Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Directionless

    Directionless

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.699


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      11.464


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      25.764


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/10/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Εγώ, είχα αγοράσει από τον Πεσκετζή πριν 10+ χρόνια. Θα έλεγα ελάχιστα πράγματα. Αργά το απόγευμα, αναλόγως προσανατολισμού και αν..
    1 point
  2. "Το μόνο έγγραφο που υπάρχει σχετικά με την περιοχή, είναι μια απόφαση της ίδιας ΥΔΟΜ τότε, χωρίς αναφορά σε άλλη νομοθεσία ή πράξη, όπου "βαφτίζει" την περιοχή Νησιωτική (με κεφαλαίο "Ν") από το όνομα "υποπεριφέρεια Νήσων", παραβλέπωντας σκόπιμα ότι στο ΦΕΚ χρησιμοποιούν τον όρο νησιά με μικρό "ν". Ο νομος ειναι σαφης...περισσοτερο δεν γινεται. Αναφερεται στην ηπειρωτικη Ελλαδα και στα νησια Κρητη και Ευβοια. Εκει ανήκεις. Τί "βαφτίσια"εκαναν εκει για λογους καθορισμου αρμοδιότητας ή για όποιους αλλους "υπηρεσιακους" -πολεοδομικους - λογους δεν μετατρεπει την στερια σε θαλασσα. Απο οσα θυμαμαι, μετα την τακτοποιηση, , την διαγραφη της απαιτησης απο την ΔΟΥ, οπου εχει βεβαιωθει η παραβαση, την ζηταει η ΥΔΟΜ με εγγραφο. Αρα, μαλλον, η διαδικασια ειναι οτι ζητας με αίτησή σου, την αποστολη των εγγράφων απο την ΥΔΟΜ στη ΔΟΥ για να διαγραφούν τα ποσά, με βαση το αρθρο 107 παρ. 3. και εν αρνησει προσφευγεις... πρεπει να το δεις με δικηγορο αν πας στο στο ΣΥΠΟΘΑ ή ΚΕΣΥΠΟΘΑ ή στα Διοικητικά Δικαστηρια. Και, δξ πώς μπορει η ολη διαδικασια να μεταφερθει στο αρθρο 108
    1 point
  3. Το αισθητικό αποτέλεσμα (που θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο πρόβλημα) δεν ενοχλεί???
    1 point
  4. Υποθέσεις επί υποθέσεων (του ελεγκτή) για να καταλήξει πού? Και πώς ξέρει, π.χ,. ότι δεν έχουν "μαϊμουδιαστεί" οι συντεταγμένες? Του δίνει ο νόμος το δικαίωμα να κρίνει κατά βούληση και να καταδικάζει? Μήπως στέλνει μήνυμα "δεν κάνεις σωστά τοπογραφικά, δώσε να στα φτιάξω εγώ"? Κι αυτό δεν είναι απλή εικασία, αλλά εμπειρία ...
    1 point
  5. Υπήρχε όχι με το λεκτικό αυτό ... Υπήρχαν και συνεισπράττονταν από το τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αρχικά ως κλάδος επικουρικής ασφάλισης και κλάδος εφάπαξ παροχών του τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αργότερα ως Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΕΑΜΕΔΕ) του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ και Τομέα Πρόνοιας Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΠΜΕΔΕ) του Κλάδου Πρόνοιας του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ.... και πλέον ως ανεξάρτητο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης & Εφάπαξ Παροχών όπου εντάχθηκαν μεταξύ άλλων ταμείων και οι παραπάνω δύο τομείς (επικουρικής και πρόνοιας/εφάπαξ).
    1 point
  6. Εγώ έβαλα ένα ενημερωτικό σημείωμα "ότι σύμφωνα με το άρθ 29 παρ 4 Ν 4495/17 προβλέπεται μόνο η υποβολή τεχνικής έκθεσης και η δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι αναλαμβάνει την επίβλεψη και δεν προβλέπεται η υποβολή μελέτης διαχείρισης αποβλήτων. Εξάλλου στην προκειμένη περίπτωση κατεδάφισης τα προβλεπόμενα απόβλητα θα είναι σχεδόν μηδαμινά και ως τέτοια θα εναποτεθούν σε καθορισμένο από το Δήμο μου χώρο υποδοχής μπάζων" Εδώ να το τονίσω ότι πράγματι ο Δήμος μου έχει και χώρο υποδοχής ανακυκλώσιμων και χώρο υποδοχής μπάζων (πιθανώς για μελλοντική από τον ίδιο μεταφορά σε μονάδα επεξεργασίας) Κάτι τέτοια δεν ξέρω αν προβλέπεται από Ν αλλά καλό θα ήταν να προβλέπονταν γιατί δεν είναι λογικό να καίω καύσιμα για να μεταφέρω (πάνε-έλα 100+100) χλμ μισό κυβικό μπάζα και συγχρόνως να επικαλούμαι ότι αυτό το κάνω για να προστατέψω το περιβάλλον!
    1 point
  7. Η δική μου άποψη είναι πως από τη στιγμή που δεν υπάρχει άλλη διαφορετική "δίοδος ανόδου - καθόδου" αυτού του ΚΧ στο υπόγειο πλέον, τότε πρέπει και η επιφάνεια του κλιμακοστασίου να προστεθεί στην επιφάνεια της αλλαγής χρήσης, ανεξαρτήτως του αν υπάρχουν οι υπόλοιποι ΒΧ. P.S. Το ίδιο "λάθος" κατά τη γνώμη μου έκαναν και πολλοί συνάδελφοι επί εποχής 3843, που σε μεζονέτες π.χ. 3 επιπέδων, που άλλαζε χρήση το υπόγειο δεν συμπεριελάμβαναν και τα τ.μ. του κλιμακοστασίου.... Θεωρώ τις δηλώσεις αυτές προβληματικές..... Η Λεμπέση είχε γράψει τότε, αν θυμάμαι καλά ότι, έπρεπε ακόμα και το εμβαδόν των εξωτερικών τοίχων να συμπεριλαμβάνουμε (κι όχι μόνο το καθαρό)....
    -1 points
  8. Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά ... Αρχικά περιορίστικα στη βασική σου υπόθεση και στη συνέχεια επεκτάθηκα και στο δεύτερο ερώτημα που έθεσες. Οπότε δεν βλέπω κάποια νοητική αντίφαση ... Δεν μίλησα κάπου για αυθαιρετοποίηση κοινοχρήστων. Όταν υπάρχει σύσταση, μιλάω για δύο διαφορετικές δηλώσεις τακτοποίησης : της ΟΙ και των κοινοχρήστων. Κανείς δεν υποχρεώνει για τη δεύτερη. Η μεταβίβαση γίνεται και με μόνο την πρώτη. Άδεια βέβαια δεν βγαίνει ... Όμως, στην περίπτωση που δεν υπάρχει σύσταση το πρόβλημα το έχει η μία και μοναδική τακτοποίηση και αυτό θα οδηγήσει ενδεχομένως στην ακύρωσή της. Γενικά, όταν προκαλούμε τον διάλογο καλό είναι να έχουμε και διάθεση να ακούσουμε ... και οπωσδήποτε να μην ακούμε αυτά που φανταζόμαστε.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 1 απάντηση
    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.