Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      17.193


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.095


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.434


  4. ilias

    ilias

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/01/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Πολύ λίγα ρέματα είναι οριοθετημένα. Πόσο μάλλον το ρέμα που έχει "εξαφανιστεί". Η γειτνίαση με ρέμα χτυπάει "alert" σε μας, διότι μπορεί να μας περιορίσει την οικοδομησιμότητα, έως και να μας την καταργήσει λόγω της υποχρεωτικής απόστασης από τις καθορισμένες γραμμές πλημμύρας των 20 μ (βλ. ν. 4258/14 και ειδικά θέματα για τα ρέματα στο φόρουμ). Η γνώμη μου είναι ότι από την στιγμή που το ρέμα φαίνεται στις πινακίδες του ΓΠΣ και αναγράφεται και στο κτηματολογικό απόσπασμα, αυτό δεν θα πρέπει να αγνοηθεί. Μπορείς μέσω του ΓΥΣ 1/5000 να προσδιορίσεις την λεκάνη απορροής του και αν αυτή σου βγει μικρότερη από 0,50 1,0 τ.χλμ να αναφέρεις ότι εντάσσεται στην κατηγορία των μικρών υδατορεμάτων τα οποία εξαιρούνται κατά κανόνα (υπάρχουν και εξαιρέσεις σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές) της οριοθέτησης. Όμως η συζήτηση με τα ρέματα είναι τεράστια και καλύτερα είναι να διαβάσεις πρώτα σχετικές δημοσιεύσεις εδώ καθώς και το Ν. 4258 με τις σχετικές εγκυκλίους.
    2 points
  2. Προφανώς δεν μας λέει κάτι νέο ότι βάζουμε τον ιδιοκτήτη να υπογράψει ότι τα όρια υπεδείχθησαν από αυτόν και φέρει την αποκλειστική ευθύνη. Όμως, η χρησικτησία για εμάς ως μηχανικοί δεν μας καλύπτει γιατί δεν έχουμε τίτλο που να τεκμηριώνει την προύπαρξη του γηπέδου προ 31/12/2003 ώστε να είναι άρτιο κατά παρέκκλιση ως προυφιστάμενο της 31/12/2003 (Ν. 3212/03). Άρα ο υποθυκοφύλακας σου πρότεινε (λες να διαβάζει michanikos. gr ?) την μια από τις 3 πιθανές επιλογές που έχουμε εκφράσει κατά καιρούς στο φόρουμ για τέτοιες περιπτώσεις για το τι θα γράψεις στην δήλωση Ν. 651. Οι επιλογές είναι: (α) μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο λόγω μη ύπαρξης βέβαιων στοιχείων για τον ακριβή χρόνο δημιουργίας του γηπέδου (β) άρτιο εφόσον προϋφίσταται της 31/12/2003 και (γ) αφού έχεις την Υ.Δ Ν 1599/86 του ιδιοκτήτη, αναγράφεις άρτιο κατά παρέκκλιση ως προϋφιστάμενο της 31/12/2003, δημιουργηθέν το έτος π.χ 1970 βάσει της Υ.Δ Ν.1599/86 του ιδιοκτήτη τάδε. Η "γ" επιλογή-από την στιγμή που δεν διαθέτουμε δικαστική απόφαση, είναι πιο κοντά και στο λεκτικό της άλλοτε εγκυκλίου 2/92 και προκειμένου να αποφύγεις μια δήλωση "μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο" την θεωρώ προτιμότερη εφόσον βεβαίως και οι υπόλοιπες ενδείξεις συνηγορούν προς την κατεύθυνση της αρτιότητας. Αν τυχόν βρεις μηχανικό που συνέταξε τοπογραφικά για όμορα, θα έχεις λύσει προβλήματα ορίων και επικαλύψεων με πολύ καλύτερο τρόπο από τις αόριστες υποδείξεις ορίων αφού θα τεθεί θέμα συζήτησης αλλά και θέμα διευθέτησης των κοινών ορίων. Η πινακίδα ΓΥΣ (1/500) μπορεί ενδεχομένως να δείχνει και κάποιο ρέμα την δεκαετία του 70.
    2 points
  3. @ΚΑΝΑ έχω καταλάβει ότι είναι ολοκληρωμένο. Δεν πάει κάτι για αποπεράτωση... Αν λοιπόν είναι αποπερατωμένο, πας με μικρής κλίμακας (ιζ. διαρρύθμιση & λβ. επεμβάσεις στις όψεις). Και ανάλογα την περίπτωση σου, συναίνεση συνιδιοκτησίας, ΣΑ, ΣΔΑ, ΑΜΟΕ ...
    2 points
  4. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 6548Β/31.12.2021 η απόφαση Αριθμ. οικ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/123669/4743 : "Καθορισμός των στοιχείων των περιπτώσεων α έως θ της παρ.4 του άρθρου 47Α του ν.4495/2017 (Α’167), που απαιτούνται για την έκδοση και τον έλεγχο της βεβαίωσης σύνδεσης με το Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας κατά τη διαδικασία ηλεκτροδότησης." Η παράγραφος 4 του άρθρου 47Α του ν.4495/2017 έχει ως εξής : 4. Με κοινή απόφαση των Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθορίζονται: α) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και στοιχεία για την έκδοση της βεβαίωσης σύνδεσης με το Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, β) το ηλεκτρονικό έντυπο της βεβαίωσης σύνδεσης, στο οποίο, εφόσον απαιτείται, θα προσδιορίζεται και η διάρκεια ισχύος της εκάστοτε εκδιδόμενης βεβαίωσης σύνδεσης, γ) η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής και έκδοσης της βεβαίωσης σύνδεσης και οι τεχνικές προδιαγραφές των ηλεκτρονικών αρχείων των δικαιολογητικών, δ) οι όροι πρόσβασης και διάθεσης στο πληροφοριακό σύστημα και στις ηλεκτρονικές πληροφορίες που αναφέρονται στο παρόν άρθρο, ε) κάθε είδος γεωχωρικών δεδομένων που απαιτούνται για τον εντοπισμό της θέσης του ακινήτου, στ) οι όροι και προδιαγραφές διασύνδεσης του συστήματος έκδοσης της βεβαίωσης σύνδεσης με το αντίστοιχο πληροφοριακό σύστημα του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και με άλλα σχετιζόμενα ηλεκτρονικά συστήματα και εφαρμογές, ζ) το τέλος ανταπόδοσης για την έκδοση κάθε βεβαίωσης σύνδεσης με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, η) η διαδικασία ενημέρωσης του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στις περιπτώσεις ανάκλησης ή και εν γένει παύσης ισχύος της βεβαίωσης σύνδεσης της παρ.3, θ) η διαδικασία ελέγχου από τις Υπηρεσίες Δόμησης, καθώς και κάθε άλλη σχετική με το θέμα λεπτομέρεια. Η διαδικασία της παρ.1 εφαρμόζεται μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από την έκδοση της ως άνω απόφασης.[Α1] [Α1]ΠΡΟΣΘΗΚΗ με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) ΦΕΚ 6548Β_2022.pdf
    1 point
  5. 7.575 downloads

    Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών
    1 point
  6. Άρα, έχεις διαμέρισμα 0,50 τμ ενδεχομένως μικρότερο από την επιφάνεια που αποτυπώνεται σε κάτοψη άδειας και σύστασης; Το πρόβλημα είναι η μεταβίβαση, διότι εσύ αν έστω το διαμέρισμα έχει επιφάνεια 80 τμ και γράψεις στην Τ.Ε 79,50 ΤΜ η μεταβίβαση θα μπλοκαριστεί. Διαφορετική διαμερισμάτωση δεν αποτελεί το "πάρε-δώσε" με κοινόχρηστους, παρά μόνο μεταξύ όμορων διαμερισμάτων. Βλέπεις το άρθρο 98 Ν. 4495 και συζητάτε με συμβολαιογράφο για τα περαιτέρω.
    1 point
  7. @michalisp Kαλησπέρα. Εύλογη απορία μας όπως είπε και ο Άκης. Γιατί σώνει και καλά θέλεις να κάνεις ΜΣΕ ενώ το ακίνητο απαλλάσσεται αφού πληροί τα κριτήρια απαλλαγής της σχετικής απόφασης; ε) υπόγειοι χώροι μέγιστης επιφάνειας έως αυτής του ισογείου (δεν λέει ίδιου περιγράμματος αλλά μέγιστης επιφάνειας μέχρι αυτής του ισογείου) , κατασκευασμένοι με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, ζ) υπόγεια που ξεμπαζώθηκαν και είναι κατασκευασμένα με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, οι οποίοι καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, και αν δεν σου βγαίνει το ζ πας στο παρακάτω i (μπορεί και το "η") η) στατικά ανεξάρτητοι βοηθητικοί χώροι κατηγορίας σπουδαιότητας Σ2 και εμβαδού κάτοψης μέχρι 25m 2 έκαστος, ι) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρη-μένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ., και αν τίποτα από τα παραπάνω δεν σε καλύπτει, πας και το βάζεις στην κολυμπήθρα του "ια" που τα ξεπλένει όλα: ια) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20% για κατηγορία σπουδαιότητας Σ2 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ) και 10% για κατηγορίες σπουδαιότητας Σ3 και Σ4 για τη διηρημένη ιδιοκτησία αυτή ή το ανεξάρτητο κτίριο,
    1 point
  8. Αρχικά η δουλειά είναι συνδυαστική. Ζητάς συμβόλαιο και ενδεχομένως τοπογραφικό συμβολαίου. Ρωτάς τον ιδιοκτήτη αν γνωρίζει κάποιον από τους όμορους και αν μπορείς να έρθεις σε επαφή με τον άλλο μηχανικό που ενδεχομένως να συνέταξε τοπογραφικό για όμορη ή όμορες ιδιοκτησίες. Κοιτάζεις στην περιοχή μήπως υπάρχει ΣΧΟΟΑΠ/ΓΠΣ και απεικονίζεται εκεί υδατόρεμα. Επιπλέον, τσεκάρεις και στην πινακίδα 1/5000 αν φαίνεται κάτι. Το κτηματολόγιο στην περιοχή είναι λειτουργούν ή σε φάση ανάρτησης (ή προανάρτησής); Για τα ρέματα, πολλές φορές ειδικά αυτά που είναι μικρά έχουν ισοπεδωθεί, μπαζωθεί με τρακτέρ συνήθως από τους όμορους ιδιοκτήτες και έτσι δύσκολα διακρίνονται ειδικά αν το χωράφι έχει εγκαταλειφθεί και δεν έχει καθαριστεί, δεν μπορείς να διακρίνεις λεπτομέρειες. Μια άλλη πρακτική είναι να προχωρήσεις περπατώντας πριν και μετά την αποτυπωθείσα ιδιοκτησία. Ίσως διακρίνεις μορφολογικά χαρακτηριστικά κοίτης και όχθεων κάποιου ρέματος, το οποίο ενδέχεται να μην κατεβάζει καν νερό (να είναι όπως το λέγαμε παλιά ξερικό ρέμα).
    1 point
  9. Νομιμότητα του ακινήτου απαιτείται. Όχι Η.Τ. Γιατί διαφοροποιείς ανάμεσα σε "μικρή κλίμακα" και "έγκριση εργασιών". Εννοείς, έγκριση εργασίών δόμησης μικρής κλίμακας του άρθρου 29 Ν. 4495 ή κάτι διαφορετικό;
    1 point
  10. @GeorgePi Ναι ο πεζόδρομος είναι δρόμος. Φυσικά και θεωρείται πρόσωπο σε δρόμο το πρόσωπο στον πεζόδρομο.
    1 point
  11. Μόνο με ΥΑ μπορεί να κηρυχθεί υποχρεωτική η ΣΣΕ. Αυτό θα αρχίσει να γίνεται όταν η ανεργία πέσει <10% οπότε παύει η μνημονιακή υποχρέωση από το 2ο μνημόνιο και η Χώρα θα ανακτά την αξιοπρέπειά της. Ίσως γίνει φέτος από το καλοκαίρι και μετά. Προς το παρόν δεσμεύει μόνο όσους την έχουν υπογράψει και τους υπαλλήλους τους και φυσικά όσους θέλουν να την ακολουθήσουν. Από εκεί και πέρα αν διαβάσεις την παράγραφο του εισαγωγικού σημειώματος αναγράφει: 247203/26.5.2022 Εθνική Ομοιοεπαγγελματική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) εργατοτεχνιτών οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων όλης της χώρας ... 5. Στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι τα ημερομίσθια που δηλώνονται στις Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις Οικοδομοτεχνικών Έργων υπολείπονται των προβλεπόμενων από τη Σ.Σ.Ε. κατώτερων ημερομισθίων, εφαρμόζονται οι οδηγίες που έχουν παρασχεθεί με το Γ.Ε. Α41/ΟΕ/3/22.10.2012 τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, για διενέργεια σχετικού ελέγχου. Διαβάζοντας λοιπόν το έγγραφο Ι.Κ.Α. αριθ. πρωτ.: Α41/ ΟΕ/3/22.10.2012 για να δεις πως κάνει ο υπάλληλος του ΙΚΑ την δουλειά του θα διαπιστώσεις ότι χρειάζεσαι ισχυρά έγγραφα που να επιβεβαιώνουν τις χαμηλότερες αποδοχές και κατά συνέπεια τις εισφορές ήτοι συμβάσεις, αποδείξεις πληρωμής, τραπεζική εξόφληση, υπεύθυνη δήλωση με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής και ασφαλώς να συνάδουν οι αναγραφόμενες τριετίες με τον ασφαλιστική ιστορία του εργαζόμενου. Ειδάλλως πρέπει να θεωρούμε αυτονόητη την εφαρμογή του πλαισίου εκείνου που ωφελεί περισσότερο τον εργαζόμενο.
    1 point
  12. έστειλα το ερώτημά μου στο Τεε στα κεντρικά κ μου απάντησαν ότι εφόσον έχω ημερομηνία υπαγωγής πριν από την κατάργηση της Κ5 την έχω κατοχυρώσει και μπορώ να το γυρίσω πίσω, να γίνει επαναυπολογισμος χωρίς κανένα πρόβλημα. εφόσον δεν έχω κ πρόβλημα με το 20% για να χρειαστεί ΣΥΠΟΘΑ δεν υπάρχει κάποιο "κόλλημα".
    1 point
  13. Τελικά επειδή και όπως το περιγράφεις υπάρχει και αυθαίρετη προσθήκη χώρου, το πράγμα περιπλέκεται. Προσωπικά είμαι της άποψης ότι μόνο αν ανεβάσεις σχήμα θα βγει κάποια άκρη.
    1 point
  14. Άδεια αποπεράτωσης απαιτείται (για βελτίωση λειτουργικότητας και αισθητικής)
    1 point
  15. Συνάδελφε @gnusselt από τη στιγμή που στο πάνω μέρος υπάρχουν αυτές οι εγκοπές στις οποίες θα τοποθετηθεί πλάκα (προκάτ υποθέτω), η κατασκευή σου επί της ουσίας είναι ένα κλειστό κουτί. Όπλισε ως παρακάτω και δεν θα έχεις πρόβλημα.
    1 point
  16. Καλημέρα, Διαφωνώ λίγο με τον τρόπο που παρουσιάζονται τα σίδερα στο σκαρίφημά σου. Δεν νομίζω στη βάση του οχετού να απαιτούνται συνδετήρες. Από την άλλη, αυτά που παρουσιάζεις ως συνδετήρες θα πρέπει να είναι συνεχής οπλισμός κάμψης. Πόσο μάλλον στο κατακόρυφο τμήμα, όπου και θα λειτουργεί ως κύριος οπλισμός λαμβάνοντας την κάμψη από τα καλώδια, από το χώμα αν μπαζώσουν εξωτερικά, κτλ. Για οτιδήποτε άλλο, πχ διάμετρο ράβδων, πάχος επικάλυψης, ποιότητα σκυροδέματος, έλεγχο σε ρηγμάτωση, μήκη αγκυρώσεων, κτλ κτλ κτλ απαιτούνται.........; ....υπολογισμοί προφανώς από ΠΜ.. 😌 Δεν θα εμπιστευόμουν κάτι τέτοια λεγόμενα. Καθότι, όσο απλοί και αν είναι οι υπολογισμοί, κάθε κατασκευή κοστίζει κατιτίς.... Γι' αυτό, πληρώνουμε έναν μηχανικό να πάρει την ευθύνη των λεγομένων του.
    1 point
  17. όχι διότι δεν απαιτείται. Όταν απαιτηθεί δια νόμου το ξανασυζητάμε.
    1 point
  18. Μόνο εδώ πρέπει να βάζουμε μηχανικούς να ασχολούνται με τέτοιες.... Τίκαρε Διαφορ. διαμερισμάτωση/Χωροθέτηση θέσεων Στάθμευσης κανονικά γράψε μια υπέροχη (μη) τεχνική έκθεση σε συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο με την ελπίδα ότι θα εξευμενίσει τον υποθηκοφύλακα. Κ ανάψτε κ ένα κερί. Θα έγραφα κάτι του στυλ, "ταυτίζεται ως προς τη θέση και το σχήμα αλλά διαφέρει ως προς το εμβαδό"
    1 point
  19. Γιατί θαρρείς πως ο δικηγόρος καταλαβαίνει μια τεχνική έκθεση (Δημήτρη sorry εξαιρείσαι); Θα τα αποτυπώσεις όλα και λοιπόν; Δεν σου βγαίνουν τα κριτήρια απαλλαγής? Ήδη είπες για προ 75. Πάει αυτό, εξαιρείται. Η προέκταση στην οροφή του Β΄ορόφου είναι πάνω από δυο μέτρα; Αν όχι, εξαιρείται και αυτή. Η γκαρσονιέρα στο δώμα είναι πούπουλο. Πάρε στατικό τεύχος. Δες θεμέλια και αξονικό φορτίο και όμορφα και ωραία, έχεις επιβάρυνση μικρότερη του 20% κατακόρυφων. Ποιος δικηγόρος μου λές τώρα. Άντε προχώρα να πάρεις κανένα φράγκο (διανύουμε και δύσκολες εποχές)
    1 point
  20. Καλησπέρα, εφόσον δεν έχεις κάποια μεταβολή σε επιφάνεια και γενικότερα περίγραμμα, δεν υπάρχει κάποια αυθαιρεσία κάτα την άποψή μου. Αν έχεις κάνει υπαγωγή για την υπόλοιπη κάθετη, θα μπορούσες να συμπεριλάβεις και μία κάτοψη αποτύπωσης του υπογείου με το σωστός πάχος των εξωτ. τοίχων.
    1 point
  21. Version 1.0

    2.279 downloads

    To αρχείο ΣΔΑ-ΑΕΚΚ, για τις άδειες. Από κάπου το είχα βρει και εγώ και το ξανανεβάζω εδώ.
    -1 points
  22. Να στραφείτε νομικά εναντίον των "μηχανικών", που έκαναν παρανόμως και αφελώς τις τακτοποιήσεις και να ζητήσετε ν' αναλάβουν το οποιοδήποτε κόστος επαναφοράς των δηλώσεων κ.λπ. εκεί που πρέπει....
    -1 points
  23. Σιγά - σιγά φίλε Βασίλη, τα λαμόγια - "μηχανικοί" πρέπει να σταματήσουν να έχουν την υποστήριξή μας και ν' αναλάβουν τις ευθύνες των πράξεών τους... Εγώ όσους συναντώ δεν τους χαρίζομαι (άμεσα ή έμμεσα)... Αν ισχύει αυτό που λες, που δεν υπάρχει απολύτως καμία πιθανότητα, ας αποδειχτεί στα δικαστήρια...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.