Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.259


  2. C63amg

    C63amg

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      5


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      17.117


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν κάνουμε υποθέσεις. Κάνε πρώτα αυτοψία να διαπιστώσεις τι έχει γίνει. Η κατασκευή υποστυλωμάτων μας προϊδεάζει για κατασκευή σκελετού και πλάκας φυσικά. Αλλιώς γιατί να κατασκευάσει 2 υποστυλώματα σκυροδέματος όπως αναφέρεις στο αρχικό σου μήνυμα; Θεωρητικά η αλλαγή σκελετού δεν θα έπρεπε να πραγματεύεται στο ν. 4495. Όμως για μικρής έκτασης μεταβολές θα μπορούσα να δεχτώ την παλαιότητα του προ 55 και να υπάγω τις επιπλέον-μετά το 1955 αυθαιρεσίες ως κατηγορία 4 (εκμεταλλευόμενος το ότι μας λέει να βάλουμε "ναι" στην ύπαρξη άδειας, σε προ 55 κτίσμα). Τώρα, για μεγάλης έκτασης αλλαγές, όπως η κατασκευή νέου σκελετού οπλισμένου σκυροδέματος, κατά τη γνώμη μου άρει την παλαιότητα του προ 55 κτίσματος και θα το υπολόγιζα ως κτίσμα πλήρως αυθαίρετο.
    1 point
  2. Καλησπέρα σε όλους, όσοι μένετε Αθήνα καλό είναι να απευθυνθείτε στο φροντιστήριο Πολυτοπο στον Πειραιά. Ο ιδιοκτήτης λέγεται Ηλίας και έχει ύλη των μαθημάτων για την ΑΕΝ της Χίου. Σε καμία περίπτωση μην γραφτείτε στου Ασπροπύργου, θα βλαστημισετε. Τα μαθήματα είναι πολύ εύκολα κ δεν χρειάζονται παρακολούθηση
    1 point
  3. δεν είναι απλά θέμα οικολογικής συνείδησης αλλά χωροταξικής αντίληψης για την πόλη όπου ειδικά στην ελλάδα όπου πόλη πρώτη λύση κόψε δέντρο. Και φυσικά το θέμα επικινδυνότητας είναι το Α και το Ω.... να απαιτηθεί απο την ΔΕΗ να λύση το πρόβλημα με τον στύλο της και τα καλώδια του... ας το μετακινήσουν ή ας βρούν αλλη λύση. Στην τελική όταν τον έβαλαν εκει τον στύλο της ΔΕΗ το δέντρο υπήρχε απο πρίν τουλάχιστον 30 χρόνια κι ας είχαν φροντίσει να προβλέψουν οτι τα δέντρα μεγαλώνουν στον χρόνο.... (οπότε πάλι δεν είναι φυσικός νόμος το δέντρο πρέπει να κοπεί) Τώρα αν βαριούνται να χάνουν χρόνο κλπ κλπ... ας κόψουν κι ας αγοράζουν μετά ιονιστές για να καθαρίζουν τον αέρα σπίτι τους....
    1 point
  4. Χιλιάδες δέντρα ειδικά ελιές και νερατζίες έχουν κοπεί σε αστικά συγκροτήματα σε όλες τις πόλεις τις Ελλάδα (και σίγουρα στην Αθήνα και τα πέριξ που γνωρίζω) από την δεκαετία μετα το 60 και 70 διότι έπεφταν λέει οι ελιές στα πεζοδρόμια και τους τα λέρωναν ή ενοχλούσαν το παρκάρισμα στα αμάξια…. Αποτέλεσμα τσιμέντο όλα…. Και η κολώνα της ΔΕΗ τσιμέντο όλα…. Δεν θα ήταν κακό (ειδικά αφού είσαι και μηχανικός περιβάλλοντος) να τους πείσεις να κρατήσουν το δέντρο που έκανε 70 χρόνια να φτάσει στο ύψος τους και δίνει δωρεάν και απλόχερα οξυγόνο στα παράθυρα του σπιτιού τους… Οι πλάκες πεζοδρομίου πχ και κολώνεςΔΕΗ δεν θα χρειαστούν 70 χρόνια να γίνουν…. (απλά μια άποψη και δεν υπάρχει πρέπει να κοπεί δέντρο)
    1 point
  5. Ό,τι κι αν κάνεις, για την Ελλάδα θα σαι μη-αποδεκτή...Κάντο στο εξωτερικό
    1 point
  6. αυτη ειναι η σωστη περγκολα... για οσους θυμουνται....τοτε...την λεγαμε "κρεβατινα" και φυσικα θα ειναι στον ακαλυπτο, "χωρις περιορισμο θεσης"
    1 point
  7. Δεν είμαι με κανένα πρόγραμμα. Δηλαδή δεν υπάρχει κανένα συμβόλαιο ακόμα. Δεν μίλησα με κανέναν.
    -1 points
  8. Περίμενα κάποιος να έχει ένα ασυμπλήρωτο υπόδειγμα συμβολαίου να διαβάσω. Πρώτα μαθαίνουμε, μετά μιλάμε με κρατικούς υπάλληλους μη μας ξεφύγουν κουβέντες.
    -1 points
  9. Υπάρχει καμία υποχρέωση για περιοδικό έλεγχο της εγκατάστασης από τον ΔΕΔΔΗΕ ή μηχανικό για έκδοση κάποιου πιστοποιητικού κάθε τόσο;
    -1 points
  10. Το εξοχικό επίτηδες είναι εκτός δικτύου για να γλυτώσω τα πάγια. Και τα έξοδα σύνδεσης γιατί απαιτούνται κολώνες κλπ. Δεν έχει και πολύ κατανάλωση. Μόνο ψυγείο και φως led αρχικά. Με πρόχειρο υπολογισμό 6 πάνελ των 250 W και 150 Ah μπαταρίες στα 24 V μια χαρά φτάνουν. Δεν χρειάζεται να ξηλωθεί όλη η εγκατάσταση. Μόνο μία σειρά πάνελ ίσως. Βάζουμε και άλλου τύπου κονέκτορες αν χρειαστεί. Στα 20-30 χρόνια ζωής των φωτοβολταϊκών μιλάμε για 20-30 αποσυνδέσεις και επανασυνδέσεις. Κάτι θα υπάρχει κατάλληλο. Εννοείται ότι θα μπουν και διακόπτες, για ασφαλέστερη αφαίρεση. Πες μερικά, δεν είμαι τόσο άσχετος από ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά.
    -1 points
  11. Η ταράτσα είναι κοινόχρηστη. Αν μπουν φωτοβολταϊκά, θα είναι και το ώφελος κοινόχρηστο. Μπορεί μία οικιακή επένδυση φωτοβολταϊκών να "συνδεθεί" ή μάλλον να συσχετιστεί με τον κοινόχρηστο μετρητή του ασανσέρ;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.