Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. soulis13pao

    soulis13pao

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      289


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.193


  4. pipakos

    pipakos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.251


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/02/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν επιβάλλονται και οι δύο φόροι ταυτόχρονα, με προτεραιότητα να έχει ο προκαταβλητέος. 1043698/844/Α0012/31.5.2007 "... 3. Περαιτέρω, διευκρινίζεται ότι σε καμία περίπτωση στις αμοιβές των αρχιτεκτόνων ή μηχανικών δεν μπορεί να επιβληθεί και ο προβλεπόμενος προκαταβλητέος φόρος 4% ή 10% της παρ.4 του άρθρου 52 του Κ.Φ.Ε. και ο παρακρατούμενος φόρος 20% της παρ.1 του άρθρου 58 του ίδιου Κώδικα, αλλά η επιβολή του προσήκοντος συντελεστή φόρου θα είναι πάντα συνάρτηση της θεώρησης ή χορήγησης άδειας ή όχι των εργασιών του αρχιτέκτονα ή μηχανικού, όπως έχει γίνει δεκτό και με τη Λ.9914/ΠΟΛ.182/16.6.1971 διαταγή. Δηλαδή όταν οι εργασίες των αρχιτεκτόνων ή μηχανικών υπόκεινται σε θεώρηση ή χορήγηση άδειας από κάποια υπηρεσία του Δημοσίου, τότε θα υπολογίζεται προκαταβλητέος φόρος 4% ή 10% στην αμοιβή τους, ενώ όταν οι εργασίες των αρχιτεκτόνων ή μηχανικών προσφέρονται απευθείας χωρίς θεώρηση ή χορήγηση άδειας στα πρόσωπα που αναφέρονται στο δεύτερο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 58 του Κ.Φ.Ε., τότε τα πρόσωπα αυτά πρέπει να διενεργούν παρακράτηση φόρου με ποσοστό 20% στην αμοιβή του αρχιτέκτονα ή μηχανικού (σχετ.1084047/1030/ΠΟΛ.1170/5.7.1989 διαταγή και 1069230/1134/Α0012/6.8.1998 έγγραφο). ..." ΠΟΛ.1204/1993 "... 3. Ύστερα από τα παραπάνω, όπως έχει γίνει δεκτό και από τη διοίκηση (Λ 9914/ΠΟΛ.182/16.6.1971 διαταγή της) σε προκαταβολή φόρου 4% ή 10%, κατά περίπτωση, υπόκεινται μόνο οι αμοιβές των αρχιτεκτόνων και μηχανικών επί μελετών για τις οποίες προβλέπεται θεώρηση των σχεδίων ή μελετών ή τη χορήγηση σχετικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία. Για τις λοιπές περιπτώσεις που δεν προβλέπεται θεώρηση ή χορήγηση σχετικής άδειας, δεν εφαρμόζονται οι πιο πάνω διατάξεις, της παραγρ. 4 του άρθρου 15, αλλά οι διατάξεις, του άρθρου 48 του ν.δ. 3323/1955, με βάση τις οποίες παρακρατείται φόρος με συντελεστή 15% (σήμερα 20% στο άνω των 300 € ποσό) στο ακαθάριστο ποσό της συμβατικής ή νόμιμης, κατά περίπτωση, αμοιβής του δικαιούχου. ..." ΠΟΛ.1067/2015 Αρθρο 69 "...Περαιτέρω, με την παρ.4 του άρθρου αυτού, σε προκαταβολή φόρου 4% ή 10% κατά περίπτωση υπόκεινται μόνο οι αμοιβές των αρχιτεκτόνων και μηχανικών επί μελετών για τις οποίες προβλέπεται θεώρηση των σχεδίων ή μελετών ή χορήγηση σχετικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία. ... Για τις λοιπές περιπτώσεις που δεν προβλέπεται θεώρηση ή χορήγηση σχετικής άδειας, δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου αυτού αλλά μόνο οι διατάξεις του άρθρου 64, δηλαδή παρακρατείται φόρος με συντελεστή 20% (σχετ. ΠΟΛ.1120/25.4.2014). ..."
    2 points
  2. Δοκιμάζω να μπω τώρα. Μια χαρά μπαίνει. Δοκίμασε απευθείας από εδώ: https://www.idika.org.gr/EfkaServices/Default.aspx
    2 points
  3. Καλημερα! Διαβαζοντας και τα παραπανω βρηκα τελικα τροπο επικοινωνιας με ΥΠΠΟ.. Δε δινουν γνωμοδοτηση μου ειπαν. Εφοσον εχω γνωμοδοτηση απο τοπικο συμβουλειο - ΕΦΑ ειμαι οκ! Το ΚΕΣΑ παρεπιπτοντως μου λεει αν ηταν κατηγορια 4 θα πρεπει να περασει απο ΚΕΣΑ (επειδη ειναι εντος αρχαιολογικου - για κανεναν αλλο λογο)... Δηλ εχουμε και λεμε: Αν ηταν κατηγορια 4 (εκτος οικισμου επιμενω) περναει και απο ΕΦΑ και απο ΚΕΣΑ Αν ειναι κατηγορια 5 περναει μονο απο ΕΦΑ και συνεχιζεις κανονικα.... Η λογικη παλι στο αποκρυφωμα της!
    2 points
  4. Version v6

    3.365 downloads

    Ένα πρόγραμμα επίλυσης οδεύσεων και σημείων λεπτομερείων.
    1 point
  5. Version 1,0

    770 downloads

    Ειναι ΑΠΕ για Δημοσια Εργα, Μπορουμε να Προσθεσουμε ενδιαμεσα Σειρες για Εργασιες με αντιγραφη επιλεγμενων σειρων σε καθε Ομαδα, ή και Ενδιαμεσα Ολοκληρων Ομαδων , Ακομη να Διαγραψουμε ενδιαμεσες γραμμες. Υπολογιζει τον ΑΠΕ και κανει τους απαιτουμενους ελεγχους συμφωνα με τον Ν3669 μεσα στο ιδιο Φυλλο εργασιας. Ειναι ανοιχτο , και μπορειτε να το προσαρμοσετε αναλογα. Ελπιζω να σας φανει χρησιμο.
    1 point
  6. Version 1.0

    9.891 downloads

    Όλα τα περιγραφικά τιμολόγια και πίνακες τιμών σε επεξεργάσιμη μορφή. 1. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ σελ. 1 - 205 1.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 1 - 184 1.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 185 - 205 2. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 206 - 626 2.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 206 - 566 2.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 567 - 626 3. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 627 - 691 3.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 627- 687 3.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 688 - 691 4. ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 692 - 963 4.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 692 - 948 4.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 949 - 963 5. ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ σελ. 964 - 1112 5.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 964- 1094 5.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 1095 - 1112 6. ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) σελ. 1113 - 1189 6.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1113- 1182 6.2 Πίνακας Τιμών Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1183 - 1189
    1 point
  7. η ημερομηνια αυτοψίας έχει σημασία και μπορείς να βάλεις 31/1
    1 point
  8. Να προσθέσω στη συζήτηση, ότι μια συνήθης κατασκευαστική λύση είναι η κατοικία να έχει σκελετό από οπλισμένο σκυρόδεμα και να πλαγιοκαλύππτεται από λιθοδομή, όπου φυσικά το κόστος στην περίπτωση αυτή είναι αυξημένο.
    1 point
  9. Έχουμε ενιαίο ακίνητο (το όριο οικισμού δεν συνιστά κατάτμηση) το οποίο όμως περιλαμβάνει δυο τμήματα με διαφορετικό πολεοδομικό καθεστώς Το εντός οικισμού τμήμα εφόσον εμπίπτει στις παρεκκλίσεις του ΦΕΚ 138/Δ/81 (προ 1981) είναι άρτιο κατά παρέκκλιση και εφόσον έχει πρόσωπο οποιουδήποτε μήκους σε κοινόχρηστο χώρο είναι οικοδομήσιμο. Το εκτός οικισμού τμήμα, με επιφάνεια 4.000 τμ, εφόσον προυϋφίσταται της 31/12/2003 είναι άρτιο κατά παρέκκλιση με την επιφύλαξη άλλων ειδικών διατάξεων (ΓΠΣ/ΖΟΕ/natoura/ κλπ) Η δόμηση σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεται αθροιστικά. Αναλόγως που θα τοποθετηθεί η οικοδομή εφαρμόζονται και οι αντίστοιχοι όροι δόμησης . Πχ αν τοποθετηθεί στο εκτός οικισμού τμήμα, όπως προανέφερες η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση είναι 186 τμ και οι υποχρεωτικές πλάγιες αποστάσεις 15 μ. Αν τοποθετηθεί στο εντός οικισμού τμήμα η μέγιστη δόμηση για κατοικία είναι 400 τμ και οι πλάγιες αποστάσεις 2,50 ή 0.00. Για το ότι δεν δέχονται τα παραπάνω, δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Κάνεις αίτηση ζητώντας γραπτώς απαντήσεις.
    1 point
  10. Μπορείς να το κάνεις έχω ρωτήσει 3 συμβολαιογράφους και το ανέφεραν και στη διαδικτυακή ενημέρωση του ΤΕΕ
    1 point
  11. Αυτά που "θεωρείς" γαι την πέτρα είναι εντελώς λάθος Κι εξηγούμαι - Το "οικολογικό" είναι κάτι που σηκώνει πολύ κουβέντα - Από μόνωση, τίποτε. Δες μόνο τους συντελεστές θερμοπερατότητας, και θα καταλάβεις. - Από αντοχή, υπολείπεται κατά πολύ του (σωστά κατασκευασμένου) σκυροδέματος - Από Αρχιτεκτονική ευελιξία, τα ίδια - Από άποψη κόστους, υπερβαίνει αυτή του σκυροδέματος - Από εμφάνιση, περί ορέξεως... Συνεπώς, μην αφήνεις να σε παρασύρει ένας ουτοπικός συναισθηματισμός, ειδικά όταν πρόκειται να ξοδέψεις χρήματα. Η (εξ ανάγκης) τάση σήμερα είναι μία: Βιοκλιματικός σχεδιασμός Μάθε όσα περισσότερα μπορείς γύρω από αυτό, και δεν θα χάσεις.
    1 point
  12. όλα καλά και άγια (λέμε τώρα) αυτά που λες. Δεν απαντάς όμως σε ένα βασικό ερώτημα. Εσύ το αναγκαίο χρήμα το έχεις για να πληρώσεις το κτήριο σου όλο σε πέτρα και να έχει τις αντισεισμικές προδιαγραφές του 2021? (Επικουρικά πέτρα είναι και το μάρμαρο του Παρθενώνα αν αντέχεις να το πληρώσεις. Διότι η εποχή των σκλάβων ως βασική εργατική δύναμη έχει παρέλθει εδώ και αιώνες πια. Διότι σπουδαίος ο Περικλής ως αρχή ο Ικτίνος - Καλλικράτη ως Αρχιτέκτονες, Φειδίας κ.α. αλλά μη ξεχνάς ότι οι εργάτες ήταν σκλάβοι με μισθό την τροφή τους όσα χρόνια κρατούσε το έργο και αυτοί το έκτισαν) Συνοπτικά. Λύσε το πρόβλημα το οικονομικό και αποκτά ενδιαφέρον τα υπόλοιπα, αλλιώς είναι άνευ αντικειμένου. Υ.Γ. και βέβαια έχουμε δει δεκάδες μερικοί και άλλοι εκατοντάδες κατασκευές σχετικές.
    1 point
  13. Μπαίνει κανονικά από διάφορους browsers. Δεν είχα δοκιμάσει βέβαια νωρίτερα αλλά τώρα δεν έχω κάποιο θέμα.
    1 point
  14. @χαιδω^Πρέπει να επιλέξεις "Εγκρίσεις Συμβουλίων" και όχι "Εγκρίσεις". Αυτά είναι τύποι αιτήσεων. Η προέγκριση είναι τύπος πράξης και όχι αίτησης αλλά δεν αφορά την περίπτωσή σου. Συγκεκριμένα επιλέγεις: Τύπος αίτησης "Εγκρίσεις Συμβουλίων" και στη συνέχεια: Τύπος πράξης "Έγκριση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής". @Roukat^Νόμος 4495/2017, Άρθρο 107: 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει το σχετικό φακέλου της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. Επομένως δεν υποχρεούσαι να ενημερώσεις τώρα το φάκελο της άδειας. Δεν χρειάζεται να ανεβάσεις κάτοψη με τις αλλαγές στο σύστημα των αυθαιρέτων αφού δεν τακτοποιείς την αλλαγή διαρρυθμίσεων. Μπορείς να αιτηθείς ΕΕΔΜΚ κατευθείαν.
    1 point
  15. Το ίδιο πρόβλημα έχω σήμερα που δοκίμασα από διάφορους browser, opera-mozilla-chrome. Λογικά θα το φτιάξουν, μπορεί να γίνεται κάποιο service...
    1 point
  16. Το θέμα μας εδώ, σαν "φόρουμ Μηχανικών" δεν πρέπει να είναι, από εδώ και πέρα, το "τι θα κάνει ο ιδιοκτήτης του επίμαχου οικοπέδου". Ας το δωρίσει όπου θέλει. Εδώ γράφουμε σαν μηχανικοί που πρέπει, πάνω απ' όλα, να τηρούμε τους κανόνες που απορρέουν από την γενικότερη πολεοδομική νομοθεσία, αλλά και από αυτή, που ισχύει εδώ τοπικά και ακόμη ειδικότερα, από το πέρα για πέρα ενεργό διάταγμα ρυμοτομίας, που συνοδεύει τα ρυμ. σχέδια της περιοχής αυτής. (Ένα διάταγμα ρυμοτομίας λειτουργεί σαν "νόμος" για μία περιοχή. Αυτό βάζει τους κανόνες στην περιοχή!!) Όσα γράφει παραπάνω ο Δημήτρης είναι και από νομικής άποψης σωστά. Έτσι μετράει περισσότερο. Αν, ας πούμε, ένα φυσικό πρόσωπο έκτιζε μέσα στο επίμαχο οικόπεδο?.... Τι θα κάναμε ? Ο δήμος λοιπόν, με αυθαίρετο τρόπο, κατασκευάζει, για τους δικούς του λόγους, με λίγο 3Α και λίγη πίσσα από πάνω, έναν δρόμο και διστάζουμε να εφαρμόσουμε το δικαίωμά μας να το προσβάλουμε ??..... Αν είναι δυνατόν. Βάλτε πρώτα για έγκριση, στην αρμόδια πολεοδομία, μία άδεια κατασκευής μαντρότοιχου- φράχτη (δεν είναι απαραίτητο και να κατασκευαστεί σώνει και καλά. Εγώ θα τον κατασκεύαζα) που να πατάει όμως στα όρια του οικοπέδου και αφήστε τον δήμο να τρέχει αυτός από πίσω σας. Έχει την σημασία της ή έγκριση μιας τέτοια άδειας. Αν δεν την εγκρίνουν να το αιτιολογήσουν αυτό και πάει η υπόθεση στα δικαστήρια. Αυτά με τις τροποποιήσεις Ρ. Σχ. δεν γίνονται. Δεν θα κτίσει το οικόπεδο αυτό ποτέ αν δεν περικλείεται σε Ο.Τ. με πράσινες- κόκκινες γραμμές. Παλαιές ή νέες . Εσείς απλά θέλετε να εφαρμόσετε την "ισχύουσα ρυμοτομία" της δημοτικής αυτής περιοχής που βρίσκεται το οικόπεδό σας. Τίποτε παραπάνω!
    1 point
  17. Το "Β" σημαίνει, μάλλον, "Βάση" που ταιριάζει με την περιγραφή που δίνεις. Τα σύμβολα προσδιορισμού των κτιρίων δεν είναι καθορισμένα με κάποια διοικητική πράξη, αλλά οι πολυτεχνικές σχολές και υπηρεσίες προσδιορίζουν προσδιαγραφές για συγκεκριμένες εργασίες, όπως πχ εδώ και εδώ.
    1 point
  18. καλά....ο τυπος δε "μπαιζεται" https://www.zougla.gr/perierga/article/idikos-epidior8oni-ena-laptop
    1 point
  19. Εσωτερικούς τοίχους λαμβάνει υπόψη μόνο όταν είναι σε επαφή με ΜΘΧ. Όσον αφορά το μοίρασμα του πάχους έχει να κάνει με τις διαστάσεις του χώρου (εμβαδόν, όγκος) και όχι με την μετάδοση θερμότητας δια μέσου αυτού...
    1 point
  20. Νομίζω ότι βιάστηκες για την σειρά κατάταξης των ανεκδότων στην χώρα μας φίλε. Είναι το ότι σε αυτήν την χώρα υπογράφουν αρχιτεκτονικά πολιτικοί μηχανικοί (μη Αρχιτέκτονες δηλαδή) και πράγματι πρόκειται για τα μεγαλύτερα ανέκδοτα της υφηλίου !!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.