Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.846


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.193


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.094


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/06/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Γειά σου Βασίλη, ενημέρωση θα έλεγα οτι χρειάζεται μετά από τακτοποίηση σε περίπτωση που δεν είχε μπει στην τακτοποίηση ενημερωμένη κάτοψη.
    2 points
  2. Καλημέρα,απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν έχεις επιλέξει το αντίστοιχο πεδίο στις "Επιμέρους περιπτώσεις".Θα το βρεις προς τα κάτω,στις μπλε επιλογές.Τσεκάρεις "ΣΔΑ&Σύμβαση" και εμφανίζεται στην λίστα των απαιτούμενων αρχείων.
    2 points
  3. Σωστά, αλλά τότε έπαιζαν μπάλα μόνοι τους οι συμβολαιογράφοι και αναπαρήγαγαν το λεκτικό του αρχικού συμβολαίου, χωρίς συμμετοχή μηχανικού. Τώρα καλούμαστε εμείς να καθαρίσουμε τις... αποθήκες....οπότε για μένα είναι "όχι". Μην πάρεις τέτοια ευθύνη και βρεις τον μπελά σου. Δεν είναι κάτι διαδικαστικό (πχ λείπει ένα σχέδιο). Εδώ μιλάμε για ουσιαστικό ζήτημα. Σε πρώτη φάση στείλε mail στο ΤΕΕ να δούμε από περιέργεια τι αντιμετώπιση προτείνουν (όχι ότι έχει και καμιά σημασία δηλαδή), αλλά κυρίως θα πρέπει να ανοίξει η συζήτηση για τροποποίηση σύστασης όπως αναφέρει συνάδελφος παραπάνω. Δεν είναι όμως δική μας δουλειά. Εμείς θέλουμε να έχουμε ξεκάθαρα, μια επιφάνεια κλειστών χώρων διαμερίσματος και τα αντιστοιχούντα σε αυτήν χιλιοστά εξ αδιαιρέτου στο οικόπεδο. Από την στιγμή που δεν τα έχουμε, δεν προχωράμε σε έκδοση ΗΤΚ. Απλά και όμορφα.
    2 points
  4. Θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει και να ανεβεί η σύμβαση, έστω και αν το αναλάβει ο ιδιώτης. Αν με αυτό εννοείς ότι δεν βρίσκεις που ανεβάζεις τη σύμβαση (τουλάχιστον αυτό είχα πάθει εγώ), εκεί που επιλέγεις δικαιολογητικά χρειάζεται να κάνεις scroll προς τα κάτω για να βρεις το κατάλληλο πεδίο. Αν εννοείς ότι δεν περιλαμβάνεται στα υποχρεωτικά, για αυτό δεν θυμάμαι πλέον πως ήταν και στην προβολή της άδειας δεν φαίνεται (πρέπει να δημιουργήσω νέα). Η υποχρέωση πάντως προκύπτει από τη νομοθεσία για κάθε οικοδομική εργασία. Εκτός αν αιτιολογείς ότι δεν θα παραχθούν απόβλητα.
    2 points
  5. Version X5.4

    74.287 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τους συναδέλφους. Είναι περίπτωση λοιπής παράβασης με αναλυτικό δυνάμει της παρ. 5 του άρθρου 100 Ν. 4495. 5. Για τις παραβάσεις οι οποίες δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες 1 έως και 12 του πίνακα του Παραρτήματος Α και δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου (τ.μ.), καθώς και για εγκαταστάσεις όπως ορίζονται στις παρ.19, 26 και 57 του άρθρου 2 του ν.4067/2012 (Α79) που δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις της κατηγορίας 3 του άρθρου 96 καταβάλλεται παράβολο διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και το ειδικό πρόστιμο υπολογίζεται με προϋπολογισμό σύμφωνα με το Παράρτημα Β. Αν στο Παράρτημα Β δεν περιλαμβάνεται τιμή μονάδος της αυθαίρετης κατασκευής, λαμβάνεται η τιμή μονάδος τιμολογίων αγοράς. Προϋπολογισμός έως και δεκαπέντε χιλιάδων (15.000) ευρώ θεωρείται μία (1) παράβαση για την οποία καταβάλλεται πρόστιμο διακοσίων πενήντα (250) ευρώ. Ο αριθμός των παραβάσεων προκύπτει από το πηλίκο του συνολικού προϋπολογισμού δια του ποσού των δεκαπέντε χιλιάδων (15.000) ευρώ, στρογγυλοποιούμενο προς τα άνω. Ο συνολικός αριθμός των παραβάσεων του ακινήτου σημειώνεται στο τετραγωνίδιο 13 του πίνακα του Παραρτήματος Α. Στον ανωτέρω τρόπο υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου υπάγονται επίσης αυθαίρετοι ημιυπαίθριοι χώροι, στέγαστρα, κιόσκια, καθώς και αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις από βοηθητική χρήση σε βοηθητική και από κύρια χρήση σε κύρια που έχουν πραγματοποιηθεί χωρίς την έκδοση σχετικής οικοδομικής άδειας, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου και με την προϋπόθεση, ότι δεν επέρχεται υπέρβαση δόμησης, λόγω της αυθαίρετης αλλαγής χρήσης σύμφωνα με την παρ.7. Ειδικά σε αυτές τις περιπτώσεις, που δηλώνονται παραβάσεις αποκλειστικά αυτής της κατηγορίας, δεν υποβάλλονται τα δικαιολογητικά γγγ, δδδ, εεε της παραγράφου στ του άρθρου 99.
    1 point
  7. Όχι...με αναλυτικό θα το βάλεις, εκτός αν είναι μέσα σε κανά προκήπιο.
    1 point
  8. Εδώ, μιλαμε για ενα οροφοδιαμερισμα, που εχει δικη του πορτα... δικη του σκαλα με διαχωριστικη τοιχοποιία με το ισογειο, με καμμια επικοινωνια με το ισογειο και οδηγει στον οροφο. Ολο μαζι ειναι μια ΟΙ.
    1 point
  9. papathvas "Σε περίπτωση με κατάστημα ισογείου και κατοικία ορόφου (το κλιμακοστάσιο είναι εντός του όγκου τους κτιρίου) στην σύσταση αναφέρει σκέτο κατάστημα ισογείου και σκέτο κατοικία ορόφου με τα ανάλογα ποσοστά επί του οικοπέδου. Σε αυτή την περίπτωση το κλιμακοστάσιο του ισογείου που εξυπηρετεί όμως την κατοικία ορόφου, δηλώνεται στις χρήσεις κατοικία ή εμπόριο; " Ειναι η κλασικη διαταξη σε χωρια Στο ισογειο ενα καταστημα, ανεξαρτητο. Στον οροφο ενα διαμερισμα με εισοδο δικη του διπλα απο το καταστημα στην ακρη της οικοδομης, και δικη του σκαλα, εντος του όλου ογκου. Προφανως δεν υπαρχουν "κοινοχρηστα"
    1 point
  10. Σε πολλά συμβόλαια οι περιγραφές των ακινήτων δεν είναι και οι καλύτερες. Αρχικά, ξανά και ξανά διάβασμα όλη τη σύσταση, αλλά και κάποιο μεταγενέστερο συμβόλαιο (ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να ανακαλύψεις). Επιπλέον, πίνακας ποσοστών (εάν έχει συνταχθεί τέτοιος) και απόσπασμα Κτηματολογικών εγγραφών όπως αναφέρει ο Δημήτρης, ώστε να δεις με ποια επιφάνεια δηλώθηκε η οριζόντια ιδιοκτησία και εν τέλει, με ποια επιφάνεια καταχωρήθηκε στην κτηματολογική βάση. Ενδέχεται λόγω ελλιπούς περιγραφής, να εννοεί ότι τα 100 τμ είναι η επιφάνεια του διαμερίσματος και με κάποια ασαφή διατύπωση, να "κούμπωσε" και κοινόχρηστους-φωταγωγό μέσα. Το θέμα σου δεν είναι η καταχώρηση στην ΗΤΚ, αλλά το ποια επιφάνεια έχει η οριζόντια ιδιοκτησία. Άρα, μέχρι να εξακριβωθεί, ΗΤΚ δεν μπορείς να δώσεις ΗΤ καθώς όπως αναφέρεις υπάρχει μικτή επιφάνεια (επιφάνεια διαμερίσματος και Κ.Χ ορόφου) την οποία σε καμία περίπτωση δεν θα πας εσύ να την διαχωρίσεις και να αποδώσεις επιφάνεια κοινόχρηστου χώρου. Επιπλέον, το ερώτημα είναι το εξής. Πριν την ηλεκτρονική ταυτότητα, αν αυτό το διαμέρισμα μεταβιβάζονταν, ποια επιφάνεια θα αναγράφονταν στο συμβόλαιο και ποια θα λαμβάνονταν υπόψη ως επιφάνεια οριζόντιας βάσει τίτλου, διότι έτσι όπως τα λες, ο ιδιοκτήτης δεν είναι κύριος των 100 τμ αλλά λιγότερων, όσο δηλαδή προκύψει αφαιρώντας την επιφάνεια κοινόχρηστων χώρων, την οποία δεν γνωρίζουμε. Απαραιτήτως συμβολαιογράφος για τα περαιτέρω. Η ταυτότητα έπεται. Προσωπικά δεν θα προχωρούσα μια τέτοια υπόθεση καταχωρώντας 100 τμ ως επιφάνεια διαμερίσματος (εφόσον όντως τα 100 τμ περιλαμβάνουν κοινόχρηστους χώρους).
    1 point
  11. με 20% ισογειο και 20% οροφος και 20% ο Β' σου λειπουν 40% οικοπεδου. Επομενως ή υπαρχει υπολοιπο σδ ή εχουν κρατησει χιλιοστα για "αερα" [στα πανια τους...] Ολα αυτα πρεπει να αναφερονται στη συσταση δξ τι προβλεψαν στην ταυτοτητα για οσες ΟΙ δεν ξεχωριζουν μικτα απο καθαρα. Στην φορολογια κεφαλαιου, πολλαπλασιαζεις τα "μικτα" επι 0,90. Κατ' αρχάς, δεν βλεπω κανεναν λογο να σου απαγορευει να προχωρησεις στην δικη σου ΟΙ, με βαση τα χιλιοστα που εχεις και τα "μικτα" τμ. γραφοντας στις σημειωσεις τι συμβαινει. Κι αν εισαι σε ΕΚ, ζητας με το ΚΑΕΚ οικοπεδου "στοιχεια οικοπεδου" και εχεις ολες τις καταχωρησεις μπροστα σου. Να μιλησεις με τον συμβ/φο
    1 point
  12. Δεν μπορείς να γεμίσεις το ντεπόζιτο βενζίνη; Κανένα πρόβλημα! Τώρα είναι όλα εύκολα με τα ταχύρυθμα προγράμματα της ΕΡΤ. Απλά και κατανοητά https://www.news247.gr/media/ston-guardian-to-reportaz-tis-ert-gia-to-pos-na-klepseis-venzini-apo-rezervoyar.9676165.html
    1 point
  13. Στο σχόλιο ακριβώς δίπλα γράφει ότι τροποποιήθηκε με τον ν.4759/2020.
    1 point
  14. Κανονικά απαγορεύεται να κλείσει η άδεια χωρίς τα κάγκελα που προβλέπει αυτή... αν υπάρχει σκάλα που οδηγεί στο δώμα τότε πρέπει να μπουν κι εκεί κάγκελα. Δεν παίζει ρόλο ποιόν χώρο χρησιμοποιείται και ποιόν όχι.
    1 point
  15. Τα παραστατικά εσόδων του 2021 πρέπει να διαβιβαστούν μέχρι τέλος Μαρτίου είτε μέσω της ειδικής φόρμας είτε με λογιστικό πρόγραμμα. Για λάθη ή παραλήψεις δεν επιβάλλεται πρόστιμο. Ναι. Για ΑΠΥ είσπραξης αμοιβής από ιδιώτες θα επιλέξεις: "Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών λιανικές – ιδιωτική πελατεία (Ε3_561_003)".
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.