Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.764


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.519


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.112


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.036


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/06/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Μια και δηλώνεις φοιτητής θα ήθελα να σε συμβουλέυσω (τουλάχιστον τώρα που ξεκινάς) ότι η ορθή μελέτη μιας κατοικίας προύποθέτει τη συνεργασία 4 επιστημόνων. Τοπογράφος, Πολιτικός μηχανικός, Αρχιτέκτονας, Μηχανολόγος. Δυστυχώς το ελληνικό κρατός έχει αλληλοκαλύψει τα επιστημονικά πεδία του καθενός με αποτέλεσμα τα επαγγελματικά δικαιώματα να είναι ένας αχταρμάς. Αν λοιπόν θέλεις να ξεκινήσεις τη μελέτη βρες αντίστοιχα τους υπόλοιπους 3 και μέσα απο τη κουβέντα και τα γνωστικά σας αντικείμενα θα δωθεί και η λύση σε αυτά που ρωτάς. Καλή συνέχεια
    2 points
  2. η άποψη η δικιά μου είναι ότι πονάει το κτίριο σου και οχι μόνο γιατί δεν μελετήθηκε αρχικά η θέση για το / τα αυτοκίνητα. Κατά εμένα ένα μεγάλο σφάλμα είναι ότι εντελώς κεντρικά σε ένα πολύ μεγάλο οικόπεδο βάζεις μια μικρομεσαία κατοικία με τέτοιο τρόπο ώστε η δόμηση στο οικόπεδο αργότερα αν θέλει κάποιος να προσθέσει δεύτερο ή τρίτο ή τέταρτο σπίτι αν φυσικά η δόμηση που επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί στο οικόπεδο το επιτρέπει σε 5 , 15 ή 35 χρόνια θεωρώ ότι έκανες ένα λάθος, ότι έβαλες κεντρικά το σπίτι με τέτοιο τρόπο και με αυτόν τον δρόμο να φτάσεις εκεί ώστε αν ποτέ επιτραπεί να κτιστεί δεύτερη κατοικία στο οικόπεδο ο/οι ιδιοκτήτες θα σε βρίζουν για το πως το έβαλες. Οταν είσαι σπουδαστής ή νέος μηχανικός - η δικιά μου ταπεινή άποψη και αντιμετωπίζεις ένα τόσο μεγάλο θέμα όσο μια διώροφη κατοικία μεγάλου εμβαδού που πρόκειται να κτιστεί, καλύτερα να έχεις ένα φίλο ένα ικανότερο μηχανικό που να καταλαβαίνει λίγο πως πρέπει να σχεδιάζονται τα σπίτια που κτίζονται ώστε να σε κατατοπίσει στα πρώτα σου βήματα. Καλη συνεχεια
    2 points
  3. Σε πολλά ΙΚΑ (ή πλέον ΕΦΚΑ μη μισθωτών) αρκεί μία Υ.Δ. ιδιοκτήτη ότι δε θα χρησιμοποιθεί σκυρόδεμα και απαλλάσσουν την συρματοπερίφραξη από την υποχρέωση απογραφής. Συνεννοήσου με το οικοδομοτεχνικό τμήμα της περιοχής σου.
    2 points
  4. Μπορείς να αναθεωρήσεις την άδεια πχ ως προς τα στοιχεία ιδιοκτήτη εντός εξαμήνου, όχι γιατί έχει σημασία για τις εργασίες σε ποιο όνομα έχει εκδοθεί, αλλά για την απογραφή στο ΙΚΑ και ίσως το ΣΔΑ που θα δημιουργήσει "χρέος" στον προηγούμενο. Εγώ θα πρότεινα να περιμένεις τα συμβόλαια.
    2 points
  5. 1.385 downloads

    Προσπάθεια συγκέντρωσης μέτρων ασφαλείας για μικρά και μεγάλα εργοτάξια οικοδομικών έργων. Είναι σε μορφή MS Word ώστε να μπορεί κάποιος να κάνει παρεμβάσεις κατά βούληση
    1 point
  6. Version 1.0.0

    109 downloads

    Περιέχει τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την άδεια λειτουργίας των τουριστικών καταλυμάτων, των κολυμβητικών δεξαμενών και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός αυτών. ΔΙΚΑΙΟΛ_ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓ_ΤΟΥΡΙΣΤ_ΚΑΤΑΛΥΜ.pdf
    1 point
  7. πολύ σκληρός Διδώνης σήμερα. Διδάσκει. 2 γρηγορα που μου έρχονται τώρα φίλε.. 1)Στο μικρό μπάνιο απέναντι από τη σκάλα πολλά "αξεσουαρ" έβαλες και ουτε μισος ανθρωπος δεν θα χωράει να μπει μέσα. Ακόμα για αυτό το μπάνιο και εφόσον αυτό που βλέπω στην γωνία είναι πλυντήριο ρούχων, γράψε πλάτος πλυντηρίου για ένα τέτοιο σπίτι 65εκ και βάθος 60 ως τον τοίχο πίσω. Καλύτερα να το έχεις αυτό 65 ως το ανοιγμα της πόρτας γιατί τώρα βγαίνουν κάτι μεγάλα πλυντήρια με πόρτες που εξέχουν. 2)Ο πάγκος της κουζίνας ....αυτός είναι για σπίτι 70τμ . Σημείωσε ότι θες μεγαλύτερο μήκος, οι κανονισμοί για ένα σπίτι να έχει ένα καλό πάγκο ονομαζαν μήκος ντουλαπιων κάτων 3,60μ κάποτε αν και για αυτό το σπίτι θα πρέπει να είναι πιο μεγάλος και όσον αφορά το μηκος του φιλε μου νομίζω το έχεις κάτω από 60εκ. Βάλε και μια νησίδα στη μέση σαν διαχωριστικό με την τραπεζαρία, έχεις τα τμ. Ασε τη φαντασία σου να δουλέψει, σκέψου κάτι ωραίο να σχεδιάσεις. Μην ανησυχείς με την επίλυση του φερ. οργανισμού θα βρει τρόπο ο Tetris να το στηρίξει, απλά προβάλει αντιρρήσεις τώρα, θέλει πάλι την εύκολη λύση.
    1 point
  8. καλά κάνω.... θα ξαναδιαβάσεις το τι και το πως εδω μετά 10 χρόνια και θα καταλάβεις γιατί .....
    1 point
  9. Chres Th. "καλησπέρα, αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με μία μελέτη κατοικίας η οποία δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη. Έχει προκύψει θέμα σχετικά με τον χώρο στάθμευσης. Δεν είχε προβλεφθεί αρχικά, οπότε θα πρέπει να τροποποιηθούν τα αρχικά σχέδια. Πιθανές λύσεις είναι μάλλον δύο: " Πιο κατω αναφερει για οικοπεδο 3.840 τμ. Δεν ανηκει, προφανως, στο αντικειμενο μου, αλλα δεν καταλαβα γιατι θα χτισει σε ενα οικοπεδο μια κατοικια; ποιος θα χτισει το υπολοιπο; Εχει γινει συσταση καθετων; Αρα, εχουν ορισθει εξ αρχής, θεση οικοδομης, ποσοστο δομησης, αποκλειστικες χρησεις, κοινοχρηστες διελευσεις , πιθανον να υπαρχουν και καποιες "ρητρες" ανοικοδομησης....οι οποιοι τον περιοριζουν σε ολα οσα "σκεφτεται" Αυτα προς τον ερωτησαντα-φοιτητη, υγ θεωρω οτι ανηκουν πολλά + σε ολους για την συμβολή τους....
    1 point
  10. Αφού δεν έχεις αναγνωρισμένο δρόμο με απόφαση νομάρχη πας στην κατηγορία άρτιο ως προϋφιστάμενο της 31-12-2003 και αφού πέθανε το 1997 ο κληρονομούμενος τοτε μια χαρά δεν έχει πρόβλημα.
    1 point
  11. Σε αυτόν τίποτε. Στους φοιτητές του, ότι είναι επικίνδυνος και να μην τον παίρνουν στα σοβαρά Η αυστηρή κριτική στοχεύει στη μετάδοση της εμπειρίας μας, ώστε να μην αναγκαστεί να μάθει από τα λάθη του, διότι δεν είναι εποχές παχέων αγελάδων...
    1 point
  12. δεν σε απασχολει.... [αφου κανεις και μια ερωτηση αρμοδιως...ή καποιος τοπικος μας ενημερωσει]
    1 point
  13. Ανεβάζεις μια υ.δ σε pdf που να λέει ότι η περιοχή δεν έχει ενταχθεί σε Κτηματολόγιο
    1 point
  14. Η μελέτη μιας κατοικίας (όσο μικρή κι αν είναι) δεν είναι απλή υπόθεση. Πέραν της λειτουργικότητας, θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν σημαντικοί παράγοντες, όπως το στατικό μοντέλο (αποφεύγουμε τις "ταρζανιές"), ο ΚΕΝΑΚ, κλπ.
    1 point
  15. απόφαση ΣτΕ για το σταθμό Βενιζέλου ανοίγει τον δρόμο για την ολοκλήρωση του μετρό "προβλέπει την εκσκαφή και την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτωΝ" https://www.zougla.gr/greece/article/i-apofasi-ste-gia-to-sta8mo-venizelou-anigi-ton-dromo-gia-tin-oloklirosi-tou-metro
    1 point
  16. δξ τι εννοει για "καινουργιο τερτιπι" τελευταιο που εχω ειναι αυτό https://enotariat.gr/wp-content/uploads/2020/06/Αποδοχές-κληρονομιάς-Ν.3889-2010-άρθρ.20.pdf και αυτο που αφορα τις αδειες https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2021/06/Οδηγία-Δασικά_Οικοδομικές-Άδειες.pdf αλλο δεν εχω που να ειναι "ΤΕΡΤΙΠΙ"
    1 point
  17. Σωστά. Το ΙΚΑ θα πάρει αυτόματα την ΕΕΔΜΚ όταν εκδοθεί και θα σε περιμένει να έρθεις για τα περεταίρω. Από εκεί και πέρα ή θα πας ένσημα ή το τιμολόγιο του εργολάβου.
    1 point
  18. Μελετητές Μηχανικοί και Αρχιτέκτονες είμαστε.... τα κτήρια μάθαμε να τα περιγράφουμε με σχέδια ...... ένα σχέδιο μία κάτοψη μπορεί να δείξει αυτό που θα χρειαζόταν ολόκληρο βιβλίο να το περιγράψει με λόγια... (προσωπικά δεν το συνηθίζω ούτε το κάνω...., προτιμώ τον σχεδιασμό)
    1 point
  19. @chris Η περίπτωση σου εμπίπτει σε "Aνέγερση ειδικού κτιρίου, σε εκτός σχεδίου περιοχή"? Αν ναι, πάει Κατηγορία 1. Ερώτηση: Υφιστάμενο ειδικό κτίριο (π.χ. βιομηχανία) σε εκτός σχεδίου. - Προσθήκη παταριού (<20% Ισογείου - δεν προσμετράται στην Δόμηση) - Προσθήκη εξωτερικού κλιμακοστασίου - δεν προσμετράται στην Δόμηση (ή και Κάλυψη) - Αλλαγή χρήσης Μπορεί να πάει Κατηγορία 3?
    1 point
  20. Ναι,αν όλες οι αυθ.κατασκευές και χρήσεις της οριζόντιας ιδιοκτησίας είναι Κατ.1,θα τις δηλώσεις κανονικά στο ΦΚ της Κατ.1 και θα τις αναφέρεις και στην Τεχνική Έκθεση.😊
    1 point
  21. Λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις της πανδημίας στη λειτουργία των επιχειρήσεων, καθώς και τη βελτίωση των υγειονομικών συνθηκών, καθορίζεται η σταδιακή υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA και η διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με την ΑΑΔΕ ως εξής: 1. Διαβίβαση παραστατικών εσόδων στην πλατφόρμα myDATA Από 1.10.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους, που εκδίδουν από την ημερομηνία αυτή και μετά: • Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 €. • Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 €. Από 1.11.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Τα παραστατικά εσόδων που έχουν εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA το αργότερο έως την 31.03.2022. Σημειώνεται ότι ειδικά για το 2021 η υποχρέωση διαβίβασης αφορά μόνο τα παραστατικά εσόδων και όχι τους λογιστικούς χαρακτηρισμούς εξόδων. 2. Διασύνδεση φορολογικών μηχανισμών (ταμειακών μηχανών κ.λπ.) με την ΑΑΔΕ Σταδιακά, και μέχρι τον Νοέμβριο του 2021, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν φορολογικούς ηλεκτρονικούς μηχανισμούς (ΦΗΜ) υποχρεούνται: να αναβαθμίσουν τους φορολογικούς μηχανισμούς τους, ώστε να παράγουν αποδείξεις με ενσωματωμένο το QR Code ταυτοποίησης του φορολογικού μηχανισμού και της απόδειξης, να διασυνδεθούν, ώστε να διαβιβάζουν τις συναλλαγές τους ανά συναλλαγή (1 προς 1) σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA, να αποσύρουν πλήρως παλαιούς φορολογικούς μηχανισμούς που δεν έχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης, τακτοποιώντας την εικόνα τους στο Φορολογικό Μητρώο. Η υποχρέωση διασύνδεσης και οι αντίστοιχες προθεσμίες αναβάθμισης-απόσυρσης για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν ΦΗΜ διαμορφώνονται ως εξής: Από 1.9.2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς οι επιχειρήσεις που: • βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και • το 2019 είχαν τζίρο πάνω από 100.000 €. Από 1.10.2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς οι επιχειρήσεις που: • βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και • το 2019 είχαν τζίρο μέχρι 100.000 €. Από 1.11.2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς τους οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Μέσω της καθολικής ένταξης στην πλατφόρμα myDATA και της διασύνδεσης των φορολογικών μηχανισμών, το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ επιδιώκουν να απαλλάξουν οριστικά τις επιχειρήσεις από την υποχρέωση υποβολής συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών – προμηθευτών, αρχής γενομένης από το 2021.
    1 point
  22. Είναι προφανές ότι η απαίτηση στοιχειοθετεί "υπερβάλλοντα ζήλο" του συστήματος. Αν δεν αποδειχθεί η συμφωνηθείσα του μηχανικού, σε ενδεχόμενο έλεγχο αυτός θα έχει τις φορολογικές συνέπειες και δεν θα ανακληθεί η άδεια του πελάτη του. Αντίθετα αν δεν υποβληθεί σε φορολογική αρχή το συμφωνητικό δεν αποτελεί τεκμήριο φορολογικής νομιμότητας το ότι υποβλήθηκε στο σύστημα αδειών... Φαντάζομαι ότι σε λίγο θα μπαίνει μόνο του με την πληρωμή στο σύστημα ... μέχρι τότε όπως τα λέει ο Αλέξανδρος.
    1 point
  23. Οι πόλεις στην Πολωνία και την Ιταλία είναι από τις χειρότερες στην Ευρώπη για την ποιότητα του αέρα, ενώ οι πόλεις στη Σκανδιναβία και τη Βαλτική βρίσκονται στην καλύτερη θέση, σύμφωνα με νέα δεδομένα. Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (ΕΟΠ) κυκλοφόρησε την τελευταία λίστα του για την ποιότητα του αέρα στα αστικά κέντρα, επαναλαμβάνοντας ότι σε ορισμένες πόλεις η ατμοσφαιρική ρύπανση εξακολουθεί να αποτελεί κίνδυνο για την υγεία. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, 417.000 πολίτες από 41 ευρωπαϊκές χώρες έχασαν πρόωρα τη ζωή τους το 2018 λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, δηλαδή 60.000 λιγότεροι από μια δεκαετία νωρίτερα. Ευρωπαϊκή οδηγία ορίζει τη μέγιστη ανεκτή συγκέντρωση λεπτών σωματιδίων στον αέρα ως 25 μg / m3 για το έτος, ενώ ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) έχει μια πολύ πιο αυστηρή κατευθυντήρια γραμμή στα 10 μg / m3. Τα λεπτά σωματίδια είναι ο ατμοσφαιρικός ρύπος με τον υψηλότερο αντίκτυπο στην υγεία, σε επίπεδα νόσησης και πρόωρου θανάτου. Η ευρωπαϊκή πόλη με την καλύτερη ποιότητα αέρα τα δύο προηγούμενα χρόνια αναδείχθηκε η Umea στη Σουηδία, όπου η συγκέντρωση σωματιδίων είναι κατά μέσο όρο 3,7 μg / m3. Ακολούθησε το Τάμπερε στη Φινλανδία (3,8 µg / m3) και το Funchal της Πορτογαλίας (3,8 µg / m3). Στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται επίσης η Ουψάλα και η Στοκχόλμη, στη Σουηδία, το Ταλίν, η Νάρβα και το Τατού της Εσθονίας, το Μπέργκεν και το Τρόντχαϊμ στη Νορβηγία και η ισπανική πόλη της Σαλαμάνκα. Στον αντίποδα, η πόλη με τη χειρότερη ποιότητα αέρα βρέθηκε να είναι η Nowy Sacz στην Πολωνία, με τη μέση συγκέντρωση λεπτών σωματιδίων να φτάνει τα 27,3 μg / m3. Ακολουθεί η Κρεμόνα στην Ιταλία με 25,9 µg / m3 και η Slavonski Brod της Κροατίας (25,7 µg / m3). Τέσσερις άλλες πόλεις της Πολωνίας, οι Zgierz, Piotrkow Trybunalsi, Zory και η Κρακοβία, τρεις ιταλικές, (Vicenza, Brescia και Pavia) και η βουλγαρική πόλη Veliko, καταλαμβάνουν τις υπόλοιπες θέσεις με τις χειρότερες 10 πόλεις. Η Αθήνα καταγράφει μία μέση τιμή με 13,23 μg/m3. Ο ΕΟΠ χρησιμοποίησε την ημερήσια συγκέντρωση λεπτών σωματιδίων 300 πόλεων για τον υπολογισμό της μέσης ετήσιας συγκέντρωσης. Σημειώνεται δε, ότι οι Βρυξέλλες παραπέμπουν τα κράτη μέλη στο δικαστήριο για θέματα ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Τον Νοέμβριο, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η Ιταλία εμφανίζει συστηματικά παρατυπίες και παραβιάζει επίμονα την οδηγία της ΕΕ που καθορίζει τα ημερήσια και ετήσια όρια για την ποσότητα επιβλαβών λεπτών σωματιδίων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέπεμψε επίσης την Πολωνία και τη Γαλλία. Πράσινο 0-10/ Κίτρινο 10-15 /Μπλε 15-25 /Κόκκινο 25-35 Με πληροφορίες του EEA/Euronews Δείτε τον χάρτη εδώ: https://public.tableau.com/app/profile/european.environment.agency/viz/City_AQ_Viewer/Dashboard1
    1 point
  24. Παρακαλώ, όποιος διαχειριστής τσεκάρει την παρούσα δημοσίευση, να σβήσει αυτή και τις προηγούμενες δύο γιατί εγώ δεν μπορώ να σβήσω τις δημοσιεύσεις. Ευχαριστώ.
    -1 points
  25. 2/5 ερωτήματα απαντήθηκαν. Σκοτάδι μαύρο στο ασφαλιστικό.
    -1 points
  26. Πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο αυτόματου συρμού χωρίς οδηγό του Μετρό Θεσσαλονίκης, σε υπόγειο τμήμα του δικτύου, με την παρουσία της κάμερας της ΕΡΤ. Το δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε με μικρή ταχύτητα εντός του αμαξοστασίου της Πυλαίας και στα πρώτα μέτρα του υπόγειου δικτύου με το οποίο είναι συνδεδεμένο το αμαξοστάσιο. Τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια, που έχουν ξεκινήσει από το περασμένο φθινόπωρο, αναμένεται να ολοκληρωθούν ως τα τέλη του καλοκαιριού ώστε στη συνέχεια να επεκταθούν και σε άλλα σημεία του δικτύου. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Ταχιάς, το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί και θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία εντός του 2023, όσον αφορά τη βασική γραμμή, ενώ η επέκταση προς την Καλαμαριά θα παραδοθεί 6 μήνες αργότερα. Το χρονοδιάγραμμα πάντως που προέβλεπε παράδοση του έργου τον Απρίλιο του 2023 έχει πάει πίσω, λόγω της αναμονής για την απόφαση του ΣτΕ για τα αρχαιολογικά ευρύματα στο σταθμό Βενιζέλου και της πανδημίας, ενώ ξεκαθάρισε ότι τα ευρήματα, τα οποία ανακαλύφθηκαν χάρη στα έργα του Μετρό, θα επανατοποθετηθούν εντός του σταθμού πριν την εμπορική του λειτουργία. Στο Μετρό της Θεσσαλονίκης θα κινούνται 18 συρμοί AnsaldoBreda χωρίς οδηγό ο καθένας από τους οποίους διαθέτει 4 βαγόνια και χωρητικότητα 450 επιβατών. Οι σταθμοί θα διαθέτουν θύρες επί της κεντρικής αποβάθρας για ενίσχυση της ασφάλειας των επιβατών.
    -1 points
  27. -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 1 απάντηση
    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.