Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.094


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      25.846


  3. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      104


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.193


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Για εντός είναι 650€. Εάν είσαι εκτός είσαι στα 550€ Τ.Ζ.
    2 points
  2. Γειά σου, εντός - εκτός 600. Γειά σου, 1.450 ευρώ.
    2 points
  3. 4.498 downloads

    Χρονικός Προγραμματισμός Έργου - Διάγραμμα Gantt για έκδοση Άδειας Δόμησης
    1 point
  4. Version 4.00

    21.679 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  5. 750€. Είπα να καλύψω κανένα ρεπό του Άκη που έχει κάνει τόση δουλειά εδώ..
    1 point
  6. Εσυ δινεις βεβαιωση μονον για το διαμερισμα. [Η συμβ/φος τί δουλειά εχει με "ιδιωτικο συμφωνητικο μεταβιβασης αποθηκης"?]
    1 point
  7. Όπως είχε αναφερθεί στο παρόν θέμα, δηλώνετε το κατάστημα κατ 1 με χρήση υπηρεσίες και απλά βάζετε ακόμα ένα φκ κενό με χρήση κατοικίας, απλά και μόνο για να το δεχτεί το σύστημα. Edit: είτε μπορείτε να βάλετε ως επικρατούσα χρήση κτιρίου υπηρεσίες. Προσωπικά θα έκανα το 1ο που πρότεινα εάν δεν δέχεται το σύστημα ακόμα το επικρατούσα χρήση κτιρίου κατοικίες με χρήση ΟΙ υπηρεσιες.
    1 point
  8. εξαρταται... Αν ειναι οικοπεδο και εχει υπολοιπα σδ για πανω απο 70 τμ. δεν δικαιουται τπτ. Αλλως, δικαιουται μονον για 70 τμ. σαν κυρια και μοναδικη.
    1 point
  9. 8.387 downloads

    ΥΔ Παλιού Μηχανικού, ΥΔ Ιδιοκτήτη, ΥΔ Νέου Μηχανικού, Απόσπασμα Οδηγιών ΤΕΕ Νοεμβρίου. Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις για αντικατάσταση Μηχανικού. Τα συγκεκριμένα είναι για την παραμονή του παλιού Μηχανικού ως Μέλος της Ομάδας Έργου. Επίσης τα συγκεκριμένα είναι για αλλαγή Μηχανικού ενώ βρίσκεται η Δήλωση στο 4014. Με μικρές αλλαγές (σύμφωνα με τις οδηγίες τους ΤΕΕ) προσαρμόζονται στις εκάστοτε ανάγκες (χρήση εντός 4178, παραίτηση Παλιού Μηχανικού κτλ). Παρατηρήσεις και διορθώσεις ευπρόσδεκτες. Δείτε τον Οδηγό Αναζήτησης για αυθαίρετα: Ν. 4178/13 (Αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης) - Οδηγός Αναζήτησης
    1 point
  10. 1. Αφού η οριζόντια ιδιοκτησία είναι ακριβώς όπως στα σχέδια και το ύψος του κτιρίου αυξήθηκε πιθανώς λόγω μπαζώματος, θα έβαζα με αναλυτικό ότι προκάλεσε την υπέρβαση . Δηλαδή το μπάζωμα-πλατφόρμα στο οποίο πάτησε το κτίριο. 2.Προσωπικά θα μοίραζα την αυθαιρεσία στις οριζόντιες ιδιοκτησίες, πχ θα χρέωνα τη μισή υπέρβαση σε κάθε οριζόντια, οπότε ο καθένας θα τακτοποιήσει τη δική του. 3.Θα συγκρίνεις με το εγκεκριμένο Δ. Αν το κτίριο έχει το εγκεκριμένο Δ κανένα πρόβλημα. Αν έχει υπέρβαση Δ τότε θα συγκρίνεις την υπέρβαση με τις σημερινές διατάξεις και το καινούργιο Δ.
    1 point
  11. θα γινει μεταβιβαση...θα δοθουν χρηματα. Εαν αναλαβει τις δοσεις ο αγοραστης, -εστω 3.000 ευρω- θα τις αφαιρεσει απο το τιμημα για να τις πληρωσει ο ίδιος. Αρα ο πωλητης θα παρει 3.000 λιγωτερα,. Αν τα πληρωνε ολα εξ αρχης, θα ειχε και καποια εκπτωση. Κατ' εμε, το πιο "σιγουρο", ειναι να πληρωθουν ολα, με την έκπτωση, παρα να τρεχετε στίς δοσεις [και δεν ξερεις τι θα γινει αυριο, αν για καποιο λογο σταματήσει ο αγοραστης να πληρωνει τις δοσεις.]
    1 point
  12. Γειά σου, είναι εντός αντικειμενικού οπότε δώσε συντ/νες.
    1 point
  13. Γειά σου, είναι εκτός αντικειμενικού, οπότε 500 εντός - εκτός.
    1 point
  14. Οι γνώμες διίστανται. Αν λάβεις υπόψη το νόμο ο χώρος βρίσκεται σε υπόγεια στάθμη και λαμβάνει μειωτικό. Αν λάβεις την εγκ.2 ν. 4495 εισάγει νέα-εκτός νόμου-ερμηνεία, συνδέοντας τις "υπόγειες στάθμες" του νόμου, με τον ορισμό κατά ΓΟΚ 85 του υπογείου βάσει του οποίου δεν θα έπρεπε να μετρά στη δόμηση. Υπέρβαση ύψος δεν έχεις . Η εκχωμάτωση δεν μετράει στο ύψος άσε που πιθανό να είσαι και εντός επιτρεπόμενου ύψους περιοχής οπότε και πάλι υπέρβαση ύψους δεν έχεις. Η 1 λπ είναι σωστή για το ξεμπάζωμα.
    1 point
  15. Τις κοινόχρηστες μαζί καθώς δεν αποτελούν οριζόντιες ιδιοκτησίες. Στο σύνολο 2 δηλώσεις. Μια για το κατάστημα και μια για τις κατασκευές επί κοινοχρήστων χώρων κτιρίου και οικοπέδου.
    1 point
  16. Φράγμα υδρατμών δεν είναι σωστό να τοποθετηθεί. Τοποθετείται όταν υφίστανται ειδικοί και μόνο λόγοι (πχ μεγάλη παραγωγή υδρατμών στους υποκείμενους χώρους, έντονοι παγετοί στην περιοχή, αδυναμία διαπνοής του συστήματος υγρομόνωσης θερμομόνωσης που προβλέπεται από τη μελέτη) Αντ' αυτού θα σας πρότεινα το τρίψιμο της επιφάνειας, την υδροβολή υψηλής πίεσης προς διάνοιξη του πορώδους και την εφαρμογή τσιμεντοειδούς βάσεως στεγανοποιητικού υλικού, βαθιάς διείσδυσης μέσω ανάπτυξης κρυστάλλων, τύπου Penetron. Στην περίμετρο όμως (βάση στηθαίων) και στα σημεία όπου διακόπτεται η συνέχεια της υγρομονωτικής στρώσης επειδή θα έχουμε ευπαθή σημεία αν πλημμυρίσει το δώμα, θα χρειαστεί να ενισχυθεί με ελαστικό τσιμεντοειδές το οποίο θα εγκιβωτίσει οπλισμό από ταινία πολυεστερικού υφάσματος (τρεβίρα). Αυτομάτως λοιπόν έχουμε αύξηση του PH επιφανειακά της πλάκας (εκεί άλλωστε το χρειαζόμαστε) και στεγανοποίηση στο επίπεδό της. Αν το κόστος ανεβαίνει ψηλά ή η επιφάνεια είναι εξαιρετικά ανώμαλη και δεν μπορεί να τριφτεί, τότε απαιτείται υδροβολή 500 bar ή αμμοβολή για την απομάκρυνση της τσιμεντοεπιδερμίδας για να έχουμε διάνοιξη του πορώδους. Η θλιπτική αντοχή του γραφιτούχου ΕPS δεν είναι μικρή ακόμα και στο 80άρι αν θυμάμαι είναι > 8.160 κιλά το τετραγωνικό μέτρο για να χάσει το 10% του αρχικού του όγκου κατά τη συμπίεση. Αλλά επειδή δεν γνωρίζω τι φορτία επιθυμείτε να τοποθετήσετε στο δώμα, τότε ναι το 100άρι είναι υπεραρκετό >10.200 κιλά/μ² για να έχουμε 10% παραμόρφωση στο πάχος του υλικού. Αν το κτήριο είναι παλιό και το εμβαδόν μεγάλο, θα πρότεινα ελαφρομπετόν ρύσεων και κατόπιν τσιμεντοκονία 2,5 εκατοστών (ασφαλώς με αρμούς διαστολής περιμετρικά και ανά 25 μ² οι οποίοι θα σφραγιστούν με αρμοσφραγιστική μαστίχη). Ενδεικτικό βάρος τσιμεντοκονίας μέσου πάχους 10 εκατοστών: 190 κιλά/μ². Όσον αφορά την υγρομόνωση, απαιτείται να είναι είτε προκατασκευασμένη μεμβράνη σε συνδυασμό με σύστημα που διασφαλίζει τη διαπνοή του συστήματος, είτε ενισχυμένη με πολυεστερικό ύφασμα επαλειφόμενη μεμβράνη (αλλά προσοχή: απαιτείται πολύ λείο υπόστρωμα και επιλογή πολύ υψηλής διαπνοής στεγανοποιητικού υλικού) είτε ψεκαστή πολυουρία όμως εδώ επιτυχημένη εργασία σημαίνει πιστή παρακολούθηση των κανόνων ως προς τις απαιτήσεις υποστρώματος αλλά και εφαρμογής.
    1 point
  17. Μπορείς να κάνεις και γνωστοποίηση . Δες όμως προσεκτικά τα παρακάτω άρθρα 6. Γνωστοποίηση εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών, της περίπτωσης δ΄ του άρθρου 28 απαιτείται κατά την εκτέλεση εργασιών οικοδομικής άδειας που βρίσκεται σε ισχύ, για την εκτέλεση πρόσθετης εργασίας ή προσθήκης, κατ’ επέκταση ή καθ’ ύψος της εκδοθείσας αδείας, η οποία δεν περιλαμβάνεται στα εγκεκριμένα σχέδια που συνοδεύουν την οικοδομική άδεια και υπάρχει η δυνατότητα να εκδοθεί άδεια αναθεώρησης για την εκτέλεση αυτής, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κατά το χρόνο υποβολής της άδειας αναθεώρησης. Η δήλωση γνωστοποίησης εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών υπογράφεται από τον κύριο του έργου και συνοδεύεται από τεχνική έκθεση του εξουσιοδοτημένου επιβλέποντος μηχανικού. Η γνωστοποίηση αυτή υποβάλλεται ηλεκτρονικά και καταχωρίζεται στον ηλεκτρονικό φάκελο της άδειας πριν από την έναρξη των εργασιών αυτών. Στη γνωστοποίηση αναφέρονται όλες οι πρόσθετες εργασίες που εκτελούνται και, εντός διαστήματος τεσσάρων (4) μηνών, υποβάλλεται πλήρης συμπληρωματική μελέτη. Σε κάθε περίπτωση, η μελέτη αυτή πρέπει να κατατίθεται πριν από την ημερομηνία αυτοψίας από τον ελεγκτή μηχανικό, που προβλέπεται από τη διαδικασία ελέγχου εφαρμογής οικοδομικών αδειών του άρθρου 45. Αν δεν υποβληθεί εγκαίρως η γνωστοποίηση εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών, οι πρόσθετες αυτές εργασίες καταγράφονται ως αυθαίρετες ή ως πολεοδομικές παραβάσεις, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία υπάγονται, και επιβάλλεται διακοπή οικοδομικών εργασιών. δ) «Γνωστοποίηση εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών»: Η κατά το χρόνο ισχύος της οικοδομικής άδειας δήλωση του κυρίου του έργου, που συνοδεύεται από τεχνική έκθεση του εξουσιοδοτημένου επιβλέποντος μηχανικού, με την οποία ενημερώνει την οικεία Υ.Δομ. ότι προτίθεται να προβεί σε πρόσθετες εργασίες, που επιτρέπονται από τις πολεοδομικές διατάξεις αλλά εκτελούνται με δική του ευθύνη καθ' υπέρβαση της οικοδομικής άδειας. Για τις πρόσθετες αυτές εργασίες, ο ιδιοκτήτης αναλαμβάνει με δική του ευθύνη την υποχρέωση να υποβάλει αίτηση για έκδοση άδειας αναθεώρησης, εντός τεσσάρων (4) μηνών.
    1 point
  18. Καλησπέρα, είναι εκτός αντικειμενικού αλλά όπως λες εντός σχεδίου για να είναι στην επέκταση...οπότε 900 ευρώ.
    1 point
  19. δεν υπαρχει στο νομο αυτο το "ιδιοκτητης ανευ τιτλου" Υπηρχε πριν, θα το βελτιωναν στην διαβουλευση για τον 4495, μετα το πηρανε διαφοροι Επιτροπαι και το "διελυσαν" αρθρο 99 [σημερα] α) αίτηση : Σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο η διαδικασία υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος μπορεί, κατ’ επιλογή των ιδιοκτητών, να γίνεται είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης. Την αίτηση υποβάλλει : αα) ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση. Δικαίωμα υπαγωγής έχουν, επίσης, ο ψιλός κύριος, ο επικαρπωτής, ο εργολάβος για τις περιερχόμενες σε αυτόν συνεπεία εργολαβικού προσυμφώνου ιδιοκτησίες, ο μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών, καθώς και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης, Και, αφου εχουν κανει ταπαντα ολα, με την ΔΟΥ τους, τα πιστοποιητικα τους και τα καλά τους, τι τους εμποδιζει να κανουν αυτη την ερμη την αποδοχη??? Και ποιός ξερει αν, μετα απο ολα αυτα δεν "μετανοιωσε" καποιος ή ξερωγωτι εμφυλιο μπορει να εχουν μεταξυ τους.
    1 point
  20. Καλησπέρα, για Οινόη Δυτ. Αττικής εκτός, 600 ευρώ.
    1 point
  21. Όχι. Έπρεπε να είχαν ήδη κάνει την αποδοχή. Εσένα δεν μπορεί κάποιος να σε εξουσιοδοτήσει νόμιμα για να προχωρήσεις. Σήμερα δεν υπάρχει ιδιοκτήτης για το ακίνητο....
    1 point
  22. δεν μιλαει για αποκλειστικη χρηση το 98/9, αλλά για αυτον που ιδιοχρησιμοποιει [χωρις τιτλο] Με αυτο θα πας ή με εκ κατασκευής...το ίδιο ειναι και δεν απαιτειται καμμια συναινεση....λεμε
    1 point
  23. συσταση καθετων υπαρχει Εχει γινει με βαση τα οσα ώρισε ο διαθετης. Πιθανον και συσταση οριζοντιας, εάν ξεχωριζει και τα διαμερισματα καθε οικδομης. Σωστα τα γραφουν στο Ε9.... δξ τί γραφουν στο κτηματολογιο.... Να κανουν την αποδοχη για να εχεις εντολεα. Να μιλησεις με τον συμβ/φο ε) Σύσταση με διαθήκη (διάταξη τελευταίας βούλησης) του μοναδικού κυρίου του ακινήτου. Το άρθρο 14 του ν. 3741/1929 (.....πράξις τελευταίας βουλήσεως), το άρθρο 1012 του Α.Κ. (....δια δικαιοπραξίας του κυρίου του όλου ακινήτου) και το άρθρο 2 του ν.δ. 1024/1971 (......δικαιοπραξίας.....ή αιτία θανάτου του κυρίου του οικοπέδου......) καθιερώνουν την δυνατότητα στον κύριο ενός ακινήτου να συστήσει οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία και με διαθήκη. - Ο τύπος και το κύρος της διαθήκης θα κριθούν με βάση τα οριζόμενα στο κληρονομικό δίκαιο. - Όσα αναφέρονται παραπάνω σχετικά με τη σύσταση οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας με μονομερή εν ζωή δικαιοπραξία, ισχύουν και ως προς το περιεχόμενο της διαθήκης, ως συστατικής πράξης οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας. - Η κτήση των κληρονομουμένων διαιρεμένων ιδιοκτησιών είναι γεγονός διάφορο από τη σύσταση οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που περιέχεται στη διαθήκη. Δεν έχει σημασία αν αυτοί, που εγκαθίστανται, ως κληρονόμοι, στη διαθήκη, αποποιηθούν ή ακυρωθεί με οποιοδήποτε τρόπο η μεταβίβαση σ'αυτούς και τελικά κληρονομήσουν οι εξ αδιαθέτου κληρονόμοι. Εάν η διαθήκη είναι έγκυρη, η τυχόν αλλαγή στα πρόσωπα των κληρονόμων δεν θίγει το κύρος της σύστασης οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας. - Η διαθήκη δεν μεταγράφεται. Μεταγράφεται η πράξη δήλωσης αποδοχής κληρονομίας ή το κληρονομητήριο σύμφωνα με τα άρθρα 1193 και 1195 του Α.Κ. Η επαγωγή της κληρονομίας επέρχεται από το χρόνο του θανάτου του κληρονομουμένου. Η σύσταση οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας είναι έγκυρη από το χρόνο θανάτου του κληρονομουμένου. Η αποδοχή κληρονομίας πρέπει να είναι σαφέστερη από την διαθήκη ως προς την περιγραφή των κληρονομιαίων για να γίνεται σαφής η ταυτότητα των ακινήτων, κατά την αρχή της ατομικό τητας και να μην υπάρχει πρόβλημα στη μεταγραφή. πηγη http://www.kostasbeys.gr/articles.php?s=5&mid=1479&mnu=3&id=18839
    1 point
  24. απο την στιγμή που δεν υπάρχει σύσταση πας με μία δήλωση κατ1. το ε9 το θεωρώ λάθος εγγραφή που δεν το λαμβάνεις υπόψη κ ενημερώνεις για την τροποποίηση του.
    1 point
  25. Είχα στείλει τον Ιούλιο ερώτημα στο ΤΕΕ και μου απάντησαν τηλεφωνικά ότι δεν ισχύει ότι πρέπει να υποβληθούν τα σχέδια και ότι αποτελεί λανθασμένη διατύπωση. Ακριβώς όμως τι εννοεί δεν μπόρεσε να μου το επεξηγήσει γιατί προφανώς ούτε αυτός ήξερε. Πιθανολογώ ότι δεν θα δίνεται να κάνεις αλλαγές σε τετραγωνικά κτλ γιατί μετά τις 30/9 δεν μπορούν να τακτοποιηθούν αυθαιρεσίες κατηγορίας 5 και γι΄αυτό έχει έτσι διατυπωθεί.
    1 point
  26. Προσωπικά , δεν μου αρέσει το νέο σύστημα ενοποοιημένων πληρωμών , αφού αναγκαστικά πρέπει να πληρώνετε το σύνολο κάθε οφειλής , είναι λιγότερο ευέλικτο .Επίσης , αν υπάρχουν κρατήσεις κάθε μήνα , από που θα αφαιρούνται ? από τις εισφορές της κύριας ή της επικουρικής . Γιατί μέχρι τώρα αφαιρούνταν από τις ειφορές της κύριας που είναι ,κατά τεκμήριο, πιο μεγάλες . Πολλοί πλήρωναν μόνο την κύρια για να έχουν και υγειονομική κάλυψη και την επικουρική όποτε κιαν μπορούσαν . Τώρα δεν γίνεται πλέον . Καθόλου τυχαίο νομίζω ,και αφήστε τον Βρούτσερ να μιλάει για ¨εκσυγχρονισμό" και λοιπές ιστορίες ..
    1 point
  27. Καλησπερα Οχι, τα 7 εκατοστά της μόνωσης δεν επιτρέπεται να είναι είναι εντός «δ» ή «Δ»
    1 point
  28. Έχουμε συζητήσει πολλές φορές και στα πλαίσια του προηγούμενου νόμου ότι το ε9 το χρησιμοποιούμε συνδυαστικά με άλλες ισχυρές ενδείξεις ή καλύτερα, αποδείξεις αν αυτό είναι εφικτό για την παλαιότητα. Για παράδειγμα αν κατά την αυτοψία μας δούμε ένα κτίριο του οποίου τα μορφολογικά χαρακτηριστικά των όψεων συνάδουν με κτίριο δεκαετίας 2000, δεν θα πάμε να κάνουμε δεκτό ένα Ε9 που αναφέρει το κτίριο ως προ 55. Είναι στην δική μας κρίση με βάση τα στοιχεία που θα αντλήσουμε να δεχτούμε την παλαιότητα ή να κατατάξουμε το αυθαίρετο σε δυσμενέστερη παλαιότητα σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνάς μας και οφείλουμε να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί ειδικά στις περιπτώσεις προ 55 κτιρίων (υπάρχει ξεχωριστό θέμα γι αυτά τα κτίσματα) και τα προ 75 κατηγορίας 1. Από όσο θυμάμαι αν έχεις αυτοτελή κτίρια σε ένα οικόπεδο, με κύρια και βοηθητική χρήση αντιστοίχως , στο Ε9 δηλώνονται σε ξεχωριστές γραμμές με την αντίστοιχη παλαιότητα (έτος κατασκευής). Οι λοιπές παραβάσεις καθώς και αυτές της κατηγορίας 3 αρκεί να έχουν γίνει πριν την 28/7/2011. Βοηθητικά, κοιτάζεις τις ορθοφωτογραφίες από ΕΚΧΑ ιδιαίτερα τις φωτοληψίες περιόδου 2007-2009, το google earth και το steet view. Γενικώς, κατά την προσωπική μου άποψη δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν προς υπαγωγή λοιπές παραβάσεις. Όμως οι αυθαιρετονόμοι, αν έχει τύχει να ασχοληθείς με αυτούς κατά τα προηγούμενα 10 χρόνια, θα έχεις διαπιστώσει ότι ο κυρίαρχος σκοπός τους ήταν εισπρακτικός και εν συνεχεία, ειδικά στο ν. 4495, έγινε μεγάλη προσπάθεια να έχει και πολεοδομικό χαρακτήρα ο νόμος.
    1 point
  29. Πρόκειται για επεξήγηση της παρ 10 του άρθρου 100 για το πως αντιμετωπίζουμε την υπέρβαση ύψους παρά μόνο σε επιφάνειες χωρίς υπέρβαση δόμησης κατά την άδεια. Π.χ. για κατοικία με άδεια 50 τ.μ. με ύψος άδειας 3 μέτρα και με επιτρεπόμενο ύψος 4 μέτρα πχ έχουμε επέκταση 10 τ.μ. με ύψος για όλα τα μέτρα στα 3,5 μέτρα. Τα 50 τ.μ. της κατοικίας έχουν υπέρβαση ύψους 0,5 μέτρα και το πρόστιμο υπολογίζεται με αναλυτικό (ενεργοποιείται η παρ 10 του άρθρου 100 νόμιμα μέτρα με ΥΥ μικρότερη του επιτρεπόμενου), ενώ για τα 10 τ.μ. έχουν υπέρβαση δόμησης, κάλυψης και ύψους 0,5 μέτρα όπου η ΥΥ υπολογίζεται με τις γενικές διατάξεις (σύγκριση με τα επιτρεπόμενα 0,5/4=12,5%<20% κλπ.). Δες το και σε συνδυασμό με τα σχόλια του παραρτήματος Α για να φτάσεις στο συμπέρασμα. Τα παραπάνω από την πλευρά της ασφάλειας μένει να διευκρινιστεί η υπέρβαση του συντελεστή δόμησης του ακινήτου πως εννοείτε.
    1 point
  30. Εννοεί το 30% του προστίμου της ρύθμισης. Αν δεν βγεί η άδεια δεν μπορείς να προχωρήσεις μεταβίβαση σε υπαγωγή προς "νομιμοποίηση" διότι αυτή δεν μπορεί να πάει σε οριστική και άρα δεν μπορεί να εκδοθεί βεβαίωση. Οπότε αν ο ιδιοκτήτης βιάζεται θα πρέπει να δηλώσει τα πάντα προς ρύθμιση, να πληρώσει το 30% του προστίμου, να βγεί βεβαίωση, να γίνει μεταβίβαση και μετά να γίνει αίτημα να γυρίσει η δήλωση σε υπαγωγή ώστε να αλλαχθεί από ρύθμιση σε προς έκδοση άδειας και ο νέος πλέον ιδιοκτήτης να εκδόσει την άδεια νομιμοποίησης.
    1 point
  31. Έτυχε να εργαστώ στην Αγγλία και μου χρειάστηκαν αντίστοιχες πληροφορίες. Λοιπόν, είναι καναβοποιημένες όλες οι πόλεις, και υπάρχει σε δημόσια χρήση βάση δεδομένων από το 1910 και μετά... Μελέτες γίνονται μόνο για πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις, καθώς γενικώς το ζήτημα είναι λυμένο. Εμείς ως ... τρίτος κόσμος, κάνουμε εκτίμηση Μ.Τ.Μ. (Με το Μάτι).
    1 point
  32. Συνάδελφοι ανεβάζω μια εφαρμογούλα για την επίλυση του μετασχηματισμού ομοιότητας και την εύρεση των σφαλμάτων του μετασχηματισμού μπορείτε επίσης να κατεβάσετε την εφαρμογή για τους ορθοφωτό της Κτηματολόγιο ΑΕ και το ραπορτάρισμα σημείων Μετασχηματισμός Ομοιότητας.rar
    1 point
  33. Έτσι όπως το βλέπω αν τηρεί τις υπόλοιπες προϋποθέσεις του ΝΟΚ, τότε το πατάρι είναι πατάρι "κατά ΝΟΚ"
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.