Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

ΜανόληςΜα

Members
  • Περιεχόμενα

    88
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

ΜανόληςΜα last won the day on Αύγουστος 17 2020

ΜανόληςΜα had the most liked content!

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

1.404 profile views

ΜανόληςΜα's Achievements

Apprentice

Apprentice (2/15)

  • Helpful Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

51

Φήμη στην κοινότητα

  1. Χαίρετε.

    Από τις δημοσιεύσεις σας σχετικές με το θέμα αδειοδότησης Φροντιστηρίων ενδιαφέρομαι για πιθανή συνεργασία.

    Έχω αδειοδοτούμενο Κ.Ξ.Γ <75 με χρήση εκπαιδευτηρίου.

    Ενδιαφέρομαι να ανακαινίσω το χώρο του εκπαιδευτηρίου (280 μ.) και θέλω τη συνεργασία σας στην κάτοψη και την αρχιτεκτονική μελέτη.

    Τηλέφωνο επικοινωνίας  6976 698601 κ. Ξανθέας Σωτήρης

    Ευχαριστώ

     

  2. Είναι συνηθισμένη πρακτική. Η έγκριση εισόδου-εξόδου όμως εξετάζει διαφορετικά πράγματα από τη δουλεία διόδου. Δεν είναι δεδομένο δηλαδή ότι ένα γεωτεμάχιο που έχει αρτιότητα, μπορεί να λάβει κυκλοφοριακή σύνδεση.. δυστυχώς.
  3. Εφόσον είναι διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος, ένα στοπ θεωρητικά θα είναι αρκετό. Εκτός αν υπάρχουν ειδικές συνθήκες που δεν μπορούμε να ξέρουμε αν δε δούμε όλη τη μελέτη. Θεωρητικά πάντως με ένα στοπ θα είσαι καλυμμένος/η
  4. Δυστυχώς αγαπητέ/ή συνάδελφε/ισσα υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η υπηρεσία σας να μη δώσει την έγκριση της σύνδεσης λόγω της έλλειψης ορατότητας. Μπορείτε να δείξετε σε σχέδιο και τεχνική έκθεση, ότι εφόσον δεν υπάρχουν κατασκευές υψηλών περιφραγμάτων στα παρόδια γεωτεμάχια ούτε και δεντροφυτεύσεις επιτυγχάνεται η απαιτούμενη ορατότητα (οριζοντιογραφικά τουλάχιστον). Με αναφορά στην παράγραφο 2 του Άρθρου 34 του ΒΔ 465/1970 όπως είναι τροποποιημένο σήμερα για κατά παρέκκλιση έγκριση. Το παραθέτει ανωτέρω o @giorgos1974 Αλλά ξέρω για παράδειγμα ότι οι δικές μας τ.υ. σε δήμο και περιφέρεια δεν υπάρχει περίπτωση να το δέχονταν. Εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία.
  5. Καλησπέρα. Σε εκτός σχεδίου γεωτεμάχια απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης για ΟΛΕΣ τις χρήσεις, εκτός από κάποιες λίγες συγκεκριμένες. (πχ βοσκοτόπι). Κυκλοφοριακή σύνδεση μπορεί να επιτευχθεί είτε με κόμβο είτε με είσοδο-εξοδο. Οι κατοικίες εντάσσονται στην κατηγορία Β των εγκαταστάσεων και απαιτείται η μελέτη εισόδου-εξόδου. Για δρόμο εξυπηρέτησης, πλάτους 5,50 μ, όταν ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης, η ΔΜΕΟ κάποτε είχε γνωμοδοτήσει ότι μπορεί να δοθεί κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου. Αντίστοιχα ο δρόμος μονής κατεύθυνσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 4,00 μ πλάτος για να δοθεί έγκριση εισόδου-εξόδου. Τα ανωτέρω είναι γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ και όχι νομοθεσία. Παρ' όλ' αυτά όλες οι αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες την ακολουθούν απαρέγκλιτα (τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζω). Επίσης αν ο δρόμος εξυπηρέτησης είναι δημοτική οδός, τότε εγκρίνεται κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου και όχι κόμβου άσχετα με την κατηγορία της εγκατάστασης (Α ή Β). Και αυτό βασίζεται σε γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ, επί συγκεκριμένου άρθρου του ΠΔ 118/2006, με την οποία γνωμοδότηση εγώ προσωπικά διαφωνώ. Θεωρώ ότι άλλο είναι το πνεύμα του νομοθέτη, παρ' όλ' αυτά εξ όσων γνωρίζω όλες οι τεχνικές υπηρεσίες εφαρμόζουν αυτή τη γνωμοδότηση επίσης.
  6. Εντός σχεδίου χρειάζεται να προβλεφθεί κυκλοφοριακή σύνδεση των πρατηρίων καυσίμων. Εκτός σχεδίου πρέπει να προβλέπεται κυκλοφοριακή σύνδεση ΚΑΙ όλων των "εγκαταστάσεων", ήτοι και βιομηχανίες. Αφενός εδώ δημιουργείται ο προβληματισμός του πως ιδρύθηκε βιομηχανία εντός οικισμού.. Εντός ζώνης 500 μ μπορεί να ιδρυθεί βιομηχανία χαμηλής όχλησης. Μέσης ή υψηλής εκτός σχεδίου. Μπορεί βέβαια στο παρελθόν να ίσχυαν διαφορετικά πράγματα και ως εκ τούτου να κάνω λάθος. Πάντως (εξ όσων γνωρίζω και έχω καταλάβει) οι "εγκαταστάσεις" εντός σχεδίου και εντός οικισμών δεν υπόκεινται σε έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης
  7. Καλημέρα σας. Σίγουρα θα πρέπει να ελέγξει ο μηχανικός στον οποίο θα αναθέσετε την υπόθεση, τα παρακάτω ζητήματα. Αλλά για να υπάρχει η δυνατότητα να ιδρυθεί εκπαιδευτήριο, θα πρέπει (μεταξύ άλλων ζητημάτων) να πληρούνται και τρία βασικά ζητήματα που έχουν σχέση με το ότι είναι ημιυπόγειος ο χώρος. 1. Επαρκής φυσικός φωτισμός, 2) να είναι κύριος χώρος χρήσης, δηλαδή να μην είναι αποθήκη που δε μέτρησε στη δόμηση κατά την ανέγερση της οικοδομής και 3) πρόσβαση ΑΜεΑ. Αλλά σε κάθε περίπτωση, απαραίτητο είναι να ελεγχθούν τα ζητήματα αυτά (και αρκετά άλλα βέβαια) από το μηχανικό που θα προσλάβετε γι αυτήν τη δουλειά.
  8. Έτσι είναι όπως τα λέει ο/η @tetris. Κάθε γήπεδο πρέπει να έχει μία σαφώς ορισμένη σύνδεση με το εξυπηρετούν δίκτυο. Οπότε μία είσοδο-έξοδο. Τώρα, ίσως αυτό εμφανίζεται ως παράλογο για κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις. Π.χ. αν στην περίπτωσή σου @tipispok τα κτίριά σου βρίσκονται σε ένα μεγάλο γεωτεμάχιο εντός του οποίου έχει αδειοδοτηθεί διαμόρφωση εδάφους σε διαφορετικά υψόμετρα, με τοιχίο που απαγορεύει την επικοινωνία μεταξύ των δύο κτιρίων με όχημα, δημιουργείται σαφές πρόβλημα. Μπορείς να δοκιμάσεις την παράγραφο 2 του άρθρου 34 του ΦΕΚ 150/Α/1970 (όπως ισχύει σήμερα με την τελευταία ως τώρα (ελπίζω τουλάχιστον) προσθήκη του ΦΕΚ 5/Α/2018 που λέει: «Επιτρέπεται η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων μόνον εφόσον, εξαιτίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του οικοπέδου της εγκατάστασης, δεν είναι εφικτή η τήρηση των προϋποθέσεων του παρόντος. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να υποβληθεί μελέτη από μηχανικό που τεκμηριώνει ότι η διαφοροποίηση στην κατασκευή της κυκλοφοριακής σύνδεσης εξασφαλίζει την οδική ασφάλεια, προκειμένου να εγκριθεί από την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.» Φυσικά θα θέλει καλή τεκμηρίωση. Εγώ αν ήμουν υπηρεσία θα ήθελα δηλαδή. Γιατί ουσιαστικά η παράγραφος αυτή ανοίγει το δρόμο για τα πάντα όλα. Που γενικά δεν είναι καλό..
  9. Καλησπέρα 10 χρόνια μετά. Όντως είναι περιγραφές "αόριστες". 'Οντως δημιουργείται ζήτημα όταν συμβολαιογράφοι μας ζητάνε να πούμε αν το τάδε γεωτεμάχιο (που είναι εκτός διανομής ή αναδασμού) ανήκει στην κτηματική περιφέρεια ή όχι.
  10. Νόμιζα ότι είχα απαντήσει προχθές αλλά δεν βλέπω την απάντηση. Ναι! Αφού εκδοθεί η πράξη, πηγαίνεις μετά στα αρχεία της πράξης και κατεβάζεις την Τεχνική σου Έκθεση που έχει πάρει το υδατογράφημα του ΥΠΕΝ και μοναδικό κωδικό εγγράφου.
  11. Ακριβώς εκεί κολλάει η δυνατότητα κατασκευής στεγάστρου σε "εσοχές" πολυκατοικιών. Αυτό είναι το αδειοδοτικό οn/off κριτήριο! Η -απαιτούμενη κατά τη γνώμη μου- στατική μελέτη, όπως και το σούπερ απαιτητικό σύγχρονο διάγραμμα κάλυψης για υφιστάμενη πολυκατοικία είναι επιπλέον ζητήματα.
  12. Ναι συνάδελφε. Απαιτείται. Το λέει ο ΝΟΚ πλέον ξεκάθαρα (νομίζω τουλάχιστον...) Άρθρο 6, Παράγραφος 8: Αίτηση για κατεδάφιση, επισκευή ή προσθήκη σε κατασκευή που έχει ανεγερθεί προ του έτους 1955 ή κατά την κρίση της Υπηρεσίας Δόμησης, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ή του Γενικού Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή άλλης αρμόδιας υπηρεσίας μπορεί να χαρακτηριστεί ως διατηρητέα, παραπέμπεται στο οικείο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής. δες το από τα αρχεία της καταπληκτικής δουλειάς του @kan62 εδώ
  13. Χρόνια μετά, να αναφέρω εδώ, ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Αντιθέτως σύμφωνα με το Άρθρο 26 του ΝΟΚ, υφίσταται υποχρέωση προσβασιμότητας ΑΜΕΑ. Για τα υφιστάμενα κτίρια, απαιτείται να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις έως τις 31.12.2022 (η ημερομηνία αυτή ισχύει τη στιγμή που γίνεται το post) σύμφωνα με την τροποποίηση που έφερε ο ν.4782/21.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.