταση στο Κτημ/γιο. Ξέχασε λοιπόν την προκαταβολή και βρες ένα σοβαρό συνάδελφο να κάνεις τη δουλειά σου, και να έχεις μια μόνιμη συνεργασία μαζί του από δω και στο εξής. Ίσως θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε περισσότερο αν ξέραμε την περιοχή, αλλά είναι βασική αρχή του φόρουμ να μην μπαίνουμε σε αυτό το τριπάκι (ψάρεμα πελατών).
    1 point
  19. Μάλλον κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ του/της έφαγε την θέση εργασίας και το κρατάει μανιάτικο.
    1 point
  20. Εγώ διορθώνω επάνω στης αδείας και δίπλα κάνω νέο με τους υπολογισμούς.. Αν είναι νέο και το τοπογραφικό, βάζω το εγκεκριμένο και δίπλα το καινούριο....
    1 point
  21. Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Μήπως δεν είναι το κράτος ηλίθιο? Μήπως ηλίθιοι είναι όλοι όσοι εθελοτυφλούν θέλοντας να βαφτίσουν οικοδομήσιμο ένα χωραφάκι το οποίο βρίσκεται σε μέρος με ουδεμία υποδομή (οδικό δίκτυο, πεζοδρόμια, αποχέτευση κλπ) να φιλοξενήσει κατοικίες? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ?.. Υ.Γ.1 Όταν αγόραζες μη άρτιο γεωτεμάχιο (αγρόκτημα) ήξερες πολύ καλά τι έκανες. Αγόραζες χωράφι προκειμένου να καλλιεργήσεις. Ας έδινες περισσότερα χρήματα και να αποκτούσες οικόπεδο. Υ.Γ.2 Υπάρχουν και οι παρεκλήσεις προκειμένου να μην γίνονται αδικίες.
    1 point
  22. το παράδειγμα ειναι άστοχο η εξέλιξη της Αθήνας δεν έχει να κάνει τόσο με την αρχιτεκτονική όσο με την πολεοδομία και κυρίως με την κρατική πολιτική που εφαρμόστηκε επίσης έχει να κάνει με το γεγονός οτι στην Ελλάδα δεν αρχιτεκτονούν μόνο αρχιτέκτονες τέλος, υπάρχουν και κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα που δημιουργήθηκαν μέσα από αυτήν την εξελιξη που σήμερα πλεον έχουν αρχίσει να αναγνωρίζονται ο έλεγχος θα έπρεπε να έπεται της μελέτης στην κατασκευή διότι στα σχέδια "κτιζω ανώγεια και κατώγια" πολλές φορές συμβαίνει το αντίθετο η καμμία πρόταση είναι καλύτερη από τη λανθασμένη (όσο καλή πρόθεση και αν υπάρχει)
    1 point
  23. καθώς Martina η πρώτη σου δημοσίευση δείχνει ένα μικρό σπίτι πάνω σε ρόδες. Σε ενδιαφέρει να το κινείς, θα ήθελες κατα διαστήματα να το "παρκάρεις" κάπου αλλού?
    0 points
  24. "Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού." [ελπιζω οτι εδω τελειωσαμε με το θεμα...οριστικα ] καλημερα και καλη εβδομαδα σε όλους
    0 points
  25. Υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής στο σύστημα της διορθωμένης κάτοψης. Για το θέμα του πιθανού κόστους θα πρέπει να μιλήσετε με τον μηχανικό σας.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.