Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.036


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.122


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.427


  4. MECH

    MECH

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      248


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Γειά σου, ψυχραιμία, εκεί που δείχνεις φαίνεται εκτός ΑΠΑΑ και εκτός σχεδίου, άρα 550 ευρώ. Έχεις πληροφόρηση ότι είναι εντός; Aν τελικά είναι εντός όπως λες, τότε 700 σωστά το υπέθεσες.
    2 points
  2. Μετά και την ανακοίνωση των δικηγόρων αρχίζει και κινείται η αντίδραση στις κατάπτυστες προσφορές που μοιάζουν με καθρεφτάκια σε ιθαγενείς μιας άλλης εποχής. Το είχαμε πει εξ αρχής και από το φόρουμ ότι το βοήθημα των 800 Ευρώ πρέπει να δοθεί σε όλους τους μηχανικούς ελεύθερους επαγγελματίες και μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα. Αντί αυτού, στην αρχή έβγαζαν ανακοινώσεις, έβγαιναν στα κανάλια και όταν πήραν χαμπάρι τα μπινελίκια που πέφτουν βροχή, αρχικά ζήτησαν συγνώμη για την παρανόηση (λες και τους κοστίζει κάτι μια συγνώμη) αφετέρου συνέχισαν την κοροϊδια με τα προγράμματα κατάρτισης. Φυσικά και δεν τα αποδεχόμαστε και αν μπορούν αυτά τα χρήματα να πάνε στα νοσοκομεία θα είναι ότι καλύτερο. Φυσικά αυτή η κίνηση θα πρέπει να συνοδευτεί και από μια "τσεκουράτη" ανακοίνωση και όχι σαν τις προηγούμενες χλιαρές-χαιδευτικές ανακοινώσεις του προέδρου, η οποία αφενός να τεκμηριώνει την δεινή θέση που έχουν περιέλθει -(όπως όλη η κοινωνία άλλωστε) και την κοροϊδία που υπέστησαν χιλιάδες μηχανικοί, αφετέρου θα εξηγεί το σκοπό της εκχώρησης του ποσού. Δίνοντας τα 800 Ευρώ σε ρευστό και το κράτος έχει μεγάλες πιθανότητες να πάρει κάτι πίσω από κάποιες πληρωμές. Η εξέλιξη είναι γνωστή και αναμενόμενη. Αλυσιδωτές στάσεις πληρωμών διότι ισχύει πρώτα η επιβίωση (βασικά αγαθά) και μετά οι πληρωμές ασφαλιστικών ταμείων, φόρων κλπ. Η ντόμινο στάση πληρωμών θα επηρεάσει θέλοντας και μη και τους μισθούς του δημοσίου και τις συντάξεις. Στο τέλος δεν θα μείνει κανείς που δεν θα ζημιωθεί.
    2 points
  3. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 8/ Αθήνα 12.2.1990 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ 1. ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ – ΠΕΡΙΤΟΙΧΙΣΕΙΣ: Ο προϋπολογισμός υπολογίζεται είτε βάσει αναλυτικού τιμολογίου είτε με συμβατική τιμή μονάδος επιφάνειας του ακάλυπτου χώρου, στην οποία εμπεριέχεται, ανήγμένη και η δαπάνη περιτοίχισης. Η επιφάνεια που λαμβάνεται για εκτός σχεδίου γήπεδα είναι ίση με την επιτρεπόμενη επιφάνεια κάλυψης του κατασκευασμένου κτιρίου. Υπολογίζονται ιδιαίτερες αμοιβές Αρχιτεκτονικής Μελέτης και Επίβλεψης των εργασιών αυτών, πάνω στον προϋπολογισμό τους με συντελεστές κατηγορίας V. Οταν η μελέτη διαμόρφωσης του ακαλυπτου χώρου του οικοπέδου περιλαμβάνει ΤΟΙΧΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ η δαπάνη τους υπολογίζεται ξεχωριστά με αναλυτικό τιμολόγιο και λαμβάνεται κατά μέγιστο ίση με τη δαπάνη της φέρουσας κατασκευής του κτιρίου. Επί της δαπάνης αυτής υπολογίζεται ιδιαίτερη αμοιβή στατικής μελέτης και επίβλεψης των εργασιών.
    1 point
  4. παυλε Για τις αυθαιρεσίες επι κοινοχρηστων που παραμενουν κοινοχρηστα, υπαρχει το 98/9 αλλα δεν υπαρχει η σχετικη υπουργικη αποφαση που ζηταει αυτο το αρθρο... [ό,τι και να πει η απόφαση, εάν βλαπτονται "εμπραγματα" δικαιωματα, τπτ δεν μπορει να κανει....μονον την τακτοποιηση θα καλυψει, οχι το ιδιοκτησιακο] Κατα τα λοιπα, - ειπε οτι "δυο" δεν επιθυμουν καμμια τακτοποιηση -οτι εγιναν διαφορες αλλαγες, αλλά δξ με ποια και τι ειδους συμβολαια -οτι ενας παρκαρει με το ετσι θελω μονιμα μπροστα απο την ειδοδο του λεβητοστασιου, καταλαμβανοντας κοινοχρηστο χωρο..... -με λιγα λογια οτι, εκει στο υπογειο γινεται του ....κορωνόιου. Ο,τι ειναι να γινει, θα γινει αφου παρουν ολα τα συμβολαια, κατοψεις αδειας, κατοψεις συμβολαιων, συστασης, κανονισμο διοίκησης οικοδομης κλπ. Θεωρω οτι ο συναδελφος δεν πρεπει να αναμιχθει σε αυτη τη φαση, με κανενος ειδους "τακτοποίηση" [τις καλησπερες μου]
    1 point
  5. κατα τη γνωμη μου "τοιχος πληρωσης " ειναι, οποτε θα το εβαζα
    1 point
  6. Ωραία, άρα 550 με την μικρότερη της Π.Ε. όπως γράφει παρακάτω στο αρ. 109 (μάλλον δεν διάβασες ως εκεί).
    1 point
  7. Επουσιώδες το που θα καταλήξει η μπάλα. Αρκεί να τη σουτάρουμε. Σχεδόν κανείς δε θέλει σεμινάρια και σχεδόν κανείς δε θα ωφεληθεί από τέτοια σεμινάρια εκτός και αν ωφεληθούν πολιτικοί με το να φανούν δίκαιοι σε προκατειλημμένο λαό.
    1 point
  8. Version 1.0.0

    609 downloads

    Όλες οι ερωτήσεις-απαντήσεις ΤΕΕ Πελοποννήσου Ν.4178 και Ν.4495
    1 point
  9. Θα απευθυνθω στην λογική του moliero Aν θεωρειτε πως ειστε στην λαική και πως πρεπει να πουλησετε τις πατατες σας σε οσο το δυνατον χαμηλότερη τιμή, αυτήν την φημη θα αποκτησετε, τετοια εργα θα περνετε. H φτηνια τρωει τον παρα...λεει ο λαός. Πρέπει να καταλάβετε πως είστε μηχανικοί και πως αν ειστε καλοι στην δουλειά σας θα έρθουν και τα καλά έργα! Tα κόστη σας πρεπει να τα δικαιολογειτε με τις γνώσεις σας.
    1 point
  10. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπάρχει διαφωνία στη συζήτηση. Η προσεγγιστική - εμπειρική μέθοδος σαφώς και δεν συνίσταται να εφαρμοζεται για να επιλέξει κανείς σώματα και λέβητα ή να σχεδιάσει κυκλώματα μονοσωληνίου. Ομως ΟΛΕΣ οι μέθοδοι είναι χρήσιμες, αρκεί να μπορείς μέσα από την εμπειρία σου να αξιολογείς αφενος τις παραδοχές που κάνεις, αφετέρου τα αποτελέσματα που έχεις από τους λογαριασμούς σου. Η προσεγγισιτκή - εμπειρική μέθοδος μπορεί να σου δώσει μια γρήγορη χοντρική εκτίμηση για ένα μέγεθος όταν αυτό είναι απαραίτητο, και γα απλές , συνήθεις περιπτώσεις .Αύτό είναι βασική αρχή για ΟΛΕΣ τις εμπειρικές μεθόδους σε ΟΛΕΣ τις επιστήμες.Τίιποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Από εκεί και πέρα ας μην ξεχνάμε ότι η μελέτη θέρμανσης έχει ως χαρακηριστικό σε μεγάλο βαθμό την υποκειμενική κρίση του μελετητή όσον αφορά τις παραδοχές που κάνει. Επίσης, όταν μιλάμε για απώλειες , είναι άλλο πράγμα οι απώλειες του κτιριου και η απαιτούμενη ισχύς του λέβητα, και άλλο πράγμα το μέγεθος δηλαδή οι θερμίδες των σωμάτων , που υπεισέρχονται υδραυλικές παράμετροι όπως σειρά σύνδεσης σωμάτων , αποστάσεις κλπ αλλά και θερμοκρασίες προσαγωγής κλπ. Όποιος διαφωνεί ας κάνει μια δοκιμή υπολογισμού σε ένα μονοσωλήνιο όπου το 2ο σώμα ενός κυκλώματος θα το υπολογίσει με θερμοκρασία προσαγωγής λέβητα 80 βαθμούς και μετά ας κάνει τον ίδιο υπολογισμό θέτοντας θερμοκρασία εξόδου νερού απο το λέβητα 75. Και αυτός είναι και ο ρόλος ενός μηχανικού στο κάτω κάτω.Αλοίμονο αν ήταν ο απλός εφαρμοστής ενός λογισμικού. Και κάτι ακόμα, όσο λάθος είναι να λογαριάσει κανείς τις θερμικές ανάγκες μιας πολυκατοικίας με εμπειρικό τρόπο, άλλο τόσο λάθος και υπερβολικό είναι να κάνει μελέτη κλιματισμού και υπολογισμό ψυκτικών φορτίων για ένα υπνοδωμάτιο, προσπαθώντας να δει αν χρειάζεται 7 ή 9.000 btu κλιματιστικό. ΥΓ. Για τον φίλο παραπάνω που έγραψε για τα πλέον ενεργοβόρα σπίτια, να πω ότι ο κύριος λόγος για αυτό το φαινόμενο για το οποίο συμφωνώ απόλυτα ότι ισχύει δεν είναι ότι σε μια κατοικία έχεις μεγαλύτερο λέβητα , αλλά ότι η μόνωση είναι σχεδόν πάντα πολύ κατώτερη του προβλεπόμενου.Όταν αντί για 5 εκατοστά DOW στους τοίχους έχεις 3 , , συν όλα τα σφάλματα θερμογέφυρες ατέλειες κλπ, και ο θεωρητικός συντελεστής Κ είναι αντί 0.6 γύρω στη μονάδα, τι συζητάμε?Δε θα είναι ενεργοβόρο το κτίριο?
    1 point
  11. Νομίζω ότι προσπαθείτε να υπεραπλουστεύσετε τα πράγματα με εμπειρικούς τύπους. Αν ήταν τόσο απλό δεν θα χρειαζόμασταν να πάμε να σπουδάσουμε αλλά να εφαρμόζουμε απλούς αλγεβρικούς τύπους που θα εκδιδόταν με την μορφή οδηγιών από έναν φορέα. Πρέπει μάλλον να κατανοήσουμε ότι άσχετα με την εφαρμογή ή όχι η μελέτη πρέπει να είναι μελέτη. Δεν εννοώ να κάνουμε προσομίωση με τρισδιάστατη μετάδοση θερμότητας χρησιμοποιώντας ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων αλλά να εφαρμόζουμε αυτά που ξέρουμε με όσο γίνεται μεγαλύτερη υπευθυνότητα. Αναζητούμε ισορροπία και εγώ προσωπικά είμαι αντίθετος στις απλές λύσεις ειδικά όταν δεν έχει προηγηθεί μια λίγο πιο περίπλοκη διεργασία.
    1 point
  12. φαντασου να φτιαχνανε με αυτήν την λογική τα αμαξια....
    1 point
  13. Προσωπικά ασχέτως με τι μόνωση υπολογίζω τη μελέτη θερμομόνωσης , στη θέρμανση θεωρώ τους τοίχους χωρίς θερμομόνωση . Το αποτέλεσμα ποτέ δεν δυσαρέστησε ιδιοκτήτη . Ακόμα και αν γίνεται υπερδιαστασολόγηση , την χρηματική απώλεια την κερδίζει σε ταχύτητα θέρμανσης . Στην Πολεοδομία , όταν ρωτήθηκα πέρι αυτού , τους είπα πως το κάνω "επειδή οι μονώσεις δεν φτιάχνονται σωστά" και συμφώνησαν μαζί μου . Βέβαια , μέχρι σήμερα δεν βρέθηκε κάποιος να μου : "Ναι ρε μεγάλε , αλλά αφού ο ίδιος είσαι επιβλέποντας της θερμομόνωσης , πώς μπορείς να το λες αυτό ;" ! ! ! Αν με ρωτήσουν , δε ξέρω , θα πω ότι σαν μελετητής έχω τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη !
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 1 απάντηση
    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.