Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΚΑΝΑ

Core Members
  • Περιεχόμενα

    9.357
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    50

Everything posted by ΚΑΝΑ

  1. από εδώ http://ktimalakonia.gr/images/pdf-files/FAQ-Lakonia.pdf 18.2 Πως συμπληρώνεται η ενότητα Δ; Εάν έχει προσκομιστεί τοπογραφικό που προσαρτάται στον τίτλο τσεκάρουμε το check box στο εδάφιο 1. Αναγράφουμε το έτος σύνταξης του τοπογραφικού και το εμβαδόν που αναγράφεται στο τοπογραφικό. Εάν το τοπογραφικό είναι εξαρτημένο (ΕΓΣΑ, HATT, ΕΜΠ3) αναγράφουμε δίπλα στο check box του εδαφίου 1 τη λέξη εξαρτημένο. Εάν έχει προσκομιστεί τοπογραφικό που δεν προσαρτάται στον τίτλο τσεκάρουμε το check box στο εδάφιο 2α. Αναγράφουμε το έτος σύνταξης του τοπογραφικού και το εμβαδόν που αναγράφεται στο τοπογραφικό. Εάν το τοπογραφικό είναι εξαρτημένο (ΕΓΣΑ, HATT, ΕΜΠ3) αναγράφουμε δίπλα στο check box του εδαφίου 2α τη λέξη εξαρτημένο. Εάν προσκομιστεί εκτύπωση μέσω της Υπηρεσίας Θέασης Ορθοφωτογραφιών της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ τσεκάρουμε το check box στο εδάφιο β. Εάν προσκομιστεί εκτύπωση μέσω της Εσωτερικής εφαρμογής της Κοινοπραξίας τσεκάρουμε το check box στο εδάφιο β και γράφουμε δίπλα ΚΞ. Σε περίπτωση προσκόμισης τοπογραφικού αδείας, όλη η άδεια θεωρείται ως τοπογραφικό που συμπληρώνεται στο 2 α Σε περίπτωση προσκόμισης δύο τοπογραφικών (ένα προσαρτόμενο στο συμβόλαιο και ένα εκτός συμβολαίου) συμπληρώνουμε τα εδάφια 1 και 2 α , όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
  2. πέρα από την πλάκα! Τελικά ..με αυτά και αυτά ..δηλ το θεωρητικό οικόπεδο των 600τ.μ και το πραγματικό των 100 κατάλαβε κανένας τι κτίζει? εγώ βλέπω 60 ή 70 ισόγειο και το υπόλοιπο 60 ή 50 στο όροφο-κάνω λάθος? Υπόψη ότι με θεωρητικό οικόπεδο άνω των 500τ.μ πρέπει να αφήσει και απόσταση από το δρόμο 2.5 μ (ή 3,0μ δεν θυμάμαι)
  3. αφού το τακτοποιήσες με το νόμο των αυθαιρέτων γιατί δεν ζητάς και μια ηλεκτροδότηση μέσω της βεβαίωσης σύνδεσης του συστήματος αυθαιρέτων?
  4. Η ΚΥΑ για ηλεκτρονική έκδοση αδειών αναφέρει ότι Ο.Α - Αναθεωρήσεις-κατεδαφίσεων -ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ και προεγκρίσεις πρέπει να αναρτώνται και στο ΥΠΕΝ και στη Διαύγεια του Δήμου και οι Ε.Ε.Δ.Μ.Κ μόνο στο ΥΠΕΝ Μετά την ολοκλήρωση όλων των σταδίων ελέγχου από τους αρμόδιους υπαλλήλους, εκδίδεται η άδεια από τον εξουσιοδοτημένο μηχανικό της αρμόδιας υπηρεσίας λαμβάνοντας μοναδιαίο αριθμό από το πληροφοριακό σύστημα και αναρτάται στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Στη συνέχεια αναρτάται στον καθορισμένο από το ΥΠΕΝ διαδικτυακό τόπο, στον οποίο παρέχεται ελεύθερη πρόσβαση στους πολίτες στα στοιχεία του εντύπου της οικοδομικής άδειας, καθώς και του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος κάλυψης αυτής.
  5. αυτό γίνεται μόνο με "διορθωτική δήλωση" (δεν ξέρω αν υπάρχει στο ηλεκτρ σύστημα)
  6. πολύ καλές ερωτήσεις και λεπτομερείς απαντήσεις για όλα τα θέματα θα βρείτε εδώ στη 2η σελίδα και μετά http://ktimalakonia.gr/images/pdf-files/FAQ-Lakonia.pdf
  7. Αν δουλεύεις χειρόγραφα εντόπισέ το από εδώ https://www.ktima2016.gr/entopismos/ (γίνεται εύκολα με ένα πολύγωνο: δηλαδή πήγαινα αριστερά πάνω στο φακό -γράψε την πόλη σου-ανέβα πιο πάνω άλλαξε επίπεδο εμφάνισης- επέλεξε από τα δεξιά εικονίδια το πολύγωνο-μετά σχημάτισε το σχήμα του γεωτεμαχίου σου - και ενώ το έχεις σχηματισμένο-ξαναπάτα στο εικονίδιο πολύγωνο και επέλεξε finish και σου εμφανίζει το κτήμα σου με τις συντεταγμένες) - τύπωσε το φύλλο και επισύναψέ το Αν θέλεις μόνο συντεταγμένες κέντρου επέλεξε πρώτα το γεωτεμάχιο σου και μετά πάτα στο από κάτω (του πολυγώνου) εικονίδιο "λάμπας" Αν δουλεύεις μέσω taxiwnet εκεί το εμφανίζει κανονικά όλα αλλά πολλές φορές (όπως λέει και ο φίλος μου ΙΑΣΟΝΑΣ-με την ιδιαίτερη καλημέρα μου) αργεί ανάλογα με το "φόρτο" -Προχθές έκανε πολύ ώρα -πήγα για τσίπουρα, γύρισα μετά από μιάμιση ώρα και το εντόπισε μόλις γύρισα
  8. την δήλωση ένταξης-ρύθμισης που εκδίδεται από το σύστημα αυθαιρέτων ΤΕΕ σου ζητάνε (και δικαιολογημένα στο ζητάνε αυτό)
  9. η απάντηση αναφέρεται σ΄αυτή την μη λειτουργία? https://gis.ktimanet.gr/wms/declarationsProduction/default.aspx εγώ έστειλα εμαιλ εδώ ktimagen@ktimatologio.gr και περιμένω απάντηση
  10. καταλαβαίνω ότι δεν έχετε εξ αδιαιρέτου οικόπεδο, όπως αρχικά αναφέρετε, αλλά ότι: 1. έχετε συστήσει 2 κάθετες 2. ότι σε κάθε κάθετο συστήσατε και οριζόντιες και 3. ότι η ταράτσα της μια καθέτου βάσει της σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών ανήκει αποκλειστικά σε κάποιον ο οποίος έκτισε το 2003 κάποιο αυθαίρετο. Με αυτά τα δεδομένα, αυτός ο κάποιος και μόνο για το λόγο, ότι έχει την αποκλειστική χρήση, βάσει του Ν 4495/17 άρθ 98 παρ 8 Επί αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετων αλλαγών χρήσης που έχουν εκτελεστεί ή εγκατασταθεί σε οριζόντια ή κάθετη συνιδιοκτησία και εντός τμημάτων αποκλειστικής χρήσης αυτών, εφόσον κατά τη σύσταση διηρημένων ιδιοκτησιών έχουν αποδοθεί στους δικαιούχους ως αποκλειστική χρήση, για την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος δεν απαιτείται συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών. ΝΑΙ μπορεί να το δηλώσει χωρίς να ρωτήσει κανέναν
  11. Οι άδειες κατεδάφισης δεν έχουν αμοιβή αποτύπωσης και όλη η αμοιβή που βγαίνει από το σύστημα αμοιβών ΤΕΕ επί κατεδαφίσεων θεωρείται ως αμοιβή επίβλεψης (αυτό δεν το λέω από κεφαλιού μου αλλά το αναφέρουν οι εγκύκλιες αμοιβών) Επομένως κακώς σου είπαν να προσθέσεις και αμοιβή αποτύπωσης για το κτίσμα που κατεδαφίζεις Όσον αφορά την αμοιβή αποτύπωσης (λόγω ρύθμισης όπως λες) αυτήν την αμοιβή την πληρώθηκες ήδη ως αμοιβή για την ρύθμιση αυθαιρέτων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Εγκ. 8/90 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Aθήνα 12 - 2 - 1990 Αριθμ.πρωτ. Οίκοθεν 17854 ΘΕΜΑ: "Παροχή οδηγιών σχετικά με το Π.Δ. 515/89 και της 81304/89 απόφασης (ΦΕΚ 886Β)". ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο: ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΙΣ Η αμοιβή κατεδάφισης ορίζεται 10% της δαπάνης του κατεδαφιζόμενου κτιρίου (με ελάχιστη 5000 x λ) λόγω επικινδύνου εργασίας και καταλογίζεται εξ ολοκλήρου ως επίβλεψη. υ.γ τα κόκκινα δεν μπορώ να τα αλλάξω -κάτι παθαίνει το φόρουμ που και που!
  12. Version 1.0.0

    377 downloads

    Τυχόν μεταβολές του Ν.4495/17 ενημερώνονται αυτόματα από την ιστοσελίδα "Νομοσκόπιο" (άσχετα με την εγγραφή σας ή μη) Η ιστοσελίδα "Νομοσκόπιο" http://www.nomoskopio.gr/index.html?n_4495_17_130.php είναι ελεύθερη και δωρεά Θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω τους δημιουργούς αυτής της ιστοσελίδας
  13. ΚΑΝΑ

    Ν.4495/17 με όλες τις ενημερώσεις

    Δεν πάω κόντρα με το φίλο μου τον kan62 τον οποίο ήδη συγχάρηκα για το αρχείο του απλά προσθέτω και έναν άλλο εναλλακτικό τρόπο διαχείρισης του Νόμου με άμεση ορατότητα της θεματικής ενότητας κάθε άρθρου και άμεση ενημέρωση
  14. εγώ νομίζω ότι πρέπει να δηλώσεις 2 δικαιώματα (όπως εξ αρχής το σκέφτηκες)
  15. ΚΑΝΑ

    ΝΟΚ_v11 + Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών

    Ένας άλλος τρόπος με άμεση ενημέρωση είναι αυτός (Από την ιστοσελίδα ΝΟΜΟΣΚΟΠΙΟ ) τον οποίο δεν μπορώ να ανεβάσω σε αυτοτελές αρχείο (ας τον ανεβάσει κάποιος πιο επιτήδειος από μένα τον παππού!) Νόμος 4495/2017: Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις, (ΦΕΚ 167/Α/2017), 03-11-2017. Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Εκδίδουμε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: Τμήμα Α: Μηχανισμοί και μέσα ελέγχου της ποιότητας του δομημένου περιβάλλοντος Κεφάλαιο Πρώτο: Υπηρεσίες ελέγχου δόμησης - Διάρθρωση - Αρμοδιότητες Άρθρο 1: Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος Άρθρο 2: Περιφερειακές Διευθύνσεις Ελέγχου Δόμησης - Περιφερειακά Παρατηρητήρια και Τμήματα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικά Παρατηρητήρια Άρθρο 3: Συμβούλια Παρακολούθησης Δομημένου Περιβάλλοντος - Ετήσιες εκθέσεις Άρθρο 4: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού - Παρατηρητήριο Άρθρο 5: Αρμοδιότητες Περιφερειακών Διευθύνσεων Ελέγχου Δόμησης - Περιφερειακών Παρατηρητηρίων - Πόροι Άρθρο 6: Αρμοδιότητες Τμημάτων Ελέγχου Δόμησης - Τοπικών Παρατηρητηρίων Κεφάλαιο Δεύτερο: Συλλογικά όργανα ελέγχου δομημένου περιβάλλοντος Άρθρο 7: Συμβούλια Αρχιτεκτονικής - Συγκρότηση και αρμοδιότητες Άρθρο 8: Σύνθεση Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 9: Μητρώα Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 10: Θητεία μελών Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 11: Λειτουργία Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 12: Περιφερειακά Συμβούλια Αρχιτεκτονικής - Συγκρότηση και αρμοδιότητες Άρθρο 13: Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ) Άρθρο 14: Αρμοδιότητες Κεντρικού Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής Άρθρο 15: Σύνθεση ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ Άρθρο 16: Λειτουργία ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ Κεφάλαιο Τρίτο: Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων και Επιτροπή Προσβασιμότητας Άρθρο 17: Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων - Συγκρότηση, σύνθεση και αρμοδιότητες Άρθρο 18: Περιφερειακές Επιτροπές Προσβασιμότητας Άρθρο 19: Κεντρική Επιτροπή Προσβασιμότητας Άρθρο 20: Συγκρότηση Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 21: Αρμοδιότητες Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 22: Συγκρότηση Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 23: Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 24: Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων - ΚΕΣΥΠΟΘΑ Αιγαίου - ΚΕΣΥΠΟΘΑ Μακεδονίας - Θράκης Άρθρο 25: Αρμοδιότητες Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 26: Μεταβατικές διατάξεις Τμήματος Α Άρθρο 27: Καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Α Τμήμα Β: Πλαίσιο δόμησης Κεφάλαιο Πρώτο: Διαδικασία έκδοσης και ελέγχου οικοδομικών αδειών - Κατηγορίες αδειών Άρθρο 28: Ορισμοί Άρθρο 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών Άρθρο 30: Εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται Οικοδομική Άδεια ή Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας Άρθρο 31: Αρμόδια όργανα χορήγησης πράξεων εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών Άρθρο 32: Έκδοση οικοδομικών αδειών σε εκκλησιαστικά ιδρύματα Άρθρο 33: Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Άρθρο 34:Αυτεπάγγελτη αναζήτηση στοιχείων από τις Υπηρεσίες Δόμησης μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας Άρθρο 35: Προέγκριση οικοδομικής άδειας Άρθρο 36: Κατηγορίες τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών Άρθρο 37: Έκδοση Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας Άρθρο 38: Διαδικασία ελέγχου Οικοδομικής Άδειας Άρθρο 39: Προδιαγραφές σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος και διαγράμματος κάλυψης Άρθρο 40: Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας Άρθρο 41: Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας Άρθρο 42: Ισχύς, αναθεώρηση και ενημέρωση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων και εγκρίσεων μικρής κλίμακας και γνωστοποίησης πρόσθετων εργασιών Άρθρο 43: Εκτέλεση οικοδομικών εργασιών Άρθρο 44: Στάδια ελέγχου οικοδομικής άδειας Άρθρο 45: Διαδικασία ελέγχου εφαρμογής οικοδομικών αδειών Άρθρο 46: Πόρισμα Ελέγχου των Ελεγκτών Δόμησης Άρθρο 47: Αποπεράτωση έργου και σύνδεση με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας Άρθρο 48: Κυρώσεις Άρθρο 49: Μητρώο μελετητών και επιβλεπόντων μηχανικών και καθήκοντα Άρθρο 50: Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Πρώτου Τμήματος Β Άρθρο 51: Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Πρώτου Τμήματος Β Κεφάλαιο Δεύτερο: Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου Άρθρο 52: Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου - Σκοπός Άρθρο 53: Ορισμοί Άρθρο 54: Συμπλήρωση ηλεκτρονικής ταυτότητας - Έκδοση πιστοποιητικών Άρθρο 55: Διαδικασία έναρξης και ενημέρωσης - Προθεσμία υπαγωγής Άρθρο 56: Διαδικασία Υποβολής Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου Άρθρο 57: Έλεγχος στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου Άρθρο 58: Προδιαγραφές και υπόχρεοι τήρησης Άρθρο 59: Έντυπα Άρθρο 60: Κυρώσεις Άρθρο 61: Έλεγχος και καταγραφή δόμησης Άρθρο 62: Μεταβατικές διατάξεις - Εξουσιοδοτικές διατάξεις Κεφαλαίου Δεύτερου Τμήματος Β Άρθρο 63: Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Δεύτερου Τμήματος Β Τμήμα Γ: Έλεγχος υλοποίησης Χωρικού Σχεδιασμού, Κοινόχρηστοι χώροι και περιβαλλοντικό ισοζύγιο Άρθρο 64: Ορισμοί Άρθρο 65: Ηλεκτρονική πολεοδομική ταυτότητα δήμου Άρθρο 66: Επίσπευση του χωρικού σχεδιασμού Άρθρο 67: Τράπεζα Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων Άρθρο 68: Τίτλος Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης Άρθρο 69: Τίτλος Εισφοράς Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου Άρθρο 70: Βαρυνόμενα ακίνητα Άρθρο 71: Ωφελούμενα ακίνητα Άρθρο 72: Ζώνες Υποδοχής Συντελεστή Άρθρο 73: Περιοχές Αυξημένης Επιβάρυνσης Συντελεστή Άρθρο 74: Πραγματοποίηση Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης Άρθρο 75: Απόδοση προστίμων και λοιπών εισφορών Άρθρο 76: Δράσεις περιβαλλοντικής και πολεοδομικής εξισορρόπησης μέσω της Τράπεζας Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων Άρθρο 77: Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου Άρθρο 78: Τροποποιούμενες διατάξεις Τμήματος Γ Άρθρο 79: Μεταβατικές διατάξεις Τμήματος Γ Άρθρο 80: Καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Γ Τμήμα Δ: Αντιμετώπιση αυθαίρετης δόμησης Κεφάλαιο Πρώτο: Μέτρα πρόληψης αυθαίρετης δόμησης Άρθρο 81: Ορισμοί Άρθρο 82: Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις Άρθρο 83: Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις Άρθρο 84: Απαγόρευση σύνδεσης αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας Άρθρο 85: Δημιουργία δορυφορικών χαρτών και ενιαίας βάσης αναφοράς Άρθρο 86: Δικαίωμα υπαγωγής - Χρόνος αλλαγής χρήσης / ανέγερσης Άρθρο 87: Απόδειξη χρόνου κατασκευής αυθαίρετων κατασκευών Άρθρο 88: Αυθαίρετα πριν την 28-07-2011 Άρθρο 89: Απαγόρευση υπαγωγής Κεφάλαιο Δεύτερο: Μηχανικοί κατά της αυθαίρετης δόμησης Άρθρο 90: Ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων Άρθρο 91: Εντοπισμός αυθαιρέτων Άρθρο 92: Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτου Άρθρο 93: Προσφυγή Κεφάλαιο Τρίτο: Αντιμετώπιση αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί μετά την 28-07-2011 Άρθρο 94: Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28-07-2011 Άρθρο 95: Τρόπος καταβολής και απόδοσης προστίμων Κεφάλαιο Τέταρτο: Αντιμετώπιση αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί πριν από την 28-07-2011 Άρθρο 96: Κατηγορίες αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσεων Άρθρο 97: Ρύθμιση αναστολής και εξαίρεσης από την κατεδάφιση Άρθρο 98: Ρυθμίσεις του νομοθετικού διατάγματος 1024/1971 και του νόμου 3741/1929 Άρθρο 99: Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος Άρθρο 100: Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου Άρθρο 101: Καταβολή ενιαίου ειδικού προστίμου - Προθεσμίες Άρθρο 102: Μειώσεις και επιβαρύνσεις ενιαίου ειδικού προστίμου και καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής Άρθρο 103: Μειώσεις προστίμων σε ειδικές ομάδες πληθυσμού Άρθρο 104: Συμψηφισμός καταβληθέντων προστίμων Άρθρο 105: Αναστολή επιβολής κυρώσεων και είσπραξης προστίμων Άρθρο 106: Υπαγωγή αυθαιρέτων για τα οποία εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης ή κατεδάφισης Άρθρο 107: Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών Άρθρο 108: Έλεγχος δηλώσεων υπαγωγής - αποζημίωση ελεγκτών δόμησης Άρθρο 109: Τιμή ζώνης Άρθρο 110: Απαγόρευση υπαγωγής λόγω ακύρωσης άδειας Άρθρο 111: Έντυπη διαδικασία Κεφάλαιο Πέμπτο: Ειδικές περιπτώσεις αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί πριν από την 28-07-2011 Άρθρο 112: Στάσιμοι Οικισμοί Άρθρο 113: Αυθαίρετα κτίσματα σε εξαγορασμένα ακίνητα και σε ακίνητα ιδιοκτησίας της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας ανώνυμη εταιρεία Άρθρο 114: Αυθαίρετες κατασκευές ακινήτων δημόσιου ενδιαφέροντος Άρθρο 115: Αυθαίρετες κατασκευές σε οικισμούς που κατασκευάστηκαν από τον πρώην Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας Άρθρο 116: Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό Άρθρο 117: Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο Άρθρο 118: Αυθαίρετες κατασκευές πλησίον γραμμών υψηλής τάσης Άρθρο 119: Αυθαίρετες κατασκευές τουριστικών εγκαταστάσεων Άρθρο 120: Αυθαίρετες κατασκευές σταυλικών εγκαταστάσεων Άρθρο 121: Αυθαίρετες κατασκευές μονάδων υδατοκαλλιέργειας και προσαρτημάτων δημόσιων ιχθυοτροφείων Άρθρο 122: Αυθαίρετες κατασκευές σε παραμεθόριες περιοχές των περιφερειακών ενοτήτων Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου Άρθρο 123: Αυθαίρετες κατασκευές κοινωφελών κτιρίων και συνοδών εγκαταστάσεων Άρθρο 124: Εξουσιοδοτικές διατάξεις Άρθρο 125: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Δ Τμήμα Ε: Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας Άρθρο 126: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 3889/2010 Άρθρο 127: Τροποποίηση διατάξεων του προεδρικού διατάγματος 420/1987, του από 27-09-1985 προεδρικού διατάγματος και του νόμου 4342/2015 Άρθρο 128 Άρθρο 129: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 3175/2003 Άρθρο 130: Παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων των κατ' επάγγελμα αγροτών παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας Άρθρο 131: Τροποποίηση διατάξεων νόμου 4414/2016 (ΦΕΚ 149/Α/2016) Άρθρο 132: Διάρκεια ισχύος Αδειών Εγκατάστασης και Οριστικών Προσφορών Σύνδεσης σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και αδειών εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδατικών πόρων μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών Άρθρο 133 Άρθρο 134: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4389/2016 Άρθρο 135: Υποστηρικτικές υπηρεσίες Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας Άρθρο 136: Παράταση της προθεσμίας του άρθρου 22 του νόμου 4258/2014 Άρθρο 137: Ρυθμίσεις για τη λειτουργία νεκροταφείων Άρθρο 138: Τροποποίηση του άρθρου 25 του νόμου 4276/2014 Άρθρο 139: Τροποποίηση του άρθρου 35 του νόμου 3448/2006 (ΦΕΚ 57/Α/2006) Άρθρο 140: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 2831/2000 Άρθρο 141: Τροποποίηση του άρθρου 16 του νόμου 4164/2013 Άρθρο 142: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 1337/1983 Άρθρο 143: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4258/2014 Άρθρο 144: Έγκριση γεωλογικών μελετών που συνοδεύουν ρυθμίσεις πολεοδομικού χαρακτήρα Άρθρο 145: Τροποποίηση διατάξεων του από 06-10-1978 προεδρικού διατάγματος (ΦΕΚ 538/Δ/1978) Άρθρο 146: Τροποποίηση του άρθρου 62 του νόμου 4042/2012 (ΦΕΚ 24/Α/2012) Άρθρο 147: Τροποποίηση του νόμου 3937/2011 (ΦΕΚ 60/Α/2011) Άρθρο 148: Τροποποίηση διατάξεων πολεοδομικής νομοθεσίας Άρθρο 149: Τροποποιήσεις διατάξεων του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ 179/Α/2011) Άρθρο 150: Ρυθμίσεις για Υβριδικούς Σταθμούς Άρθρο 151: Ειδικά Πιλοτικά Έργα σε Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά Άρθρο 152: Ερευνητικό - Επιδεικτικό έργο στη νήσο Άγιος Ευστράτιος Άρθρο 153: Διατάξεις σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας Άρθρο 154: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4413/2016 (ΦΕΚ 148/Α/2016) Άρθρο 155 Άρθρο 156 Άρθρο 157: Έναρξη ισχύος Παράρτημα Α: Φύλλο καταγραφής αυθαίρετης κατασκευής Παράρτημα Β
  16. Σ΄αυτό https://gis.ktimanet.gr/wms/declarationsProduction/default.aspx εννοείς Και σε μένα δεν εμφανίζεται
  17. Καλημέρα Γιώργο και σ' ευχαριστώ πολύ Αν την ψιλή κυριότητα την απέκτησα από την αποδοχή και την επικαρπία μετά το θάνατο του επικαρπωτή, τι κάνω? 1. στα δικαιώματα βάζω: "100% κυριότητα" 2. στις παρατηρήσεις δικαιωμάτων γράφω: "ψιλή από αποδοχή και την επικαρπία από το θάνατο επικαρπωτή" και 3. στα έγγραφα ανεβάζω ένα συνενωμένο έγγραφο με τη ληξιαρχική πράξη θανάτου του επικαρπωτή την την αποδοχή και την πράξη μεταγραφής? Δεν βλέπω άλλο τρόπο!
  18. Στο ανέβασμα εγγράφων "Ταυτότητα και πιστοποιητικό ΑΦΜ" ανεβαίνει ένα ένα τα αρχείο ή πρέπει να τα συνενώσω σε ένα pdf?
  19. Εγκ-71672/57/5-10-90 Εγκ-57/90 . Ε-57/90. Εγκ-71672/57/90 Παροχή οδηγιών σχετικά με το ΠΔ-515/89 και την Υπουργική Αποφ-81304/6083/89 όπως τροποποιήθηκε με την υπ'αρ. Αποφ-58286/4546/90. (Βλ. και Εγκ-64/90) 1) Η εκάστοτε ισχύουσα τιμή του συντελεστή λ εφαρμόζεται από την ημερομηνία που θα κοινοποιηθεί στο αρμόδιο Πολεοδομικό Γραφείο η αλλαγή του. 2) Η ελαχίστη αμοιβή 5000 λ αφορά το σύνολο των αμοιβών μελετών και επιβλέψεων αρχιτεκτονικών, στατικών και εγκαταστάσεων για το ίδιο έργο. Σ' αυτή δεν περιλαμβάνεται η αμοιβή σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος που υπολογίζεται ανεξάρτητα και σύμφωνα με την Εγκ-8/90 και δεν ισχύει γι' αυτήν το ελάχιστο όριο 5000 λ. Η ελαχίστη αμοιβή λ κατανέμεται στις επί μέρους μελέτες και επιβλέψεις ανάλογα με τις κατ' αρχήν αμοιβές των οποίων το άθροισμα προέκυψε μικρότερο των 5000 λ. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα αν το σύνολο των εργασιών το αναλαμβάνει ένας ή περισσότεροι. 3) α) Η αμοιβή σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος υπολογίζεται για τις αμοιβές των εργασιών που πράγματι εκτελέσθηκαν π.χ. Αν η αποτύπωση του οικοπέδου ή γηπέδου δεν έγινε ταχυμετρικά δεν θα προστίθεται αντίστοιχο ποσοστό. Αν δεν είναι απαραίτητη από άλλες διατάξεις η αποτύπωση ομόρων οικοπέδων δεν θα υπολογίζεται αντίστοιχη αμοιβή κλπ. β) Η προκαταβολή φόρων εισοδήματος επι των αμοιβών σύνταξης τοπογραφικού είναι 4% και όχι 10% που ισχύει για τις άλλες κατηγορίες αμοιβών μελετών και επιβλέψεων (Αρθ-44 παρ.4α του τρίτου μέρους του ΝΔ-3323/55). 4) Στις περιπτώσεις ενημέρωσης φακέλλου σύμφωνα με το ΠΔ-3/8-9-83 , δεν απαιτείται αμοιβή μηχανικού. 5) α) Σε περιπτώσεις αδειών που έχουν χορηγηθεί με τις προϊσχύουσες του ΠΔ-515/89 διατάξεις και αναθεωρούνται μέσα στο χρόνο ισχύος τους με αύξηση όμως της επιφανείας του κτιρίου, τότε η επιπλέον αυτή επιφάνεια θα προϋπολογιστεί σύμφωνα με τις ισχύουσες κατά τον χρόνο της αναθεώρησης διατάξεις. β) Για τις άδειες που αναθεωρούνται λόγω αύξησης του ύψους (προσθήκη), τότε γίνεται αναγωγή του πρόσθετου όγκου σε επιφάνεια (δηλαδή ο επί πλέον όγκος διαιρείται με το ολικό ύψος του ορόφου). γ) Αναθεώρηση για την αλλαγή χρήσης χωρίς αλλαγή μελέτης (δηλαδή από αποθήκη σε κατάστημα κλπ.) εφ' όσον προκύπτει διαφορά προϋπολογισμού η αμοιβή μελέτης θα υπολογισθεί στη διαφορά του προϋπολογισμού συν 15% για τον έλεγχο της αρχιτεκτονικής μελέτης (Αρθ-89 ΠΔ-696/74) και χωρίς το β2 και β3. δ) Επίσης για την ανωτέρω αναθεώρηση οι κρατήσεις υπολογίζονται στη διαφορά του προϋπολογισμού συν τον προϋπολογισμό που θα προκύψει από πρόσθετες εργασίες (WC, προθήκες κλπ.). Όσο για την επίβλεψη αυτή υπολογίζεται επί των εργασιών που εκτελούνται. 6) 'Oταν σε υπάρχον κτίριο ο ελεύθερος υπόστυλος χώρος του ισογείου (PILOTIS) μετατρέπεται στο σύνολό του ή κατά τμήμα του σε κλειστό χώρο οποιασδήποτε χρήσης ο προϋπολογισμός του χώρου αυτού υπολογίζεται με την τιμή μονάδος επιφανείας για την συγκεκριμένη χρήση, και αφαιρείται απ' αυτόν η δαπάνη του ήδη κατασκευασμένου φέροντος οργανισμού. Δεδομένου ότι η δαπάνη του φέροντος οργανισμού λαμβάνεται ίση με το 30% του ολικού προϋπολογισμού. Ο προϋπολογισμός για τον υπολογισμό εισφορών στο υπ' όψιν έργο είναι ίσος με το 70% του ολικού. 7) α) Στις περιπτώσεις αντικατάστασης στέγης όταν απαιτούνται πρόσθετα φέροντα στοιχεία που κατασκευάζονται εκτός του χώρου του οποίου αντικαθίσταται η στέγη (υποστυλώματα, δοκοί, πέδιλα, φέροντες τοίχοι κλπ.) τα στοιχεία αυτά υπολογίζονται με αναλυτικό τιμολόγιο και το άθροισμα της προκύπτουσας δαπάνης προστίθεται στον συμβατικό προϋπολογισμό. β) Διευκρινίζεται ότι και οι περιπτώσεις κατασκευής πρόσθετης στέγης χωρίς αποξήλωση της υπάρχουσας οροφής εμπίπτουν στην κατηγορία της αντικατάστασης στέγης δηλαδή έχουν συντελεστή 0,30. γ) Για τον υπολογισμό των αμοιβών στην αντικατάσταση στέγης υπενθυμίζεται ότι ο ολικός προϋπολογισμός (συμβατικός συν πιθανός αναλυτικός) λαμβάνεται στο σύνολό του και για την αμοιβή της αρχιτεκτονικής μελέτης και για την αμοιβή της στατικής μελέτης και των αντιστοίχων επιβλέψεων. Σε κάθε περίπτωση εφαρμόζεται η προσαύξηση του Αρθ-88 του ΠΔ-696/74 για τις προσθήκες. Τα κτίρια αποθηκών όλων των άλλων χρήσεων, εκτός των γεωργοκτηνοτροφικών και των ιχθυοτροφείων (συντελεστής 0,50) έχουν συντελεστή 0,65. 9) Υπενθυμίζεται ότι τα ποσοστά της παρ.9 του Αρθ-1 της υπουργικής Αποφ-81304/6083/6-12-89 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ για τον καθορισμό του προϋπολογισμού των εγκαταστάσεων και της θερμομόνωσης του κτιρίου υπολογίζονται στην αντίστοιχη δαπάνη των τμημάτων του κτιρίου που εξυπηρετούν οι εγκαταστάσεις. Για παράδειγμα αν απαιτείται ενεργητική πυροπροστασία μόνο στο λεβητοστάσιο του κτιρίου θα εφαρμόζεται ο συντελεστής 4% επί του προϋπολογισμού του λεβητοστασίου και όχι του συνόλου του έργου. Επίσης για την θερμομόνωση θα εφαρμόζεται ο συντελεστής 5% στον προϋπολογισμό των χώρων που θερμομονώνονται σύμφωνα με την μελέτη χωρίς προϋπολογισμό του προϋπολογισμού των υπογείων της PILOTIS κλπ. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εγκαταστάσεις. 10 ) Για την έκδοση οικοδομικής άδειας διευκρινίζεται ότι ο χρονικός προγραμματισμός και ο προϋπολογισμός του έργου συντάσσονται μία μόνο φορά για το σύνολο του έργου. Οι αντίστοιχες αμοιβές υπολογίζονται με εφαρμογή του ολικού προϋπολογισμού του έργου δηλ. για τον απολογισμό των συντελεστών Β2 και Β3 λαμβάνονται αντίστοιχα Ο.1.Σ. και Σ. όπου Σ. ο ολικός προϋπολογισμός του έργου. Κατά συνέπεια δεν θα υπολογίζεται αμοιβή χρονικού προγραμματισμού και προϋπολογισμού (Β2 και Β3) στις ειδικές εργασίες όπως αυτές προσδιορίζονται στην παρ.9 του Αρθ-1 της υπουργικής Αποφ-81304/6083/6-12-89 . 11) Οι αναλυτικές τιμές του τιμολογίου που συνοδεύουν την με αρ.Εγκ-8/90 με αρ.πρωτ.17854/90 αποτελούν τις τρέχουσες τιμές της αγοράς. Για τις εργασίες που δεν καλύπτονται από τον τιμολόγιο εφαρμόζονται οι τιμές (ΑΤΟΕ - ΑΤΗΕ). 12) Για τις μελέτες των οικοδομικών αδειών που υποβλήθηκαν πριν τις 6-12-89 καθώς και γι' αυτές που υπάγονται στις μεταβατικές διατάξεις του Αρθ-54 του ΠΔ-515/89 η αμοιβή της επίβλεψης θα υπολογιστεί με το νομικό καθεστώς της αμοιβής μελέτης. 13) α. Η σύνταξη μελέτης διαμόρφωσης του ακαλύπτου χώρου είναι υποχρεωτική σύμφωνα με τις προδιαγραφές σύνταξης μελετών ιδιωτικών έργων στις περιπτώσεις έκδοσης νέων οικοδομικών αδειών. β) Ως επιφάνεια διαμορφωμένου ακαλύπτου χώρου λαμβάνεται σε κάθε περίπτωση (εντός σχεδίου ή οικισμού χωρίς εγκεκριμένο σχέδιο ή εκτός σχεδίου) κατ' αρχήν η πραγματική συνολική επιφάνεια του ακαλύπτου χώρου. Είναι δυνατόν όμως να ληφθεί σαν επιφάνεια διαμόρφωσης ακαλύπτου χώρου έκταση ίση με την επιτρεπόμενη κάλυψη του οικοπέδου ή γηπέδου σε περίπτωση που ο ακάλυπτος χώρος είναι μεγαλύτερος της επιτρεπόμενης κάλυψης. γ) Η τιμή μονάδος της επιφανείας διαμόρφωσης ακαλύπτου χώρου είναι ίση με 0,05 Χ Σ.Π./Σ.Ε. όπου Σ.Π. ο ολικός προϋπολογισμός του κτιρίου και Σ.Ε. το άθροισμα όλων των επιφανειών από τις οποίες προέκυψε ο προϋπολογισμός Σ.Π. (Παράρτημα της Εγκ-8/90 παρ.26). δ) Για τον υπολογισμό των εισφορών (ΚΗ ΤΣΜΕΔΕ, ΙΚΑ κλπ.) λαμβάνεται το άθροισμα των προϋπολογισμών του κτιρίου (ή των κτιρίων) και της διαμόρφωσης του ακαλύπτου χώρου. 14) Κατά την σύνταξη του προϋπολογισμού καταστημάτων και γραφείων εφαρμόζεται η υπουργική Αποφ-81304/6083/6-12-89 χωρίς συσχετισμό με τους προϊσχύοντας προϋπολογισμούς. (Το τελευταίο εδάφιο της παρ.Γ του Κεφ-2 στο τέλος της Εγκ-8/90 καταργείται). 15) α. 'Άδεια οικοδομής που έχει χορηγηθεί με μειωμένο συντελεστή επιρροής επιφάνειας και έχει περατωθεί το έργο και κατόπιν ζητείται προσθήκη καταστήματος ή διαμέρισμα μεγαλύτερο των 120 μ2 τότε ο υπολογισμός της δαπάνης θα γίνεται στην αντίστοιχη κατηγορία που ανήκει μόνο η επιφάνεια της προσθήκης. β. Υπενθυμίζεται ότι ο μειωμένος συντελεστής 0.60 εφαρμόζεται αποκλειστικά και μόνο στις περιπτώσεις νέων κτιρίων μίας ή δύο κατοικιών μεγίστης επιφανείας εκάστης κατοικίας (χωρίς το κλιμακοστάσιο) μέχρις 120 μ2. Ο ίδιος μειωμένος συντελεστής 0,60 εφαρμόζεται στις περιπτώσεις μίας ακόμη κατοικίας μεγίστης επιφανείας 120 μ2 σε κτίρια του προηγουμένου εδαφίου των οποίων η οικοδομική άδεια είχε εκδοθεί πριν από την 6-12-89. γ. Προσθήκη μίας κατοικίας με επιφάνεια μικρότερη των 120 μ2 δεν εμπίπτει στις διατάξεις του μειωμένου συντελεστή του Αρθ-1 παρ.2 της υπ' αρ.Υπουργικής Αποφ-81304/6083/89 όταν το υπάρχον είναι κατάστημα ή οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός κατοικίας (κάτω των 120 μ2). 16) Καταργούνται τα εδαφ.α. (ο πίνακας κουφωμάτων) και εδαφ.ε. (σχέδια λεπτομερειών ειδικών χώρων) της παρ.Δ3 του Κεφ.Γ2 (προδιαγραφές σύνταξης Αρχιτεκτονικών μελετών)
  20. Καλημέρα BAS η αμοιβή μελέτης υπολογίζεται στη διαφορά προϋπολογισμών και επιλέγεις και διαρρύθμιση (οπότε προσαυξάνεται η αμοιβή κατά 15% για τον έλεγχο αρχιτ μελέτης) Η αμοιβή επίβλεψης υπολογίζεται μόνο επί του αναλυτικού των εκτελούμενων εργασιών Η συνολική αμοιβή δεν μπορεί να είναι μικρότερη της ελαχίστης Κρατήσεις μόνο στη διαφορά προϋπολογισμών
  21. Δημήτρη επειδή με το προηγούμενο μήνυμα μου θεώρησα ότι απαντούσα στο προηγούμενο σου και όχι σε σένα και για να μην σε καθοδηγήσω σε λάθος δρόμο επανέρχομαι Εσύ λόγω κλεισίματος Η/Χ και αύξησης Σ.Δ κλπ και γενικά αλλαγής του Δ.Κ πρέπει τώρα υποχρεωτικά να κάνεις αναθεώρηση της Ο.Α Φορολογικά ιδιοκτήτη έχεις, βάσει του προϋπολογισμού για τα 5.τμ Οι αμοιβές θα υπολογιστούν επίσης για τα 5.0 τ.μ (και σύμφωνα με τις παλιές οδηγίες αμοιβών του ΤΕΕ θα σου βγάλει ελάχιστη αμοιβή) Οι προϋπολογισμοί ήταν και είναι 2 (ένας για τις αμοιβές ΤΕΕ με 118 ή 118,5€/μ2 και ένας για τα φορολογικά ιδιοκτήτη με 44 ή 45€)
  22. Μάλλον απαιτείται να πας με κανονική Ο.Α με καθορισμό γ.π (...καταλαβαίνω ότι ....σε πλημμύρισα ...στο κλάμα) Άρθρο 1 ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461/ΦΕΚ4520β’/16-10-18 1. Επιτρέπεται, στις περιπτώσεις της παρ. 2 του παρόντος άρθρου, η έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) χωρίς έκδοση οικοδομικής άδειας, εφόσον: α. δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις, β. τα οικόπεδα, τα γήπεδα ή τα κτίσματα στα όποια εκτελούνται δεν βρίσκονται: i. σε δάσος, ii. σε ρέμα, iii. στον αιγιαλό ή στην παραλία, iv. σε καθορισμένο αρχαιολογικό χώρο όπου απαγορεύεται η δόμηση, v. σε περιοχή απολύτου προστασίας, vi. σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης ή του οικισμού, vii. σε κτίρια που είναι στατικά επικίνδυνα, πριν αρθεί η επικινδυνότητα, viii. τμήμα κτιρίου που έχει κατασκευαστεί μετά τη θεσμοθέτηση παρόδιας στοάς και εμπίπτει σε αυτήν, ix. σε ρυμοτομούμενα κτίρια με την επιφύλαξη της παρ. 3[S1] του άρθρου 41 του ν. 4495/2017, παρά το όριο διεθνών, εθνικών, επαρχιακών, δημοτικών ή κοινοτικών οδών εντός ζώνης πλάτους 50% των οριζομένων από τη νομοθεσία περί ασφαλείας της υπεραστικής συγκοινωνίας. [S1]Επιτρέπονται μόνο: η) υπόγειοι σταθμοί διανομής ή μέτρησης και ρύθμισης φυσικού αερίου ιγ) επένδυση όψεων και αντικατάσταση υαλοπετασμάτων με χρήση ικριωμάτων ιθ) τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης ή παθητικών κα) απλή περιτοίχιση από λιθοδομή μέχρι ύψους ενός (1,00) μέτρου ή περίφραξη από ελαφρύ υλικό γηπέδων σε εκτός σχεδίου περιοχές και σε οικισμούς που στερούνται σχέδιο πόλης.
  23. εφόσον για τις αναθεωρούμενες μελέτες σου δεν παρεμβάλλεται και δεν απαιτείται η έγκριση από άλλους φορείς ισχύουν όσα σου προανέφερα
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.