Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Roukat

    Roukat

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.240


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.094


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.846


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.193


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/11/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα, αναφέρω εδώ την περίπτωση μου μήπως βοηθήσω κάποιον με αντίστοιχο θέμα. Εχω αγροτεμάχιο στο οποίο έχω κάνει δήλωση στο Ν.4495/17 για μάντρα, 1 στέγαστρο και 2 υπόστεγα. Μετά από επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη μου είπαν να κάνω τα εξής: Στο ΜΗΤΡΩΟ που εισάγω το γήπεδο βάζω ΑΔΟΜΗΤΟ: ΟΧΙ. Και δεν συμπληρώνω κάποιον όροφο από κάτω. Μετά όταν πάω να επεξαργαστώ την ιδιοκτησία βάζω ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ: ΝΑΙ. Στα χιλιοστά δεν βάζω τίποτα. Μετά στην καρτέλα ΠΡΑΞΕΙΣ, προσθέτω τη δήλωση του 4495 και από κάτω, εφόσον εγώ θεωρώ ότι δεν απαιτείται ούτε ΜΣΕ ούτε Τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου, βάζω: Είδος στατικού ελέγχου: ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. Μετά στην καρτέλα ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, επιλέγω την Πραξη που αφορά τον 4495 βάζω όροφος ΙΣΟΓΕΙΟ και παντού 0 τμ, αλλά βάζω 4 λοιπές κατασκευές και τις περιγράφω στα σχόλια. Στην καρτέλα ΧΡΗΣΕΙΣ δεν βάζω τίποτα. Αυτά!
    3 points
  2. απαντάω στο ερώτημά μου μετά απο ερώτηση στην πολεοδομία και οι ημιυπαίθριοι χώροι υπολογίζονται με 50%..βασικα ότι μετράει και στην κάλυψη παει με 50%..
    2 points
  3. ναρτήθηκε το ειδοποιητήριο για τις εισφορές που αφορούν τον 10/2022 Προθεσμία λήξης η 30η Νεμβρίου.
    2 points
  4. Υψη κτιρίων: νέα δικαστική απόφαση καταργεί επιπλέον ορόφους του ΝΟΚ και ΓΟΚ Νέα δικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, που ακυρώνει την οικοδομική άδεια ανέγερσης κτιρίου στους Αμπελόκηπους της Αθήνας «γκρεμίζει» τα μπόνους δόμησης επιπλέον ορόφων, που δίνουν οι Οικοδομικοί Κανονισμοί εδώ και μισό αιώνα (ΓΟΚ 1973, ΓΟΚ 1985, ΝΟΚ 2012) και υπογραμμίζει ότι οι περιορισμοί στα ύψη των κτιρίων και στους όρους δόμησης, που προβλέπονται με ειδικά διατάγματα ανά περιοχή υπερισχύουν των Οικοδομικών Κανονισμών. πηγη https://ecopress.gr/ypsi-ktirion-dikastiki-apofasi-katargei-tous-epipleon-orofous/
    1 point
  5. Δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά... όμως με βάση αυτά που λες, αν θες να αποκτήσεις το ιδιοκτησιακό δικαίωμα άλλου χώρου που δεν σου ανήκει ή δεν ανήκει σε κανέναν τότε (μάλλον) είναι κοινόχρηστος οπότε μόνο ΟΛΟΙ μαζί μπορούν να αποφασίσουν αν θα πάει σε κάποιον από εσάς ή όχι Το αυθαιρεσία ή μη του χώρου αυτού εάν είναι κατασκευασμένο προ 28/Ιουλίου/2011 στις 95% των περιπτώσεων μπορεί να τακτοποιηθεί. Πολεοδομικά όμως... (το αν θα παει με 50% το πρόστιμο ή όχι είναι ασήμαντο ζήτημα στην περίπτωση σας) Συμβολαιογραφικά ότι σου πει όταν σου πει η συμβολαιογράφος αν δεν βρεις άλλη. Ας γράψουν και το σχετικό ερώτημα κάποιος απο τους δύο συναδέρφους που πήγες.... θα μεταφέρουν με πιο πλήρη περιγραφή τα δεδομένα που υπάρχουν απο εσάς.
    1 point
  6. @Μιχάλης Εφε Αυτό που λέει ο συνάδελφος @tetris ισχύει 3. Τα κτήρια των τουριστικών καταλυμάτων σε οργανωμένους υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων, καθώς και σε σύνθετα τουριστικά καταλύματα τοποθετούνται σε απόσταση πενήντα (50) μέτρων τουλάχιστον από τη γραμμή αιγιαλού, όπως αυτή ορίζεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Οι τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες εντός σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων, οι μη αμιγώς τουριστικές εγκαταστάσεις εντός ΠΟΤΑ και οι κατοικίες εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων, ύψους μέχρι και 7,50 μέτρα, τοποθετούνται σε απόσταση τριάντα (30) μέτρων τουλάχιστον από τη γραμμή αιγιαλού, όπως αυτή ορίζεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Ακόμη και το ΝΔ 439/70 έθετε όρους για την εξαίρεση: ΝΔ-439/70. ΔΟΜΗΣΙΣ ΕΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΑΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ. ( ΦΕΚ 36/Α/13-2-70). Εγκ.Ε-14425/26/70 ΥΔΕ (ΥΠ-ΟΙΚ-Δ/ΝΣΙΣ-Ε3/α). Εγκ-26/70. Ε-26/70. "Περί συμπληρώσεως των διατάξεων περί αιγιαλού". Προτάσει του Ημετέρου Υπουργικού Συμβουλίου, απεφασίσαμεν και διατάσσομεν: ΑΡΘΡΟΝ-1. 1. Εις παραλιακάς εκτάσεις κειμένας: α) εκτός περιοχών διεπομένων υπό εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή οικισμών προϋφισταμένων του έτους 1923 και β) εκτός περιοχών, δι'άς ισχύουν ειδικαί διατάξεις περί δομήσεως, η οικοδομή τοποθετείται εις απόστασιν τουλάχιστον τριάκοντα (30) μέτρων από του κατά τας κειμένας διατάξεις καθοριζομένου ορίου του αιγιαλού. 2. Οι περιορισμοί της παραγράφου 1 του παρόντος δεν έχουσιν εφαρμογήν επί α) βιομηχανιών και βιοτεχνιών, αίτινες ως εκ της φύσεώς των δέον να εγκαθίστανται επί παραλιακών χώρων, β) επί αξιολόγων ξενοδοχειακών και τουριστικών εν γένει επιχειρήσεων και γ) επί πάσης φύσεως έργων του Δημοσίου, Λιμενικών Ταμείων και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Η ανάγκη της εξαιρέσεως εκ της εφαρμογής εν εκάστη των ανωτέρω περιπτώσεων βεβαιούται δι'ητιολογημένης αποφάσεως του Υπουργού Δημοσίων 'Εργων και του κατά περίπτωσιν αρμοδίου Υπουργού. Επιπλέον και στο άρθρο 8 του ΠΔ 6/17.10.78 άρθρο 8 για τα κύρια τουριστικά καταλύματα, αναφέρεται η απόσταση των 50 μ από τον αιγιαλό.
    1 point
  7. Attention! Το κτήριο Αναφοράς έχει λέβητα. Το εξεταζόμενο κτήριο χωρίς θέρμανση ή κάλυψη τμήματος αυτού που δεν θερμαίνεται, επιλέγεται σύστημα με τοπικά ηλεκτρικά σώματα.
    1 point
  8. Ανακατασκευή σημαίνει γκρέμισμα (μπορεί και να έγινε από φυσικά αίτια, όπως σεισμό, φωτιά κλπ) και χτίσιμο όπως ήταν πριν. Μήπως εννοείς ριζική ανακαίνιση και όχι ανακατασκευή; Υπάρχει και η σχετική αναφορά στην ΠΟΛ 1237/14 (*): (Έτος κατασκευής-στήλη 14): Αναγράφεται το έτος κατασκευής του κτιρίου, όπως προκύπτει από την έκδοση της οικοδομικής άδειας ή την τελευταία ουσιώδη αναθεώρησή της. Άδεια αλλαγής μόνο της χρήσης του κτιρίου ή άδειες (μη ουσιώδους) ανακαίνισης που δεν θίγουν τον φέροντα οργανισμό του κτιρίου (π.χ. άδεια ελαιοχρωματισμού, άδεια πέργκολας, άδεια επισκευής πατωμάτων κ.λπ.) δεν λαμβάνονται υπόψη στον υπολογισμό της παλαιότητας. Αν δεν υπάρχει οικοδομική άδεια, αναγράφεται το έτος κατασκευής, το οποίο προκύπτει από δημόσιο έγγραφο (π.χ. προγενέστερος τίτλος κτήσης, έναρξη ηλεκτροδότησης κ.λπ.). Σε περιπτώσεις που υπάρχουν τμήματα κτίσματος με διαφορετική παλαιότητα, αναγράφεται το κτίσμα σε μια γραμμή και, ως έτος κατασκευής, το έτος της νεότερης οικοδομικής άδειας. Αν το έτος κατασκευής δεν προκύπτει από δημόσιο έγγραφο ή από τη δήλωση στοιχείων ακινήτων, ως έτος κατασκευής λαμβάνεται το έτος, κατά το οποίο δηλώθηκε το κτίσμα με την υποβολή της δήλωσης στοιχείων ακινήτων σύμφωνα με το άρθρο 23 του ν.3427/2005. και μπορείς να διαβάσεις και την απόφαση Αριθμ. 60449 ΕΞ 2021 ΦΕΚ 2146/Β/24.5.2021
    1 point
  9. Πελαγοδρομείτε αγαπητέ διότι πιάσατε ένα απλό θερμοϋγρασιόμετρο και ασχολείστε με την Ψυχρομετρία. Απλά σας λέω ότι ο αέρας που υπάρχει στο ανοικτό πάρκινγκ είναι ακριβώς ίδιος με τον αέρα του σπιτιού σας θερμασμένος κατά 4 - 5 οC. Η απόλυτη δηλαδή υγρασία του είναι ίδια. Η σχετική υγρασία που που πολύ σωστά περιέγραψε και ο συνάδελφος πιο πάνω και μετράτε με το "μαραφέτι" σας (να κάνουμε και λίγο την πλάκα μας) είναι ένα μέγεθος που σας είναι χρήσιμο μόνο αν δείτε 90% μετά από μαγείρεμα ώστε να ανοίξετε τα παράθυρα να μην πιάσετε μούχλα. Επίσης η παρακάνω ερώτηση: θα έλεγα ότι είναι καλή για δευτεροετείς φοιτητές μηχανολογίας. Κοντολογίς από τις ενδείξεις που έχετε δεν τεκμηριώνεται ο συλλογισμός της εγκλωβισμένης υγρασίας των δομικών υλικών. Δε λέω ότι απορρίπτεται αλλά υπάρχουν ειδικά επαγγελματικά μηχανήματα που μπορούν να σας δείξουν ακριβέστατα την υγρασία των οποιωνδήποτε δομικών υλικών. Αρκεί να απευθυνθείτε στους κατάλληλους ανθρώπους.
    1 point
  10. Μπορεί επίσης να σου δείχνει όταν πατας υποβολή όλο το προστιμο, αλλά στα οικονομικά στοιχεια θα σου το αφαιρέσει και θα σου βγάλει εντολή πληρωμής μόνο για το υπολοιπο
    1 point
  11. Μπες στο ποθεν εσχες για να δεις αν υπαρχουν ειδοποιησεις .
    1 point
  12. "...για την υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος την επαναφορά των ελάχιστων αμοιβών..." όπου δημόσιο συμφέρον, εννοείται το (οικονομικό) συμφέρον του τεε για μιαν ακόμη φορά ΓΕΛΟΙΟΙ
    1 point
  13. Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω για εφαρμογές φωτοερμηνείας ώς αντικείμενο εργασιών στο γραφείο. Υπάρχουν προγράμματα-λογισμικά που βοηθούν στην εκπόνηση τέτοιων μελετών;; Αξίζει να υπάρχει ως εργασία στο γραφείο;; Και για να το κάνεις, απλά χρειάζεσαι τις γνώσεις από τα μαθήματα της σχολής ή πρέπει να διαβάσεις κι άλλες σημειώσεις ή βιβλία για να το ασκήσεις;;;
    1 point
  14. Σε κράτη που έχουν σοβαρή οικονομία, ανταγωνιστική αγορά εργασίας κ.λπ. τέτοιου είδους «δοκιμασίες» αποφεύγονται από τις εταιρείες καθώς κανένας υποψήφιος (όσο απελπισμένος κι αν είναι για εργασία) δεν πρόκειται ν' ασχοληθεί σοβαρά με κάτι τέτοιο γιατί απλούστατα οι επιλογές του είναι πολλές και ποιοτικές...στην τριτοκοσμική αγορά εργασίας της Ελλάδας όπου τα ΕΛ.ΠΕ. είναι κάτι μεταξύ παραδείσου και κήπου της Εδέμ για έναν μηχανικό σε σχέση με το 99% των άλλων εταιρειών/θέσεων εργασίας στις οποίες μπορεί ν' απασχοληθεί σαν υπάλληλος, το λες και «λογικό» να σε καλούν για γραπτές εξετάσεις και μάλιστα δια ζώσης (π.χ. στη Motor Oil στέλνουν στους υποψήφιους αντίστοιχα τεστ να τα λύσουν από το σπίτι) θέλοντας να τεστάρουν κάθε πτυχή της προσωπικότητας, των ικανοτήτων κ.λπ. του κάθε υποψηφίου, τραβώντας παράλληλα τη διάρκεια της διαδικασίας πρόσληψης συνήθως πάνω από 6 μήνες ή ακόμη και χρόνο, ξέροντας ότι οι ενδιαφερόμενοι είναι πάρα πολλοί, τους περιμένουν (κι αν εργάζονται αλλού κατά 99% θα παραιτηθούν) κι είναι έτοιμοι να υποστούν κάθε πιθανή κι απίθανη δοκιμασία για να προσληφθούν...και που στην τελική θα προσληφθούν ΑΝ περισσέψει καμιά θέση από συγγενείς, κολλητούς, πολιτικά βύσματα κ.ο.κ. και πιθανότατα δε θα περάσουν και πολύ καλά εκεί μέσα ακόμη κι αν τα καταφέρουν και μπουν!😅 Δράμα η κατάσταση...
    1 point
  15. εδω σελ 22 http://library.tee.gr/digital/kma/kma_m1609/kma_m1609_Farmakh_artiothta.pdf υγ Το 1980 δεν υπηρχε αυτο το αποκλεισμενο; Υπαρχει και προσφατη τροποποιηση για αποκλεισμενα, οτι χτιζουν μετα απο αποφαση του Περιφερειαρχη. εδω ν. 4258/14 αρθρο 20 παρ. 9 αριθ. 10 10. Στο τέλος της παρ. 9β του άρθρου 7 του Ν. 4067/2012 (Α΄79) προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Οικόπεδα τα οποία δεν έχουν πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδό, όταν δεν μπορούν δια τακτοποιήσεως να αποκτήσουν πρόσωπο επί εγκεκριμένης οδού, επιτρέπεται να οικοδομούνται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης μόνον εφόσον η έλλειψη του προσώπου έλαβε χώρα πριν την ισχύ του Ν. 651/1977 χωρίς υπαιτιότητα του αιτούντος.»
    1 point
  16. @grmaster Για το πρώτο· προς το παρόν δεν κάνεις τίποτα, άλλωστε η δυνατότητα διαβίβασης με την ιδιότητα του λήπτη παραμένει σε θεωρητικό επίπεδο ακόμα. Για το δεύτερο· 361.
    1 point
  17. Γενική παρατήρηση: σε προεκλογική περίοδο, γενικά δεν πιστεύουμε οτιδήποτε.
    1 point
  18. Σωστά, δεν καλύπτεται όλη η ζώνη άρα για το ποσοστό της που αφορά wc+σαλόνι θα βάλεις τον λέβητα ως σύστημα θέρμανσης. Βασικά το ίδιο θα κάνεις και για την ψύξη, για το σαλόνι.
    1 point
  19. Καλησπέρα για το 1., γίνεται με έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας για αλλαγή χρήσης και λειτουργική συνένωση. Αν ο προϋπολογισμός σου όμως είναι > 25 χιλ τότε θες κανονική άδεια. Δες το άρθρο 29 του ν.4495/17. 2. Για το 2ο θα πρέπει να συγκρίνεις με το κόστος της ριζικής ανακαίνισης και αναλόγως να πράξεις, δες το ΦΕΚ 408/Β/2019.
    1 point
  20. Μπορώ να σου απαντήσω με μια φράση σε όλα τα ερωτήματα σου... Μελέτη μηχανολογου
    1 point
  21. Η δήλωση περιουσιακής κατάστασης είναι το πόθεν έσχες.
    1 point
  22. Καλησπέρα, εννοείται πως θα υπάρξει...απλά το αφήνουν για Δεκέμβριο λογικά...
    1 point
  23. Καλημέρα Χρήσιμες και ευχάριστες οι πληροφορίες , υπάρχει κάπου η Εγκύκλιος 57161/13/02 σε πρωτότυπη μορφή ώστε να μπορώ να την χρησιμοποιήσω ως απόδειξη στην πολεοδομία? Ευχαριστώ
    1 point
  24. Αν δεν κάνω λάθος, 30μ για κατοικίες & 50μ για ξενοδοχεία.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.