Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.541


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.306


  3. katrmp

    katrmp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.333


  4. theagpar

    theagpar

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      81


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Αυτή η βλακεία δεν πρόκειται να σταθεί καθόλου σε δικαστήρια . Βέβαια δεν έχουμε και σοβαρές ενώσεις επαγγελματιών , που θα πέταγαν και μία αγωγή σε όσους υπογράφουν τέτοια θέματα για νόθευση του ανταγωνισμού και τεράστια οικονομική ζημιά . Από την άλλη ας το γράφουμε στα διάφορα σάιτ που επιτρέπουν σχόλια ώστε να το καταλάβουν , ότι θα φάνε μαύρο . Ακόμα να καταλάβουμε ότι όλο το σκηνικό προφανώς θυμίζει ΓΑΠ και ο Κούλης , θέλει απλά να βοηθήσει να ξεπουλήσουν Ελληνικό και διάφορα άλλα τέτοια . Επίσης πόσο λογικό θα είναι σε περίπτωση αυτοπαράδοσης αυτού που θα υπόκειται σε ΦΠΑ να σε ελέγχουν τι θα το κάνεις επί 5 χρόνια , όταν τα νέα θα είναι χωρίς ΦΠΑ . Τέλος αυτό το με άδεια του 2019 που δεν έχει ξεκινήσει επίσης πάσχει . Γιατί υπάρχουν και αυτά πριν το 19 που επίσης δεν έχουν ξεκινήσει , αλλά και αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα με τις παλιές άδειες και αυτά που δεν έχουν πουλήσει με ΦΠΑ αλλά μόνο με πρώτη κατοικία . Αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα δεν είχαν υποχρέωση να υποβάλλουν προϋπολογιστικό κόστος . Γενικά αυτή η βλακεία προέρχεται από τους ανόητους της εφορίας που δεν μπορούν να μοιράσουν δύο γαϊδάρων άχυρα και είναι διαχρονικό αυτό . Πάντως Κούλη , πάνω που είχες γίνει Κυριάκος , κοίταξε μην γίνεις ΓΑΠ .
    2 points
  2. νεες θέσεις εργασίας είναι και αυτη η οικοδομή που έχει μείνει στα τουβλα να τελειώσει. Και αυτές είναι περισσότερες θέσεις και άμεσες. Και σίγουρα αυτος τα λεφτα που θα έπαιρνε θα τα ξαναέριχνε στην οικοδομή. Τωρα θα αναγκαστεί να χάσει πολλά και δεν θα τα ξαναρίξει ποτέ στην οικοδομή γιατί θα τον έχουν φάει οι μεγάλοι με τίς παχές καβάτζες.
    2 points
  3. Τελεια. Απο 'κει που εχουμε αγορα ακινήτων δύο ταχυτητων, θα εχουμε...τριών ταχυτήτων. Τα προ 2006 χωρίς ΦΠΑ, τα 2006 με 2020 με ΦΠΑ, και τα 2020 με 2022 πάλι χωρις ΦΠΑ.... Αυτή η ελληνική εφευρητικότηα, μου αναπτερώνει το ηθικό καθε φορα που σκεφτομαι πόσο βλάκας ήμουν που αποφασισα να μείνω εδω......
    2 points
  4. Το ΣτΕ ακυρώνει την ΠΟΛ 1113/2018 για τις τιμές εκκίνησης του προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων εδω ειναι η ΠΟΛ1113/18 περι αναπροσαρμογης της τιμης εκκινησης, με βαση εισηγησεις απο πραγματογνωμονες. https://www.minfin.gr/web/a-t-epaa/pinakes-antikeimenikon-axion1 Πλην, με αποφασεις του ΣτΕ, εκριθησαν, μεταξυ αλλων , και τα εξης (Ζ) Ο υπολογισμός και ο προσδιορισμός των επίμαχης τιμής εκκίνησης των ακινήτων στις επίδικες ζώνες εχώρησε κατά τρόπο που δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι πληροί την απαίτηση των οικείων εξουσιοδοτικών διατάξεων των νόμων 1249/1982 και 4509/2017 περί τήρησης αρκούντως ορισμένης, πρόσφορης και επιστημονικά άρτιας μεθοδολογίας, όπως η απαίτηση αυτή ερμηνεύθηκε παραπάνω, δεδομένου ότι η Διοίκηση ρύθμισε και διεξήγαγε την επίδικη εκτιμητική διαδικασία χωρίς να λάβει προσηκόντως υπόψη της και να εξειδικεύσει, κατά την εφαρμογή τους στην πράξη, τις αρχές και τα κριτήρια που προκύπτουν από τα προαναφερόμενα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα (τα οποία, άλλωστε, έχουν αξιοποιηθεί στη συναφή νομοθεσία και διοικητική πρακτική άλλων κρατών, που στηρίζονται, για την επιβολή φόρων, σε σύγχρονα, υποβοηθούμενα από την πληροφορική, συστήματα ομαδικής εκτίμησης της αξίας των ακινήτων), με συνέπεια η διαδικασία αυτή να παρουσιάζει σοβαρές αποκλίσεις από τα εν λόγω πρότυπα, κυρίως για τους ακόλουθους λόγους: (............................ Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/45935 Αλλά... επειδη αι παρουσαι δημοσιονομικαι συνθηκες κλπκκλπ το γνωστο... δια ταυτα Τέλος, η Ολομέλεια, συνεκτιμώντας τους λόγους, για τους οποίους εχώρησε η ακύρωση της κ.υ.α. 26083/887/7.6.2016 και τον μεγάλο αριθμό των καταβαλλομένων κύριων συντάξεων των οποίων ο επανυπολογισμός θα τεθεί εν αμφιβόλω με την αναδρομική ακύρωση της προσβαλλομένης αποφάσεως και των εκκρεμοτήτων που θα ανακύψουν, έκρινε κατά πλειοψηφία ότι εν προκειμένω συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επιβάλλουν, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 50 παρ. 3β του π.δ. 18/1989, τα αποτελέσματα της ακυρώσεως να επέλθουν από την δημοσίευση της 1891/2019 αποφάσεως. Κατά τη γνώμη επτά μελών με αποφασιστική ψήφο, το Δικαστήριο έχει την ευχέρεια να καθορίσει σε εξαιρετικές περιπτώσεις χρόνο επελεύσεως των συνεπειών της ακυρώσεως μεταγενέστερο και από την ημερομηνία δημοσιεύσεως της ακυρωτικής απόφασης κατ’ απόκλιση των οριζομένων στο άρθρο 50 περ. 3 β του π.δ. 18/1989, στην προκειμένη δε περίπτωση, εν όψει του επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος να υφίσταται νόμιμο καθεστώς κοινωνικής ασφάλισης, οι συνέπειες της αντισυνταγματικότητας των διατάξεων του ν. 4387/2016 πρέπει να επέλθουν έξι μήνες μετά την δημοσίευση της 1891/2019 αποφάσεως, προκειμένου να παρασχεθεί η δυνατότητα στο νομοθέτη, αφού λάβει γνώση του σκεπτικού της ακυρωτικής απόφασης, να προβεί σε νέα, σύμφωνη με το Σύνταγμα, ρύθμιση του ζητήματος που αφορούν οι κριθείσες ως αντισυνταγματικές διατάξεις. Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/45924
    1 point
  5. Η πολλαπλή επιλογή αρχείων προς ανέβασμα έχει ενεργοποιηθεί..!!!
    1 point
  6. 1. Συνήθως η επιλογή του FCU γίνεται με βάση την απόδοσή στη δεύτερη ταχύτητα και όχι στην μέγιστη (τρίτη). 2. Όλα εξαρτώνται από τη θέση εγκατάστασης στο συγκεκριμένο δικό σου χώρο 3. Ερώτημα που μπορούμε να μιλάμε ΄για ώρες και να γράφουμε τόμους Σε γενικές γραμμές ένα FCU θερμαίνει με το ρεύμα αέρα που δημιουργεί ο ανεμιστήρας του. Ο ζεστός αέρας, επειδή ανεβαίνει μόνος του προς τα πάνω, πρέπει απαραίτητα να κατευθύνεται από το FCU προς τα κάτω, όμως πρέπει να μην κάθονται άτομα από κάτω γιατί θα τα ενοχλεί το ρεύμα αέρα. Άρα το Α & Ω είναι τι FCU (τοίχου ή δαπέδου ή οροφής) μπορούμε να βάλουμε στις υπάρχουσες αναμονές ώστε να πετύχουμε τα πιό πάνω. Η θέρμανση με το FCU είναι χωρίς καθυστέρηση - ξεκινάει μόλις έρθη ζεστό νερό, και σταματάει αμέσως μόλις σταματήσει η λειτουργία του. Αν ο χώρος ζεστάθηκε ή όχι και πόση ώρα θα παραμείνει ζεστός εξαρτάται από την ποιότητα μόνωσής του, από την διάρκεια λειτουργίας της θέρμανσης κλπ. Ο αναπόφευκτος θόρυβος (σχετικά μικρός) από ένα FCU, εξαρτάται από την ταχύτητα που επιλέγουμε (προτιμάμε μικρή ή μεσαία) αλλά εξαρτάται πολύ από την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία του κατασκευαστή. Ένα πλεονέκτημα του FCU είναι ότι απαιτείται χαμηλότερη θερμοκρασία νερού από ότι τα ΘΣ, άρα μπορούμε να επιτύχουμε οικονομικότερη λειτουργία ή λειτουργία θέρμανσης για μεγαλύτερο χρόνο με ίδιο κόστος (αν φυσικά έχουμε παντού FCU και μπορούμε να χαμηλώσουμε τη θερμοκρασία νερού)
    1 point
  7. Μην αφήνεις να σε ψαρώνει ο κάθε καρεκλοκένταυρος. Ζήτα τις παρατηρήσεις του γραπτώς και τεκμηριωμένες. Κι επ' αυτών θα κάνεις τα έγγραφά σου. Δείξε του ότι είσαι αποφασισμένος να το τραβήξεις. Με τίποτε δεν στοιχειοθετείται η υποχρέωση αναγραφής των "ενδιάμεσων". Αν (λόγω υπερβάλλοντος ζήλου) θέλει να εξερευνήσει τις λεπτομέρειες, μπορεί με μιαν απλή γραμμική παρεμβολή (με κλιμακόμετρο και απλή μέθοδο των τριών) να βρει το υψόμετρο οποιουδήποτε σημείου γουστάρει.
    1 point
  8. Τόσο μεγάλη παροχή και "δεν προλαβαίνουν"??? Κάπου υπάρχει πρόβλημα. Πιθανές αιτίες: Ηλεκτρικό πρόβλημα - ρίχνουν θερμικό - ρελέ ??? Βουλωμένο φίλτρο αναρρόφησης αντλιών ??? Βουλωμένη σωλήνα κατάθλιψης ??? όλα μαζί ??? ??? Αν το πρόβλημα είναι εκ κατασκευής - σε καινούργια εγκατάσταση, μήπως είναι μικρή η διατομή του σωλήνα κατάθλιψης???
    1 point
  9. Αγαπητέ Τάσο, προβλέπω ότι σύντομα θα κοπάσουν και τα πανηγύρια των νομικών. Το ΣΤΕ ξέπλυνε κανονικά τον Κατρούγκαλο σε σειρά ζητημάτων με σημαντικότερα: 1) Την ενοποίηση όλων των ταμείων, φοβερή η πορεία των εργοληπτών αρχικά και στη συνέχεια των μηχανικών που έχτισαν μόνοι τους και χωρίς τριμερή χρηματοδότηση το ΤΣΜΕΔΕ. Καταλήγουν να πληρώνουν τα σπασμένα του ΟΓΑ, του ΙΚΑ και των λοιπών. 2)Κρίθηκε συνταγματικός επί της ουσίας ο διαχωρισμός νέων και παλιών συνταξιούχων. Θα γίνει μια βελτιωσούλα στα ποσοστά αναπλήρωσης και όλα κομπλέ. Οπότε ο μηχανικός που βγήκε στη σύνταξη με 35 χρόνια 11/5/2016 1400 ευρώ, ο μηχανικός που βγήκε με 42 χρόνια το 2019 θα παίρνει με τις βελτιώσεις πόσο άραγε; 1100; 1200; να πανηγυρίσουμε; Η ειδική προσαύξηση που από κύρια σύνταξη γίνεται και επισήμως επίδομα; μήπως ήταν καλύτερα να ονομάζονταν "επικουρική" για να σωθεί; 3)Κρίθηκε αντισυνταγματικό το ποσοστό των εισφορών (20%) το οποίο έχει ήδη πάει στο 13,33%. Οπότε θα βγούνε τώρα και θα πούνε είναι κομπλέ. Άντε καμιά μείωση του ποσοστού υγείας που είναι 6,95%. Μόκο για το ότι αυτά τα ποσοστά πηγαίνουν επί του εισοδήματος. Άρα παραμένει ως έχει. Επίσης μόκο όσον αφορά το κρίσιμο ζήτημα του ασφαλιστέου μισθού που προσδιορίζει μετά και τη σύνταξη. Οπότε επίσης παραμένει. 4)Δώρα και νέα ξεπλύματα στους κακομοίρηδες δημοσίους υπαλλήλους με επιστροφές επικουρικών που αδίκως κόπηκαν. Με λίγα λόγια αν μια ζωή είσαι μισθωτός με 1400 ευρώ (καθαρά 1000 ευρώ δηλαδή) θα πάρεις σύνταξη σχεδόν 900 ευρώ. Αν είσαι κορόϊδο ελεύθερος επαγγελματίας και έχεις πληρώσει από την τσέπη σου ένα 800άρι και καλά είσαι.
    1 point
  10. ....και να ετοιμάζεις ταυτοχρόνως τις "βαλίτσες" σου ξεκινώντας γι' άλλες πολιτείες!!!!
    1 point
  11. Γεια σας, Ένα, έχει νομιμοποιηθεί με τον νόμο 4014 όμως διαπίσωσα ότι η μία διάσταση της της μίας πλευράς έχει διαφορά 0,5 μέτρ.α ενώ το επίτρεπτο λάθος είναι 0,2. Επί της ουσίας δηλώθηκε μία διάσταση μεγαλύτερη. Πληρώθηκε μεγαλύτερο πρόστιμο αλλά υπάρχει λάθος στην διάσταση. Μπορεί να δοθεί βεβαίωση? Αν έχει δοθεί βεβαίωση και αντιληφθηκά το λάθος εκ των υστέρων πριν την σύνταξη συμβολαίου, έχω δικαίωμα να ζητήσω να μην χρησιμοποιηθεί η βεβαίωση γιατί υπάρχει λάθος. Μου λένε αφού υπέγραψες δεν μπορείς να την πάρεις πίσω, χωρίς όμως να έχει συνταχθεί συμβόλαιο, απλά την κρατάει ο πελάτης. Ευχαριστώ.
    1 point
  12. Δυο απορίες για τα "ενδιάμεσα" σημεία 1. Το 3ο & 4ο δεκαδικό σε τι χρησιμεύουν? Μήπως η επιφάνεια του εδάφους είναι γυάλινη? 2. Ποιό είναι το ακριβές σημείο (επί της οριζοντιογραφίας) του συγκεκριμένου υψομέτρου, ώστε να γίνει σωστός έλεγχος από τον υπηρεσιακό Κλουζώ?
    1 point
  13. Όταν κάνεις υποβολή (από επεξεργασία σε αρχική υποβολή) και έχεις επιλέξει την κατηγορία 115γ σου βγάζει το πρόστιμο ως παράβολο, όπως ορίζει η νομοθεσία, για εφαπαξ πληρωμή. Με το κουμπί "υπολογισμός προστίμου' δεν βγάζει πρόστιμο διότι πρόκειται για παράβολο.
    1 point
  14. φυσικα προκύπτουν και αλλα ερωτήματα πχ. τι γινεται με τις αδειες που εκδοθηκαν περι το 2010, 2011 ή και επ. αλλά δεν εχουν ξεκινησει λογω της κρισης??? Να μην μιλησουμε για τα δεκαδες "σκαματα" ή τις "παρατημενες" σε διαφορα σταδια οικοδομες. Ποια ειναι η διαφορα τους απο τις αδειες του 2019....? βας αυτοι δεν φοβηθηκαν να σταματησουν τις αγοραπωλησιες ακινήτων για 6 σχεδον μηνες το 2014, τότε που εβαλαν τον φορο υπεραξιας, τον οποίο μετα τον ακυρωσαν για να φτιαξουν αλλον...και να τον "αναβαλουν" στη συνεχεια αφου ταλαιπωρησε και παρεμποδισε τις συναλλαγες για 6 μηνες... Οι εμπνευστες αυτού του νομου, εξακολουθουν να ειναι δημοσια προσωπα με λογο και επιρροη στα φορολογικά τεκταινόμενα. υγ ακομα και αν υπαρχουν αγωγες και επιδικασεις αποζημιωσεων, οι υπευθυνοι αυτης της βλακωδείας δεν θα τα πληρωσουν απο την τσεπη τους.
    1 point
  15. Είναι προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων που θα έχουν διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση , δεν πρόκειται να σταθούν ούτε σε κρίση του ειρηνοδίκη της Ανω Πετρομαγούλας . Ακόμα είναι επίσης προφανές ότι άδειες από 1/1/ 2019 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες με αυτές που έχουν ξεκινήσει εργασίες , αλλά και αυτές πριν την 1/1/19 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες και διάφορες άλλες ηλιθιότητες των ηλιθίων των υπουργείων δεν μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε δίκη και ίσως να υπάρξουν και αστικές απαιτήσεις από τους δικαιωμένους πολίτες . Η μόνη λύση αν θέλουν να διατηρηθεί η διαφορά αυτή , είναι να δοθεί η δυνατότητα στους παλαιούς να κάνουν αυτοπαράδοση και να μπορούν να πουλήσουν αμέσως με ΦΜΑ χωρίς την δέσμευση της 5ετούς διακράτησης .
    1 point
  16. Δηλαδή θέλουν να βγάλουν εσένα ψεύτη ότι κακώς έδωσες την βεβαίωση και πως έπρεπε να κάνεις πρώτα την τακτοποίηση.. Και θεωρούν ευκολότερο το να ακυρώσουν τα προηγούμενα συμβόλαια...... γιατί για αυτό μιλάνε αν δεν το κατάλαβαν..... Μάλιστα, τι άλλο θα ακούσουμε!!!!
    1 point
  17. nptzane: Μετά και το Ν. 4546/18 (διατάξεις τροποποίησης του ν. 4495) είναι πλέον ξεκάθαρο ότι στο ίδιο ακίνητο μπορούν να συνυπάρξουν αυθαιρεσίες κατηγορίας 2 και κατηγορίας 4 ή 5. Αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται πριν από την 1η.1.1983 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες είχαν ολοκληρωθεί πριν από το έτος 1983 με την καταβολή του παραβόλου και του ενιαίου ειδικού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. Για την υπαγωγή υποβάλλονται τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε, ζ, ι, και ια του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας και δεν απαιτούνται λοιπά στοιχεία και σχέδια. Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1η.1.1983 τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση, ενώ στην Κατηγορία 2 εντάσσονται μόνο τα τμήματα των κατασκευών που προϋπήρχαν της 1.1.1983.
    1 point
  18. Άρθρο 2 του Ν 960/79 ΦΕΚ 194/Δ/25-8-79 2. Δι' ομοίων ΠΔ. εκδιδομένων κατά την διαδικασίαν και τα κριτήρια της προηγουμένης παραγράφου καθορίζονται ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως και δια τας άλλας πόλεις ή οικισμούς, έχοντας εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, ή τμήματα αυτών ή κτίρια ανεγειρόμενα εκτός ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών. Κατά την τυχόν τροποποίησιν των Δ/των τούτων, δεν δύνανται να μειούνται τα δια των προγενεστέρων καθορισθέντα ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεως σταθμεύσεως οχημάτων. Άρα από τότε υπήρχει η πρόβλεψη να καθοριστούν προεδρικά διατάγματα ανάλογα με την περιοχή της Αττικής όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 του ίδου Νόμου. Στη συνέχεια ίδιο άρθρο παράγραφος 4: 4. "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας", εκδιδομένων μετά γνώμην του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου ή μετά πάροδον απράκτου μηνιαίας προθεσμίας, αφ' ης εζητήθη η γνώμη αύτη και των οποίων το περιεχόμενον, η διαδικασία εκδόσεως και πάσα συναφής λεπτομέρεια καθορίζονται ειδικώτερον δια των κατά την παρ.2 του παρόντος άρθρου ΠΔ., ορίζονται, δι' έκαστον οικισμόν ή τμήμα τούτου ή συγκεκριμένας οδούς και πλατείας ή μεμονωμένα οικόπεδα ή εκτός οικισμού περιοχάς ή τμήματα ή θέσεις τούτων, ο εντός των ορίων των κατά τα ανωτέρω ΠΔ. απαιτούμενος αριθμός των θέσεων σταθμεύσεως αυτοκινήτων, αι ειδικώτεραι εις τας οποίας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως ως και πάσα άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής του παρόντος μη καθοριζομένη ειδικώς δια την εν λόγω περιοχήν υπό των Δ/των τούτων. Κατά την έκδοσιν των ανωτέρω αποφάσεων λαμβάνονται υπ' όψιν, αι εις εκάστην περίπτωσιν κυκλοφοριακαί, πολεοδομικαί, αισθητικαί και λοιπαί τοπικαί συνθήκαι, ως και αι συνθήκαι προστασίας του περιβάλλοντος. (Σ.Σ Οι εντός "Δι' αποφάσεων του οικείου Νομάρχου" λέξεις τίθενται ως αντικατεστάθησαν με τις λέξεις "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας" σύμφωνα με την παρ.4γ Αρθ-14 του Ν-3044/02 ΦΕΚ-197/Α/27-8-02) ΑΡΘΡΟΝ-1. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 Εις πάσαν πόλιν ή οικισμόν της χώρας έχοντα εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, βάσει της απογραφής του 1971, εις το ηπειρωτικόν τμήμα του Νομού Αττικής, πλην των περιοχών εντός της Μείζονος περιοχής Πρωτευούσης, δια τας οποίας καθορίζονται βάσει του Αρθ-1 του υπ' αρ.ΠΔ-1340/81 (ΦΕΚ-335/Α) ειδικαί προς τούτο διατάξεις και εις πάσας τας περιοχάς εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών εμπιπτούσας εντός των Διοικητικών ορίων Δήμων και Κοινοτήτων πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων βάσει της απογραφής του 1971, επιβάλλεται η κατά το Ν-960/79 ως ούτος ετροποποιήθη δια του Ν-1221/81 εξασφάλισις χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων κατά τα ειδικώτερον, υπό των διατάξεων του παρόντος ΠΔ., οριζόμενα. ΑΡΘΡΟΝ-7. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 1. Δια την έκδοσιν των κατά την παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79, ως ούτος ετροποποιήθη υπό του Ν-1221/81 Νομαρχιακών αποφάσεων απαιτείται σχετική αιτιολογική έκθεσις συντασσομένη υπό της αρμοδίας πολεοδομικής αρχής, ενεργούσης κατόπιν προτάσεων, υποβαλλομένων υπό των οικείων Δήμων ή Κοινοτήτων ή και οίκοθεν. Εις την τελευταίαν ταύτην περίπτωσιν ζητείται η γνώμη των οικείων Δημοτικών ή Κοινοτικών Συμβουλίων, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων της αυτής ως άνω παρ.4. 2. Δια των κατά την ως άνω παρ.1 αποφάσεων καθορίζονται δι' έκαστον οικισμόν, εις το σύνολον ή κατά τμήματα, πλέον του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως, το κύριον οδικόν δίκτυον του οικισμού, αι συγκεκριμέναι περιοχαί ή θέσεις εις ας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως δια λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβάλλοντος. Δια των αυτών αποφάσεων δύναται δια συγκεκριμένας περιοχάς ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλωνται υποχρεώσεις ως προς το είδος του χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων (εστεγασμένου υπέργειου ή υπογείου ή υπαιθρίου), αναλόγως των ως άνω πολεοδομικών και λοιπών συνθηκών των υπ' όψει περιοχών ή θέσεων. 3. Αι κατά το παρόν άρθρο Νομαρχιακαί αποφάσεις δημοσιεύονται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως. Στη συνέχεια ΠΔ 350 96/ ΦΕΚ 230/Α/17-9-96: Στις πόλεις Αγρίνιο, Αίγιο, Αλεξανδρούπολη, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 'Αργος, 'Αρτα, Βέροια, Βόλος, Γιαννιτσά, Δράμα, Εύοσμος Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κόρινθος, Λαμία, Λάρισα, Λειβαδιά, Μυτιλήνη, Νάουσα, Νέα Ιωνία Βόλου, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Πολίχνη Θεσσαλονίκης, Πάτρα, Πτολεμαϊδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Ρόδος, "Σαλαμίνα"(*), Σέρρες, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης, Συκιές Θεσσαλονίκης, Τρίκαλα, Τρίπολη, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος στο ηπειρωτικό τμήμα του Ν. Αττικής (εκτός των ζωνών της ευρύτερης περιοχής Αθηνών που καθορίστηκαν με το ΠΔ-230/93 (ΦΕΚ-94/Α) καθώς και σε όλες τις περιοχές εκτός των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών που περιλαμβάνονται στα διοικητικά όρια των πιο πάνω δήμων, επιβάλλεται η εξασφάλιση χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων κατά τα οριζόμενα από τις διατάξεις του παρόντος δατάγματος. ΑΡΘΡΟΝ-2. Εντός των περιοχών που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο ο απαιτούμενος αριθμός των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος ορίζεται με Νομαρχιακή (*) απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79 όπως ισχύει ανάλογα με τη χρήση και τη συνολική επιφάνεια του κτιρίου, που προσμετράται στο συντελεστή δόμησης δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος ούτε μικρότερος από τα αντίστοιχα όρια που αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους: Άρα, νομίζω ότι απο τα παραπάνω προκύπτει ότι αν δεν έχει εκδοθεί απόφαση Νομάρχή ή Περιφερειάρχη για έναν οικισμό που να προσδιορίζει απαιτούμενες θέσεις σταθμευσης και λοιπές λεπτομέριες δεν υπάρχει η υποχρέωση εξασφάλισής τους κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.