Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. bleo8onhs

    bleo8onhs

    Members


    • Πόντοι

      17

    • Περιεχόμενα

      100


  2. pet_diam

    pet_diam

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.193


  4. Maria Electrical Engineer

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      353


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Είναι πάντως πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του Υπουργείου. Προσωπικά έχοντας εμπειρία (100+ ολοκληρωμένα έργα) από το πρώτο Εξοικονομώ που κανείς δεν πήρε χαμπάρι μέχρι να είναι αργά, και από το δεύτερο Εξοικονομώ (23 ολοκληρωμένα και σε εξέλιξη), δεν περίμενα πως μπορεί να γίνει χειρότερο. Δεν περίμενα επίσης πως αυτή η κυβέρνηση δεν θα καταλάβει τις παθογένειες του προηγούμενου και θα πέσει στην παγίδα των αυλοκόλακων, ξέρετε αυτών που σου λένε όλα είναι εντάξει, προχώρα, όλα δουλεύουν, άστο πάνω μου και τέτοια. Πως θα φοβηθεί να παρέμβει και να φτιάξει ένα πρόγραμμα που θα μπορούσε να βοηθά μόνιμα τα ελληνικά νοικοκυριά, τους μηχανικούς αλλά και τους επαγγελματίες, που έχουν πρόβλημα βιοπορισμού στην Ελλάδα τη σημερινή. Θα μπορούσε το πρόγραμμα Εξοικονομώ κατ οίκον να είναι μόνιμα ανοιχτό σαν το πρώτο, να εντάσσεσαι με προέγκριση από την τράπεζα πρώτα, και έγκριση από το Υπουργείο μετά, με επιλογή κινήτρων ανάλογα με το εισόδημα και την κατάσταση του καθενός, με κριτήρια ένταξης κοινωνικά και οικονομικά, ώστε να βοηθούνται πραγματικά οι αδύναμοι. Αντ' αυτού το υπουργείο επέλεξε να πατήσει σε μια λύση αποτυχημένη. Ας σκεφτούμε ότι δεν υπάρχει ιντερνετ. Θα επέλεγε κανείς ποτέ να εφαρμόσει ένα σύστημα με το οποίο θα ανακοίνωνε ένα γραφείο ανά τρεις περιφέρειες στο οποίο αφού φτιάξω τα χαρτιά μου και τα πάρω παραμάσχαλα, εγώ και όλοι οι χιλιάδες που θέλουμε να μπούμε, θα πρέπει να κάνω κυριολεκτικό αγώνα δρόμου για να φτάσω, και αφού φτάσω να παλέψω για να στριμωχτώ από την πόρτα μαζί με όποιον έχει φτάσει εκεί, και να συναντήσω ένα αργόσχολο υπάλληλο που εγκρίνει φακέλους χωρίς να τους κοιτάει, εξετάζοντας αν έχουν τις σωστές διαστάσεις, κάνοντας διαλείμματα για φαΐ, κατούρημα ή για να ξύσει τα αχαμνά του? Και αφού το γραφείο γεμίσει με φακέλους, να κλείσει την πόρτα, αφήνοντας έξω όλο τον κόσμο να συνεχίζει να στριμώχνεται, να δει αν του φαίνονται αρκετοί, και να αποφασίσει να φύγει από την πίσω πόρτα αφήνοντάς τους όλους να περιμένουν, και να καταλάβουν ότι έφυγε, επειδή ήρθε το βράδυ και δεν άναψε κανείς το φως. Θα το επέλεγε κανείς το σύστημα αυτό? Γιατί αυτό που έγινε αυτό ακριβώς ήταν στην ηλεκτρονική του έκδοση. Το σύστημα αυτό ξεφτιλίζει τους πολίτες γιατί παρακαλάνε τους μηχανικούς τους να τους βοηθήσουν να ενταχθούν με κάθε μέσο, τους ξεφτιλίζει γιατί τους δίνει ελπίδα με ηλίθιες ανακοινώσεις και τους την παίρνει κοροϊδεύοντας τους συνάμα. Ξεφτιλίζει το μηχανικό που τον μόρφωσε για να μελετά και όχι να ξενυχτά σε βάρος της οικογένειας του, της υγείας του και της αξιοπρέπειάς του, για να πάρει σειρά προτεραιότητας σε ένα σύστημα αποτυχημένο πριν να αρχίσει. Ξεφτιλίζει και τον κατασκευαστή που το περιμένει και ελπίζει σ'αυτό για να ζήσει και να μην πνιγεί. Ξεφτιλίζει και το κράτος το ίδιο που προσπαθεί να πείσει ότι δεν είναι γυμνό. Το Εξοικονομώ είναι ωραίος θεσμός που πρέπει να αλλάξει όνομα γιατί δεν εξοικονομώ τίποτα αλλά ξεφτιλίζομαι έτσι όπως έγινε, και να γίνει Αναβαθμίζω. Να γίνει ένα μακροχρόνιο πρόγραμμα αναβάθμισης της ελληνικής κατοικίας, που η πλειοψηφία της είναι άνω των 40 ετών, εντελώς εκτεθειμένη στα στοιχεία της φύσης, μέχρι τώρα στατικά επαρκή αλλά για πόσο, με αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος και καυσίμου, και με την κλιματική αλλαγή να φέρνει σεισμούς, πλημμύρες, καύσωνες και χιόνια. Αλλάξτε το και βοηθήστε τους πολίτες και την αγορά να ζήσουν αξιοπρεπώς. ΥΓ. συζητείται νέο εξοικονομώ με κίνητρα φοροελαφρύνσεων. Αν οι φοροελαφρύνσεις δεν είναι επιλογή και είναι η μόνη επιλογή θα είναι για περισσότερα γέλια. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Τις είδαμε όλοι τις δηλώσεις των πελατών μας. Δεν δηλώνει κανείς τίποτα. Τι να ελαφρύνεις? Ποιος κερδίζει από τέτοιο σύστημα?
    17 points
  2. Και για να μην βγαίνει η ουρά του ΤΕΕ απέξω, να θυμίσω ότι ικανοποιήθηκε το αίτημά του για μεγαλύτερη κατανομή περιφερειών το οποίο όμως κοινοποιήθηκε μετά το φιάσκο της έναρξης. Τα γρήγορα αντανακλαστικά του ΤΕΕ τα βλέπω μόνο όταν με καλούν να πληρώσω εισφορές και συνδρομές. Οι ανίκανοι.
    2 points
  3. http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=6579&language=el-GR Πειραματόζωα και αδικία ως προς τις πρωτες περιφέρειες!!! Αυτό σηκώνει ένδικα μέσα..είναι ντροπή! Αθέμιτος ανταγωνισμός! Ξεφτίλες..ουστ! Με μία συγνώμη το λήξανε το θέμα...
    2 points
  4. Αν επιλέξεις δάνειο μπορείς να αλλάξεις στην πορεία. Αν επιλέξεις ίδια κεφάλαια δεν μπορείς να το αλλάξεις.
    2 points
  5. Ξαφνικά και απροειδοποίητα, σήμερα κατά τις 7:30 άνοιξε το σύστημα για τις περιφέρειες που είχαν κονδύλια και έτρεχε με τρελές ταχύτητες. Σε μισή ώρα βέβαια έκλεισαν όλες, καθώς δεσμεύτηκαν όλα τα κονδύλια. Τι πιο λογικό, μετά το χθεσινό φιάσκο, να είναι όλοι οι μηχανικοί στα γραφεία τους, μήπως και ανοίξει το σύστημα; Άλλωστε τι καλύτερο θα είχαν να κάνουν. Κανονικά θα έπρεπε να βρισκόμαστε από πολύ νωρίτερα, αλλά μας έκαναν τη χάρη. Ότι και να πεις για το φιάσκο θα είναι λίγο.
    2 points
  6. Θα βγει το Σκάι και θα μας πει οτι κόλλησε το σύστημα απο μια γοπα που πέταξε ο Πολακης. Αν περιμενεις απ τα κανάλια βλεπε τον Αυτιά να παιρνει συνέντευξη απο βιντεο.....
    2 points
  7. σύγκριση περσινού και φετινού δε γίνεται...σαφώς και καλύτερα περυσι ... περίμενα μια βελτίωση , έστω και μικρή φέτος...κακό σημάδι..και μείς καθόμαστε άπραγοι αντί να κατεβάσουμε ρολλά και να παραλύσει η οικοδομική δραστηριότητα...αφού ανεχθήκαμε τα περσινά σου , σκέφτηκαν ...
    2 points
  8. Πέρσι είχαν ανοίξει Δευτέρα και δέχονταν αιτήσεις(όχι επιλαχόντες!) μέχρι Τετάρτη μεσημέρι στην Δυτική Ελλάδα!Πέρυσι έβαλα 8 πελάτες στο ΕΚΟ, φέτος 2! Αν ισχύει ότι φέτος καλύφθηκαν οι πόροι μέσα σε 5 ώρες,με το σύστημα να δουλεύει 1 ώρα όλη κι όλη, τι να πώ!Θαύμα θαύμα!
    2 points
  9. Και τα καναλια μουγγααα.. Τελικά ετσι παιζεται το παιχνιδι
    2 points
  10. Version X5.4

    74.287 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  11. Επιπλέον δες και τα άρθρα 1006 και 1007 του αστικού κώδικα: 1006: Αν υπάρχει κίνδυνος να πέσει ολικά ή κατά ένα μέρος οικοδομή ή άλλο έργο και από την πτώση αυτή απειλείται βλάβη στο γειτονικό ακίνητο, ο κύριος του έχει δικαίωμα να απαιτήσει από εκείνον που θα ευθύνεται σε αποζημίωση σύμφωνα με τις διατάξεις για τις αδικοπραξίες, να λάβει τα μέτρα που απαιτούνται για την αποτροπή του κινδύνου. 1007 : Δεν επιτρέπεται να σκάβεται το ακίνητο σε τέτοιο βάθος, ώστε το έδαφος του γειτονικού ακινήτου να στερηθεί το απαιτούμενο έρεισμα, εκτός αν έχει ληφθεί πρόνοια να στερεωθεί αρκετά το έδαφος με άλλο τρόπο.
    1 point
  12. Είναι σε ισχύ. Πέραν του κανονισμού δηλαδή ακόμη και αν δεν υπήρχε ο κανονισμός η κοινή λογική το ορίζει ότι αν δεν αντιστηρίξεις την όμορη οικοδομή , θα της προκαλέσεις ζημιά και συνεπώς οφείλεις να λάβεις τα μέτρα προστασίας της.
    1 point
  13. Κτιριοδομικός Κανονισμός (ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89) άρθρο 5 παρ. 4.3.1 τελευταίο εδάφιο 4.3. Θεμελιώσεις. Κατά την εκτέλεση των εργασιών εκσκαφών και θεμελιώσεων των κτιριακών έργων, λαμβάνονται υπόψη οι πιο κάτω όροι, περιορισμοί και προβλέψεις. 4.3.1. (...) Σε περίπτωση εκτέλεσης θεμελιώσεων ή εκσκαφών σε στάθμη που βρίσκεται χαμηλότερα από αυτή των ομόρων κτιρίων ή δομικών έργων πρέπει να λαμβάνονται μέτρα προστασίας, τόσο του συνόλου, όσον και των επί μέρους δομικών στοιχείων και εγκαταστάσεών τους από κάθε κίνδυνο βλάβης τους όχι μόνο στη διάρκεια της κατασκευής αλλά και μετά από αυτή.
    1 point
  14. 1. Μπορούν να θεωρηθούν ως διάφραγμα? 2. Η όπλιση έχει κάποια ιδιαίτερα σημεία? Στις στηρίξεις το σπάσιμο των οπλισμών? (αναφέρομαι και στην πλάκα και στις δοκούς) 3. Στον κορφιά πάντα διαμορφώνεται δοκός? 4. Υπάρχει κάποια λεπτομέρεια όπλισης?
    1 point
  15. εμενα -και εσενα- ενδιαφερει η αρτιοτητα και οικοδομησιμοτητα του αγρου, που εξαρτωνται απο το εμβαδον, το ετος δημιουργιας του αγρου και τον χαρακτηρισμο του δρομου. Τα υπολοιπα αφορουν άλλα -μαλλον διαδικαστικα- θεματα
    1 point
  16. Καλησπέρα συνάδελφε, μήπως θα μπορούσες να μας πεις ακριβώς τα Π.Δ. για τα επ. δικαιώματα των Πολ. Μηχανικών ΤΕ ή να μας υποδείξεις το άρθρο/παράγραφο που απαγορεύει στους συναδέλφους Πολ. Μηχανικούς ΤΕ να μην μπορούν να υπογράψουν μεταλλική κατασκευή;
    1 point
  17. Αν αναφέρεται στον υπάρχοντα τίτλο, θα τη δείξεις.
    1 point
  18. @yian Να σου πω την αλήθεια στην αρχή ψάρωσα κι εγώ, αλλά θα πάει σε επόμενη φάση η διαδικασία δανειοδότησης (άλλο που το μήνυμα δεν είναι ξεκάθαρο και αφήνει υποψίες ότι υπάρχει και άλλο στάδιο που δεν το βλέπουμε!). Τι να πω!
    1 point
  19. Σανός με το κιλό!Καθρεπτάκια για ιθαγενείς...
    1 point
  20. αν το ισόγειο είναι 80, ο αυθαίρετος όροφος 80 και αποθήκες 55 τμ, ως ποσοστό υπέρβασης θα είναι το ίδιο για κάθε ΦΚ 135/επιτρεπόμενη δόμηση (σήμερα ή στην εποχή έκδοσης άδειας-ότι συμφέρει). Υπέρβαση κάλυψης θα προκύψει από τις αποθήκες που είναι εκτός περιγράμματος. 55/επιτρεπόμενη καλυψη. Επιπλέον τσεκάρεις και για υπέρβαση Δ Λογικά τις 2 αποθήκες από τις τρεις (25+25) μπορείς να τις βάλεις με μειωτικό συντελεστή 0,50 σε ξεχωριστό ΦΚ. Τα παραπάνω με την προυπόθεση ότι δεν έχει σύσταση Ο.Ι.
    1 point
  21. Καλημερα. Γνωριζω για οφελουμενο με το ιδιο προβλημα αν και τελικα δεν χρειαζοταν η τακτοποιηση (λιγα τετραγωνικα) . Τελικα αποριψη ενστασης (ομαδικη ειδοποιηση).
    1 point
  22. Για την πρώτη περίπτωση θα ΒΑΛΕΙΣ επιφάνεια βάσει O.Α τα 72τμ. Είναι διαμέρισμα και σε ενδιαφέρουν μόνο τα τμ του διαμερισματος. Στη Β Περιπτωση έτος άδειας βαλε είτε την πρώτη άδεια είτε την άδεια που χτίστηκε το μεγαλύτερο μέρος, δε νομίζω οτι θα εχεις πρόβλημα ΟΤΙ και να βαλεις. Επιφάνεια βάσει Ο.Α βαλε το άθροισμα των 3 αδειών, επιφάνεια τακτοποιησεων ΟΤΙ λέει η τακτοποίηση και επιφάνεια Ε9 τα 161,5. Ειχα στον Α κύκλο ίδια περίπτωση μονοκατοικίας με άδεια 124τμ και Ε9 121τμ και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
    1 point
  23. Αυτό σημαίνει τροποποίηση της κάθετης. Αν συναινέσουν όλοι, τότε μπορεί να γίνει. Αρκεί να μην υπάρχει θέμα με την δόμηση (μερική και ολική) Αφού είναι εντός σχεδίου, θα έχει και κάποια εξάρτηση. Θα έβαζα το ένα τοπογραφικό επάνω στο άλλο και θα έβλεπα οι κάθετες του συμβολαίου που πέφτουν. Μετά θα αποφάσιζα πως θα άλλαζα τις κάθετες.... Όμως γιατί χρειάζεται νέο τοπογραφικό? (εκτός της ουσίας βέβαια που είναι η γνώση του τι αγοράζει κάποιος) Αν θυμάμαι καλά δεν είναι στις περιπτώσεις που απαιτεί ο νόμος νέο τοπογραφικό (εκτός το απαιτεί αν η νομοθεσία περί συμβολαίων)
    1 point
  24. Ούτε αιτήσεις για επιλαχόντες δεν αφήνει ο μέγας καρνάβαλος...
    1 point
  25. Και με όσους έκαναν αίτηση χωρίς δάνειο γιατί δεν είχανε άλλη επιλογή, τί θα γίνει...??
    1 point
  26. Φίλε μου,αυτό που προτείνεις προϋποθέτει συναδελφικοτητα και αξιοπρέπεια ανάμεσά μας!Όταν εμείς οι ίδιοι δε σεβόμαστε,όχι το συνάδελφο,αλλά ούτε τον ίδιο μας τον εαυτό και τους γονείς μας που μας σπούδασαν και δουλευουμε π.χ. ένα φάκελο αυθαιρέτου για 300 ευρώ,τι ψάχνεις;Βρίσκουν και κάνουν...Έχουν διαλυθεί τα πάντα!
    1 point
  27. δεν εχεις διαμερισματωση, απλα μια καθαιρεση μεσοτοιχιας. Το υπογειο τωρα θα αλλαξει χρηση...επομενως , αλλαγη χρησης θα κανεις αν εχεις υπολοιπο σδ... και βεβαια δεν μπορεις να κανεις "τακτοποιηση" αφου ειναι μεχρι σημερα αποθηκη αυτα σαν πρωτες σκεψεις δες και τα ΠΜ και θα βοηθησουν και οι υπολοιποι συναδελφοι.
    1 point
  28. Δυστυχώς υπάρχει έντονα αυτό το πρόβλημα. Περίπου 1200 αιτήσεις έχουν τέτοιο θέμα. Στην δικιά μας ενσταση δεν έχουμε λάβει απάντηση ακόμα. Είναι άδικο όμως στο Α κύκλο να ζητείται πλήρης εξόφληση πριν την αίτηση στο πρόγραμμα και στο Β κύκλο εξόφληση του 30% και μάλιστα έως την εκταμίευση. Καμμία δικαιοσύνη και ισότητα. Το θέμα όμως είναι ότι γίνεται ηλεκτρονικός έλεγχος για την ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ των δικαιολογητικών και μόνο από το ΕΤΕΑΝ. δηλαδή αφήνουν τον ωφελούμενο να υλοποιήσει, με όλα τα προβλήματα, συμβάσεις, δάνειο, προμηθευτές κλπ και στο τέλος του λένε ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΓΩΓΗ. λυπάμαι χάσατε............... Και ξεκινά η διαδικασία απένταξης με την τράπεζα να θέλει τόκους και τους προμηθευτές να στέλνουν διαταγές πληρωμής ζητώντας τα χρήματα τους. Αφού παίζει ρολό η ημερομηνία βάλτε ένα πεδίο στην αίτηση να το συμπληρώνουμε και να κάνετε έλεγχο ηλεκτρονικά ή κάντε σύνδεση με το ΤΕΕ όπως με την ΑΑΔΕ. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
    1 point
  29. ...και αύριο δεύτερη θα χάσουμε!!! Ίσως αν το χώριζαν ανά περιφερεια... που λενε και οι άλλοι συνάδελφοι... αλλά "Τι πειράζει βρε αδερφέ!" "Ας δοκιμάσουμε αν δουλεύει, τι έχουμε να χάσουμε" (για τους λαμβάνοντες τις αποφάσεις λέω, μην παρεξηγηθώ)
    1 point
  30. ουτε παραταση ουτε τιποτα. ας επιστρεψουμε τις αιτησεις να τις παιρνουν οι τραπεζες οπως πριν. εξαλλου αυτες βγαζουν τα φραγκα παλι. οχι να καθομαστε με τις ωρες στο pc. Και παραταση να δωθει τα ιδια θα εχουμε. Το ΤΕΕ να αναλαβει
    1 point
  31. Αδωνις: «Δεν θα πληρώσει η κυβέρνηση την ανικανότητα ή την ανεπάρκεια ορισμένων» Σωστα...θα την πληρωσουν οι ειλωτες* *μηχανικοι
    1 point
  32. φίλε @Ove_GR καταρχήν καλώς ήρθες στο φόρουμ. Θα συμφωνήσω μέσες άκρες με τους προλαλήσαντες: Έχεις κάποιο σημαντικό λόγο να γυρίσεις Ελλάδα? πχ κοπέλα/σύζυγο ή οικογένεια ή άλλο σοβαρότερο? Αν όχι δεν βλέπω κανέναν απολύτως λόγο να "κόψεις" μια καριέρα ως στατικός σε μια χώρα που μπορεί να σου δώσει αυτό που σου αξίζει και να έρθεις πίσω όπου δεν κινείται τίποτα (ή σχεδόν τίποτα) στο αντικείμενο που περιγράφεις. Αν λοιπόν ο κύριος σκοπός σου είναι "καριέρα" τότε μείνε. Αν ο "σκοπός" σου είναι χρήματα τότε ή μείνε ή σκέψου αντίστοιχη θέση στην Μέση Ανατολή. Αν ο σκοπός σου είναι να γυρίσεις Ελλάδα για προσωπικούς, οικογενειακούς ή κλιματικούς λόγους τότε ετοιμάσου να αντιμετωπίσεις μια πολύ δύσκολη πορεία σε ότι αφορά τα ζητήματα "καριέρα" και "χρήματα".... Αυτά...
    1 point
  33. ΑΡΘΡΟ 50 Ν 4495/17 (όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα) 5. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών και τυχόν αναθεωρήσεών τους, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1-3-11, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1-3-12 σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93), παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως τις 31-12-20. 6. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και τυχόν αναθεωρήσεών τους, που εκδόθηκαν σύμφωνα με το ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/93) είτε σύμφωνα με τον Ν-4030/11 (ΦΕΚ-249/Α/11) κατά το χρονικό διάστημα από 1-3-2012 έως 31-12-2017, παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως 31-12-2021
    1 point
  34. κενά αέρα στη μάζα λόγω κακής δόνησης Οι λέξεις κλειδιά για έγχυση κεκλιμένης πλάκας stiff, suspended, roof, slab,pouring, inclined, slope, CONCRETE, CAST-IN-PLACE CONCRETE, ψάξε αγαπητέ φοιτητή Για βοήθεια στείλε μου με προσωπικό μήνυμα το email σου να σου στείλω υλικό μέσω DROPBOX
    1 point
  35. Έχει κάνει ποτέ κανείς στέγη με διαφορετικά επίπεδα? πως μπορεί να κατασκευαστεί? το μεσαίο δοκάρι πρέπει να γίνει ψηλότερο για να πιάνει και τις δύο πλάκες? η διαφορά μεταξύ πλακών είναι 1μ και αναφέραμε στην πάνω δεξιά πλάκα. Οι εικόνες είναι απο το strad... και το autocad. Ευχαριστω...
    1 point
  36. Γειά σου georg coco με το απέραντο αρχείο σου! Με αυτά που ανέβασες χρειάζεται ειδικό θέμα για τα ζητήματα της φιλοσοφίας του ικανοτικού... Φίλε YiannisNTUA, οπλίζουμε τις διατομές των δοκών για την ροπή που προκύπτει από τον δυσμενέστερο συνδυασμό της οριακής κατάστασης αστοχίας (που μπορεί να είναι κατακόρυφα, σεισμός, άνεμος)... Αν έχουμε διαφράγματα (πλάκες) δεν υπάρχει αξονικό. Αν έχουμε αξονικό οπλίζουμε για τον συνδυασμό Ν+Μ, και φυσικά ο δυσμενέστερος συνδυασμός μπορεί να μην είναι εκείνος που έχει το maxM. - Το ΣΜrd είναι το άθροισμα των ροπών αντοχής των δοκών που βρήκαμε βάσει του οπλισμού των. - Το ΣΜEb είναι το άθροισμα των ροπών των ίδιων δοκών λόγω του σεισμικού συνδυασμού. Προσοχή: ποιού συνδυασμού; εκείνου που προκαλεί την ροπή Μec στο υποστύλωμα. - Η Μec είναι η μέγιστη ροπή του υπ/τος που προκύπτει από την σεισμική φόρτιση. Δηλαδή, για το δεδομένο υποστύλωμα και την δεδομένη διεύθυνση (πχ ροπή Μχχ) η ροπή του δυσμενέστερου σεισμικού συνδυασμού.
    1 point
  37. To nv=0.60 μετράται στη βάση του κτιρίου. Δεν χρειάζεται να πιάνεις το συγκεκριμένο ποσοστό στους άλλους ορόφους από τη στιγμή βέβαια που κάνεις και τις βασικές ενέργειες όπως το να συνεχίζεις τα τοιχεία σου όλα καθ' ύψος και να μην δημιουργείς ασυνέχειες δυσκαμψίας στους άνωθεν ορόφους (ο μαλακός όροφος θα μπορούσε να δημιουργηθεί και σε οποιονδήποτε άλλο όροφο πλην του ισογείου).
    1 point
  38. 1. Δεν είμαι σίγουρος γι΄αυτό, αλλά θεώρησε για ασφάλεια ότι δεν υπάρχει διάφραγμα και δες αν θα πάρεις δυσμενέστερα αποτελέσματα, οπότε τα κρατάς για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 2. Όχι τα οπλίζεις όλα κανονικά, απλά τα σίδερα των κεκλιμένων δοκών θα αγκυρωθούν σαν να έκανες αγκύρωση σε ακραίο κόμβο, με ό,τι απαιτήσεις προκύπτουν για το πάχος των στύλων κ.τ.λ. 3. Όχι πάντα αλλά θεώρησε ότι οι πλάκες δε συνδέονται μεταξύ τους (συνοριακή συνθήκη 0 για τους έχοντες Fespa). 4. Η όπλιση όπως σου είπα και παραπάνω είναι η κλασσική, αλλά επειδή στην περιοχή πέρα των στηρίξεων η πλάκα έχει οπλισμό μόνο κάτω, να προβλέψεις στον ξυλότυπό σου και την τοποθέτηση ΑΝΩ στην πλάκα ενός πολύ ελαφρού πλέγματος (π.χ. Τ092) έτσι ώστε να συγκρατείται το μπετόν κατά τη σκυροδέτηση και να μην παρασύρεται λόγω της κλίσης (κατασκευαστικό τρικ αυτό).
    1 point
  39. Το έστειλα σε όσους το ζήτησαν ας γράψουν τα σχολια τους για το προγραμματακι εδω.Οι κοινές σκάλες θα τις βρείτε στο δεύτερο κουμπάκι του προγράμματος (multi fligth stair) απλά δώστε το φανάρι ή το εξωτερικό και είναι έτοιμη .Προσώπικα ασχολείθηκα 30 λεπτά και εφτιαξα την πρώτη σκάλα την οποία και κατασκεύσα είναι φοβερή.Θα την δείτε 3d βάλτε της μάρμαρα κάγκελα και ότι αλλό θέλετε .Το προγραμμά σας εκτυπώνει και σχέδια κοπής για μάρμαρα η ξύλα .Είναι αποκλειστηκα μόνο για σκάλες.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.