Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      5.244


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.083


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.428


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. e-ΕΦΚΑ--> Ηλ. Υπηρεσίες -->Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης--> Εισφορές...τέρμα κάτω στη σελίδα: "Ιστορικό Εκδοθέντων ειδοποιητηρίων από 1/1/2017".
    2 points
  2. Version X6.4

    92.632 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής των φακέλων προς τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής μέσω του «e-’δειες», σύμφωνα το άρθρο 7 του ν. 4495/17, όπως ισχύει, και τα άρθρα 4 και 5, παρ. 4 της ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/11170/321 (ΦΕΚ B’ 313/06.02.2020). Για την καταχώριση της αίτησης, ο διαχειριστής επιλέγει Τύπο Αίτησης «Εγκρίσεις Συμβουλίων» και Πράξη «Έγκριση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής» και επιλέγει ως Υπηρεσία το αρμόδιο Σ.Α. Η χρήση της εφαρμογής είναι πανομοιότυπη με την έκδοση Οικοδομικών Αδειών. Απαραίτητη για την επικοινωνία με το Σ.Α. είναι η αναγραφή διεύθυνσης e-mail του μηχανικού στα Βασικά Στοιχεία της αίτησης (πεδίο Σχόλια). Σε πρώτη φάση, τα Σ.Α. που έχουν ενεργοποιηθεί είναι, με αλφαβητική σειρά, τα εξής: ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Ανατολικής Αττικής ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Βορείου Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Δυτικής Αττικής ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Δυτικού Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Θήρας ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Καλύμνου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Κεντρικού Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Κω ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Λασιθίου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Λέσβου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Νάξου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Νήσων ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Πειραιώς ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Ρεθύμνης ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Ρόδου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Σάμου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Σύρου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Τήνου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Χανίων ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Χίου H λίστα θα ενημερώνεται, όταν κοινοποιείται η σύσταση νέων Σ.Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Γενικές οδηγίες ηλεκτρονικής διαδικασίας Σ.Α. Εγχειρίδιο χρήσης e-Άδειες για χρήστες Σ.Α.
    1 point
  4. Version 1.0.0

    1.156 downloads

    Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης Λοιπών Απαιτούμενων Εγκρίσεων Ενδεικτικά και προφανώς όχι περιοριστικά, οι εγκρίσεις που περιλαμβάνονται στο υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης, είναι: Έγκριση Σ.Α. / Σ.Α. Αιγαίου Έγκριση ΚΕ.Σ.Α. / Κ.Ε.Σ.Α.Α. / ΚΕ.Σ.Α.ΜΑ.Θ. Έγκριση ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. / ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Αιγαίου / ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Μακεδονίας – Θράκης Έγκριση ΠΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Έγκριση Εφορείας Προϊστορικών & Κλασσικών Αρχαιοτήτων Έγκριση Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Έγκριση Εφορείας Νεοτέρων Μνημείων Έγκριση Εφορείας Αρχαιοτήτων....... Έγκριση Δασικής Υπηρεσίας Έγκριση οριοθέτησης υδατορέματος Έγκριση Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Έγκριση ΔΕΗ για απόσταση από καλώδια Υψηλής Τάσης Έγκριση ΔΕΔΔΗΕ δέσμευσης χώρου για υποσταθμό (Υ/Σ) ή απαλλακτικό αυτού Έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.)
    1 point
  5. Version 1.0.0

    1.524 downloads

    σε συνέχεια αυτού Ανεβάζω ως ένα άλλο γενικό δείγμα εκθέσεως κατεδάφισης -αποκατάστασης αυθαιρέτων που απαιτείται να υποβάλλεται κατά την έκδοση πράξεων έγκρισης εργασιών κατεδάφισης. Αφορά κατεδάφιση-αποκατάσταση μικρής έκτασης αυθαιρέτων του άρθρου 106 Ν.4495/17 με χειρονακτική μέθοδο
    1 point
  6. 1.567 downloads

    "Πατώντας" περίπου στου Βασίλη στα downloads το ΣΑΥ-ΦΑΥ.. την "Αιτιολογική και τεχνική έκθεση κατεδάφισης δηλωθέντων αυθαιρέτων 1.0.0" ...καθώς και σε σχετικό ερώτημα συναδέλφου, που έγραψα την γνώμη μου, ανεβάζω ένα παράδειγμα/υπόδειγμα Αιτιολογικής Τεχνικής Έκθεσης Χρονοδιαγράμματος (σε έργο που έχει μόνο κατεδάφιση υπαρχόντων κτισμάτων).
    1 point
  7. Version 1.0.0

    1.059 downloads

    Περιέχει τον τρόπο υπολογισμού του Σημειώματος εισφορών ιδιοκτήτη υπέρ δημοσίου για την έκδοση οικοδομικής άδειας. Περιέχει επίσης στη δεύτερη σελίδα ένα παράδειγμα με προϋπολογισμό 10.000€. Δεν περιέχει ΙΚΑ.
    1 point
  8. Δεν διευκρινίστηκε αυτό όμως αυτό αρχικά από τα αναγραφόμενα σου , οπότε υπάγεσαι στις απαγορευτικές διατάξεις .
    1 point
  9. https://www.aade.gr/sites/default/files/2017-02/FAQs_architect.pdf Σχετική η ερωτοαπάντηση 6.
    1 point
  10. Βεβαίως και μπορείς. Το ΦΕΜ μπορεί να εκδοθεί σε διαφορετική ημερομηνία από την ΑΠΥ. Πρόσεξε μόνο την ίδια μέρα που θα εκδόσεις το ΦΕΜ να γίνει και η πληρωμή του, διαφορετικά θα υπολογισθεί προσαύξηση εκπρόθεσμης πληρωμής.
    1 point
  11. Σε πολλά νησιά δεν υπάρχει 24η παροχη υδατος, οποτε κατασκευαζονται αναγκαστικα δεξαμενη+πιεστικο, με πληρωση απο το δικτυο. Το ίδιο θα δείξεις και εσυ στην άδεια , αλλα η πλήρωση θα είναι από την υδροφόρα. Το είδος της δεξαμενής μπορεί να είναι πλαστικό μεταλλικό ή μπετόν ενσωματωμενη στη θεμελίωση(δεν απαιτουνται πια το ενα μετρο αποσταση απο τη θεμελιωση). Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ειδικές αναλύσεις για την ποιότητα του νερού για να βγάλεις την άδεια (παρα μονο να υπολογίσεις να υπάρχει επάρκεια για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα , πχ 2 εβδομάδες)
    1 point
  12. Φίλε τι λες ? Υπάρχουν άπειρα σπίτια με δεξαμενές ύδρευσης χωρίς δίκτυο και μάλιστα πολλά είναι κοντά σε μεγάλες πόλεις. Δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ειδικές μελέτες και αναλύσεις για να βγάλεις την άδεια σου. Μετά το τι θα κάνει ο ιδιοκτήτης είναι άλλο θέμα. Γενικά παίζουν οι μπετονιένες υπόγειες δεξαμενές οι οποίες συντηρούνται μία φορά το χρόνο και έχουν μεγάλη χωρητικότητα και υπάρχουν και οι πλαστικές μαύρες υπέργειες οι οποίες νομίζω δεν συντηρούνται συχνά και πλένονται εσωτερικά μία στο τόσο. Αυτές συνήθως είναι μέχρι 10μ3. Ένα μέσο σπίτι με μία οικογένεια και νορμάλ χρήση χωρίς ποτίσματα κήπων θέλει 10μ3 τον μήνα. Οι υδροφόρες έχουν διάφορες τιμές ανά περιοχή αλλά νομίζω πάει περίπου 5ευρώ/μ3. Αυτές φορτώνουν σε δικές τους βρύσες με το δίκτυο έχουν ανοξείδωτα βυτία και το νερό είναι σχετικά καλό για πλύσιμο. Αν δεν πρόκειται να έρθει το νερό τα επόμενα χρόνια κάνε μεγάλη μπετονένια δεξαμενή γύρω στα 20μ3. Επειδή εγώ σε άδεια είχα δείξει πλάστική δεν ξέρω κατασκευαστικά ζητήματα. Πάντως για να μην το κουράζουμε εσύ για την άδεια σου αρκεί να δείξεις μία δεξαμενή να συνδέσεις το δίκτυο σου. Δεν θα σε ρωτήσει κανείς τι και πως στην πολεοδομία. Όσο για τη δεξαμενή ομβρίων ακούω άσχημα λόγια πολλοί λένε ότι βρομίζουν, μπλοκάρουν οι σωλήνες κτλ. Μην την κάνεις.
    1 point
  13. Νομίζω ότι το σωστό είναι να χαράξεις επί της άδειας γιατί έτσι φαίνεται ακριβώς η αυθαιρεσία. Αν μετά θες και πληρώνεσαι για αυτό, του κάνεις και μία αποτύπωση συνοδευτική και την ανεβάζεις και αυτή στο σύστημα. Πάντως για συνήθεις μικρές περιπτώσεις π.χ. Η/Χ ή διαμερισμάτωση η διαγράμμιση επί της ο.α. είναι το πιο σωστό.
    1 point
  14. Καλημέρα συνάδελφοι, έχω ενταχθεί στο πρόγραμμα "Ψηφιακο βήμα" του ΕΣΠΑ και έχω μια απορία σχετικά με τις άδειες χρήσης λογισμικού. Πρέπει να προμηθευτώ windows-office-antivirus και να λάβω τιμολόγιο + βεβαίωση άδειας χρήσης λογισμικού από τον προμηθευτή. Έχω βρει ηλεκτρονικές άδειες των windows-office-antivirus που κοστίζουν πολύ λιγότερο από τις retail από ελληνικά μαγαζιά με τιμολόγιο. Ενδεικτικά το office 2019 pro plus κάνει 60€ η ηλεκτρονική άδεια ενώ η retail έκδοση κοστίζει περίπου 300€. Μπορούν οι ηλεκτρονικές άδειες να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ και τι βεβαίωση πρέπει να εκδώσει ο προμηθευτής; Είναι αυτές οι άδειες νόμιμες; Υποθέτω πως αυτές οι άδειες είναι αντίστοιχες με αυτές που βρίσκει κανείς μέσω internet με 10-20€ για windows-office απλά μπορούν και τις τιμολογούν τα μαγαζιά. Αν γνωρίζει κανείς ας δώσει τα φώτα του! Ευχαριστώ!
    1 point
  15. θα κάνεις ισόγειο 53,10 -20.55 σοφίτα και 6 τ.μ σκάλα σοφίτας
    1 point
  16. Τι εμβαδόν έχει ο υποκείμενος όροφος? Χ Σοφίτα+σκάλα <=Χ/2
    1 point
  17. Δεν θυμάμαι ποτέ ως πολιτικοί μηχανικοί να είχαμε δικαίωμα εκπόνησης μελέτης θέρμανσης. Αλλά ακόμη και να είχαμε ποιο το νόημα αν δεν γνωρίζουμε να την συντάξουμε. Ανέθεσε στον καθ ύλην αρμόδιο μηχανολόγο μηχανικό και μην ψάχνεις με δικαιώματα.
    1 point
  18. Οι απόψεις των ΥΔΟΜ είναι διάφορες και αδιάφορες ... Ο νόμος είναι σαφής : αν η θερμομόνωση αποφύγει να βρεθεί εντός της κάλυψης (δηλαδή αν είναι μεγαλύτερη των 6 εκ. ώστε να μην προσμετρήσει στο συντελεστή και επομένως στην κάλυψη) τότε μπορεί να είναι και εντός του υποχρεωτικού ακάλυπτου, δηλαδή εντός των δ/Δ. Τεκμηρίωση : άρθρο 11, παρ.6, ιθ και κ.
    1 point
  19. Version 1.0.0

    641 downloads

    Αυτό το αρχείο περιλαμβάνει τον τρόπο, που θέλει να ελέγχει ο αρμόδιος υπάλληλος στην πολεοδομία της Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, τα φορολογικά και το περιεχόμενο τους.
    1 point
  20. "tie beam" είναι μία χαρά. Κάπου κάπου θα συναντήσεις να το λένε και "bond beam". "tie columns" ή "tie posts" αντιστοίχως τα κατακόρυφα διαζώματα. Αμφότερα "confining elemnts" στον Ευρωκώδικα.
    1 point
  21. Version Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3

    395 downloads

    Το πλήρες έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2017 1) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 2) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 - Υποπίνακες 3) Κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης & δήλωση αποδοθέντων-παρακρατηθέντων φόρων 4) Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3 και Κατάστασης Φορολογικής Αναμόρφωσης φορολογικού έτους 2017. (ΠΟΛ 1072/2017) 5) Παραδείγματα Ε3 - ΔΗΛΕΔ (από το βιβλιαράκι της Φορολογικής Επιθεώρησης 5ου/2018)
    1 point
  22. Άρθρο 2 του Ν 960/79 ΦΕΚ 194/Δ/25-8-79 2. Δι' ομοίων ΠΔ. εκδιδομένων κατά την διαδικασίαν και τα κριτήρια της προηγουμένης παραγράφου καθορίζονται ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως και δια τας άλλας πόλεις ή οικισμούς, έχοντας εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, ή τμήματα αυτών ή κτίρια ανεγειρόμενα εκτός ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών. Κατά την τυχόν τροποποίησιν των Δ/των τούτων, δεν δύνανται να μειούνται τα δια των προγενεστέρων καθορισθέντα ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεως σταθμεύσεως οχημάτων. Άρα από τότε υπήρχει η πρόβλεψη να καθοριστούν προεδρικά διατάγματα ανάλογα με την περιοχή της Αττικής όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 του ίδου Νόμου. Στη συνέχεια ίδιο άρθρο παράγραφος 4: 4. "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας", εκδιδομένων μετά γνώμην του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου ή μετά πάροδον απράκτου μηνιαίας προθεσμίας, αφ' ης εζητήθη η γνώμη αύτη και των οποίων το περιεχόμενον, η διαδικασία εκδόσεως και πάσα συναφής λεπτομέρεια καθορίζονται ειδικώτερον δια των κατά την παρ.2 του παρόντος άρθρου ΠΔ., ορίζονται, δι' έκαστον οικισμόν ή τμήμα τούτου ή συγκεκριμένας οδούς και πλατείας ή μεμονωμένα οικόπεδα ή εκτός οικισμού περιοχάς ή τμήματα ή θέσεις τούτων, ο εντός των ορίων των κατά τα ανωτέρω ΠΔ. απαιτούμενος αριθμός των θέσεων σταθμεύσεως αυτοκινήτων, αι ειδικώτεραι εις τας οποίας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως ως και πάσα άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής του παρόντος μη καθοριζομένη ειδικώς δια την εν λόγω περιοχήν υπό των Δ/των τούτων. Κατά την έκδοσιν των ανωτέρω αποφάσεων λαμβάνονται υπ' όψιν, αι εις εκάστην περίπτωσιν κυκλοφοριακαί, πολεοδομικαί, αισθητικαί και λοιπαί τοπικαί συνθήκαι, ως και αι συνθήκαι προστασίας του περιβάλλοντος. (Σ.Σ Οι εντός "Δι' αποφάσεων του οικείου Νομάρχου" λέξεις τίθενται ως αντικατεστάθησαν με τις λέξεις "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας" σύμφωνα με την παρ.4γ Αρθ-14 του Ν-3044/02 ΦΕΚ-197/Α/27-8-02) ΑΡΘΡΟΝ-1. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 Εις πάσαν πόλιν ή οικισμόν της χώρας έχοντα εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, βάσει της απογραφής του 1971, εις το ηπειρωτικόν τμήμα του Νομού Αττικής, πλην των περιοχών εντός της Μείζονος περιοχής Πρωτευούσης, δια τας οποίας καθορίζονται βάσει του Αρθ-1 του υπ' αρ.ΠΔ-1340/81 (ΦΕΚ-335/Α) ειδικαί προς τούτο διατάξεις και εις πάσας τας περιοχάς εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών εμπιπτούσας εντός των Διοικητικών ορίων Δήμων και Κοινοτήτων πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων βάσει της απογραφής του 1971, επιβάλλεται η κατά το Ν-960/79 ως ούτος ετροποποιήθη δια του Ν-1221/81 εξασφάλισις χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων κατά τα ειδικώτερον, υπό των διατάξεων του παρόντος ΠΔ., οριζόμενα. ΑΡΘΡΟΝ-7. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 1. Δια την έκδοσιν των κατά την παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79, ως ούτος ετροποποιήθη υπό του Ν-1221/81 Νομαρχιακών αποφάσεων απαιτείται σχετική αιτιολογική έκθεσις συντασσομένη υπό της αρμοδίας πολεοδομικής αρχής, ενεργούσης κατόπιν προτάσεων, υποβαλλομένων υπό των οικείων Δήμων ή Κοινοτήτων ή και οίκοθεν. Εις την τελευταίαν ταύτην περίπτωσιν ζητείται η γνώμη των οικείων Δημοτικών ή Κοινοτικών Συμβουλίων, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων της αυτής ως άνω παρ.4. 2. Δια των κατά την ως άνω παρ.1 αποφάσεων καθορίζονται δι' έκαστον οικισμόν, εις το σύνολον ή κατά τμήματα, πλέον του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως, το κύριον οδικόν δίκτυον του οικισμού, αι συγκεκριμέναι περιοχαί ή θέσεις εις ας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως δια λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβάλλοντος. Δια των αυτών αποφάσεων δύναται δια συγκεκριμένας περιοχάς ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλωνται υποχρεώσεις ως προς το είδος του χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων (εστεγασμένου υπέργειου ή υπογείου ή υπαιθρίου), αναλόγως των ως άνω πολεοδομικών και λοιπών συνθηκών των υπ' όψει περιοχών ή θέσεων. 3. Αι κατά το παρόν άρθρο Νομαρχιακαί αποφάσεις δημοσιεύονται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως. Στη συνέχεια ΠΔ 350 96/ ΦΕΚ 230/Α/17-9-96: Στις πόλεις Αγρίνιο, Αίγιο, Αλεξανδρούπολη, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 'Αργος, 'Αρτα, Βέροια, Βόλος, Γιαννιτσά, Δράμα, Εύοσμος Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κόρινθος, Λαμία, Λάρισα, Λειβαδιά, Μυτιλήνη, Νάουσα, Νέα Ιωνία Βόλου, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Πολίχνη Θεσσαλονίκης, Πάτρα, Πτολεμαϊδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Ρόδος, "Σαλαμίνα"(*), Σέρρες, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης, Συκιές Θεσσαλονίκης, Τρίκαλα, Τρίπολη, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος στο ηπειρωτικό τμήμα του Ν. Αττικής (εκτός των ζωνών της ευρύτερης περιοχής Αθηνών που καθορίστηκαν με το ΠΔ-230/93 (ΦΕΚ-94/Α) καθώς και σε όλες τις περιοχές εκτός των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών που περιλαμβάνονται στα διοικητικά όρια των πιο πάνω δήμων, επιβάλλεται η εξασφάλιση χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων κατά τα οριζόμενα από τις διατάξεις του παρόντος δατάγματος. ΑΡΘΡΟΝ-2. Εντός των περιοχών που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο ο απαιτούμενος αριθμός των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος ορίζεται με Νομαρχιακή (*) απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79 όπως ισχύει ανάλογα με τη χρήση και τη συνολική επιφάνεια του κτιρίου, που προσμετράται στο συντελεστή δόμησης δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος ούτε μικρότερος από τα αντίστοιχα όρια που αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους: Άρα, νομίζω ότι απο τα παραπάνω προκύπτει ότι αν δεν έχει εκδοθεί απόφαση Νομάρχή ή Περιφερειάρχη για έναν οικισμό που να προσδιορίζει απαιτούμενες θέσεις σταθμευσης και λοιπές λεπτομέριες δεν υπάρχει η υποχρέωση εξασφάλισής τους κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας.
    1 point
  23. δεν μπορώ να φανταστώ κατοικία χωρίς δίκτυο ύδρευσης. Ας υποθέσουμε ότι το πόσιμο καλύπτεται από τις φιάλες. Το πλύσιμο σκευών? Ατομικό? ρούχων? Η δεξαμενή ομβρίων είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να καλύψει τις λοιπές ανάγκες (δάπεδα, πότισμα κλπ)? Ή Εκεί στις κυκλάδες βρέχει και το καλοκαίρι? επί των ερωτημάτων δεν θυμάμαι καλά αλλά κοι΄τα ΓΟΚ και ΝΟΚ τι απαιτείται. Δεν θα συμβούλευα χρήση δεξαμενής γιατί υπάρχουν παλλές απαιτήσεις που καθιστούν πολύ δύσκολη και αντιοικονομική την εφαρμογή σε τέτοιο μικρό μέγεθος. Υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία αλλά δεν έχω ασχοληθεί. Πρόχειρα έχω κάτι που δεν ξέρω αν είναι επαρκές ή ενημερωμένο ΦΕΚ 3282Β/2017
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.