Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. AlexisPap

    AlexisPap

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.167


  2. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.656


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      10.072


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.678


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Να ενταχθούν και οι νέοι μηχανικοί, χωρίς έναρξη εργασιών στη δράση τηλεκατάρτισης επιστημόνων ζήτησε από την Κυβέρνηση ο Πρόεδρος του ΤΕΕ !! http://portal.tee.gr/portal/page/portal/INFO_TEE/INFO_2020/04_20/NEWSLETTER20200413.pdf
    1 point
  2. Δεν μας είπες σε κανονική λειτουργία θέρμανσης του συστήματος τι πίεση δείχνει το μανόμετρο (αν έχει) ? Αν είναι 1,5 bar είναι λάθος πίεση λειτουργίας. Αν είναι τόσο, αυτή είναι η πίεση σε κατάσταση ηρεμίας του δικτύου. Σε κανονική λειτουργία θέρμανσης θα πρέπει να είναι κατ' ελάχιστον περίπου στα 2,0 bar και μια περίπτωση να μην ζεσταίνεται όλο το μεγάλο σώμα είναι αυτό της μικρής πίεσης στο δίκτυο... συνεπώς ψάξε μέσα στο κουτί του λέβητα να δεις αν υπάρχει ρυθμιστική βαλβίδα πίεσης... αν υπάρχει γύρισε 1 φορά τη στρόφιγγα της βαλβίδας ... περίμενε 1/2 - 1 ώρα (μέχρι να γίνει εξίσωση πίεσης στο δίκτυο) και μετά να δεις την ένδειξη στο μανόμετρο πόσο είναι και αν θερμαίνεται ή όχι όλο το σώμα. Αν το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό επανέλαβε τη διαδικασία της περιστροφής της ρυθμιστικής βαλβίδας κατά 1/2 στροφή και δες τι αποτέλεσμα έχεις.
    1 point
  3. Και συμπληρωματικά στα παραπάνω, καλό είναι να αλλάζεις διακόπτες κάθε 2-3 χρόνια γιατί με τις δοκιμές για να πετύχεις την "εξισορρόπηση" θα τα παίξουν.... Και κάτι άλλο που θυμήθηκα... μπορεί να έχει χαλάσει κάποια βαλβίδα και να δείχνει ανοιχτή αλλά να μην είναι... Τα παραπάνω εκ πείρας μιας και είχα, ακόμα έχω δηλαδή, το ίδιο θέμα.....
    1 point
  4. Μη σε ξεγελάει η ποσότητα του νερού που είναι πολύ μικρή. Πολλές φορές αυτό οφείλεται στο ότι η θέρμανση εξατμίζει Το νερό. Πιθανόν όταν κλείσει η θέρμανση να δεις πολύ μεγαλύτερη διαρροή
    1 point
  5. Είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία αλλά σωστή. Το χειμώνα (όταν κάνει κρύο) οι χρόνοι αναμονής, ανάμεσα σε κάθε μέτρηση-επαναρρύθμιση είναι μικρότεροι. Κάνε μία χοντρική ρύθμιση τώρα και τελειοποίησε τις ρυθμίσεις το χειμώνα.
    1 point
  6. Τον όρο "αεροδυναμιστής" δεν τον έχω ξανακούσει. Ίσως εμένα να μου διαφεύγει... Ωστόσο, Προφανώς χρειάζονται γνώσεις αεροδυναμικής - αεροναυπηγικής που αποτελούν κομμάτι των Μηχανολόγων Μηχανικών, όπως αναφέρεις και συ. Συνεπώς, ας μπει σε κάποια σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών... Στο ΕΜΠ που αποφοίτησα (πριν 15 χρόνια) υπάρχει ειδικότητα Αεροδυναμικής από το τρίτο έτος. Σε κάθε Πολυτεχνική Σχολή Μηχανολόγων πρέπει να υπάρχει. Μάλιστα, στην Πολυτεχνική Σχολή της Πάτρας ο τίτλος είναι "Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών". Άρα, εγώ θα πρότεινα να επικεντρωθεί στις Πανελλήνιες ώστε να καταφέρει να εισαχθεί σε μία Πολυτεχνική Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών και από εκεί και πέρα, αν εξακολουθεί να το θέλει, επειδή τέτοια επαγγέλματα θεωρώ ότι μόνο στο εξωτερικό έχουν πέραση, θα πρέπει να ανοίξει τα φτερά του προς τα εκεί. Αν και κατά τη διάρκεια των Σπουδών του ως μηχανολόγος, ενδεχομένως προσανατολιστεί και σε άλλους ενδιαφέροντες τομείς της Μηχανολογίας.
    1 point
  7. Φυσικά και όχι. Η παράγραφος αυτή αναφέρεται στην περίπτωση που η κάλυψη είναι μικρότερη των 120τμ στο σύνολο του οικοπέδου. Διαφορετικά χωρίζαμε όλα τα οικόπεδα σε τμήματα για να κτίζουμε X120τμ.
    1 point
  8. Όπως σου είπε σωστά ο Pavlos33, 2 φύλλα α καταγραφής, οι λοιπές παραβάσεις υπολογίζονται βάσει αναλυτικού προϋπολογισμού του παραρτήματος Β, κάθε 15000 € = 1 Λ.Π. (στρογγυλοποίηση προς τα πάνω, 16000€ =2 Λ.Π.)
    1 point
  9. Στο ένα Φ.Κ θα έχεις την κατηγορία 3. Σε άλλο Φ.Κ θα έχεις 1 Λ.Π.
    1 point
  10. Θα την βρεις πολύ εύκολα εδώ. Ωραία γραμμένη στο βιβλίο του Τσαμασφύρου. Με απλά λόγια μας λέει ότι η ανομοιομορφία στην κατανομή των τάσεων μειώνεται γρήγορα όσο απομακρυνόμαστε από την πηγή της ανομοιομορφίας. πχ: - Πάνω σε μία μεταλλική δοκό στηρίζεται ισχυρό μοναχικό φορτίο που προκαλεί τοπικά έντονο τασικό πεδίο και το γνωστό πρόβλημα του λυγισμού/πτύχωσης του κορμού της δοκού. Μπορούμε να απομονώσουμε το τοπικό πρόβλημα και να το λύσουμε μόνο του, χωρίς να επηρεαζόμαστε από το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη δοκό. Μπορούμε επίσης να λύσουμε την δοκό και να υπολογίσουμε τις εντάσεις σε διατομές που απέχουν κάποια απόσταση από το μοναχικό φορτίο, αγνοώντας την ανομοιομορφία που προκαλεί το μοναχικό φορτίο, επειδή στην απόσταση αυτή είναι αμελητέα. Πόση είναι η απόσταση; συχνά πολύ μικρή, της τάξης του h. Η αρχή ήταν πολύ χρήσιμη παλαιότερα, όταν δεν υπήρχαν οι σημερινές υπολογιστικές δυνατότητες, αλλά και σήμερα έχει μεγάλη αξία για σχεδιαστικές επιλογές ή βελτίωση προσομοιώσεων (πχ πύκνωση πεπερασμένων στοιχείων).
    1 point
  11. Εγώ βάζω όλα τα ίδια, δεν ελέγχονται με κανέναν τρόπο από το σύστημα, άλλωστε. Έχω βάλει και τον ίδιο α/α/ αμοιβών σε διαφορετικές δηλώσεις και προχώρησε κανονικά, π.χ. σε πολυκατοικία με 5 διαμερίσματα ίδιου ιδιοκτήτη όπου έκοψα μια απόδειξη αντί για 5.
    -1 points
  12. Δεν πας καθόλου καλά μου φαίνεται! Και ελπίζω οι υπόλοιποι με τις αρνητικές να επηρεάστηκαν απλώς από το σχόλιό σου.. Που την είδες την μαγκιά??? Αντί να κόψω 5 αποδείξεις από 1000€ η καθεμία έκοψα μία των 5000€ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ γράφω. Που το βλέπεις το πρόβλημα; Το ανέφερα ως λύση και πάντα με σκοπό να βοηθήσω όποιον διαβάζει. Άκου εκεί μαγκιά!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.