Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      17.104


  2. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.732


  3. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.481


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.430


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Σε λίγο οι συμ/φοι θα ζητάνε να ξεθάβουν τους νεκρούς και να ζητάνε ενημερωμένο πιστοποιητικό θανάτου....
    4 points
  2. Σε ισχύ είναι το ΦΕΚ 1457Β/2014. Ισχύουν και οι ευρωκώδικες και οι "παλαιότεροι κανονισμοί" (εακ-εκως-κανονισμός φορτίσεων του 1946 κλπ). Στα άρθρα 4,5,6 του παραπάνω φεκ λέει ότι επιλέγεις ποιο κανονιστικό πλαίσιο θα χρησιμοποιήσεις και δεν επιτρέπεται η μίξη τους κατηγορηματικά.
    4 points
  3. Το ίδιο ποσό θα πλήρωνες και αν καθυστερούσες περισσότερες ημέρες και μέχρι το πέρας του μήνα, μέχρι δηλαδή την 31η/10ου. Το επιτόκιο δεν αλλάζει (περ. 11 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ΄ του άρθρου πρώτου του Ν. Ν.4152/2013), σύμφωνα με τις οποιες το ετήσιο επιτόκιο ισούται με το επιτόκιο αναχρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (με την από 13/6/2016 απόφαση της ΕΚΤ το ετήσιο επιτόκιο αναχρηματοδότησης έχει οριστεί πλέον σε 0,00%) συν ένα περιθώριο 800 μονάδων βάσης (ήτοι 8%) υπολογιζόμενο σε ετήσια βάση ή με 0,667% μηνιαίως και με αναδρομική εφαρμογή από 1/1/2013. Η χρέωση γίνεται από την 1η μέρα καθυστέρησης και αφορά μήνα, μέχρι την τελευταία ημέρα του μήνα, δηλαδή είτε μία μέρα μετά την ημερομηνία λήξης πληρώσεις είτε 10, είτε 17, είτε πριν από την λήξη του μήνα, η προσαύξηση θα είναι 0,667%x288=1,92€ Σε κάθε πέριπτωση η ουσία (το απαράδεκτο να μην ενημερώνουν ηλεκτρονικά) είναι ότι πρέπει να κοιτάμε κάθε 4-5 ημέρες τι έχει ξημερώσει στον ΕΦΚΑ και το ΕΤΕΑΠ.
    3 points
  4. Εξοικονομώ-Αυτονομώ: Στο ΦΕΚ η Προκήρυξη Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/51694/exoikonomw-aytonomw-sto-fek-h-prokhryxh-deite-oles-tis-leptomereies-toy-programmatos
    3 points
  5. Γι' αυτό ο "μάγκας" επαγγελματίας μηχανικός, έχει πάντα τη λύση στο τσεπάκι του, φροντίζει δηλαδή, να έχει, ένα συνεργάτη - συμβολαιογράφο, για να εμφανίζεται πάντα ως "φάντης μπαστούνι"....
    2 points
  6. Σαχλαμάρες στο τετράγωνο κάνουν! Σαλάτα με ανόμοια είδη για να φτιάξουν ένα νομοσχέδιο με μπούρδες, μεγαλύτερο σε σελίδες από αυτό των προηγούμενων! Δυστυχώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας....
    2 points
  7. Δεν έχει δίκιο! Είναι παράλογο και "μη νόμιμο" αυτό που ζητάει! Εσύ είσαι σωστός με ό,τι λες ότι, έχεις παραδώσει! Να της πεις να στο δώσει γραπτά αυτό που λέει ή να κάνει ερώτημα στο συμβολαιογραφικό σύλλογο, για να μην την εκθέσεις εσύ....
    2 points
  8. Δεν έχει δίκιο, εσύ θα δώσεις βεβαίωση 4495 με αναφορά στην προηγούμενη ρύθμιση και τέλος, επιλογή 2, οι αυθαίρετες κατασκευές εμπίπτουν σε μια από τις εξαιρέσεις του άρθρου 82, (συγκεκριμένα στην εξαίρεση περί 4178). Αυτή είναι υποχρεωμένη να επισυνάψη την βεβαίωση σου, με τη δήλωση, τη δηλωση του 4178 και τα σχέδια του 4178. Δηλαδή αν είχε (ή έχει) κατ5 η δήλωση του 4178 (που πάπαλα, δεν μεταφέρεται) δεν θα έκανε τη μεταβίβαση; Πριν ανοίξουμε το ρημάδι, ανοίγουμε κ κανένα ΦΕΚ πες της!
    2 points
  9. Ίσως εγώ δεν το περιέγραψα καλά. Έχω περίπτωση οριζόντιας ιδιοκτησίας που έχει τακτοποιηθεί με τον Ν.4178/2013. Η δήλωση έχει τελειώσει και έχω παραδώσει το φάκελο στον ιδιοκτήτη. Τώρα θέλει να μεταβιβάσει και έρχεται σε εμένα. Της δίνω μια βεβαίωση και το πεντασέλιδο στην Τεχνική Έκθεση του οποίου περιγράφω το ιστορικό της οριζόντιας ιδιοκτησίας, αναφέροντας ότι έχει τακτοποιηθεί κλπ κλπ. Η συμβολαιογράφος παραλαμβάνει κάτοψη, τομή κλπ από το φάκελο της τακτοποίησης με το λεκτικό του Ν.4178 που έλεγε τότε ότι έχω στη διάθεσή μου όλα τα στοιχεία κλπ. και θα τα υποβάλλω κλπ κλπ. και μου ζητά νέα κάτοψη με το λεκτικό του Ν.4495. Έχει δίκιο να τη ζητά ή εγώ είμαι οκ με αυτά που έχω παραδώσει? ps. Σκέφτομαι οτι αν την τακτοποίηση είχε κάνει άλλος συνάδελφος με αυτή τη λογική θα έπρεπε να επέμβω στο σχέδιό του και να βάλω ένα λεκτικό από άλλο Νόμο, χωρίς να έχω στοιχεία. Καμία άλλη συμβολαιογράφος δεν μου έχει ζητήσει κάτι αντίστοιχο σε ακίνητο που έχει τακτοποιήσει άλλος συνάδελφος.
    2 points
  10. Αίρεται η υποχρεωτικοτητα λέει,όχι καταργούνται πλήρως. Σου ξεκαθαρίζει ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και τον τρόπο στον λέει και στα άρθρα 4,5,6. Από εκεί κι έπειτα τι άλλο να συζητήσουμε? Ο μελετητής αναλαμβάνει τις ευθύνες του και προχωράει.Προφανως δεν θα πάει κάποιος να μελετήσει ένα μεταλλικό υπόστεγο με τον κανονισμό του 1946, θα πάει με Ευρωκώδικα 1 για να κατανείμει άνεμο και χιόνι. Απ' την άλλη τον κανονισμό φορτίσεων του 1946 μπορούμε να τον συμβουλευτούμε σε άλλες περιπτώσεις.Νομιζω ότι γίνεται κουβέντα απλά για να γίνεται..
    2 points
  11. Σωστά. Με τη μελέτη επίσης γίνεται και η επιλογή του Κανονιστικού πλαισίου με ΥΔ του ιδιοκτήτη.
    2 points
  12. Συνάδελφοι καλημέρα... Έχω ένα βιαστικό θέμα. Οικοδομή του 1989, με εφαρμογή ΚΘΚ και ΔΕΝ έχω τη μελέτη θερμομόνωσης. Το ΠΕΑ είναι για ενοικίαση και πρέπει να το στείλω σήμερα για να μη φάνε πρόστιμο (πήγα χτες για αυτοψία). Παίρνω τις μέγιστες τιμές U απο τον πίνακα 3.6; Το 1.9 που λέει για τους τοίχους προς ΜΘΧ πολύ μου φαίνεται, αν και είναι 20άρηδες ενώ οι εξωτερικοί είναι 23άρηδες στην κάτοψη. Επίσης, το 1,9 γίνεται 1,9/2=0,95 στους τοίχους προς ΜΘΧ; Ή μένει 1,9; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
    2 points
  13. Και γω να επαναλάβω ότι η προσαύξηση του 1,92 ευρά είναι απαράδεκτη και οι σύλλογοι πρέπει να την απαιτήσουν πίσω. Δεν είχαμε καν προειδοποίηση και δεν πρέπει να έχουμε υποχρέωση να κάνουμε login στο σάιτ τους κάθε 3 ώρες. Προφανώς δεν είναι ότι δεν έχουμε 1,92 όλοι μας αλλά είναι κυρίως θέμα αρχής (γιατί 1,92 σήμερα 192 άυριο και 1920 μεθαύριο).
    2 points
  14. Version X5.4

    74.304 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  15. Version excel

    5.088 downloads

    Πίνακας Αναλογισμού και κατανομής χιλιοστών
    1 point
  16. Ο Τεχνικός Οίκος Λογισμικού ΤΟΛ προσφέρει στα μέλη του michanikos.gr μια ακόμη (1) άδεια χρήσης για το πρόγραμμα στατικών μελετών ΡΑΦ με την εξής σύνθεση: «ΡΑΦ κύρια μονάδα + Οπλισμένο σκυρόδεμα + Αποτίμηση κτηρίων Ο/Σ + Ενισχύσεις». Το ΡΑΦ αποτελεί τον κορμό μιας οικογένειας εφαρμογών για την στατική και αντισεισμική ανάλυση και την αποτίμηση και ενίσχυση κτηριακών έργων. Είναι ένα τεχνολογικά σύγχρονο, εξαιρετικά εύχρηστο πρόγραμμα στατικών μελετών με πλήθος χρήσιμων καινοτομιών. Το σημαντικότερο όμως πλεονέκτημα του ΡΑΦ αποτελεί η διαφάνεια του. Με το ΡΑΦ ο/η μηχανικός, εφόσον το ζητήσει, μπορεί να έχει διαθέσιμη τόση πληροφορία για τα αποτελέσματα της μελέτης του και σε τέτοιο βάθος , ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει και να επαληθεύσει τα αποτελέσματα που λαμβάνει από το πρόγραμμα, ακόμα και με το ‘χέρι’. Η οργάνωση και η υλοποίηση του ΡΑΦ βασίζεται στην αρχή της ενιαίας εφαρμογής όλων των δομικών υλικών και κανονισμών σε ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας και στην αρθρωτή δομή του προγράμματος σε επιμέρους υπομονάδες (υ.μ). Η σύνθεση «ΡΑΦ + Αποτίμηση + Οπλισμένο Σκυρόδεμα + Ενισχύσεις», αφορά τόσο το σχεδιασμό νέων κτηρίων, όσο και την αποτίμηση και τις ενισχύσεις υφισταμένων κτηρίων από οπλισμένο σκυρόδεμα. Η υ/μ «Αποτίμηση» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την αποτίμηση κτηρίων οπλισμένου σκυροδέματος με εφαρμογή των ελαστικών μεθόδων δυναμικής ανάλυσης, σύμφωνα με τις διατάξεις των κανονισμών ΚΑΝ.ΕΠΕ., ΕΝ1998-3, αλλά και ενσωμάτωση των παλαιότερων αντισεισμικών κανονισμών 1959, 1985 και ΝΕΑΚ 1995. Η υ/μ «Οπλισμένο Σκυρόδεμα» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την ανάλυση και το σχεδιασμό νέων κτηρίων από οπλισμένο σκυρόδεμα, με πλήρη έλεγχο επάρκειας των δομικών τους μελών, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς Ευρωκώδικες και ΕΑΚ-ΕΚΩΣ. Η υ/μ «Ενισχύσεις» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την ενίσχυση μελών οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις διατάξεις των κανονισμών ΚΑΝ.ΕΠΕ. και ΕΝ1998-3. Τα διαθέσιμα είδη ενισχύσεων σε υφιστάμενους φορείς περιλαμβάνουν: μανδύες οπλισμένου σκυροδέματος, εμφατνωμένα και παράπλευρα τοιχώματα, μεταλλικούς κλωβούς, ελάσματα από ινοπλισμένα πολυμερή ή χάλυβα και υφάσματα από ινοπλισμένα πολυμερή. Δείτε μια αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος ΡΑΦ εδώ: https://tol.com.gr/index.php Συμμετοχές Για να δηλώσετε συμμετοχή κάνετε μια απάντηση (reply) στο παρόν θέμα. Δηλώσεις συμμετοχών ως την Τρίτη 15/12/2020 στις 17:00. Όροι Συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη του Michanikos.gr που έχουν συμπληρώσει την ειδικότητα στο προφίλ τους, εκτός από τον Διαχειριστή και τα μέλη που ανήκουν στην ομάδα: Ιδιώτης-Μη Μηχανικός. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μόνο μιας συμμετοχής. Οι άκυρες συμμετοχές θα διαγραφούν. Αν την άδεια χρήσης κερδίσει μέλος που αγοράσει το λογισμικό μετά την Δευτέρα 02 Νοεμβρίου 2020 θα του επιστραφεί το ποσό αγοράς. Η κλήρωση θα γίνει μεταξύ των Α/Α των απαντήσεων στο παρόν θέμα και οι νικητές θα επιλεγούν με το Google Random Number Generator: https://www.google.com/search?q=random+number
    1 point
  17. Version 1.0.0

    1.247 downloads

    Τα αρχεία προέρχονται απο μετατροπή docx των pdf που βρισκονται στο: https://ypen.gov.gr/xekina-stis-9-dekemvriou-to-exoikonomo-aftonomo-dyo-prosarmoges-logo-ton-ektakton-synthikon-tou-koronoiou/ Τα πνευματικά δικαιώματα προφανώς δεν μου ανήκουν. 🙂 Update 4/12/2020: Πλέον, μπορειτε να κατεβάσετε τα παραρτήματα σε μορφή doc απο την επίσημη σελίδα του προγράμματος: https://exoikonomo2020.gov.gr/odegos
    1 point
  18. Εύλογο το ερώτημα. Ναι εάν παραχωρείται ή νοικιάζεται και ως προς το Ε2. Θα φαίνεται η παραχώρηση εκεί και θα ζητηθεί το ΑΦΜ είτε τρίτου είτε συγκύριου. Τα προβλήματα προκύπτουν σε συγκύριους που έχοντας δικαίωμα το χρησιμοποιούν και οι 2 καθώς και σε τμηματικές μισθώσεις (διακοπές και επαναμίσθωση κ.λπ). Το πρόβλημα (και κυρίως ο φόβος ο δικός μας μήπως δεν περάσει κάποια αίτηση) βρίσκεται σε δύο περιπτώσεις: α) είτε χρησιμοποιείται λιγότερους μήνες το έτος (πχ μισθώσεις βραχυχρόνιες ή μακροχρόνιες) β) είτε χρησιμοποιείται ως ποσοστό (%) στο έτος (πχ περιπτώσεις συγκύριων με δικαίωμα). Νομίζω και στις 2 περιπτώσεις τεκμαίρεται η κύρια κατοικία για το έτος και εάν όχι υπάρχει δυνατότητα να ανατρέξει το σύστημα και σε προηγούμενα έτη (έως 3). Το δικαίωμα ως ποσοστό κατά τα έτη 18 και 19 ζητήθηκε μόνο ως προς το Ε9 στον πίνακα ιδιοκτητών και όχι στο σημείο κύριας κατοικίας. Κύριος όρος είναι να έχει ρεύμα. Λογαριασμό και ρεύμα. Θεωρώ απαιτείται η επανασύνδεση. Μην το κοιτάμε μόνο τυπικά (περνάει δεν περνάει από το Ε9 και Ε1) αλλά και πρακτικά. Μια κατοικία είναι κύρια, ζητείται ο λογαριασμός άρα έχει ρεύμα, υπάρχει δηλαδή η κατανάλωση ενέργειας και προτείνουμε παρεμβάσεις μείωσης ενέργειας. Επανασύνδεση σίγουρα ακόμα και αν περάσει η αίτηση.
    1 point
  19. δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις βέβαια που ο ιδιοκτήτης πρώτα πάει στον συμβολαιογράφο και μετά αναζητούν τον Μηχανικό..
    1 point
  20. καλησπέρα συνάδελφοι. Σε διαμέρισμα όπου διενεργώ ενεργειακή επιθεώρηση ο ιδιοκτήτης έβαλε μπροστά από τα συρόμενα κουφώματα (μπαλκονόπορτες) αλουμινίου με μονό υαλοπίνακα, χωρίς αεροστεγανότητα, ολόιδια συρόμενα κουφώματα ώστε να μειώσει τις απώλειες και από έξω υπάρχει και συνθετικό ρολό. Επομένως διαχειρίζομαι την κατάσταση ως διπλό κούφωμα με μονούς υαλοπίνακες σύμφωνα με την σχέση 2.18 ΤΟΤΕΕ 2 σελ. 34. Την τιμή των UW,i και UW,a την παίρνω από τον πίνακα 3.13.α (ΤΟΤΕΕ 1 σελ.76). στην συνέχεια υπολογίζω από την σχέση 3.5 της ΤΟΤΕΕ 1 σελ 75 και μετά από την σχέση 3.4 σελ 74 το UWδιορθ. Το αποτέλεσμα που παίρνω από την σχέση 2.18 είναι Uw=2.9 που είναι χαμηλότερο από την τιμή που δίνει ο πίνακας 313.α για διπλό κούφωμα αλουμινίου όταν δεν υπάρχει πρόβλημα αεροστεγανότητας και στα δύο κουφώματα. μήπως τελικά πρέπει να αντιμετωπίσω το διπλό κούφωμα σαν μονό και να αγνοήσω το ένα εκ των δύο; στον αστερίσκο κάτω από τον πίνακα 313α αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά δεν είμαι σιγουρος ως προς την ερμηνεία του.
    1 point
  21. Νταξει γενικά δεν ακούς συχνά τέτοιες κοτσάνες, το κακό όμως είναι ότι, για ένα 'περίεργο' λόγο (αχέμ), στο συμβολαιογράφο κάθονται σούζα, ενώ σε εμάς μόνο που δεν παίρνουν να γράψουν την τεχνική έκθεση μόνοι τους! Οπότε όταν παραλογίζεται ο/η συμβ/φος έχεις, συχνά, και τον πελάτη απέναντι σου.
    1 point
  22. εγω απορώ αν πρέπει να γινόμαστε τόσο αριθμολάγνοι...δηλαδή αν το 2.65 γίνει 2.61 ή 2.62 ή 2.63. μιλάμε για 3-4εκ. Αν έχει μια ρύση η πλάκα ή αν έχει στραβοπέσει το μπετόν αυτά τα 2-3εκ είναι δυσκολία κατασκευής. Ας είμαστε λίγο πιο ρεαλιστικοί
    1 point
  23. Αυτό που μόλις γράψατε, αν όντως ισχύει, σας δίδει τη λύση στο πρόβλημά σας, που παραπάνω σας έγραψα, στο πιάτο!!! Δώστε αυτό που σας έγραψα σε έναν "ειδικό στα θέματα ακινήτων" δικηγόρο κι αυτός θα ξέρει πως οφείλετε άμεσα να κινηθείτε... Τέλος για μένα εδώ. Δημοσίως δεν μπορώ να γράψω περισσότερες λεπτομέρειες. Όσοι από τους αναγνώστες μας γνωρίζουν καλώς τη δουλειά τους καταλαβαίνουν... Καλή τύχη.
    1 point
  24. Η ερμηνεία αυτή δόθηκε αυθαίρετα έτσι γιατί το πολύ απλά συμφέρει τους υπαλλήλους αφού δεν θα ασχοληθούν καθόλου. Ενώ ο νόμος λέει ξεκάθαρα "την ανάκληση την κάνει ο ενεργειακός επιθεωρητής ", αυτοί προσέθεσαν αυθαίρετα ..."που εξέδωσε το ΠΕΑ"
    1 point
  25. Αυτό που εγώ τόνισα είναι ότι αν δεν τον ρωτήσεις και πας με τα 3KN και Ευρωκώδικες, θα έχεις σίγουρη την αγωγή για απομείωση της ιδιοκτησίας του όταν ενημερωθεί ... Η ενημέρωσή του για την επιλογή είναι υποχρέωση του μελετητή (ακριβώς επειδή δεν γνωρίζει).
    1 point
  26. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει και αντικείμενο συζήτησης επιλογής φορτίου ... Αν τη στιγμή που θα κάνεις την ΥΔ ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη αν θα θελήσει ποτέ να μπορεί να το κάνει απλό κατάστημα λιανικής, πάλι στα 5 KN θα καταλήξεις.
    1 point
  27. Η χρέωση αυτή διαφόρων μικροποσών ποσών (δεν κρίνω αν είναι ορθή ή όχι) καταλαβάινω ότι μάλλον συμβαίνει ίσως για πρώτη φορά και είναι κάπως (?!) γενικευμένη (σε αρκετούς) αν κρίνω από τα σχόλια των φίλων λογιστών στο forum τους (www.taxheaven.gr) , για το συγκεκριμένο ειδοποιητήριο.
    1 point
  28. το εχω ηδη και εγω διορθωσει αρα...
    1 point
  29. @zazeng-Η παράγραφος που παραθέτεις με την κατάτμηση,δεν μπήκε τελικά (ή αφαιρέθηκε) στο άρθρο 80 -πιθανόν λόγω του οξύμωρου στο οποίο αναφέρεσαι...
    1 point
  30. Faethon11 Λογική αντίδραση τους έδωσε ένα uefa cup...19 Απριλίου 1989: το πιο γαμάτο ζέσταμα όλων των εποχών. Ο Μαραντόνα, έχοντας άδετα παπούτσια, χορεύει και κάνει τα δικά του. Στον ημιτελικό με την Μπάγερν στο Μόναχο.
    1 point
  31. Στο eadeies: Πατάς στo + (Εισαγωγή νέας αίτησης) Πας δεξια στο + (Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) Δίνεις το Α/Α της παλιάς σου ΕΕΔΜΚ και αναζήτηση Σου εμφανίζει το πεδίο Αναθεώρηση ΕΕΜΚ κάτω δεξιά Το επιλέγεις και πατάς το + (Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής)
    1 point
  32. @giorgosv~Στην πλατφόρμα θα καταχωρούμε τα τιμολόγια που θα λαμβάνουμε ή θα εκδίδουμε με το γνωστό τρόπο. Γιατί να πάρεις λογισμικό; Αφού μπορείς να μπαίνεις και να τα καταχωρείς μόνος σου. Γενικά μην βιάζεσαι για την ηλεκτρονική τιμολόγηση.
    1 point
  33. @Engineer3~Αναφερόμουν στον ιδιωτικό τομέα. Σύμφωνα με το κείμενο που παρέθεσες βεβαίως μπορεί να γίνει αυτό που ζητάς για το δημόσιο.
    1 point
  34. Με 3 ΠΕΑ το μήνα δεν αξίζει να αγοράσεις λογισμικό. Αν όμως κάνεις και ΜΕΑ (έστω 1 το μήνα), η απόκτηση λογισμικού είναι επιβεβλημένη
    1 point
  35. 1 point
  36. Συμβαίνει καμιά φορά...Άφησε για λίγο την δήλωση και ξαναάνοιξε το αργότερα...πάντα επανέρχεται-απλά το πέτυχες την ώρα που κόλλησε...☺️
    1 point
  37. 1 point
  38. Ααααασα, ώστε γι'αυτό λες το 'δεν επιτρέπεται' δεν είναι το ίδιο με το 'απαγορευεται' ... Ντάξ' καταλαβαίνεις τι βραχυκύκλωμα προκαλεί σε εγκέφαλο μηχανικού το δεν επιτρέπεται ≠ απαγόρευεται!! Θενκς κ καλημέρα. Για τη μίσθωση συμφωνώ κ επαυξάνω, επίσης εξασφαλίζει τον εκμισθωτή από μελλοντικές αυθαιρεσίες του μισθωτή (άλλη πονεμένη ιστορία).
    1 point
  39. Οπως τα λεει ο ιασονας... δεν γινεται τπτ με συναινεσεις τυπου 67%... Εδω προκειται για την επιμονη του υπουργειου να θεωρει οτι, η καταπατηση επι κοινοχρηστων μπορει να αποτελει δημιουργια επι πλεον εμπραγματων δικαιωματων "κυριοτητας" μιας ΟΙ..... ενω εχει μονον την χρήση, άρα η κατα χρηση παραχωρηση ειναι η απλη λυση. Πλεον οτι, η τροποποιηση της συστασης, απαιτει την τακτοποιηση ολων των ΟΙ μιάς οικοδομής.... δημιουργει τεραστια εξοδα, για τα οποία κανενας δεν μιλαει.... Οσο για την λεγόμενη " μονομερη τροποίηση" ...εχει και αυτη τα δικα της εξοδα, αλλα και τις δικες της δυσκολιες εφαρμογης της......... Οπως και ναναι, ηδη στην διαβουλευση εχει προταθει καποια τροποποιηση του αρθρου 98, αλλα δξ ποιά θα ειναι η τελικη μορφη του. Το θεμα ειναι ενα: Γινονται εξοδα για χιλιάδες τακτοποιησεις, που ειναι αχρηστες για τον καθε ενδιαφερομενο και το Υπουργειο δεν αποφασιζει πώς θα λυσει το προβλημα.
    1 point
  40. το θέμα δυστυχώς δεν είναι μόνο "η μετατροπή συντεταγμένων" είναι ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει όσον αφορά και τα δικαιώματα, και τις γνώσεις και τις τιμές. Φταίμε όλοι οι μηχανικοί κάθε ειδικότητας, όλοι κάνουμε τα πάντα και όλοι ρίχνουμε τις τιμές, και σ'αυτό έχει βοηθήσει το κράτος όπως και η οικονομική κατάσταση, Εδώ στην περιοχή της Φωκίδας/Βοιωτίας κάνουν τοπογραφικά με 100 ευρώ, έχω δει μέχρι και "τοπογραφικό" ->φωτοτυπία και μεγέθυνση του σχεδίου πόλεως!!!. Για τις δηλώσεις κτηματολογίου, πάνε μηχανικοί και παίρνουν συντεταγμένες με το κινητό, με τη λογική "αφού τους χρεώνουν 10 ευρώ το χωράφι τι? θα κουβαλάνε κ όργανα μαζί?!!" Άπειροι πελάτες έχουν έρθει στο γραφείο με κάτι τοπογραφικά του '60 να τους βάλω λέει πάνω συντεταγμένες απ'το internet, αρνούμαι, μου απαντάνε "μα όλοι αυτό κάνουν", τους διώχνω, πάνε αλλού και μια χαρά τους το κάνουν, χάνω πελάτες, χάνω λεφτά, είμαι καλά με τη συνείδησή μου, ξέρω ότι αυτό είναι το σωστό για τον πελάτη, αλλά ο πελάτης δεν το καταλαβαίνει φυσικά και δυσφημεί το γραφείο. Έρχονται για ΠΕΑ, λέω οκ θα έρθω για αυτοψία/μέτρημα, απορούν γιατί "μα όλοι βγάζουν μια φωτογραφία" μου λένε.... τους λέω ελάχιστο 100 ευρω +ΦΠΑ, μου απαντάνε "30 ευρώ δεν έχουν αυτά?"...πάλι χάνω πελάτες. Όμως είναι κάποιοι λίγοι πελάτες που θα εκτιμήσουν κ θα καταλάβουν, αλλά λίγοι. Στο διπλανό χωριό ο συνάδελφος όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει, ναι έχει κ 3 παιδιά να θρέψει.. ο παραδίπλα, μηχανολόγος, κάνει τοπογραφικά, αυθαίρετα, τα πάντα (με σφραγίδα άλλου). Ο απόλυτος παραλογισμός, αλλά κάπως πρέπει να ζήσει (?) πιθανά αν όλοι κρατούσαμε ένα επίπεδο στις υπηρεσίες και τις τιμές μας, να μη χρειαζόταν κανείς να κάνει πράγματα που δεν γνωρίζει ή που δεν πρέπει. Αν το τοπογραφικό ο συνάδελφος δεν το χρέωνε 100 ευρώ, αλλά 300, θα γινόταν σωστά, με τη σωστή μελέτη και από τον κατάλληλης ειδικότητας μηχανικό. Αν τις συντεταγμένες του χωραφιού δεν τις χρέωνε 10, αλλά 50 ευρώ, θα πήγαινε τουλάχιστον με ένα GPS. Βέβαια όταν βγαίνει η υπουργάρα και οι δημοσιογράφοι και λένε τοπογραφικά συντεταγμένες για το κτηματολόγιο με τα κινητά σας, οκ τι να πιστέψει και ο πελάτης ?...ότι θες να πας εσύ με το όργανο, να τον χρεώσεις πιο πολλά -να τον κλέψεις?- Οι δημοσιογράφοι ρε σεις!!!! θυμάστε που είχαν βγει και έλεγαν πόσο θα στοιχίζει κτηματολόγιο,ταυτότητα κτιρίου, κλπ? έλεος!! Μας ήρθε πριν λίγες μέρες έγγραφο απ'το υπουργείο στο Σ.Α., να μπορούν λέει και οι πολιτικοί μηχανικοί να κάνουν αρχιτεκτονικές μελέτες σε αρχαιολογικούς ιστορικούς τόπους κλπ κλπ. και ξεκινήσαμε μετά, γιατί να μη μπορεί κ ένας ΑΤΜ να τα κάνει λοιπόν? γιατί να μη μπορώ κ γω να κάνω τα στατικά για ένα 10όροφο? ποια δικαιώματα? ποιες γνώσεις? ίσωμα όλα Πριν κάποια χρόνια είχα μιλήσει με έναν κύριο στο ΥΠΕΚΑ, που ήταν τοπογράφος και καθ' ύλην αρμόδιος-σύμβουλος του Υπουργού για τα χωροταξικά θέματα, για μια επέκταση σχεδίου πόλεως στην Πελοπόννησο και δεν ήξερε να ξεχωρίζει το εκτός σχεδίου,απ'τον οικισμό προ 23.. τι να πω για αυτούς τους επαϊωνες μέσα στα υπουργεία πια? δηλαδή αυτός τώρα συμβούλευε τον Υπουργό για το τι θα βγει να πει ?!@$@$#@! Είναι λοιπόν γενικό το κακό, ναι φυσικά ξεκινά με την "ηθική" του κάθε επαγγελματία και τις γνώσεις του, αλλά όταν δεν υπάρχει έλεγχος, όταν οι αρμόδιες υπηρεσίες/υπουργείο απαρτίζονται από άσχετους, που βγαίνουν μάλιστα δημόσια, λένε αηδίες που μας υποβιβάζουν κιόλας, όταν οι τιμές έχουν πέσει στα τάρταρα, φυσικό είναι το επάγγελμα του μηχανικού να πηγαίνει κατά διαόλου στα πάντα δικαιώματα/δεξιότητες/τιμές κλπ. P.S. συγνώμη για το μεγάλο κείμενο, έβγαλα τον καημό μου
    1 point
  41. H αποπεράτωση, εφόσον δεν εμφαίνεται στα σχέδια της δήλωση Ν. 1337 θα έχει γίνει μεταγενέστερα. Εκτός και αν βρεις κάποια αεροφωτογραφία που να δείχνει το κτίριο αποπερατωμένο πριν το 1983, κάτι που το θεωρώ σχεδόν απίθανο. Αυτό σημαίνει ότι την κατηγορία 1 ή 2 τις ξεχνάς. Οι 2 φάσεις ν. 1337 δεν θεωρούνται Ο.Α για τον υπολογισμό προστίμου. Άρα ότι βάλεις για πρόστιμο θα έχεις "χωρίς Ο.Α". Η επιλογή "νομιμοποίηση με πληρωμή παραβόλου" θεωρώ ότι είναι η ενδεδειγμένη επιλογή, εφόσον βεβαίως συμφωνούν όλοι ώστε να την κάνεις για ολόκληρο το κτίριο. Τώρα, στην περίπτωση που προχωρήσεις σε υπαγωγή, θα δεις πρώτα τα σχέδια της τότε ρύθμισης. Λογικά λόγω ημιτελούς κτιρίου το πρόστιμο που θα είχαν πληρώσει θα είναι μειωμένο. Αν η αποτύπωση έχει γίνει σωστά (τηρώ σοβαρές επιφυλάξεις από εμπειρία άλλων δηλώσεων) η γνώμη μου είναι ότι θα θεωρήσεις το σκελετό ως νόμιμο και θα βάλεις με αναλυτικό όλα τα υπόλοιπα. Προσοχή όμως, να φαίνεται από την τότε δήλωση η επιφάνεια του περιγράμματος και να ταυτίζεται με την υφιστάμενη κατάσταση, διαφορετικά θα βάλεις και υπερβάσεις δόμησης όπου απαιτείται.
    1 point
  42. Στην Εγκύκλιο ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/38033/2823/19-6-2015 "[......]Διευκρινίζεται ότι η διάταξη αναφέρεται στην περίπτωση που δεν εξασφαλίζεται τουλάχιστον μία διάσταση 9 μέτρων στο οικοδομήσιμο τμήμα ενός οικοπέδου, όπως αυτό προκύπτει με την εφαρμογή των θεσμικών γραμμών, των υποχρεωτικών αποστάσεων και του υποχρεωτικού ακαλύπτου, δηλαδή δεν εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που τα 9,00 μέτρα εξασφαλίζονται κατά άλλη πλευρά του οικοδομήσιμου τμήματος του οικοπέδου." Σύμφωνα με τα παραπάνω, έχεις υποχρέωση δΧδ στην πίσω γωνία του οικοπέδου σου αφού στην πλευρά ΒΓ έχεις μήκος μεγαλύτερο από 9,00.
    1 point
  43. Το Rδ αφορά στρώμα αέρα ανάμεσα σε στρώσεις της οριζόντιας οροφής. Αν δεν έχεις τέτοιο στρώμα ακίνητου αέρα στην οριζόντια οροφή (που μάλλον δεν έχεις) τότε Rδ=0. Ο χώρος ανάμεσα σε στέγη και οριζόντια οροφή δεν είναι μθχ. Το δομικό σου στοιχείο θεωρείται προς εξ. αέρα αλλά διορθωμένο με τον Ru. Από τον πιν. 3β Ri=0,10 και Ra=0,04. Δες μια παρουσίαση του Αραβαντινού σελ. 62: http://kenakteetdk.files.wordpress.com/2011/02/2-ceb4-ceb1cf81ceb1ceb2ceb1cebdcf84ceb9cebdcebfcf82-ceb8ceb5cf81cebccebfcebccebfcebdcf89cf84ceb9cebaceb7-ceb5cf80ceb1cf81cebaceb5ceb9.pdf
    1 point
  44. για το Δήμο Αθηναίων http://www.cityofathens.gr/katoikoi/poleodomikos-sxediasmos/oroi-domisis
    1 point
  45. Ισχύει/ουν μόνο οι Ευρωκώδικες με τα εθνικά προσαρτήματα και ο KAN.ΕΠΕ.
    0 points
  46. Αίρεται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων δόμησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα 3 της παρούσας. Παράρτημα 3 : Πίνακας τίτλων προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων.
    -1 points
  47. Tι να διαβάσω συνάδελφε ? Ελληνικές ιστορίες ? Ο ΦΕΚ ορίζει Ευρωκώδικα μαζί με τα προσαρτήματα. Αίρεται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων δόμησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα 3 της παρούσας. Σου λέει δεν είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις τους παλιούς κανονισμούς. Δηλαδή με το ζόρι να ακολουθήσω τους παλιούς εν έτη 2020 ?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.