Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.117


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.764


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.258


  4. dryianni

    dryianni

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      325


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Εφ' όσον δεν υπάρχει σύσταση, άρα ούτε κοινόχρηστα/κοινόκτητα, δε γίνεται να λόγιστεί ως πολυκατοικια. Αλλά και αυτό να γινόταν, κάθε ΑΦΜ μπορεί να κάνει μόνο 1 αιτηση. Μπορεί να κάνει αίτηση για τα άλλα 2 μέσω διαφορετικών επικαρπωτών, οι οποίοι θα πρέπει να δηλώνουν το κάθε διαμέρισμα ως κύριά τους κατοικία.
    1 point
  2. Εδώ δεν υπάρχει κάποια κρίση. Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι δεν θα υποβληθεί Μ.Σ.Ε. η Τ.Ε.Σ.Ε θα περιλαμβάνει τα 2 κριτήρια που εφαρμόζει και δικαιολογούν την απαλλαγή. Απλά και όμορφα χωρίς περιττά πράγματα.
    1 point
  3. να διευκρινισω οτι, θεωρω οτι εννοει αυτος ανευ περιορισμου τα "οικονομικα" πανε για τον "αυτον που τον επιβαρυνει" Απο την εγκ.2... Για την εφαρμογή της παρ. 1, οι μειώσεις εφαρμόζονται για αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσης χωρίς τον περιορισμό κύριας κατοικίας. Η φορολογική επιβάρυνση ατόμου από άτομο με ειδικές ανάγκες αποδεικνύεται από τα στοιχεία της τελευταίας φορολογικής δήλωσης, η οποία και υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα. Διευκρινίζουμε ότι στην έκφραση «ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω» νοείται ίσο ή μεγαλύτερο του ποσοστού 80%. Στην έννοια του ατομικού ή οικογενειακού εισοδήματος νοείται το φορολογητέο εισόδημα όπως προκύπτει από τη φορολογική δήλωση, ενώ αρκεί η ικανοποίηση ενός από τα δύο οικονομικά κριτήρια (του ατομικού ή του οικογενειακού εισοδήματος) για την εφαρμογή του μειωτικού συντελεστή. δες πιο πανω την συζητηση...μην τυχον θυμαμαι λαθος..
    1 point
  4. Μου έχει εμφανίσει μόνο τα χρέη από ΕΤΑΑ ΤΣΜΕΔΕ. Τρεις σειρές: ΤΣΜΕΔΕ/Κ/19955, ΤΣΜΕΔΕ/Π2/19955 και ΤΣΜΕΔΕ/Π1/19955. Στη ρύθμιση κρατάει το ΤΣΜΕΔΕ/Κ/19955 ακέραιο και πάει και μειώνει τα άλλα δύο με 85%. Στο καινούριο σύνολο βάζει τόκους και το διαιρει με τις δόσεις που έχω επιλέξει. Από εκεί βγαίνει και το ποσό της δόσης. Δεν μου έχει εμφανίσει χρέη από ΕΤΕΑΕΠ. (μιλάμε πάντα για προ ΕΦΚΑ δηλαδή προ του 2017).
    1 point
  5. Αυτή την πινακίδα ΓΥΣ την βρήκες μόνος σου ή υπάρχει πάνω σε κάποιο παλιό τοπογραφικό το οποίο δεν διαθέτει πίνακα συντεταγμένων; Ακόμη και να βρεις ένα σημείο, τα όρια του γεωτεμαχίου τα γνωρίζεις, ώστε να μπορέσεις να χαράξεις κατά προσέγγιση μια κλειστή πολυγωνική γραμμή; Μήπως θα ήταν προτιμότερο να απευθυνθείς σε ένα τεχνικό γραφείο να σου κάνει τη δουλειά σου;
    1 point
  6. Η άδεια αφού δεν έχει ανακληθεί είναι ισχυρή. Το αν έκανε απατεωνιά ο τότε μηχανικός δεν είσαι υποχρεωμένος να το ξέρεις και να το ψάξεις, εκτός και αν έχεις κάποια από τις περιπτώσεις του παραρτήματος Α. Έχεις μια νόμιμη-μη ανακληθείσα άδεια και κτίρια που φαίνονται στην Ο.Α και στην μεταγενέστερη άδεια. Επιλέγεις "ΝΑΙ" στην ύπαρξη Ο.Α στο ακίνητο.
    1 point
  7. Για να ακριβολογούμε δεν απαλλάσσεται από την κατεδάφιση αλλά τελεί σε καθεστώς αναστολής μέχρι να κριθεί οριστικά. Έτσι έγραφε ο τότε νόμος. Φυσικά ακόμη τα τότε με ν. 1337 τακτοποιημένα, ακόμη κρίνονται. Τα έχω εξηγήσει και παραπάνω για το λόγο που δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε και για την περίπτωση που υπαχθούν όπως αναφέρει η συνάδελφος στο ερώτημά της, τα 40 τμ, θα έχει κατηγορία 2 η οποία δημιουργεί απαλλαγή και συνεπώς εξετάζει μόνο τα 15 τμ τα οποία πληρούν άλλο κριτήριο απαλλαγής. Διαβάστε και το νόμο και την σχετική απόφαση περί ΜΣΕ σε αυθαίρετα που υπάγονται στο ν. 4495. Συνήθως, οι παλιές δηλώσεις Ν. 1337/83 έχουν λάθη και σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς λανθασμένες από άποψη αποτύπωσης. Συμφέρει τον ιδιοκτήτη να υπάγει στο ν 4495 ως κατηγορία 2 τα τότε τακτοποιημένα με Ν. 1337 για να αποκτήσει μέσω της κατηγορίας 2 την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση και να αποκαταστήσει φυσικά τη νομιμότητα του ακινήτου λόγω της άλλοτε λανθασμένης αποτύπωσης που είχε γίνει. Θυμίζω επίσης ότι η Τ.Ε.Σ.Ε δεν έχει θεσμοθετημένες προδιαγραφές σύνταξης οπότε μη γράφετε "παπάδες" μέσα που μπορεί να σας εκθέσουν στο μέλλον. Η προσωπική μου άποψη και αυτό εφαρμόζω είναι ότι πρέπει να γράφονται μόνο τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν και μέσω αυτών επέρχεται απαλλαγή από την Μ.Σ.Ε. Τίποτα παραπάνω και ειδικά τίποτα που να αφορά αντοχές και στατικές επάρκειες.
    1 point
  8. Με τον τοπογράφο σου επικοινωνήσατε να του εκφράσεις το ερώτημα; Αφού δεν είσαι σίγουρη ενδεχομένως να υπάρχει λάθος στην εξάρτηση. Μπορεί και όχι. Μιλήστε πρώτα ως συνεργάτες μεταξύ σας. Μη ψάχνετε μόνοι σας και μέσω ίντερνετ πάντα τη λύση.
    1 point
  9. ισχυει η παρ. 2 του 103 η οποία πουθενα δεν γραφει για περιορισμο σε τμ. Μονον με νομο θα μπορουσαν να τροποποιησουν το αρθρο 103 και να να ορισουν "πλαφον" αλλα δεν το εκαναν, διοτι ετσι, θα συνομολογουσαν οτι "μεχρι την τροποποιηση" καλως γινονταν οι τακτοποιησεις χωρις περιορισμο και οτι μονον απο την τροποποιηση του νομου και μετα θα ίσχυε η "νεα ρυθμιση" Προτιμησαν μια "εγκυκλιο" η οποια δεν μπορει να παραγει δικαιο και να τροποποιει τον νομο, ούτε αναδρομικά ούτε στον παρον ουδέ στο μελλον. .
    1 point
  10. σωστα πλαφον εχει στο "κυρια και μοναδικη" του 100 παρ. 12. Το αρθρο 103 αναφερεται σε ειδικες ομαδες πληθυσμου - στην παρ. 1 "ανεξαρτητως περιορισμου κυριας κατοικιας" - ενω στις παρ. 2 εως και 8 μονον ζηταει "κυρια" χωρις πλαφον σε τμ., με βαση "εισοδηματικα κριτηρια" [εκτος όπου οριζει καποια ορια σε τμ στην παρ. 4 και στην παρ.8]
    1 point
  11. Για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν προμετρήσεις στο Archicad, έχω περάσει τις βασεις του ATOE, ETOE, Περιγραφικου, και 4495 στο Archicad. Παράλληλα έφτιαξα και μια εφαρμογή σε ιστοσελίδα που παράγει property objects και κάνει και συνδυασμένα property objects με σκοπό τον υπολογισμό των composite και τα complex profiles.
    1 point
  12. Θέλω να επισημάνω στους ιδιώτες που αναζητούν απαντήσεις σε ερωτήματα που ανήκουν σε αυτή εδώ την ενότητα ότι απαντήσεις μέσω ενός φόρουμ δεν είναι δεσμευτικές ως προς την ορθότητα των απαντήσεών τους και κατ' επέκταση δεν είναι σώφρον να βασιστείτε σε αυτές. Επίσης ο χώρος αυτός εδώ είναι κοινότητα μηχανικών από μηχανικούς για μηχανικούς. Όσοι δεν είστε μην τους προσποιείστε γιατί η μη ύπαρξη τεχνικού υπόβαθρου και δη μηχανικού σας προδίδει από την 1η κουβέντα. Επίσης τονίζω ότι εδώ δεν είναι ΚΕΠ να ρωτάτε ό,τι σας κατέβει, ή έστω ό,τι έχετε απορία. Οι μηχανικοί αμείβονται για τις υπηρεσίες αυτές και δεν τις δίδουν δωρεάν. Δεν είμαστε χομπίστες. Η δουλειά μας είναι. Η μόνη λύση στους προβληματισμούς σας και τα μελλοντικά σας σχέδια είναι να βρείτε έναν μηχανικό της εμπιστοσύνης σας και να συζητήσετε ό,τι επιθυμείτε. Αρρώστια ---> πάω γιατρό Δίκη----> πάω δικηγόρο Τεχνικά θέματα---->Πάω ΜΗΧΑΝΙΚΟ !! όχι michanikos.gr
    1 point
  13. Version 2.00

    25.275 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.