Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.193


  2. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.104


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.430


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.842


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/07/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Λεβέντες, βάλτε στο πίσω μέρος του μυαλού σας ως προτεραιότητα (έτσι κατά την προσωπική μου άποψη οφείλει να κάνει ένας επαγγελματίας μηχανικός) ότι, το κάθε ακίνητο οφείλει να έχει ή να προσπαθήσει ν' αποκτήσει "εγκεκριμένα σχέδια"!!! Πάντα υπάρχουν λύσεις για αυτό!!! Δεν είναι προτεραιότητα η τσέπη του πελάτη! Με άλλα λόγια, δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα μια υπαγωγή στον 4495 ακόμα κι ενός ακινήτου που προϋφίσταται του 55, μόνο και μόνο, για να λύσει μικροπροβλήματα (μια και καλή) με στόχο το ακίνητο να έχει εγκεκριμένα σχέδια! Προσοχή, και εξαρτημένο τοπογραφικό. P.S. Θυμίζω ότι, 9 στις 10 φορές που το "πλάσαρα" έξυπνα, τα πουλάκια (πελάτες) τσίμπησαν και τελικώς μείναμε όλοι ευχαριστημένοι!
    2 points
  2. Version X6.4

    92.802 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version excel

    5.085 downloads

    Πίνακας Αναλογισμού και κατανομής χιλιοστών
    1 point
  4. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό. Τα αφήνεις ως έχουν. Προφανώς το κτηματολόγιο εφάρμοσε πιστά την ΠΕ, αλλά αστόχησε λίγο στη μετατροπή από το σύστημα της ΠΕ στο ΕΓΣΑ 87. Γενικά η ζώνη συμβατότητας για εντός σχεδίου περιοχές, είναι ένα offset 0,50μ της πολυγώνου του κτηματολογίου εσωτερικά και εξωτερικά. Αν το όριο σου είναιθ μέσα σε αυτή τη ζώνη, είσαι συμβατός και δεν απαιτείται διόρθωση.
    1 point
  5. Η μετάθεση (γενικά) δεν αποτελεί λόγο σύνταξης ΔΓΜ. Αν πρέπει να γίνει κάποια διόρθωση, αυτή αφορά στην Π.Ε., οπότε καλύτερα να συνεννοηθείς με την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου. Όμως, διαφορές της τάξης που αναφέρεις είναι αστείες. Πώς είσαι σίγουρος ότι η δική σου μέτρηση είναι σωστή?
    1 point
  6. Δεν απαιτείται, με την προϋπόθεση στα σχόλια της δήλωσης υπαγωγής του 1 να φαίνεται ότι, ο ιδιοκτήτης του 2 συναινεί στη συγκεκριμένη ρύθμιση (ένα απλό λιτό κειμενάκι).
    1 point
  7. βλεπεις κωδικοποιημενα τα ΦΕΚ Δ 538/78 Δ 270/85 και τον 4759, στα αρθρα 32-40, οπως τροποποιηθηκαν. δες τα ΠΜ
    1 point
  8. Όχι είναι προσωρινά τα στοιχεία κτηματογράφησης. Μόνο σε περιοχές που λειτουργεί το κτηματολόγιο.
    1 point
  9. Για το νάυλον δεν θα τρελαινόμουν και τόσο. Βάζεις και μετά μια μεμβράνη απεμπλοκής, στο επίπεδο του τελικού γεμίσματος και κόβεις υγρασίες. Το penetron εξάλλου με την κρυσταλλική δομή που αναπτύσσει, αποκλείει την υγρασία ενώ επιτρέπει την διάχυση των υδρατμών. Για να μην τραβήξει υγρασία το χώμα από το σκυρόδεμα, διαβρέχεις το χώμα πριν την σκυροδέτηση μέχρι κορεσμού. Ψιλοαργιλώδες το βλέπω, δεν μου φαίνεται να τραβάει και πολύ! Για τις τρύπες προφανώς δεν θα τις κάνεις στην θεμελίωση, αλλά στην τοιχοποιία όπου μετά προφανώς θα επισκευαστούν, δεν θα μείνουν έτσι! Τον πρώτο λόγο έχει ο μηχανικός του έργου φυσικά, και ρόλος του δεν είναι μόνο να αποκλείει λύσεις που κατ' αυτόν είναι προβληματικές, αλλά και να βρει τις κατάλληλες εναλλακτικές που θα κάνει αποδεκτές και θα έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση της ανερχόμενης. Να συζητήσει ο ίδιος με τους τεχνικούς συμβούλους της penetron, και να βρουν τεχνικά ορθή και στατικά εφαρμόσιμη, λύση. Αυτό άλλωστε είναι η επιστήμη του μηχανικού, η ανεύρεση του βέλτιστα τεχνικά και οικονομικά, εφικτού.
    1 point
  10. Πολύ συνηθισμένη κατάσταση προηγούμενες δεκαετίες. Συνάδελφοι-συνήθως τότε μεγάλης ηλικίας-που δεν ήξεραν autocad κλπ προγράμματα, έψαχναν νέο μηχανικό με γνώσεις autocad να του δίνουν προσχέδια και να ολοκληρώνει σχέδια (κατόψεις, όψεις τομές, δ. κάλυψης) για πολεοδομία και τα σχέδια τα υπέγραφαν αυτοί. Όμως, αλλιώς θα το εξετάσει το θέμα ένας μηχανικός διότι θα βάλει τις γνώσεις του και ας είναι ακόμη νέος και αλλιώς μια σχεδιάστρια. Με άλλα λόγια θέλουν να προσλάβουν "υβριδικής" φύσης συνεργάτη, να τον πληρώνουν για σχέδιο, αλλά να παρέχει υπηρεσίες επιπέδου μηχανικού. Αυτό καταλαβαίνω και εγώ.
    1 point
  11. Οι διευκρινίσεις έχουν να κάνουν με τον έλεγχο του ακινήτου και την επαγγελματική γνώμη προς τον ιδιοκτήτη για το πως θα πρέπει να λύσει προκύπτοντα ζητήματα. Η Η.Τ δεν λύνει προβλήματα. Όποιο ακίνητο παει για ΗΤ πρέπει να είναι "ετοιμο" για μεταβίβαση. Συμφωνώ με τον ΙΑΣΟΝΑ στο να μην υποβληθεί τοπογραφικό αποτύπωσης. Από κει και πέρα όμως, στα στοιχεία οικοπέδου, θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αναγραφή υφιστάμενης επιφάνειας και στα σχόλια να γραφεί ότι η τάδε έκταση προέκυψε από νεότερη αποτύπωση οικοπέδου, το οποίο ρυμοτομείται κλπ. Ο συντάκτης σχεδίου δεν έχει δουλειά συμμετοχής στην ΗΤΚ. Όπως πχ δεν έχει δουλειά αυτός που τακτοποίησε αυθαίρετα, ή εξέδωσε κάποτε μια Ο.Α
    1 point
  12. Για την υπέρβαση ύψους είσαι στην επιτρεπόμενη απόκλιση 2% ( 7,50 χ 20% = 7.65 > 7.64 ) Τα αναφερόμενα ύψη δεν είναι κατανοητά , (4,08-3,14=0,94 είναι υπερύψωση δαπέδου ? ). Ανέβασε σκαρίφημα .
    1 point
  13. Εγώ εμπειρικά το μόνο που θα σου πω είναι να βάλεις penetron και τι βάλεις τι δεν βάλεις νάυλον, δεν πειράζει. Κάνε μια διαβροχή το χώμα από κάτω να είναι κορεσμένο και να μην τραβήξει υγρασία από το σκυρόδεμα απότομα, και δεν θα έχεις θέμα! Για τις ρηγματώσεις, αν δεν κόψεις αρμό κάθε 20-25m2 θα σου ρηγματώσει όσο και να το συντηρήσεις. Την συντήρηση θα την κάνεις για να κρατήσεις τις βέλτιστες αντοχές και για να πάρεις καλή τελική επιφάνεια με χαμηλό πορώδες. Αυτά που λέει ο @pirsogiannnis από πάνω είναι ολόσωστα. Για τις ανερχόμενες θες και αντιμετώπιση στην τοιχοποιία! Τρύπημα και ενεματώσεις συστήματα penetron, sika κλπ!
    1 point
  14. Ορίστε για ψύξη φέτος μέχρι τώρα. Βέβαια κατά κύριο λόγο τη δουλεύω τα βράδια και ελάχιστες μέρες ολόκληρο το 24ωρο. Θερμοκρασία νερού 7°c και χώρου 26°c και αντίστοιχα πέρσυ
    1 point
  15. αυτο δεν ειναι αναρτηση...ειναι το θεατρο του παραλογου -τι ξυσιμο θα γινονταν και τι μηνυσεις και τι φοβηθηκαν οι εργατες κι εφυγαν;;; Ειχες κοτζαμ αδεια...έπρεπε να εισαι εκει με τον μηχανικο σου να τους καλυψεις. - θα δεις αν υπαρχει καποιο προβλημα με την ΔΟΥ....υποθετω οτι δεν πληρωσες ΦΜΑ για το "κτισμα" λογω της εκδοσης της αδειας κατεδαφισης. - θα βγαλεις νεα αδεια [μιλας με τον μηχανικο σου] -και θα εισαι εκει παρων με τον μηχανικο σου κατα τις εργασιες κι ας κανει 100 μηνυσεις. Οσο για αυτο που λες "Ο γειτονας αρχισε να εκμεταλευεται αυτη την κατασταση και κανει ενα σωρο παρανομιες σου λεει αμα μπορεις τραβα φωναξε την πολεοδομια " .....δεν εχει καμμια άμεση σχεση με το δικο σου προβλημα. [μπορεις ομως να βαλεις τον μηχανικο σου να δει "ακριβως" τι εχει κανει, ωστε να ξερεις και να το εχεις σαν επιχειρημα "δια πασαν χρησιν..."] [άκου "θα" εξυναν τον τοιχο...]
    1 point
  16. Ο νόμος λέει: Για ΜΣΕ δικαίωμα μέχρι 31/12/22 Η 27454 λέει: ...εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας και πριν τη συμπλήρωση της ταυτότητας του κτιρίου κατά τις κείμενες διατάξεις. Η 7577 λέει: Απαιτείται περαίωση εκτός των περιπτώσεων που δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου 106 116 117 Σ' αυτές τις περιπτώσεις πηγαίνεις για ΜΣΕ με την προθεσμία του Νόμου. Ένα από τα ερωτήματα λοιπόν ήταν... Μήπως από τη διατύπωση αυτή της 7577, δικαίωμα για την υποβολή ΜΣΕ μέχρι την εκπνοή της προθεσμίας έχεις ΜΟΝΟ ΑΝ δεν έχεις εξοφλήσει; Επίσης με την γενική διατύπωση της 27454 τι γίνεται;
    1 point
  17. Και να ξοφλήσεις, άμα οφείλεις ΜΣΕ, περαίωση δεν έχεις ... Οπότε ισχύει η προθεσμία (και οποιαδήποτε άλλη μεταγενέστερη) σε κάθε περίπτωση μεταβίβασης/ΗΤΚ.
    1 point
  18. Που να έμενες σε παλιά πολυκατοικία που ειδικά αυτό τον καιρό οι περισσότεροι ανακαινίζουν διαμερίσματα ξηλώνουν μπάνια κλπ. Εκεί να ακούσεις θόρυβο (και κομπρεσερακια) κάθε μέρα από τις 7 το πρωί. Όπως είπαν και οι συνάδελφοι θα πρέπει να δείχνεις ανοχή σε μια νέα κατασκευή, όπως έδειχναν και για την δική σου οικοδομή όταν ανεγείρονταν. Από κει και πέρα, η καταγγελία που έκανες στην Πολεοδομία, δεν θα αλλάξει κάτι σε ότι αφορά το ωράριο των εργασιών. Η Πολεοδομία ενδεχομένως εντόπισε κάποιες εργασίες καθ υπέρβαση της Ο.Α ή και χωρίς Ο.Α και ίσως γι αυτό έβαλε πρόστιμο. Εσύ όμως πλέον μπήκες στον μαυροπίνακα των "ρουφίανων" της γειτονιάς και αν ο ιδιοκτήτης θελήσει να δράσει αντεκδικητικά, όταν τελειώσει την δική σου οικοδομή, μπορεί και αυτός να κάνει καταγγελία για το δικό σου σπίτι (και πίστεψέ με κανένα σπίτι στην Ελλάδα δεν είναι καθόλα νόμιμο). Επομένως, συμμεριζόμαστε ανθρωπιστικά αυτό που λες και ίσως αυτό θα έπρεπε να είναι το πρώτο σου επιχείρημα, λέγοντας στον ιδιοκτήτη ή τον εκπρόσωπό του στην Ελλάδα, με καλό τρόπο, ότι εδώ υπάρχει άρρωστος άνθρωπος που πχ θα πρέπει να ξεκουράζεται , διότι από την στιγμή που τηρείται το ωράριο κοινής ησυχίας, ο εργολάβος δεν παρανομεί, εκτός και αν οι εργασίες που κάνει δημιουργούν επικινδυνότητα στη δημόσια ασφάλεια (πχ κάποιος μπορεί να τρελάθηκε και να έκανε χρήση εκρηκτικών).
    1 point
  19. Ορίστε και τα δικά μου για φέτος. 3300kwh μόνο η αντλία Νοέμβριο με Απρίλη. Για € η ρήτρα αναπροσαρμογής τσούζει ακόμα. 1850€ οι λογαριασμοί για το παραπάνω διάστημα, περίπου 1000€ τα έξτρα (ρήτρα μείον την "επιδότηση")
    1 point
  20. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.