Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

ΣοφίαΒασ

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

ΣοφίαΒασ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. καταλαβαίνω από την απάντηση σας ότι δεν είναι σαφώς ορισμένο από το νόμο το αν είναι υποχρέωση του καταναλωτή να ενημερώσει τα συνεργεία για πιθανή ύπαρξη καλωδίων όπως ισχυρίζεται η επιχείρηση. Απλά προσπαθούν να αποφύγουν τις ευθύνες τους.
  2. Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω θέμα γιατί πραγματικά μας έχει ταλαιπωρήσει πολύ. Στο πλαίσιο ανακαίνισης του σπιτιού μας ψάξαμε σε καταστήματα για τοποθέτηση πόρτας ασφαλείας και δυστυχώς καταλήξαμε σε ένα αρκετά γνωστό στην περιοχή Αγίας Παρασκευής. Μετά την τοποθέτηση της πόρτας -που έγινε από συνεργείο συνεργαζόμενο με την εταιρεία- κι αφού τους εξοφλήσαμε όλο το ποσό διαπιστώσαμε τα εξής: - ένας από τους πύρους που στερεώνουν την κάσα ή το τρυπάνι μάλλον κούνησε, ακούμπησε( ; ) κάποια από τα καλώδια που βρίσκονταν μέσα στον τοίχο (εν αγνοία μας) και έπεσε το ρελέ στο διπλανό σε εμάς διαμέρισμα. Ο πύρος να φανταστείτε τοποθετήθηκε στον τοίχο που ακριβώς από πίσω βρίσκεται ο ηλεκτρικός πίνακας του άλλου διαμερίσματος. Δεν φαίνεται να τον τρύπησε παρόλα αυτά. - η πόρτα γέρνει γιατί η κάσα δεν είναι αλφαδιασμένη κι έτσι κλείνει μόνη της. - πάνω αριστερά στην πόρτα προς την μεριά των μεντεσέδων υπάρχει κενό αρκετό για να περάσει αέρας και ένα φύλλο χαρτί διπλωμένο στα 4. Αυτό δημιουργήθηκε γιατί πήγαν να "ισιώσουν" την κάσα ρυθμίζονατς τον μεντεσέ προς τα έξω - το πλαίσιο της πόρτας βγήκε πάνω από μια από τις βίδες και κόπηκε μετά από 3 στησίματα σε ραντεβού με το συνεργείο, δεκάδες αναπάντητα τηλέφωνα και μετά την απειλή στο κατάστημα για επιστροφή χρημάτων και...πόρτας ήρθε τελικά νέο συνεργείο (1 μάστορας) να επιθεωρήσει και μας είπε τα εξής: - για να βγει ο πύρος πρέπει να γκρεμιστεί η πόρτα. Καλύτερα να δει ηλεκτρολόγος αν έχει πειραχτεί καλώδιο και αποτελεί κίνδυνο. Ο μάστορας είπε ότι αυτά τα καλύπτει η εταιρεία, η εταιρεία μας είπε όχι κι ότι εμείς εχουμε την ευθύνη να τους ενημερώσουμε για τα καλώδια. - για το μεντεσέ δεν μπορεί να γίνει κάτι άπαξ και μπήκε έτσι πρέπει να αφαιρεθεί η πόρτα. - για το κενό ο μάστορας είπε δεν γίνεται κάτι, η εταιρεία είπε είναι θέμα ρύθμισης και γίνεται -το πλαίσιο θα μας το αλλάξουν. Θα θέλαμε λοιπόν να μας συμβουλέψετε ως προς το ποιος έχει την ευθύνη για όλα τα παραπάνω, τι μπορούμε να κάνουμε στην παρούσα φάση και πώς να προχωρήσουμε από εδώ και πέρα. Ισχύει ότι έπρεπε να ενημερώσουμε για τον ηλεκτρολογικό σχεδιασμό της πολυκατοικίας; Ένας ηλεκτρολόγος μπορεί να διαπιστώσει αν μέσα στον τοίχο υπάρχει πρόβλημα με τον πύρο; Εμείς τον πληρώνουμε; Ένας μηχανικός μπορεί να μας διαφωτίσει αν δει την πόρτα; Όλα αυτά μας δικαιολογούν να ζητήσουμε αντικατάσταση της πόρτας; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.