Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.091


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      25.843


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.193


  4. loser

    loser

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      432


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. 4.483 downloads

    Υπολογισμός όγκου στέγης
    2 points
  2. Μεγαλύτερες ευθύνες θα έχει εάν δεν κάνει ΜΣΕ . Σε περίπτωση βλάβης η απαλλαγή θα σημαίνει και αποζημίωση του μηχανικού στον ιδιοκτήτη.
    2 points
  3. Όχι. Το θέμα "στάσιμοι οικισμοί" να το συσχετίζεις πάντοτε με αποκλειστική χρήση κατοικία. Επιπροσθέτως το Α 112 αφορά μεταγενέστερες του 1983 αυθαίρετες κατασκευές, αφού οι προ 83 και εντός στάσιμου οικισμού, εξαιρούνται.
    1 point
  4. Όχι το 112 για αποθήκη μοναδικό κτίσμα επί του οικοπέδου αποθήκη.Έπρεπε να υπάρχει εγκατεστημένη χρήση κατοικία (και αποκλειστική).🙂
    1 point
  5. ειτε παγιωμενη κατασταση ειτε προχειρη εαν δεν εχει αναγνωρισθει ειναι απλα μια λωριδα προς εξυπηρετηση καποιων Δεν αποκτουν καμμια κυριοτητα...μονον διελευσης. Αρα δεν αφαιρειται απο το ολον Αρα δεν τεμνει/δεν κατατμει το ολον. ---------- Η δουλεία, ειτε συμφωνειται συμβολαιογραφικα και μεταγραφεται και στα δυο ακινητα ειτε καθοριζεται μετα απο δικαστικη αποφαση και επισης μεταγραφεται. Μπορει, τελος, να ειναι ατυπη, με προφορικη συμφωνια...η δε παροδος 20ετιας δημιουργει χρησικτησια δουλειας διελευσης.
    1 point
  6. αν προσθέσεις κι άλλο φκ θα υπολογιστεί άλλο ένα 250αρι, άρα αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να προσθέσεις στην ΤΕ και μόνο , ότι η παράβαση αναλυτικού περιέχει την κατ.3. Όσο για το άλλο, η πληρωμή παραβόλου κατοχυρώνει την έκπτωση και τπτ άλλο
    1 point
  7. Σε ξεχωριστή δήλωση και σύγκριση με τον επιτρεπόμενο ΣΔ του οικοπέδου, καθώς ο χώρος δεν διαθέτει χιλιοστά και δεν είναι λειτουργικά εξαρτημένος στην οριζόντια ιδιοκτησία.
    1 point
  8. Καλησπέρα Δημήτρη. Στα πολύ σωστά που αναφέρεις μετά τις εξηγήσεις που έδωσε ο συνάδελφος για τον δρόμο, προσωπικά βλέπω και ένα ακόμη ζήτημα. Αν δεν γράψει αγροτικό δρόμο στο τοπογραφικό και αναγράψει δουλεία διέλευσης (έστω ότι έχουμε δουλεία τοις πράγμασιν με διέλευση πάνω από 20 χρόνια), αυτή αφενός θα πρέπει να εμβαδομετρηθεί (το εύκολο μέρος), αφετέρου θα πρέπει να συνταχθεί συμβόλαιο που να καθορίζει το δουλεύον και το δεσπόζον ακίνητο. Δεν γνωρίζω αν σε περίπτωση μη συμβολαιογραφικά ορισμένης δουλείας διόδου, μπορεί ένας ιδιοκτήτης μονομερώς να αναφέρει την ύπαρξη δουλείας διόδου, υπό την γνώση ότι επί πολλά έτη από το χωράφι του περνούσε κάποιος παρακείμενος από το δικό του χωράφι, ιδιοκτήτης.
    1 point
  9. δες εδω τι σημαινει ΠΑΤ https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΒΛΓ6Ω1Χ-Δ12 και εδω https://nomosphysis.org.gr/18590/ste-2298-2018-paranomi-adeia-oikodomis-logo-mi-proigitheisas-taytopoiisis-omoroy-tyfloy-akinitoy/ και εδω ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Νοεμβρίου 2012 και λιγο πιο πανω... https://www.michanikos.gr/forums/topic/7125-κυρωμένη-πράξη-εφαρμογής-και-οικόπεδο-μη-οικοδομήσιμο/?do=findComment&comment=1080582
    1 point
  10. εχεις συμβολαιο για ενα ακινητο εμβαδου....τμ. με στοιχεια αβγδα, όπως το περιγραφει και ο τιτλος του πωλητη σου, απο το ετος..... κανενας δρομος - μη επισημος- δεν δημιουργει κατατμηση. Εχεις ενα, με μια λωριδα δουλειας διελευσης...πιθανον να μην υπηρχε οταν εγινε το συμβολαιο και να τον παρακαλεσε ο παππάς......ή να υπηρχε και να θεωρησαν οτι δεν ηταν "απαραιτητο" να την αναφερουν. "ενα"
    1 point
  11. Έπρεπε να βρεις την στατική μελέτη της προσθήκης με τον έλεγχο υπάρχοντος. ( βρές τον μηχανικό που υπέγραψε την μελέτη και τηλεφώνησέ του μήπως έχει αντίγραφα σφραγισμένα , η βρές το φύλλο ελέγχου της προσθήκης + φορολογικά να δείς εάν έχουν πληρωθεί στατικά , βρές και τον μελετητή ) Μόνο με στοιχειοθετημένες ενέργειες μπορείς να καταλήξεις εάν χρειάζεται η όχι ΜΣΕ . μπόρει η στατική μελέτη να χάθηκε αλλά πιθανότερο να μην υποβλήθηκε ποτέ , οπότε εσύ αναλαμβάνεις την ευθύνη πια . Όλα πάνω σου και το παλίο και το πιο καινούργιο . Προφανως καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό κάποιοι μετέφεραν τις ευθύνες τους στις επόμενες γενίες.
    1 point
  12. Για Κατσίκια Αγ. Νικολάου εκτός, 450. 500
    1 point
  13. Καλημέρα, Το διάβασα και παραπάνω αυτό. Graduate Engineer δεν σημαίνει συγκατοίκηση με άλλους δύο. Στον βορρά παίζουν μισθοί £27,000 οπότε σε ένα καλό σπίτι με νοίκι £600 μια χαρά άρχοντας ζεις. Τώρα για διαμέρισμα δίπλα στον Big Ben, σημαίνει προφανώς συγκατοίκηση με άλλους 10 (ναι αλλά.... Λονδίνο, Μύκονος.. sic). Από εκεί και πέρα δύσκολα πλέον για UK. Νομίζω όποιος πρόλαβε. Από τον Γενάρη θα θέλει βίζα (δεν ξέρουμε ακόμα τι και πως), μεγάλες εταιρείες έχουν διώξει κάποιον κόσμο λόγω COVID, και έχουν ψιλοπαγώσει οι προσλήψεις πέραν ειδικών περιπτώσεων. Για Γερμανόφωνες χώρες αν δεν γνωρίζεις τη γλώσσα... άστο. Βέβαια λόγω της κατάστασης έχει αρχίσει και αναπτύσσεται το.. Remote Working <= ❤️ ! PS: (ούτε τόσο τα πτυχία, ούτε τόσο τα μεταπτυχιακά. Επικοινωνία, ευγένεια, και "άστο σε εμένα")
    1 point
  14. Δες μήπως σε καλύπτει η περίπτωση ιειε της κατηγορίας 3 του άρθρου 96.
    1 point
  15. Ναι αυτό εννοώ... ''αυτοί'' στην υδομ μάλλον αναφέρονται στη κατηγορία άδεια δόμησης, οπότε ίσως έχουν δίκιο λέγοντας κατηγορία Ι.
    1 point
  16. Σημειακή κλίση δεν υφίσταται. Υποτίθεται ότι το ανάγλυφο του εδάφους δεν έχει έντονες διακυμάνσεις (για οικόπεδα <=1000 μ²), οπότε μιλάμε για κλίση του όλου. Σε μεγάλα οικόπεδα (σπάνια εντός οικισμών <2000 κατ.), η κλίση λαμβάνεται στη θέση του κτιρίου Τα κατάντι και ανάντι (ως προς το δρόμο) αναφέρονται στην περίπτωση εγκάρσιας κλίσης του εδάφους ως προς τη διεύθυνση του δρόμου
    1 point
  17. Δε μπορώ όλη μέρα να περάσω γεωγραφικά δεδομένα.. Το έχει και κάποιος άλλος το πρόβλημα;;;
    1 point
  18. Η εφαρμογη του αρθρου 25 πρεπει να προβλεπεται στην εγκριση πολεοδομικης μελετης και να χρησιμοποιοειται με "φειδω" [προσφατη ακυρωση της ΠΕ στα Καλυβια Θορικου, σε λογω δημιουργιας 90 οικοπεδων με το αρθρο 25] Επίσης, η παρεκλιση πρεπει να προβλεπεται ρητα και αυτη στην πολεοδομικη μελετη. Εσυ δεν εχεις -λες- αναφορα σε παρεκλιση αρα σου αποδοθηκε μη αρτιο και μη οικοδομησιμο. ΣτΕ 984/15 984/2015 ΣΤΕ ( 646783) (Α΄ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣ) Σχέδια πόλεων. Τα αποδιδόμενα στους ιδιοκτήτες με την πράξη εφαρμογής οικόπεδα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και εκείνα που αποδίδονται σε άλλη, σε σχέση προς την αρχική ιδιοκτησία, θέση, πρέπει να είναι άρτια και οικοδομήσιμα κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση. Με πλημμελή αιτιολογία η προσβαλλομένη νομαρχιακή απόφαση απέρριψε τους προβληθέντες με την ένσταση ουσιώδεις ισχυρισμούς της αιτούσας περί έλλειψης κατά κανόνα αρτιότητας και περί μειωμένης αξίας των νέων ακινήτων σε σχέση προς το αρχικό. Δεκτές η έφεση και η αίτηση ακύρωσης.
    1 point
  19. @Paul_Mix 1. To περίγραμμα ή το τμήμα του περιγράμματος της άδειας που πήγε σε άλλη σύννομη θέση Κατ3 2. Το τμήμα του περιγράμματος της άδειας που βρέθηκε σε μη σύννομη θέση ΥΔ , Δ (εγώ ΔΕΝ βάζω ΥΚ σε αυτό καθώς δεν υπάρχει ΥΚ ) Τα 1,2 έχουν υποδειχθεί επίσημα με την εγκύκλιο . ΔΕΝ τα αμφισβητούμε. ( Συζήτηση χωράει μόνο για το αν θα μπει ή όχι ΥΚ καθώς η εγκύκλιος δεν λέει κάτι επί αυτού ). 3. Η αυθαίρετη προσθήκη ΥΔ , ΥΚ ,Δ
    1 point
  20. Γενικα, η πολυτεκνικη ιδιοτητα ισχυει, για τους πολυτεκνους με ανηλικα παιδια... Με ενηλικα παιδια, παραμενουν οι γονεις ισοβιως πολυτεκνοι. ΟΜΩΣ για τον ν. 4495, το αρθρο 103 παρ. 4 ζηταει μονον "κυρια" κατοικία και οικονομικες προυποθεσεις χωρις να οριζει πλαφον τμ. Σε 12 τροποποιησεις του 4495 δεν εκαναν καμμια αλλαγη στο αρθρο αυτο Ούτε καν στην τελευταια διαβουλευση γινεται καποια αναφορα. [Μονον με την εγκ. 2 που εγραψαν στο ποδι την ωρα που εφευγαν, "διορθωσαν" το νομο.] Εσυ θα εφαρμοσεις τον Νομο, κι ας ερθουν να σου βρουνε πού δεν ησουν νόμιμος.-
    1 point
  21. ΑΡΘΡΟ 17 ΝΟΚ Ο υποχρεωτικός ακάλυπτος χώρος φυτεύεται κατά τα 2/3 του.... (...) εδάφιο ζ (όπως συμπληρώθηκε με το Ν. 4315/14) Σε κτίρια όπου δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί η φύτευση μέχρι τα 2/3 του υποχρεωτικού ακαλύπτου, δύναται αυτή να μειωθεί στο 1/2 του υποχρεωτικού ακαλύπτου υπό την προϋπόθεση ότι θα φυτευτεί στο δώμα διπλάσια επιφάνεια από την υπολειπόμενη επιφάνεια των 2/3 του υποχρεωτικού ακαλύπτου που δεν προβλέπεται να υλοποιηθεί. Οπότε δες μήπως καλύπτεσαι από το παραπάνω.
    1 point
  22. Το ύψος ήταν και στον 4178 μια "πονεμένη" ιστορία. Αναμένονταν να βελτιωθεί αλλά πλέον έχει γίνει ακόμη πιο ασαφές. Έως ότου δοθούν οι όποιες διευκρινήσεις όπως σωστά αναφέρει ο pirsogiannis προσωπικά εαν προκύψει κάτι επείγον, θα ακολουθήσω την εξης ερμηνεία όπου κατέληξα: Εφόσον έχω υπέρβαση ύψους χωρίς υπέρβαση δόμησης σε οικοδομή με ο.α. τότε εφόσον δεν ξεπερνώ το επιτρεπόμενο της περιοχής--> αναλυτικός, αν το ξεπερνώ-->ΥΥ με 0,2 ή 0,4. Σε προσθήκες κατ επέκταση: εφόσον δεν υπερβαίνω το ύψος του νόμιμου τμήματος (βάσει αδείας)-->Δε χρεώνεται τίποτα όπως και στο 4178 για ύψος Υπερβαίνω το τμήμα του νόμιμου--> ΥΥ με 1,2 ή 1,4 Προσθήκες καθ' ύψος: ΥΥ με 1,2, ή 1,4 όπως στον 4178. Στα χωρίς άδεια: ΥΥ με 1,2 ή 1,4 μόνο εφόσον υπερβαίνω το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής όπως στον 4178. Με λίγα λόγια: Μόνη διαφορά με 4178 υπέρβαση ύψους σε νόμιμο τμήμα με ο.α χωρίς υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους της περιοχής. Καταλήγω εκεί, καθώς κατ αναλογία με 4178 δεν θεωρώ ορθή την διπλή χρέωση ενός χώρου. Όπως πχ σε μια αυθαίρετη προσθήκη ορόφου όπου γίνεται υπολογισμός του προστίμου σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις, δεν μπαίνει επιπλέον αναλυτικός για τα ανοίγματα, έτσι και εδώ θεωρώ ότι εφόσον ένας χώρος πάρει Υπέρβαση δόμησης κάλυψης κλπ δε μπορεί να πάρει και συνδυαστικά αναλυτικό για το ύψος. Τώρα εάν έχεις επιτρεπόμενο 15μ και οικοδομή με ο.α 5 ορόφους των 3.00μ οριζόντιες ιδιοκτησίες και γίνει η του 3ου ορόφου 3,40 και η οικοδομή 15,40 το δίκαιο είναι την ΥΥ να την πάρει η οικοδομή του 3ου. Άσχετα εάν επηρεάζονται και οι από πάνω.
    1 point
  23. Ο ποιητής εννοεί το α) περιμετρική του κτηρίου το περίγραμμα δηλαδή. Για τα πέτρινα υπάρχουν κανόνες που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια και ελευθερία στον σχεδιασμό, δεν μπορείς να έχεις μεγάλα ανοιγματα και ουτω καθ' εξης, οπότε αν η κατοψη το απαιτεί καποιοι έσωτερικόι τοίχοι μπορεί να μετατρέπονται σε φέροντες με πάχος > 50εκ. μόνο που αυτοί μετράν στην δόμηση, αυτό θα συμβεί και στην περίπτωση της προσθήκης ο πρώην εξωτερικός θα μετρήσει στην δόμηση και ο εξωτερικός της προσθήκης θα αφαιρεθεί. Πάντως ενα καλά μελετημένο κτήριο απο λιθοδομή μπορεί και να μήν έχει κανένα εσωτερικό φέροντα τοίχο, συνηθως προτιμάται μία συμμετρική διάταξη με "σπασίματα" και αναλογα με το μέγεθος ξεκινάει απο ένα απλό ορθογώνιο, Γ , Π ή και τετράγωνο με εσωτερική αυλη.
    1 point
  24. Επειδή το έχουμε ξαναπεί: Δωρεάν μελέτες ΤΕΛΟΣ. Έχουν τιμή προς πώληση-στα πλαίσια της παροχής υπηρεσιών,αν επιθυμεί κάποιος....Κ υπενθυμίζω:οι μελέτες ΔΕΝ είναι πρότυπα.Όποιος θέλει πρότυπα μπορεί να περάσει από τις αρμόδιες Νομαρχίες-Περιφέρειες κ να δοκιμάσει να ζητήσει να του δώσουν.Αν απαξιώνετε τη δουλειά σας κ τις σπουδές σας-κ προσωπική μου γνώμη καλά κάνετε σε ένα ''κράτος'' που τα δέχεται ''φασόν''-ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΕΤΕ Κ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΣΑΣ.Συναδελφικά πλαίσια ΔΕΝ υπάρχουν μεταξύ αγνώστων κ σε μία ανταγωνιστική κοινωνία,όσον αφορά ιδρώτα του καθενός μας.... Ας προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε το ''επίπεδο'' των περιβαλλοντικών μελετών στο Yunanistan ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ όπως είναι,αντί να συνεχίζουμε να το υποβαθμίζουμε.Γιατί για πολλούς αποτελεί ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.Υπάρχουν ήδη στο Yunanistan 3 (ΤΡΕΙΣ) διαφορετικές σχολές ως προς το αντικείμενο σπουδών που παράγουν εξαπατημένους συναδέλφους με μόνο δικαίωμα την εκπόνηση περιβαλλοντικών μελετών....Πού είναι η αλληλεγγύη σας για αυτούς?Κ αν όχι η συναδελφική,τουλάχιστον η ανθρωπιστική..... @mods:είδατε πόσο πιό ευγενικός έχω γίνει σε αντίστοιχα θέματα?Πιάσαν τόπο τα λεφτά της ψυχοθεραπείας....:lol:
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.