Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

zisis81

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

273 profile views

zisis81's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

6

Φήμη στην κοινότητα

  1. καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα δώσω μερικές πληροφορίες που πιθανόν να φανούν χρήσιμες σε συναδέλφους, ειδικά σε αυτούς που έχουν φύγει στο εξωτερικό. Λοιπόν είχα εγγραφεί στο ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ το μακρινό 2007 και το 2008 έκανα έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ. Εργάστηκα με μπλοκάκι σε κατασκευαστική έως το 2013, όταν έκανα και διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ. Συνέχισα να πληρώνω εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ καθώς ήταν υποχρεωτικό. Από 1.1.2017 που αποσυνδέθηκε η ιδιοτητα του μηχανικού από την πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών, συνέχισα να πληρώνω επιλέγοντας την προαιρετική ασφάλιση. Κάποια στιγμή το 2020 έκανα αίτηση διακοπής της προαιρετικής ασφάλισης καθώς ασφαλίστηκα σε χώρα της ΕΕ και τα χρόνια δεν πιάνονται διπλα αν πληρώνεις και στις 2 χώρες. Η αίτηση έγινε μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος εξυπηρέτησης και ενημερώθηκα από το τοπικό παράρτημα ότι δεν οφείλω πλέον εισφορές. Ωστόσο η αίτηση για διακοπή εξετάζεται μόνο από την κεντρική υπηρεσία στην Αθήνα. Από τότε δεν είχα καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της αίτησης μου και οι εισφορές συνέχισαν να χρεώνονται και σε κάποια στιγμή να μεταφέρονται στο ΚΕΑΟ. Ενημέρωσα το ΚΕΑΟ σχετικά και αιτήθηκα να μην παρθεί κάποιο αναγκαστικό μέτρο πληρωμής αναφέροντας όλο το ιστορικό. Κατάφερα μόνο 1 φορά να μιλήσω με κάποιον τηλεφωνικά και μου είπε ότι οι αιτήσεις εξετάζονται μετά από περίπου 2 χρόνια!!! Κατά κανόνα τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν και τα email που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο δεν είναι σωστά. Καθώς το πράγμα παρατράβηξε και δεν μπορούσα να λάβω ασφαλιστική ενημερότητα προσπάθησα να ζητήσω ενημέρωση μέσω του 1555 (ηλεκτρονικά, όχι μέσω τηλεφώνου) Το αίτημα μου προωθήκε στο email [email protected]. Μετά από λίγο καιρό έλαβα απάντηση από έναν υπάλληλο ότι το αίτημα μου διεκπεραιώθηκε και ότι οφειλές μου θα διαγραφούν. Μερικές συμβουλες: 1.Ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές του ασφαλιστικού πλαισίου (πράγμα αρκετά δύσκολο δεδομένης της συχνότητας των αλλαγών) 2.Κρατάμε αριθμούς πρωτοκόλλου από τις αίτησεις που υποβάλλουμε 3.Κρατάμε ιστορικό του τι αίτηση κάναμε και πότε 3.Το 1555 δουλεύει. Αν δεν βγάζουμε άκρη απευθυνόμαστε εκεί. Καλή συνέχεια σε όλους
  2. καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα δώσω μερικές πληροφορίες που πιθανόν να φανούν χρήσιμες σε συναδέλφους, ειδικά σε αυτούς που έχουν φύγει στο εξωτερικό. Λοιπόν είχα εγγραφεί στο ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ το μακρινό 2007 και το 2008 έκανα έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ. Εργάστηκα με μπλοκάκι σε κατασκευαστική έως το 2013, όταν έκανα και διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ. Συνέχισα να πληρώνω εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ καθώς ήταν υποχρεωτικό. Από 1.1.2017 που αποσυνδέθηκε η ιδιοτητα του μηχανικού από την πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών, συνέχισα να πληρώνω επιλέγοντας την προαιρετική ασφάλιση. Κάποια στιγμή το 2020 έκανα αίτηση διακοπής της προαιρετικής ασφάλισης καθώς ασφαλίστηκα σε χώρα της ΕΕ και τα χρόνια δεν πιάνονται διπλα αν πληρώνεις και στις 2 χώρες. Η αίτηση έγινε μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος εξυπηρέτησης και ενημερώθηκα από το τοπικό παράρτημα ότι δεν οφείλω πλέον εισφορές. Ωστόσο η αίτηση για διακοπή εξετάζεται μόνο από την κεντρική υπηρεσία στην Αθήνα. Από τότε δεν είχα καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της αίτησης μου και οι εισφορές συνέχισαν να χρεώνονται και σε κάποια στιγμή να μεταφέρονται στο ΚΕΑΟ. Ενημέρωσα το ΚΕΑΟ σχετικά και αιτήθηκα να μην παρθεί κάποιο αναγκαστικό μέτρο πληρωμής αναφέροντας όλο το ιστορικό. Κατάφερα μόνο 1 φορά να μιλήσω με κάποιον τηλεφωνικά και μου είπε ότι οι αιτήσεις εξετάζονται μετά από περίπου 2 χρόνια!!! Κατά κανόνα τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν και τα email που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο δεν είναι σωστά. Καθώς το πράγμα παρατράβηξε και δεν μπορούσα να λάβω ασφαλιστική ενημερότητα προσπάθησα να ζητήσω ενημέρωση μέσω του 1555 (ηλεκτρονικά, όχι μέσω τηλεφώνου) Το αίτημα μου προωθήκε στο email [email protected]. Μετά από λίγο καιρό έλαβα απάντηση από έναν υπάλληλο ότι το αίτημα μου διεκπεραιώθηκε και ότι οφειλές μου θα διαγραφούν. Μερικές συμβουλες: 1.Ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές του ασφαλιστικού πλαισίου (πράγμα αρκετά δύσκολο δεδομένης της συχνότητας των αλλαγών) 2.Κρατάμε αριθμούς πρωτοκόλλου από τις αίτησεις που υποβάλλουμε 3.Κρατάμε ιστορικό του τι αίτηση κάναμε και πότε 3.Το 1555 δουλεύει. Αν δεν βγάζουμε άκρη απευθυνόμαστε εκεί. Καλή συνέχεια σε όλους
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.