Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      25.828


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.179


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.082


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. 379 downloads

    Χρήσιμο έγγραφο για προσδιορισμό ορίου οδού και θέσης περίφραξης, σε περίπτωση που δεν υφίσταται όριο απαλλοτρίωσης. Έγγραφο 45633/4.6.2016 (ΑΔΑ: ΩΥΝΓ7Λ1-Ρ5Ι) Δ/νσης Τεχν. Έργων Π.Ε Μεσσηνίας
    4 points
  2. Καλησπέρα,εάν εννοείς ότι μέχρι τις 28-7-2011 το οικόπεδο ήταν αδόμητο και όλες οι αυθαίρετες κατασκευές σε αυτό έχουν γίνει μετά τις 28-7-11,τότε : εφόσον τηρούνται οι ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις,η πράξη είναι άδεια νομιμοποιήσης (Κατηγορίας 2) με αυτοψία Υδομ και ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 94 το οποίο υπάγεται στο Τρίτο Κεφάλαιο του 4495 και αντιμετωπίζει αυθαίρετα μετά τις 28-7-11. Το άρθρο 106 υπάγεται στο Τέταρτο Κεφάλαιο και αφορά αυθαίρετα πριν τις 28-7-11.
    3 points
  3. - ο Β θα κανει αποδοχη κληρονομιας με ολα τα χαρτια που θα του ζητησει ο συμβ/φος -μαλλον - θα το αντιμετωπισει σαν "οικηση" Θα σας πει ο συμβ/φος τι χαρτια χρειαζεται [για την αποδοχη δεν απαιτειται τακτοποιηση. Αλλά, πρεπει να γινει απο πριν καταμετρηση και να δηλωθουν τα σωστα τμ.] Για την πληροτητα των τιτλων, δικαιουται ο Β να προβει για λογαριασμο του Α, σε μεταγραφη της σιωπηλης αποδοχης, τεκμαιρομενης λογω παροδου απρακτου του 4μηνου αποποιησης. υγ και τακτοποιηση δικαιουται να κανει με το 98 παρ. 4
    2 points
  4. Μια χαρά σου τα είπαν στο ΤΕΕ! Ο συμβολαιογράφος δεν γνωρίζει τη δουλειά του.
    2 points
  5. σωστα εδωσε βεβαιωση Θεωρω οτι, στα πλαισια της ασφαλειας των συναλλαγων, επρεπε να γραψει στις σημειωσεις οτι υπαρχει σε εκκρεμοτητα τακτοποιηση κατηγοριας 3. Γνωμη μου ειναι οτι δεν απαιτειται ουτε τροποποιηση ουτε διορθωση του αρχικου συμβολαιου. Τακτοποιει ο νεος ιδιοκτητης εδω μια απο τις πολλες συζητησεις https://www.michanikos.gr/forums/topic/50328-αρθρο-083-ν-449517-απαίτηση-έκδοσης-βεβαίωσης-μηχανικού/page/80/
    2 points
  6. Version 1.0.0

    11.097 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  7. Version 1.0.0

    10.276 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  8. 5.681 downloads

    **** ΠΡΟΣΟΧΗ *** Χρησιμοποιήστε το αρχείο με προσοχή. Δεν έχει γίνει έλεγχος τόσο των ορίων όσο και των ΦΕΚ έγκρισης.
    1 point
  9. Κτήριο του 1978 .... τίποτα δεν είναι περίεργο....
    1 point
  10. https://www.epoli.gr/adilwta_tetragwnika_problepei_eynoiki_rythmisi-a-138601.html Αρ. Τροπολογίας: 1066/111 14.9.2021 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=59b7249a-7aaf-4c98-91a7-ad9b016b1215
    1 point
  11. Γειά σου, αν κατάλαβα καλά έχεις κάνει τακτοποίηση παλιότερα και εφόσον έχει περάσει το 2μηνο θες να εκδώσεις βεβαίωση μεταβίβασης. Ξεκινάς νέα δήλωση, στο πεδίο της άδειας βάζεις τον αριθμό της οικ. αδείας της αρχικής και εν συνεχεία δεν συμπληρώνεις τίποτε στα φύλλα καταγραφής. Στην τ.ε. γράψε ένα σύντομο ιστορικό και ότι κατόπιν νέα αυτοψίας δεν εντόπισες αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις πέραν των αρχικών δηλωθέντων. Μόλις προωθήσεις την δήλωση σε οριστική υπαγωγή θα σου βγάλει τρεις επιλογές και εφόσον έχεις ήδη κάνει τακτοποίηση θα επιλέξεις την 2η επιλογή.
    1 point
  12. «Όχι» από το ΣτΕ στην πολεοδόμηση του οικισμού δικαστών στις Ροβιές Ευβοίας πηγη https://www.kathimerini.gr/society/561498649/ochi-apo-to-ste-tin-poleodomisi-toy-oikismoy-dikaston-stis-rovies-eyvoias/
    1 point
  13. Έχετε καμιά ενημέρωση αν θα γίνει αυτή η εκκαθάριση ή μας δουλεύουν?
    1 point
  14. Μάλλον η πιθανότερη αιτία είναι οι μπαταρίες. Δοκίμασες με φρέσκες ???
    1 point
  15. Νομίζω κανονική άδεια θέλει και οι αμοιβές/εισφορές λογικά θα βγουν με αναλυτικό. Δεν το έχω κάνει όμως.
    1 point
  16. Οχι κάτι ουσιαστικό, ΥΔ ιδιοκτήτη για τις καταθέσεις οτι έγιναν για λογαριασμό του και ΥΔ μηχανικού για το εμβαδόν του ακινήτου.
    1 point
  17. δεν ξέρω που βρίσκεις αυτά τα δεδομένα. Εγώ σε όποια βιβλιογραφία διαβάζω αναφέρει αυτά που σου είπα. Εξ' άλλου δεν είναι δυνατόν να υποχρεώνουν σε μια διάταξη (και όρια) τα οποία δεν σε προστατεύουν. Ξανακοίταξέ το. Το φαινόμενο "καΐκι στη φουρτούνα" λέγεται floating (στα ελληνικά δεν γνωρίζω δόκιμο όρο). Το έχω δει σε Μ/Σ AC όταν δεν είχα γειώσει τον ουδέτερο. Προφανώς το ίδιο θα συμβαίνει και στο DC. Δεν χρειάζεται να έρθει σε επαφή με 230AC. Ο Μ/Σ όπως τα λες διαμορφώνει την ονομαστική διαφορά δυναμικού (μεταξύ πόλων) αλλά το δυναμικό ως προς γη του (-) ή του ουδετέρου δεν είναι μηδέν. Μηδενίζει όταν γειωθεί. ΚΑι έχετε δίκιο ως προς την προστασία. Ένα γειωμένο κύκλωμα DC θα ενεργοποιήσει ασφαλιστικές διατάξεις σε περίπτωση σφάλματος μόνωσης με AC. Σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύει ο χειριστής.
    1 point
  18. @chris ''όταν βγάζω και μικρής κλίμακας και έχω και εργασίες άρθρου 30 αυτές μπορώ να τις συμπεριλάβω μέσα στη μικρής κλίμακας με τεχνική έκθεση ή θέλει δύο ξεχωριστές πράξεις από e-adeies;'' Ναι θα βγάλεις μια ΕΕΔΜΚ όπου στην Τ.Ε θα αναφέρθεις και στις εργασίες του αρθ.30 που θα εκτελεσθούν. Στον προϋπολογισμό που απαιτείται για την ΕΕΔΜΚ μπορείς να μην συμπεριλάβεις τις εργασίες αυτές καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ζητείται αλλά κατα την απογραφή στο ΙΚΑ εννοείται θα τα συμπεριλάβεις όλα στον πιν.3. Πρόσεξε το ενδεχόμενο να απαιτούνται κάποιου τύπου εγκρίσεις για αυτές του αρθ.30.
    1 point
  19. Σύμφωνα με το φεκ 313Β/2020 (2) οδηγίες για ΣΑ, αρθ. 4 παρ 10, για επουσιώδεις αλλαγές στο κτίριο, δεν απαιτείται αρχιτεκτονικός έλεγχος γενικώς. Η θερμομόνωση εμπίπτει στην περίπτωση (αν δεν αλλάξεις χρώματα). Ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις που έχει αρμοδιότητα το ΣΑ (και σε παραδοσιακούς οικισμούς).
    1 point
  20. Ναι θα έβαζες ΥΚ στον υπολογισμό προστίμου. Για το αν απαιτείται ΜΣΕ αυτό απαντάται σε συνδυασμό με όλες τις αυθαίρετες επιφάνειες και χρήσεις που θα προκύψουν στο ακίνητο και βλέποντας τις εξαιρέσεις (βλ. σχετικό θέμα ΜΣΕ στο φόρουμ).
    1 point
  21. Μηπως να καταργούσαν αυτο το αηδιαστικό χαράτσι, απλά εισπρακτικού χαρακτήρα που δεν αξίζει ούτε 1 ευρώ του.
    1 point
  22. Αντί να ζητούμε παρατάσεις επί παρατάσεων μήπως θα ήταν καλύτερο να ζητούσαμε απλοποίηση της ΗΤΚ? Μέχρι οι πολεοδομίες να ψηφιοποιήσουν όλες τις παλιές άδειες να αναρτούσαμε μόνο τίτλους, στέλεχος αδείας, Τοπογραφικό, ΔΚ, Κατόψεις, Τομές και τυχόν ρυθμίσεις αυθαιρέτων. Θα γινόταν οι διαδικασία πολύ πιο εύκολη… (λέω εγώ τώρα..)
    1 point
  23. Τσέκαρε λίγο τα 3 + 4 σχετικά με το που έχεις πρόσωπο...διαφορετικά αν έχες σε άλλο δρόμο το ξανακοιτάμε.
    1 point
  24. Ν' αλλάξεις συμβολαιογράφο! Αυτός είναι για "τα μπάζα"...
    1 point
  25. Μα κι εσείς περιμένατε 9 μήνες και δεν έχετε αντιμετωπίσει το πρόβλημα; Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να γνωρίζετε ότι, δεν έχετε την πολυτέλεια ακόμα 9 μηνών!!!
    1 point
  26. Ακόμη και αν δεν υπάρχουν ξυλότυποι, ένας έμπειρος συνάδελφος μπορεί να εκτιμήσει τον τρόπο όπλισης της πλάκας από τη γεωμετρία της.
    1 point
  27. ακη, σωστα, ακριβως αυτα λεγαμε -και ξαναλεγαμε- [και λεγαμε ακομα οτι, αφου δεν το εγραψες στις παρατηρησεις, , δεν υπηρχε, αλλα εγινε μετα] Παντως, με το αρθρο 28 του 4178, δεν υπηρχε προθεσμια για την κατ. 3
    1 point
  28. Η καλύτερη λύση είναι αυτή που θα προτείνει ένας μηχανικός που Είδε επιτόπου το πρόβλήμα Έλαβε γνώση της υφιστάμενης κατάστασης (είτε ενόργανα είτε απο στοιχεία αρχείου) Εκτίμησε την αιτία του προβλήματος Πρότεινε κάποια λύση την οποία με κάποιο τρόπο διαστασιολόγησε Πληρώθηκε για τα παραπάνω Μέσω ενός φόρουμ είναι αδύνατα ΟΛΑ τα παραπάνω και επομένως αδύνατο να σας πει κάποιος τι ειναι καλύτερο Αλλωστε γιατί να εμπιστευτείτε μια ανωνυμη γνωμη πίσω απο ενα username και όχι τον μηχανικό που πληρώσατε για αυτή την δουλεια ? Εαν υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις μπορείτε ενδεχομένως να ρωτήσετε εναν τρίτο. Σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη ότι η λύση δεν είναι πάντα μονοσήμαντη
    1 point
  29. Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό, απλά η συζήτηση θα πάει στο "...γιατί δεν το τακτοποιήσατε από την αρχή εφόσον το κόστος ήταν 250Ε κλπ κλπ..."
    1 point
  30. Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός με αυτά που σου είπαν στο ΤΕΕ, αλήθεια αν είναι έτσι όπως τα περιγράφουν με τα οποία δεν διαφωνώ, ας τα δίνουν και γραπτώς. Εδώ από το '17 που ισχύει ο ο 4495 και το συγκεκριμένο θέμα με τις βεβαιώσεις σέρνεται και δεν έχει βγει κανείς να δώσει λύση. Άς είναι ας λυθεί με την ΗΤ, άρα κοινώς σου είπαν να περιμένεις, αν στο ενδιάμεσο μπορεί να πειστεί ο συμβ/φος του αγοραστής και να κρατηθεί "ζεστός" και ο αγοραστής, γιατί όχι....
    1 point
  31. καλά και η δική τους πρόταση ήταν πιάσε το αβγό και κούρευτο. Μας έφαγαν οι προτάσεις και παραπροτάσεις με αλγόριθμους , συντελεστές κλπ @@@@@. Στο ΕΚΟ Ι έκανες τα χαρτιά του ωφελούμενου, τα έπαιρνε, έτρεχε τράπεζα κλπ. Μιά χαρά. Τωρα θέλαμε ...... και τελικά. Δεν χρειαζόταν καμία ιδιαίτερη ανάλυση για να καταλάβουμε ότι τα κουφώματα μένουν έξω. Εχουν και οι συγκεκριμένοι ευθύνη με τίς προτάσεις τους με τους αλγόριθμους. Το πρόγραμμα μιά χαρα ήταν απλά ήθελε ισονομία για όλους την ημέρα των αιτήσεων και λίστα επιλαχόντων οι υπόλοιποι για όποτε βγαίνουν κονδύλια (λίστα η οποία θα ήταν συνεχώς ανοικτή)
    1 point
  32. Ναι, αλλά 1. Θα πρέπει να αποδείξεις ότι η τακτοποίηση είναι αδύνατη. και 2. Θα πρέπει να αποδείξεις τη "μη υπαιτιότητα" (υπαίτια κατάτμηση). "Ο παρέχων το έχει από το 1965" δεν διασφαλίζει τίποτε. Θα πρέπει να γίνει έλεγχος των τίτλων έως πριν το 1948 (αν θυμάμαι καλά)
    1 point
  33. @Rumpelstiltskin Συμφωνώ στα περισσότερα εκτός από την αλλαγή στον τρόπο που δίνονται οι προκαταβολές. Με την άσχημη φήμη που έχει το πρόγραμμα, πιστεύω ότι αυτή η αλλαγή βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση και ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα: το κεφάλαιο κίνησης που απαιτείται για την εκτέλεση του εξοικονομώ με βάση τους όρους του είναι τεράστιο. Κανένας προμηθευτής δεν μπορεί και δεν θα έπρεπε να σηκώνει αυτό το βάρος από την στιγμή που τα περιθώρια κέρδους ούτως ή άλλως συρρικνώνονται. Και από την άλλη κανένας ωφελούμενος - ειδικά αυτοί των χαμηλών εισοδημάτων - δεν μπορούν να προπληρώσουν και δεν θα έπρεπε να μπαίνουν σε διαδικασίες - ελληνικές πατέντες - τύπου ιδιωτικού συμφωνητικού. Έχω υπόψη προμηθευτές, σωστούς επαγγελματίες, που δεν μπορούν να πάρουν έργα. Και επίσης ωφελούμενους του τρέχοντος προγράμματος με επιδότηση της τάξης του 80% που δεν μπορούν να ξεκινήσουν γιατί δεν μπορούν να προπληρώσουν.
    1 point
  34. Σωστά τα λέτε συνάδελφοι.. Επικροτώ.. Και συνοψίζω.. Δεν γράφω συχνά.. Θα γράψω πολλά τώρα αλλά έχω λόγο.. Ας μας πει λοιπόν κάποιος για τις μαϊμουδιές που είναι προ των πυλών, δεν γίνεται να κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας: 1) Λεφτά στην τσέπη του ιδιοκτήτη 50% στην αρχή, "αγαπητέ αλουμινά/μονωσά/θερμοϋδραυλικε/προμηθευτή/κατασκευαστή, δεν κόβουμε τίποτα παραπάνω εντός προϋπολογισμού να τα βρούμε εκτός (να μου επιστρέψεις και κανά ψίχουλο..) αν θες να πάρεις τη δουλειά....αφού κάνετε που κάνετε κάποια υπερτιμολόγηση... (σκεφτείτε οι μισοί που ήθελαν εξοικονομώ στην Ελλάδα στους προηγούμενους γύρους απογοητεύονταν όταν μάθαιναν ότι δεν θα μπαίνουν στο λογαριασμό τους απευθείας τα λεφτά να τα διαχειρίζονται οι ίδιοι..) 2) Β' Επιθεώρηση από "κλήρωση" ΤΕΕ, γελάνε και οι πέτρες.. Συνήθως τους διαδρόμους του ΤΕΕ ξέρουμε ποιοι τους διασχίζουν.. Θα την κάνουν την κλήρωση σαν το τζόκερ τις Κυριακές; Ή θα πηγαίνουν "φυτευτοί" στα Β' ΠΕΑ;;; Και ο ¨τυχερός" επιθεωρητής ποιος ξέρει τι θα βρίσκει μπροστά του.. ακόμα και υγιής να είναι η διαδικασία.. Και θα είναι υπεύθυνος να μαζεύει και ασυμμάζευτα κάποιες φορές.. Και για ποια αμοιβή? Και τί όρους θα θέτει? Και ποιος θα παρακολουθεί το έργο: Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ; Που μπορεί να είναι όποιος έχει μπλοκάκι γενικά;;; Το ΥΠΕΚΑ έχει ηλεκτρονικό αρχείο Εν. Επιθεωρητών στο buildingcert από την 1η μέρα εφαρμογής του ΚΕΝΑΚ, και με αναζήτηση έδρας κλπ κλπ. Τόσο δύσκολο είναι που πρέπει να το αναλάβει ο σύμβουλος ΤΕΕ? (και το χειρότερο το λέμε αυτό μεταξύ μας που είμαστε και μέλη του ΤΕΕ..). Όχι βέβαια ότι και με το παρόν σύστημα του ίδιου Α' και Β' ΠΕΑ δεν έχει μαϊμουδιές δυνητικά.. 3) Το γεγονός ότι τα αλουμίνια είναι μακράν ίσως (μαζί με τέντες) η λιγότερο αποδοτική επέμβαση για εξοικονόμηση ενέργειας (κόστος/ενεργειακό όφελος), αλλά ταυτόχρονα η πρώτη που θέλουν οι πελάτες/πολίτες στην Ελλάδα που το βάζουμε; Οι τζαμάδες έβγαλαν πολλές ανακοινώσεις σήμερα επ' αυτού γιατί αποκλείστηκαν.. 4) Όπως είπαν και συνάδελφοι τις προηγούμενες μέρες στο παρόν φόρουμ, πάμε μάλλον για μερική αναβάθμιση (όπως στα πρώτα "εξοικονομώ" 2010-2012 κλπ κλπ) και όχι (σχεδόν) ολική όπως στα τελευταία εξοικονομώ, καθώς ο μεν κόφτης των 180ε/τμ είναι αμείλικτος και όπου δεν ισχύει αυτός, ο δεύτερος κόφτης με το 0,9χ κλπ κλπ δεν αφήνουν περιθώριο για αναβάθμιση πολλών κατηγοριών παρά μάλλον μόνο κατά 3 ή το πολύ 4 κατηγορίες με τις πρώτες δοκιμές και αναλύσεις.. (αν κάνω λάθος διορθώστε με.. παρακαλώ). 5) Οι αμοιβές αντί να ανεβαίνουν κατεβαίνουν, ανεξαρτήτως του αυξανόμενου φόρτου εργασίας που απαιτείται. Και το ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ έχει πιο πολλή "χαρτούρα" από ποτέ, το λίγότερο πλέον έχει να κάνει με το ενεργειακό αντικείμενο και το περισσότερο με άλλες βεβαιώσεις και διαδικασίες.. Για να μην ακούγομαι ότι μόνο γκρινιάζω, πολύ θετικά κατά την γνώμη μου: 1) Στόχευση και βοήθεια στα (πολύ) χαμηλά εισοδήματα και με εγγύηση για τις τράπεζες από το κράτος ..(ήταν ο λόγος που τσακωνόμασταν πολλοί συνάδελφοι γιατί οι τράπεζες δεν απαντούσαν σχεδόν ποτέ σε ενδιαφερομένους με 70% και άνω επιδότηση - βλέπε εγγυητές/επιδοτούμενα επιτόκια κλπ κλπ). Ουδέτερη άποψη: 1) Η ύπαρξη πολλών κριτηρίων τύπου "πανελληνίων εξετάσεων" με πίνακες, που όσο και να παιδεύεται ο εκτελών το Α' ΠΕΑ να ορίσει και να προδιαγράψει όλο το πρόγραμμα ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΑΜΟΙΒΗ, οι προτεινόμενες παρεμβάσεις είναι οι ίδιες για όλους (μόνωση, κουφώματα, κλιματιστικα, αντλίες, ηλιακός) και άρα στο ίδιο ζουμί βράζουμε, τί βελτιστοποίηση και τύποι χάρβαρντ κλπ κλπ... Τα κοινωνικά κριτήρια υπερτερούν τους ενεργειακού αποτυπώματος. 50% - 50% στο σύνολο 2) Μάλλον πάμε για προσφορές εξαρχής και όποιον πάρει ο "κόφτης" Χάρος.. Ο μόνος τρόπος να πιάσεις σχεδόν όλα τα μόρια του ενεργειακού μέρους είναι να ρίχνεις το κόστος.. Όπως προείπα οι ενεργειακές παρεμβάσεις είναι λίγες και μετρημένες στο ένα χέρι μάλλον.. Συγγνώμη για τα πολλά, αλλά τα χρόνια περνάνε και πάμε ένα βήμα μπροστά ένα πίσω. 😕
    1 point
  35. Καλημέρα Venezia,εδώ η εγκύκλιος-διάβασε σελ.2 -προέγκριση άδειας αναθεώρησης- ( μεταβολή μεγεθών). 2021-07-28 Προέγκριση οικοδομικών αδειών εγκρίσεις φορέων και κατηγορία έκδοσης αδειών.pdf
    1 point
  36. Αγαπητε tzanetg12 εχεις δικιο αφου αλλαξης την ποιοτητα του μπετον βγες απο το προγραμμα και ξαναμπες παλι θα δουλεψει μια χαρα. Σ' ευχαριστω πολυ δεν το ειχα προσεξει θα το λυσω οσο ποιο γρηγορα μπορω.
    1 point
  37. Συγκρίνεις το πραγματοποιημένο τελικό ύψος με το μέγιστο σημερινό επιτρεπόμενο.Δεν σε απασχολεί ο αριθμός ορόφων.Και οικοδομή 5όροφη αν είχες,εφόσον παρέμενες κάτω του επιτρεπόμενου,εσύ αναλυτικό θα υπολόγιζες.🐾 @patty-τι είναι τα 20 cm ανά οριζόντια?δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεσαι...
    1 point
  38. @sissy_arch Κατ.1 σε αρχική με πληρωμένο παράβολο σε αναμονή γνωμοδότησης .Γιατί να έχει κάποιο θέμα?
    1 point
  39. Εάν κατασκευάστηκε προ 28-7-11 δηλώνεται σε ΦΚ προς κατεδάφιση, βγάζεις έγκριση εκτέλεσης εργασιών (κατεδ/σης) και μετά την άδεια τμήματος περίφραξης.Δεν υπάρχουν πρόστιμα.Είναι κατά την γνώμη μου το σωστό.Εάν δεν συμφωνεί όμως στα περαιτέρω,θα σε συμβούλευα εσύ να καταγράψεις όλες τις κατασκευές στο τοπογραφικό ακριβώς ως έχουν,πριν προχωρήσεις στην ρύθμιση των εντός, προς δική σου κατοχύρωση της σωστής αποτύπωσης.
    1 point
  40. Καλησπέρα. 1.Το ρυθμισμένο με 4178 έχει νομιμοποιηθεί ήδη.Εμφανίζεται με τα στοιχεία νομιμότητας του στην άδεια (δήλωση 4178). 2.Όχι -θα καταγραφεί ως κατασκευή μετά τις 28-7-11, θα καταλογιστούν πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης και μετά θα εκδοθεί η άδεια. 3.Δεν τον καθορίζουν,καταλογίζουν βάσει νόμου από την ημερομηνία διαπίστωσης (αυτοψία). 4.Εάν αγχώνεται για την 30-8 (λήξη δήλωσης τ.μ.) ας τα δηλώσει.Δεν έχει σχέση με την άδεια.
    1 point
  41. Αυτό το κριτήριο ισχύει για την ανέγερση νέας σοφίτας κατά ΝΟΚ.Για την υπαγωγή αυθαίρετης σοφίτας,ελλείψει ορισμού ΓΟΚ,χρησιμοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 100 (και την εγκύκλ.2) ο ορισμός σοφίτας του άρθρου 81 του ΝΟΚ (εντός επικλινούς και συνδεδεμένος λειτουργικά).Συνεπώς,έχουμε καταλήξει και στις συζητήσεις μας εδώ,αλλά και το ΤΕΕ στις ερωταπαντήσεις,πως δεν διαχωρίζουμε το 50% του υποκείμενου από την σοφίτα που ρυθμίζεται ,παρά ελέγχουμε αν όλη η επιφάνεια που βρήκαμε είναι εντός στέγης και αποτελεί συνδεδεμένο χώρο με τον υποκείμενο και ρυθμίζουμε όλην την επιφάνεια με μειωτικό.Πιο σημαντικός λόγος διαφωνίας υπήρξε- και συνεχίζει να υπάρχει- για την υπερύψωση τοίχων στους οποίους εδράζεται τελικά η στέγη και κατά πόσο πλέον ο χώρος θεωρείται σοφίτα ή όροφος με αυτούς.Γι αυτό και ο Δημήτρης σου ανέφερε την διαβούλευση, καθώς όλοι ευελπιστούμε με την νέα διατύπωση ("κάτω από την επικλινή στέγη" ) να ρυθμίζουμε με ασφάλεια ως σοφίτα ό,τι βρίσκεται κάτω από επικλινή στέγη ανεξαρτήτως ύψους τοίχων κλπ.
    1 point
  42. @MOUGGOLIAS Η χρήση μειωτικού συντελεστή για την σοφίτα,όπως αναφέρει και ο συνάδελφος Largy,έχει να κάνει με το αν βρίσκεται "εντός της επικλινούς στέγης" και συνδέεται λειτουργικά με τον υποκείμενο όροφο,δηλαδή ο χώρος που είναι σοφίτα κατά ΝΟΚ παίρνει μειωτικό συντελεστή. Ανατρέχοντας στον αντίστοιχο ορισμό της σοφίτας στον ΝΟΚ ,αντιλαμβανόμαστε ότι αποτελεί έναν έξτρα χώρο που δεν υποκαθιστά τις χρήσεις του υποκείμενου ορόφου του οποίου αποτελεί "παράρτημα",ωστόσο πουθενά δεν απαγορεύεται η κύρια χρήση του ως παράρτημα του υποκείμενου-Εν ολίγοις μπορεί να έχει και κουζινάκι και μπανάκι!😊
    1 point
  43. Το ραφ το εχω πολλά χρόνια ενώ πολύ παλιότερα είχα ένα άλλο πρόγραμμα πάρα πολύ γνωστής εταιρείας όπου έβγαζε τους οπλισμούς τους σχεδίαζε και έστελνε μύνημα αλλαγής διατομής από διάφορες αστοχίες εάν έπρεπε Μεταξύ των δυο εξέλεξα το ραφ διότι ο χρήστης ελέγχει την υπεραντοχή της οικοδομής , συμμετέχει σε όλους τους ελέγχους τους οποίους πρέπει να ξέρει πολύ καλά ( ΕΚΩΣ EC2) . Το μεγάλο όμως πλεονέκτημά του ραφ είναι ότι υποχρεώνει τον μελετητή να προβληματιστεί από την πρώτη στιγμή για την σωστή τοποθέτησή των οπλισμών στην οικοδομή ( μήκη αγκύρωσης , σωστές αποστάσεις, ικανοτικούς) ώστε να επιτευκτεί η σκυροδέτηση με τον καλύτερο τρόπο ) , είναι δε πολύ καλα προβληματισμένος και γνώστης για κάθε οπλισμό και που θα τοποθετηθεί , διότι αναγκαστικά θα σπαταλήσει χρόνο κατά την διάρκεια της μελέτης , πιθανότητα και από περιέργεια , διότι η λύση που προκύπτει κατά την επίλυση του φορέα δεν είναι μοναδική ( οι προστριβές επομένως με τους σιδεράδες εκμηδενίζονται εκτός εάν κάποιος από τους δυο δεν ξέρει την δουλεία) Τα σχέδια επιδέχονται τροποποιήσεις παρότι βγάζουν καταλόγους οπλισμών αριθμημένους για κάθε θέση. Ουσιαστικά κάποιος τρώει λιγο περισσότερο χρόνο στην ,μελέτη αλλά έχει λιγότερα προβλήματα στην οικοδομή , κατά την επίβλεψη.
    1 point
  44. Καλησπέρα!Αν εννοείς προσθήκη είναι Κατ.3 με βεβαίωση όρων δόμησης.Η προέγκριση είναι προαιρετική.😊
    1 point
  45. Η ερώτησή σου έχει δύο σκέλη. Το ένα αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά το κτηματολόγιο. Το άλλο αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά ο αναρτημένος και στη συνέχεια κυρωμένος δασικός χάρτης. Για το πρώτο σκέλος θα σου απαντήσω με σιγουριά μιας και εργάζομαι σε ανάδοχο κτηματολογίου. Για το δεύτερο θα κάνω μία εκτίμηση χωρίς 100% βεβαιότητα. - Όταν γίνει κτηματολόγιο στην περιοχή σου, και με δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί πλήρως η δική σου νέα καταμέτρηση, ο ανάδοχος θα απορρίψει όλα τα δασικά μικροπολύγωνα εμβαδού μικρότερου των 100 τ.μ. υπέρ της ιδιοκτησίας που σε αφορά. Θα τα αγνοήσει δηλαδή παντελώς, και όταν το κτηματολόγιο γίνει λειτουργούν, το πολύγωνο της ιδιοκτησίας σου θα φαίνεται χωρίς καμία διεκδίκηση από το δημόσιο. Έχε υπόψιν ότι κατά την ανάρτηση του κτηματολογίου, οι διευθύνσεις δασών αυτομάτως κάνουν ένσταση εναντίον αυτής της απόφασης του αναδόχου για όλα τα μικροπολύγωνα αλλά από όσο ξέρω κατά την εκδίκαση των ενστάσεων δικαιώνεται ο ανάδοχος και ο πολίτης στο θέμα αυτό. - Όταν γίνει ανάρτηση των δασικών χαρτών και στη συνέχεια κύρωση, το πιθανότερο είναι ότι θα έχει εφαρμοστεί επακριβώς το αρχικό πολύγωνο, αυτής της πράξης χαρακτηρισμού με αποτέλεσμα την ύπαρξη αυτών των μικροδιαφορών που σε απασχολούν. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, επειδή δεν έχουμε ακόμα κτηματολόγιο και δασικούς χάρτες ταυτόχρονα σχεδόν πουθενά, δεν έχει προβλεφθεί επακριβώς η αντιμετώπιση του θέματος. Από συζήτηση πρόσφατη που έκανα όμως με υπάλληλο διεύθυνσης δασών, είχε εκφράσει την άποψή του ότι θα δοθεί οδηγία για την αντιμετώπιση αυτών των μελλοντικών περιπτώσεων, η οποία θα βασίζεται στην "ζώνη συμβατότητας σχήματος" όπως αυτή ορίζεται στις τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης δασικών χαρτών, η οποία έχει πλάτος 2,5 μέτρα. Η ζώνη αυτή συμβατότητας έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο της στην κύρωση των δασικών χαρτών, εκεί που έχουν ασκηθεί αντιρρήσεις. Η μερική κύρωση εμφανίζεται σε απόσταση ofset 2,5 μέτρων από τα πολύγωνα των αντιρρήσεων. Μελλοντικά λοιπόν, πιθανολογείται ότι θα επιτρέπονται μικροαποκλίσεις υπέρ του χαρακτήρα ΑΑ. Μπαίνουν βέβαια τότε νέα θέματα του τύπου, τι θα γίνει αν σε βάθος ετών κάποιος κάνει συνέχεια νεότερες καταμετρήσεις και εισβάλλει λίγο λίγο στο δασικό, 2,49 μέτρα κάθε φορά? 😂 Όπως καταλαβαίνεις, θαρρώ πως είναι ένα νέο θέμα το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί με αναλυτικές οδηγίες.
    1 point
  46. 1. αν δεν φαίνεται στη Ο.Α αποτελεί παράβαση 2. για να αποτελεί αρχ προεξοχή πρέπει να βρίσκεται σε ύψος >3,0 μ
    1 point
  47. VALIA γιατί δεν δοκιμάζεις χωρίς μηχανικό ? Πάρε τα ρίσκα σου και εσύ για 1000-1500 ευρω και ρίσκαρε το οικοπεδάκι !! why not ? Όρμα τους με θάρρος και σιγουριά. Σιγουριά ? Όχι. Το αποσύρω. Όρμα τους απλά, με θάρρος.
    1 point
  48. Ικανοτικό έλεγχο κόμβων δεν κάνεις όταν: 1. Επιλύεις μονώροφο ή κανονικό διώροφο χωρίς πρόβλεψη ορόφου (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 α [1]). 2. Επιλύεις με q=1.5 ή με qmax/2 (Ε.Α.Κ. 4.1.4 [5]). 3. Ικανοποιείται το παρακάτω κριτήριο: nv>0.60 (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 β [2]) και ένα από τα: i) Εάν σε κάθε όροφο, πλην του ανωτάτου, και σε μία τουλάχιστον διεύθυνση, διατίθενται εκατέρωθεν του Κ.Μ. δύο τουλάχιστον παράλληλα τοιχώματα η απόσταση των οποίων υπερβαίνει το 1/3 της αντίστοιχης διάστασης κάτοψης του στατικού συστήματος του κτιρίου και ικανοποιείται η συνθήκη nv>0.60 (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 [3] β). ii) ρm>r (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 [3] β). iii) MP1>r, MP2>r, δηλαδή οι δύο πρώτες σημαντικές ιδιομορφές να είναι κυρίως μεταφορικές (Ε.Α.Κ. 4.1.4.2 [3] γ). Εάν λύσεις με q=1.5 ή qmax/2 δεν απαιτείται να ικανοποιηθεί και το κριτήριο 3 (nv>0.60) για να αποφύγεις τον ικανοτικό. Άρα καλύπτεσαι. Μπορείς παρόλο που δεν πιάνεις το κριτήριο 3, δηλαδή nv>0.60, να λύσεις με q=3.5, αλλά τότε θα πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά ικανοτικό έλεγχο κόμβων. Αυτά τουλάχιστον λένε οι κανονισμοί. Προσωπικά προσπαθώ συνήθως να βάζω τόσα τοιχία, ώστε να εξασφαλίζω nv>0.60, είτε απαιτείται είτε όχι. Λύνοντας με q=1.5 ουσιαστικά σχεδιάζεις ώστε η κατασκευή σου να παραμείνει σχεδόν ελαστική, επιδιώκοντας να έχεις πολύ λιγότερες ζημιές απ΄ότι θα παρουσίαζε μία κατασκευή λυμένη με q=3.5, όπου εκεί προβλέπεται ενεργοποίηση ελαστοπλαστικών μηχανισμών απορρόφησης της σεισμικής διέγερσης. Δηλαδή με q=1.5 το κτίριο σου μάλλον θα προκύψει πιο "σκληρό". Υπάρχει η γενική άποψη ότι: μαλακό έδαφος ---> σκληρό κτίριο σκληρό έδαφος ---> μαλακό κτίριο Άρα στη συμπεριφορά μιας κατασκευής κατά τη διάρκεια της σεισμικής διέγερσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το είδος του εδάφους. Σε κάθε περίπτωση πετυχαίνοντας nv>0.60 θα κοιμάσαι πάντα πιο ήσυχος. Αξιολογώντας λοιπόν όλους αυτούς τους παράγοντες μπορείς να καταλήξεις στην ορθότερη κάθε φορά λύση προσομοίωσης του μοντέλου σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.