Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.036


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.122


  3. oyabun

    oyabun

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      68


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.261


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα, προφανώς θα διαλέξεις την επιλογή για αδόμητο αλλά γράψε και τον αριθμό αδείας στο σχετικό πεδίο. Επίσης καλό ειναι να αναφερθεί και στις παρ/σεις ότι για το οικόπεδο έχει η εκδοθεί η τάδε ο.α. αλλά στην παρούσα φάση είναι αδόμητο.
    2 points
  2. Μάλλον είναι το κενό που αφήναν για λόγους ασφαλείας σχετικά με τους εξώστες της όμορης οικοδομής....
    1 point
  3. να αποσαφηνίσω λίγο τα όσα λέει ο Συνάδελφος παραπάνω. Την τακτοποίηση θα την κάνει ο σημερινός ιδιοκτήτης, αυτός δίνει σε εσάς και στη συνέχεια στο συμβολαιογράφο έγγραφο που αναφέρει ότι δεν υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις ή έγγραφο που αναφέρει ότι ότι αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις έχουν γίνει στην ιδιοκτησία έχουν τακτοποιηθεί. Γνώμη μου ότι επίσης πρέπει να έχεις Μηχανικό να ελένξεις την νομιμότητα κτιρίου διότι μπορεί αυτός να έχει κάποιον γνωστό ή να γίνει κάποιο λάθος να μην κάνει σωστά τακτοποίηση και κατόπιν να τρέξεις ή να βρεθείς με αυθαίρετο κτίσμα. Ακόμη σημειώνω τελευταίο και κλείνω ο συνάδελφος που θα κάνει έλενχο ακινήτου από τη δικιά σου πλευρά θα πρέπει να γνωρίζει την χρήση του ακινήτου και το αν η αυθαιρεσία που συζητάμε εμπίπτει στο "αυθαιρεσίες κατηγορίας 4" ή "αυθαιρεσίες κατηγορίας 5".
    1 point
  4. Αν δεν του αρέσει αυτή η λύση ας πληρώσει για ανασύσταση. Χωρίς εγκεκριμένα σχέδια τακτοποίηση απαγορεύεται δια ροπάλου.
    1 point
  5. ότι νομιμοποίηση - τακτοποίηση πρέπει να γίνει θα γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ προ αγοράς. Μετά και δεν μπορείς και θα τρέχεις. Και υποχρεωτικά προ αγοράς θα βρείς και θα αναθέσεις σε Μηχανικό να το τσεκάρει για να σας δώσει την υποχρεωτική βεβαίωση περί μη αυθαιρεσιών για να γίνουν τα συμβόλαια. Αφου θα τον χρειαστείς και θα τον πλη΄ρωσεις σε κάθε περίπτωση, βρες απο τώρα να στο τσεκάρει με τα αναγκαία σχέδια και τα πραγματικά μετρήματα που θα κάνει ο ίδιος. Διότι συχνα πυκνά, άλλες οι επιφάνειες στους τίτλους, άλλες στην άδεια και άλλα εχουν κατασκευαστεί ... κι εσυ δεν μπορείς ουτε να το μετρήσεις ούτε να το ελέγξεις ....
    1 point
  6. Για δες από εδώ: https://eadeies.ypen.gr/adeiapublic/faces/main?
    1 point
  7. Ο νόμος 4495 (όπως και ο προηγούμενος 4178) πράγματι ορίζει κάποιες εξαιρέσεις για τις οποίες η βεβαίωση νομιμότητας να μην συνοδεύεται από το τοπογραφικό διάγραμμα της προηγούμενης παρ. 4 του άρθρου 83. Όμως, στην πράξη σε πολλές περιπτώσεις θα χρειαστεί νέο τοπογραφικό, καθώς θα πρέπει κάποιος να υπογράψει αρτιότητα οικοδομησιμότητα Ν. 651/77 και ειδικά σε παλιά τοπογραφικά όχι μόνο δεν ήταν ακριβή, αλλά στις θέσεις των ακινήτων έχουν αλλάξει και οι όροι δόμησης. Επιπλέον, (προσωπικά το εφαρμόζω), είναι καλό για την δική μας διασφάλιση στις τακτοποιήσεις να κάνουμε νέο τοπογραφικό. 4. Η βεβαίωση του μηχανικού συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και τα οριζόμενα στο ν.651/1977 (Α207), εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων και συνοδευόμενο από τη μεθοδολογία εξάρτησης και τις συντεταγμένες των τριγωνομετρικών σημείων του κρατικού συστήματος συντεταγμένων που χρησιμοποιήθηκαν για την εξάρτηση. Αν το οικόπεδο προέρχεται από πράξη εφαρμογής και διαθέτει συντεταγμένες σε σύστημα αναφοράς, διαφορετικό από το ΕΓΣΑ ‘87, πρέπει να αναφέρονται και οι συντεταγμένες σύμφωνα με αυτό. (...) 5. Δεν απαιτείται το ανωτέρω τοπογραφικό διάγραμμα στις εξής περιπτώσεις : α) για ακίνητα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων οικισμού για τα οποία μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4178/2013 έχει καταρτιστεί συμβολαιογραφική πράξη σύστασης οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών ή έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια, β) σε κάθε περίπτωση για ακίνητα εντός σχεδίου για τα οποία έχει κυρωθεί πράξη εφαρμογής, γ) για ακίνητα εκτός σχεδίου πόλης, μη άρτια και μη οικοδομήσιμα, σύμφωνα με το εμβαδόν του τίτλου, δ) για ακίνητα που προέρχονται από αναδασμό και διανομή, εφόσον η αντικειμενική αξία τους δεν υπερβαίνει τις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, εξαιρουμένων αυτών που βρίσκονται εντός καθορισμένης Ζ.Ο.Ε..
    1 point
  8. διαβαζεις αυτα https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης deck"&page=0 και αποφασιζεις
    1 point
  9. Η ροπή του προβόλου στο άκρο για το ίδιο βάρος των 22cm σκυροδέματος, 200 kg/m² επικάλυψη και 500 kg/m² ωφέλιμο φορτίο είναι (με 1.35+1.50) 50.76 kNm/m. Το στηθαίο προσθέτει άλλα 4.86 kNm, τουτέστιν 55.62 kNm. Με 2 cm επικάλυψη, τα Φ10/10 χωρίς θλιβόμενο οπλισμό δίνουν ροπή αντοχής 68.1 kNm/m. άρα πέρα από τους συντελεστές ασφαλείας υπάρχει ακόμα ένα 20% περιθώριο. Ο κατακόρυφος σεισμός δεν παίζει ρόλο λόγω του υψηλού κινητού φορτίου (τα μόνιμα θα πάνε με 1.60 αντί 1.35, αλλά τα κινητά με 0.48 αντί 1.50). Άλλωστε το πάχος έχει επιλεχθεί χονδρικά σωστά ως το 1/10 του μήκους, όσον αφορά τη δυσκαμψία της πλάκας, τη συντριβή του σκυροδέματος κλπ. Ο συνάδελφος δεν έχει κάνει υπολογιστικό λάθος, τα σίδερα επαρκούν μια χαρά. Απλά οι λόγοι που και εγώ θα έβαζα Φ14/10 άνω με Φ10/20 κάτω σε έναν πρόβολο μήκους 2.40-2.50μ είναι: 1. Ότι έχω δει σίδερα προβόλου πατημένα χαμηλά από τους μπετατζήδες λόγω κακής στερέωσης. 2. Ότι ο πρόβολος είναι ισοστατικό σύστημα όπου αν αστοχήσει η στήριξη, αμέσως πέφτει. 3. Ότι όταν οι πρόβολοι στηρίζονται σε 2 ή περισσότερες πλάκες κατά την έννοια του πλάτους τους (πχ 11μ πρόβολος πατάει σε δύο πλάκες των 5.5μ) εμφανίζεται μια συγκέντρωση ροπών του προβόλου στη θέση της εγκάρσιας δοκού λόγω αυξημένης δυσκαμψίας και μειωμένης στροφής των εσωτερικών πλακών στη θέση αυτή. Βέβαια και τα Φ10/10 του συναδέλφου προσφέρουν όπως είδαμε ένα περιθώριο της τάξης του 20%. Πέραν τούτου, καθότι μιλάμε για οριακή κατάσταση αστοχίας, μια τοπική διαρροή των οπλισμών θα εξομοιώσει τη ροπή σε όλο το πλάτος. 4. Ότι, σε μικρότερο βαθμό, η αυξημένη όπλιση θα περιορίσει τη ρηγμάτωση του προβόλου και το βέλος κάμψης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν πρόβλημα τα Φ10/10. Οι παραπάνω λόγοι, με εξαίρεση ως ένα βαθμό τους 3 και 4, είναι καθαρά διαισθητικοί ή rule of thumb αν θέλετε, και σίγουρα δεν ακυρώνουν τον μελετητή μηχανικό - δεν έχει κάνει λάθος, παρά τις 15 κριτικές απαντήσεις που έχουν ακουστεί στο thread μέχρι τώρα! Κατά τα άλλα το τι θα συμβούλευα εγώ το έγραψα ήδη. EDIT: Να σημειώσω ότι στα Φ10/10 προστίθενται και τα σίδερα της πλάκας που σπάνε πάνω και βγαίνουνε στον πρόβολο, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τον τελικό οπλισμό. EDIT2: Διόρθωσα τους συντελεστές του σεισμικού συνδυασμού για ζώνη ΙΙ, είναι πάλι ευμενέστερος.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 1 απάντηση
    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.