Μετάβαση στο περιεχόμενο

e-gr

Members
  • Περιεχόμενα

    21
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου
  • Ειδικότητα
    Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

446 profile views
  • toolkid

e-gr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σε αυτό ακριβώς αναφέρθηκα. Συμφωνώ με αυτά που ειπώθηκαν αναφέρθηκα σε περιπτώσεις που "έξυπνα" αναζητούμε και βρίσκουμε λύσεις που οδηγούν παράλληλα με τους νόμους της ηλεκτροτεχνίας και δεν αναφέρονται ξεκάθαρα ούτε είναι γραμμένοι κάπου αλλά με την εμπειρία μας λύνουμε διάφορα "τεχνικής" φύσης θέματα.
  2. Το ανέφερα και σε άλλο post ότι είμαι ηλεκτρολόγος εμπορικού ναυτικού και ηλεκτρολόγος εγκαταστάτης.(δεν υπάρχει αντίστοιχη ειδικότητα στο μενού των επιλογών του φόρουμ) Όσο αφορά την τροφοδοσία του μονοφασικού φορτίου άν πρόσεξες ανέφερα τη μετατροπή του αγωγού γείωσης σε ουδέτερο και εγκατάσταση/δημιουργία νέας τοπικής γείωσης στη νησίδα. Αν καταλαβαίνεις και το πως μπορεί να γίνει αυτό, το πρακτικό κομμάτι/εφαρμογή οκ. Εξάλλου αν έχεις κάποια γεννήτρια που σου παρέχει 3 φάσεις αυτό τι σημαίνει ότι δεν μπορείς να τροφοδοτήσεις με κάποιο τρόπο μεγάλα μονοφασικά φορτία ανάλογης ισχύος? Η θεωρία της ηλεκτροτεχνίας δεν είναι απαράβατος νόμος.....
  3. Αν πρόκειται για εταιρεία πετρελοειδών δε νομίζω να τους αρνηθούν, αν το κάνει κάποιος ιδιώτης τότε θα κοιτάξουν το νομικό πλαίσιο.
  4. Ναι φυσικά. Υπάρχουν σε νησιά εντός ή και εκτός των λιμένων κάποιες νησίδες κατασκευασμένες από εταιρείες καυσίμων/ πετρελαίου οι οποίες χρησιμοποιούνται για ανεφοδιασμό πλοίων με σχετικά αντικείμενα. Σε αυτές τις νησίδες πηγαίνουν καλώδια τριφασικά χωρίς ουδέτερο. Βίντσια μεγάλα συνήθως χρησιμοποιούνται επαγωγικά φορτία και κάποιος τοπικός φωτισμός. Συνεπώς για να δουλέψει ένα μεγάλο μονοφασικό μηχάνημα (ή και τριφασικό ακόμη) απαιτείται παρουσία ουδέτερου αγωγού ο οποίος απουσιάζει. Να προσθέσω πως αναφέρομαι σε περιοχές που ο καταναλωτής Μ.Τ είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει το σύστημα γείωσης της περιοχής του και που στο παράδειγμά μου είναι η ουδετέρωση. Στις περιπτώσεις των νησίδων που αναφέρω ο αγωγός της γείωσης του καλωδίου παροχής μετατρέπεται σε ουδέτερο και γίνονται τοπικές εμβαπτίσεις μεγάλων πλακών εντός του βυθού της θάλασσας ώστε να χρησιμοποιηθούν ως σημεία γειώσεων. Σε αυτά δε αναχωρούν 2 συνήθως αγωγοί 50mm2 έκαστος οι οποίοι συνδέωνται σε κοινή μπάρα γειώσεως σε κοντινό σημείο του γεν. πίνακα της νησίδος. Θα μπορούσε να τοποθετηθεί και Μ/Στής μεγάλης ισχύος (όπως τοποθετούνται σε πλοία κρουαζιέρας) για την αναφορά του ουδέτερου αλλά λόγω μεγάλου κόστους αποφεύγεται. Η τροφοδοσία ενός Μ/Στή 400/230V δεν επηρεάζει τις τάσεις των φάσεων διότι πρόκεται για συμμετρική φόρτισή τους στο πρωτεύον του.
  5. Έτσι στην περίπτωση που έχεις ένα μηχάνημα που φοράει τριφασική παροχή με ουδέτερο και απαιτεί ένα 5Χ10mm2 με 3Χ35Α γενικές ασφάλειες τον ουδέτερο θα τον πάρεις απ τό 2ον του Μ/Τή που αναφέρεις? Για τον ουδέτερο απαιτείται στο συγκεκριμένο παράδειγμα ένα 6άρι ώστε να καλύψει τις ανάγκες μιας μεγάλης ηλεκτροκόλλησης (γουρούνας) που υπάρχει στη νησίδα αλλά και ανάγκες φωτισμού και emergency lighting. Το παροχικό υποβρύχιο καλώδιο είναι διατομής 4Χ35mm2 (3P+GR)
  6. Ισως θα είναι αναγκαίο να εξηγήσεις στον Homer πως είναι δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο. Ιδιαίτερα σε υποβρύχιες παροχές σε νησίδες εργασίας το συναντάμε αυτό. Μα στην περίπτωση αυτή πως είναι δυνατόν να φέρεις ουδέτερο τη στιγμή που το υποβρύχιο καλώδιο σου παρέχει 3 φάσεις και μια γείωση? Όποιος συνάδελφος έχει εμπειρία επί του θέματος ας την πει.
  7. Για το συγκεκριμένο παράδειγμα δυο ερωτήσεις 1. Να συνδεθεί σε αστέρα σε τάση δικτύου 380/400V ενώ έχει κατασκευαστεί για 660?(σε απευθείας εκκίνηση) 2. Μπορείς να αναλύσεις τον τελευταίο τρόπο εκκίνησης με στοιχεία του αναφερόμενου κινητήρα?
  8. Σήμερα σταμάτησε ο εν λόγω κινητήρας με σφάλμα θερμικού. Μία επαφή του θερμικού δεν έβγαζε έξοδο έχει, αλλοιωθεί εσωτερικά το διμεταλλικό στοιχείο. Αυτό συνέβη από "κακή" επαφή του ακροδέκτη επάνω στον πόλο του θερμικού, λόγω ανύπαρκτης συντήρησης. Τα καλώδια εισόδου στην κλεμμοσειρά του πίνακα από τον κινητήρα ήταν κοκκαλιασμένα. Αφαίρεσα αρκετό μήκος έως ότου βρώ μαλακό λεπτοπολύκλωνο χαλκό, βλέπετε έχουν τοποθετηθεί "εύκαμπτα" καλώδια τύπου YSL και η μόνωσή τους αλλοιώνεται όσο περνά ο χρόνος όπως και η εσωτερική τους μόνωση έχει πάρει τη μορφή τσίχλας! [Ναι] Είμαι αδειούχος ηλεκτρολόγος με παλιά άδεια κίνησης νυν εγκαταστάτης, καθώς και διπλωματούχος ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός εμπορικού ναυτικού. Πολλές φορές συναντώ πράγματα και θαύματα σε εγκαταστάσεις στη στεριά που για τα marine δεδομένα είναι απαγορευτικά. Ίσως η ανοχή στην μη συντήρηση να οφείλεται και στην κακή οικονομική κατάσταση που υπάρχει σε πολλούς κλάδους αλλά μερικοί επιχειρηματίες δεν καταλαβαίνουν ότι η προληπτική συντήρηση σε οδηγεί σε πρόοδο και εν τέλει σε οικονομία της τσέπης σου!
  9. Καλημέρα Ήταν Αύγουστος φέτος στα μέσα του μήνα Τα καλώδια είναι τοποθετημένα σε εσχάρα καλωδίων μαζί με άλλα για διάφορους άλλους κινητήρες. Ζεματίστηκα όταν τα άγγιξα και τότε πήρα τη μέτρηση. Τους πρότεινα να τα αντικαταστήσουν και μου είπαν με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνουν. Αν δεν έχει λιώσει μέχρι τότε η μόνωσή τους! Και αυτό παρ ότι υπάρχουν στο χώρο 2 κλιματιστικά, χώρος διανομής πεδίων πινάκων χαμηλής τάσης.
  10. Ο νόμος της ζήτησης και της προσφοράς βγαίνει και έξω από τα σύνορά μας! Δεν είναι κακό αυτό απλώς είναι καλό για εμάς και για όσους έχουν την όρεξη να βγάλουν κέποιο σημαντικό κέρδος χτυπώντας και την αγορά του εξωτερικού. Και φυσικά αυτό δεν είναι τυχαίο στις μέρες μας. Πρόσφατα εταιρεία ελληνική πήρε μια δουλειά μέσα από τα χέρια της ΑΒΒ σχετικά με περιέλιξη γεννήτριας πλοίου. Ένα απλό παράδειγμα. Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Ευχαριστώ, danaikaterina
  11. Θα κοιτάξω κάποιες σημειώσεις μου Δε θυμάμαι καλά στο 1/10 του συνολικού όγκου του νερού της πισίνας πρέπει να έχει η δεξαμενή υπερχείλισης.
  12. Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Αθήνας και Αβάνας φίλε μου. Τώρα από κάθε πλευρά είναι καλύτερα στην Αβάνα. Και για τους ντόπιους και για τα Αμερικανάκια / Αυστραλούς που πάνε για τουρισμό. Εσύ πότε την επισκέφτηκες και για ποιο λόγο?
  13. Όντως υπάρχει η άνεση σε πολλούς τομείς στα καράβια, μα όταν ξεκινάς από την αρχή θα ακολουθήσεις την ιεραρχία π.χ. ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός θα ξεκινήσει ως βοηθός σε πλοίο, μάλλον ως δόκιμος ούτε καν βοηθός διότι και ο βοηθός σύμφωνα με τα νέα δεδομένα θέλει ανάλογο πτυχίο και μια προυπηρεσία . Έτσι δόκιμους και βοηθούς συναντάς σε κρουαζιερόπλοια και όχι σε ποντοπόρα που εκεί βλέπεις σχετικά στρατιωτικές συνθήκες και δεν έχεις την πολυτέλεια να έχεις και δική σου καμπίνα. Θα μένεις με άλλους κατά πάσα πιθανότητα Έλληνες και θα μπεις και σε διαδικασία βαρδιών ανά 24ωρο. Είναι όπως αναφέρει και ο sdim ένα είδος φυλακής. Το καλό όμως είναι πως υπάρχουν 4μηνα ή και 6μηνα συμβόλαια οπότε θα έχεις τουλάχιστον μια 2μηνη ανάσα έως το επόμενο μπάρκο. Ο μισθός είναι που σε κρατάει γιατί εδώ οι υποχρεώσεις τρέχουν πιο γρήγορα και από την τεχνολογία
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.