Jump to content

Νικόλαος Σπυρόπουλος

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Νικόλαος Σπυρόπουλος last won the day on January 12

Νικόλαος Σπυρόπουλος had the most liked content!

Community Reputation

5 Ουδέτερη

About Νικόλαος Σπυρόπουλος

  • Rank
    Νέο Μέλος

Contact Methods

  • Website
    www.i-spirit.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Εταιρία Λογισμικού
  • Ειδικότητα
    Λογιστής

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Time Left: 16 days and 8 hours

    • FOR SALE
    • NEW

    Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Η χρήση της εφαρμογής Η εγκατάσταση - παραμετροποίηση και η απομακρυσμένη εκπαίδευση Η τηλεφωνική υποστήριξη και οι αναβαθμίσεις Όλες οι εργασίες που σχετίζονται με την εφαρμογή Με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit μπορείτε σε 5 λεπτά και χωρίς κρυφά κόστη να έχετε μια πλήρη εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, εμπορικής και λογιστικής διαχείρισης. Η i-spirit Software, σας προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική λειτουργία. Το κόστος ξεκινάει από 149€ πλέον ΦΠΑ. Ηλεκτρονική τιμολόγηση και αυτόματη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση Προεπισκόπηση ηλεκτρονικών τιμολογίων στην λίστα των Παραστατικών Μετασχηματισμός ηλεκτρονικού δελτίου αποστολής σε τιμολόγιο χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες Δημιουργία προσφορών που μετατρέπονται σε τιμολόγια ή αποδείξεις με ένα click Ηλεκτρονική ή ψηφιακή Υπογραφή στα παραστατικά πωλήσεων Προεπισκόπηση ηλεκτρονικών τιμολογίων στην λίστα των Παραστατικών Οικονομικά στοιχεία (καρτέλες) πελατών και προμηθευτών με ενσωματωμένο CRM Βιβλίο εσόδων εξόδων Άρθρα διπλογραφικών Αποστολή των πωλήσεων στον λογιστή σας με ένα click Απεριόριστες οικονομικές αναφορές και στατιστικά Το κόστος είναι ετήσιο. Σε περίπτωση που δεν ανανεώσετε την συνδρομή σας δεν σας διακόπτεται ποτέ η πρόσβαση στην εφαρμογή. Η τιμή των 149€ αφορά την έκδοση sales. Ο Φ.Π.Α δεν συμπεριλαμβάνεται. Λεπτομερείς για την έκδοση των μηχανικών μπορείτε να δείτε εδώ.

    149.00 EUR

  2. georgios_m Η δοκιμαστική χρήση έχει demo δεδομένα και ο ρόλος της είναι να εξοικειωθείτε με τη εφαρμογή χωρίς να φοβηθείτε το λάθος.Οι 20 ημέρες είναι αρκετές για να κάνετε δοκιμές. Δεν δίνεται η δοκιμαστική χρήση για πραγματικά παραστατικά και δεν λειτουργούν οι συγκεντρωτικές, τα αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας , η αποστολή παραστατικού με μοναδικό σύνδεσμο κοκ. Μόλις προβείτε στην αγορά της εφαρμογής, τα δοκιμαστικά δεδομένα διαγράφονται αυτόματα και η εφαρμογή σας επιτρέπει να βάλετε το λογότυπό σας κοκ. Για την δοκιμαστική λειτουργία σας παρέχουμε τηλεφωνική υποστήριξη βοήθειας. Επίσης μπορείτε να δείτε και τα video της εφαρμογής από την σελίδα μας που βρίσκονται στην ενότητα υποστήριξη και στην πρώτη σελίδα. Δεν χρειάζεται να προβείτε σε ακύρωση των χειρόγραφων παραστατικών σας, μόλις ξεκινήσετε την εφαρμογή τα αφήνετε στην άκρη για ειδική περίπτωση (πχ βλάβη υπολογιστή). Η εφαρμογή σας παρέχει την δυνατότητα καταχώρησής των χειρογράφων αν παραστεί ανάγκη. πχ αν ξεκινήσει κάποιος τώρα και θέλει να έχει όλα τα δεδομένα του 2019 στην εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικης τιμολόγησης i-spirit υπάρχει η δυνατοτητα. Για τους συνομιλητές του chat, θα ήθελα να κάνω μια ειδική προσφορά, την έκδοση business από 399/έτος στα 199/έτος με δέσμευση τιμής ανανέωσης για 6 έτη. Το email μου είναι [email protected]
  3. Το κόστος χρήσης και συντήρησης είναι: 199 € πλέον Φ.Π.Α/έτος για την έκδοση πωλήσεων 399€ πλέον Φ.Π.Α /έτος για την πλήρη έκδοση που περιλαμβάνει επιπλέον από την παραπάνω και τις ενότητες των αγορών, δαπανών και λογιστικής. Στο παραπάνω κόστος περιλαμβάνονται: η εγκατάσταση, η παραμετροποίηση, η σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό (αν απαιτείται) οι αναβαθμίσεις η τηλεφωνική υποστήριξη. Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα Δεν σταματάει ποτέ η πρόσβαση στην εφαρμογή ακόμα και να μην ανανεώσετε την συνδρομή σας. Δεν διαγράφουμε ποτέ τα δεδομένα σας, δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτά. Δωρεάν δοκιμή για 20 ημέρες μπορείτε να κάνετε από ΕΔΩ
  4. Έχουμε μια σκέψη να δώσουμε δωρεάν την εφαρμογή για 1 πελάτη και 12 τιμολόγια τον χρόνο, χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη, ώστε να εξυπηρετηθεί και η ομάδα αυτή georgios_m
  5. Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους με αυτήν την ανάρτηση για να βοηθήσω και το λογισμικό μας αλλά και να επιλύσω τις απορίες σας. Η επιστημονική μας ομάδα έχει ασχοληθεί και με το νομοσχέδιο αλλά και με την λειτουργικότητα που παρέχει η εφαρμογή μας, η οποία είναι κατάλληλη για τον κλάδο των κατασκευών. Επίσης ήδη εφαρμόζεται από τα πρατήρια καυσίμων κατά το ήμισυ (μεταφορές βυτία κοκ) και την 1/3/2019 θα εφαρμοστεί καθολικά. Για του λοιπούς κλάδους βγαίνουν οι ερμηνευτικές εντός του 2/19 Ο νόμος 4446 του στο άρθρο 69 αναφέρει :«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Το 2018 βγήκαν οι ΠΟΛ 1166, ΠΟΛ 1167, ΠΟΛ 1218 που καθορίζουν το νομικό πλαίσιο όσον αφορά την αποστολή από τις ταμειακές μηχανές και φορολογικούς μηχανισμούς των πωλήσεων μέσα από εμπορική εφαρμογή και αναμένεται η διάταξη για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγηση Στα μέσα του 12 -2018 η Α.Α.Δ.Ε έδωσε παράστημα για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την ηλεκτρονική τιμολόγηση ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΏΝ ΑΡΧΕΙΩΝ Α.Α.Δ.Ε. 1.ΥΠΟΧΡΕΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (αφορά όλους ακόμα και τους αγρότες με το ειδικό καθεστώς - μπλοκάκια κοκ) 2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ Οι Υπόχρεες οντότητες δύνανται να αποστέλλουν τα λογιστικά τους αρχεία με τους κάτωθι τρόπους, ήτοι μέσω: α) παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης β) εταιριών λογισμικών προγραμμάτων (εμπορικό – λογιστικό) γ) Φ.Τ.Μ .δ) καταχωρητικών εγγραφών απευθείας στην Εφαρμογή ενημερώνοντας τη σύνοψη των «Πρότυπων Παραστατικών Α.Α.Δ.Ε.». Διευκρινίζεται ότι η περίπτωση δ) αναφέρεται κυρίως στις οντότητες που εκδίδουν ετήσια ολιγάριθμα παραστατικά.* ** Σχόλιο i-spirit:Όσον αφορά αυτούς που έχουν μπλοκάκι και εκδίδουν ένα παραστατικό τον μήνα ή το τρίμηνο επί της ουσίας αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί (εισφορές φόρος κοκ) και όχι ως επιτηδευματίες οπότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να έχουν εφαρμογή. * Όσον αφορά το Δ που έχετε αναφέρει και παραπάνω, δηλαδή την χειρόγραφη καταχώρηση σας λέω ότι θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε και τώρα κάνοντας login με τα credentials του taxis σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php?FUNCTION=7 Να πω εν ολίγοις τι αλλάζει με απλά λόγια 1)Τα έσοδα (πωλήσεις) θα δηλώνονται όλα από όλους αυτόματα με παραστατικά που έχουν αντίκρισμα (δηλαδή δεν θα μεταβάλλονται). Είναι σημαντικό να υπάρχει εφαρμογή που δημιουργεί αυτόματα τα ακυρωτικά και τα πιστωτικά με μετασχηματισμό που κρατάει αρχείο ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και να μην διπλο πληρώνουμε ΦΠΑ γιατί βεβαιώνονται αυτόματα. 2)Θα αποδεχόμαστε τα παραστατικά αγορών από αυτούς που τα δήλωσαν ώς λήπτες μέσα από την Α.Α.Δ.Ε και θα τα αντικρίζουμε στην εμπορική μας διαδικασία(Ο λογιστής μας) 3)Θα δηλώνουμε λιανικές, αποσβέσεις κλπ παραστατικά που διαμορφώνουν το λογιστικό μας αποτέλεσμα (Ο λογιστής μας) 4)Οι δηλώσει ΦΠΑ θα συμπληρώνονται αυτόματα Είναι επίσης καλό για όσους έχουν κάποια κίνηση παραστατικών να κάνουν χρήση μιας εφαρμογής όπως είναι το i-spirit ώστε να έχουν καθολική εικόνα των ΦΠΑ και φόρων που έχουν να αποδώσουν. Υπάρχουν όμως και πολλά πλεονεκτήματα από το μέτρο αυτό. Καταλαβαίνω ότι οι αλλαγές τρομάζουν αλλά αλλάζουνε και οι εποχές και πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit software, είναι στην διάθεσή σας έτοιμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία το email μας είναι [email protected] Ελπίζω να βοήθησα. Σπυρόπουλος Νικόλαος Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει όλοι να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά.
  6. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • FOR SALE
    • NEW

    Το i-spirit είναι ένα εύχρηστο και οικονομικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και λογιστικής διαχείρισης για τα επαγγέλματα στον χώρο των κατασκευών. Η εφαρμογή περιλαμβάνει: Έκδοση παραστατικών πωλήσεων (λιανικών συναλλαγών - τιμολογίων - δελτίων - πιστωτικών) Ηλεκτρονική ταχυδρόμηση των παραστατικών πωλήσεων χωρίς τη χρήση outlook (απαιτεί μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο) Αυτόματη δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας σε συσκευή (εξωτερικό δίσκο) ή στο προσωπικό σας χώρο στο internet Διαχείριση project Διαχείριση πελατών, εισπράξεων καρτέλες υπόλοιπα, mini CRM, πωλητές Στατιστικές, πωλήσεων - ειδών - δυνατότητα δημιουργίας εκτυπώσεων και εξαγωγή σε excel Διαχείριση τεσσάρων διαφορετικών ημερολογίων Ειδική αποστολή πωλήσεων σε λογιστικά προγράμματα και A.A.D.E Αποστολή Μ.Υ.Φ πωλήσεων, αποθήκευση xml Κατάσταση βιβλίου εσόδων απλογραφικών ή διπλογραφικών (άρθρα λογιστικής) σε Ε.Λ.Γ.Σ και σε Ε.Λ.Π. Στο κόστος περιλαμβάνεται η άδεια χρήσης, η εγκατάσταση, παραμετροποίηση, αναβαθμίσεις και καθολική υποστήριξη για ένα έτος. Αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, διακοσμητές και γενικότερα όλος ο κλάδος, είναι υποχρεωμένος έως το τέλος του 2019 να ενταχθεί στην ηλεκτρονική τιμολόγηση. Με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, μπορείτε από τώρα να απολαύσετε τα οφέλη και τους αυτοματισμούς της εφαρμογής, βελτιώνοντας αμέσως το αποτέλεσμα και την ποιότητα της εργασία σας. Διατίθεται με δωρεάν δοκιμή 20 ημερών. Manual και video εκπαίδευσης είναι διαθέσιμα video αρχικής εγκατάστασης Η τιμή περιλαμβάνει: την χρήση της εφαρμογής, την εγκατάσταση - παραμετροποίηση, εκπαίδευση και τις υπηρεσίες υποστήριξης για ένα έτος.

    199.00 EUR

  7. Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019. Δείτε το φύλλο της εφημερίδας εδώ. Πλήθος από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και οι ελεύθεροι, πρέπει έως την 14η Απριλίου του 2019, να προσαρμοστούν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικό τιμολόγιο για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο, που θα είναι το μόνο αποδεκτό μέσο για την επικαιροποίηση της συναλλαγής, είτε είναι υπηρεσία είτε είναι εμπορεύματα. Με απλά λόγια για να πληρωθούν επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες από το δημόσιο θα πρέπει να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. *Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός τιμολογίου σε PDF. Ηλεκτρονικό τιμολόγιο είναι η ηλεκτρονική αποστολή ενός δομημένου τιμολογίου, που είναι μοναδικό, αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και προσφέρει την δυνατότητα στον εκδότη, τον λήπτης και στις ελεγκτικές αρχές, να το ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή. Tο ηλεκτρονικό τιμολόγιο πρέπει να ενσωματώνει τις δομημένες πληροφορίες του, όπως ορίζεται στα σχήματα XML 16B SCRDM CII. (Μήνυμα XML διεπαγγελματικού τιμολoγίου UN/CEFACT Cross Industry Invoice σε xml). Ο χρόνος για την προσαρμογή των μικρών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών. Αφαιρώντας τις αργίες και τις διακοπές δεν απομένουν ούτε 10 μήνες για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που σε πρώτη φάση είναι αυτές που συναλλάσσονται με το δημόσιο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσαρμογή, δεν αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα συστήματα μηχανογράφησης και εξοικειωμένους χρήστες αλλά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που κάνουν χρήση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων. Η δεύτερη κατηγορία θα πρέπει από τώρα να ξεκινήσει την ενημέρωση της σε πρώτη φάση στα παρακάτω κομβικά θέματα: Πόσο κοστίζει η ηλεκτρονική τιμολόγηση που πληροί τις προδιαγραφές για την χρήση και την υποστήριξη της τον μήνα ; Πόσο χρόνο χρειάζεται η εγκατάσταση και η προσαρμογή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσουν την χρήση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης ; Τι θα αλλάξει με την χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην καθημερινή επιχειρηματική τους δραστηριότητα Τι πρέπει να προσέξουν για την ομαλή μετάβαση τους από τα χειρόγραφα παραστατικά στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο Πως θα εκπαιδευτούν δωρεάν στην χρήση της εφαρμογής View full είδηση
  8. Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019. Δείτε το φύλλο της εφημερίδας εδώ. Πλήθος από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και οι ελεύθεροι, πρέπει έως την 14η Απριλίου του 2019, να προσαρμοστούν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικό τιμολόγιο για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο, που θα είναι το μόνο αποδεκτό μέσο για την επικαιροποίηση της συναλλαγής, είτε είναι υπηρεσία είτε είναι εμπορεύματα. Με απλά λόγια για να πληρωθούν επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες από το δημόσιο θα πρέπει να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. *Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός τιμολογίου σε PDF. Ηλεκτρονικό τιμολόγιο είναι η ηλεκτρονική αποστολή ενός δομημένου τιμολογίου, που είναι μοναδικό, αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και προσφέρει την δυνατότητα στον εκδότη, τον λήπτης και στις ελεγκτικές αρχές, να το ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή. Tο ηλεκτρονικό τιμολόγιο πρέπει να ενσωματώνει τις δομημένες πληροφορίες του, όπως ορίζεται στα σχήματα XML 16B SCRDM CII. (Μήνυμα XML διεπαγγελματικού τιμολoγίου UN/CEFACT Cross Industry Invoice σε xml). Ο χρόνος για την προσαρμογή των μικρών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών. Αφαιρώντας τις αργίες και τις διακοπές δεν απομένουν ούτε 10 μήνες για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που σε πρώτη φάση είναι αυτές που συναλλάσσονται με το δημόσιο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσαρμογή, δεν αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα συστήματα μηχανογράφησης και εξοικειωμένους χρήστες αλλά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που κάνουν χρήση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων. Η δεύτερη κατηγορία θα πρέπει από τώρα να ξεκινήσει την ενημέρωση της σε πρώτη φάση στα παρακάτω κομβικά θέματα: Πόσο κοστίζει η ηλεκτρονική τιμολόγηση που πληροί τις προδιαγραφές για την χρήση και την υποστήριξη της τον μήνα ; Πόσο χρόνο χρειάζεται η εγκατάσταση και η προσαρμογή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσουν την χρήση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης ; Τι θα αλλάξει με την χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην καθημερινή επιχειρηματική τους δραστηριότητα Τι πρέπει να προσέξουν για την ομαλή μετάβαση τους από τα χειρόγραφα παραστατικά στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο Πως θα εκπαιδευτούν δωρεάν στην χρήση της εφαρμογής
  9. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • FOR SALE
    • NEW

    Το i-spirit είναι ένα εύχρηστο και οικονομικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και λογιστικής διαχείρισης για τα επαγγέλματα στον χώρο των κατασκευών. Αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, διακοσμητές και γενικότερα όλος ο κλάδος, είναι υποχρεωμένος έως το τέλος του 2019 να ενταχθεί στην ηλεκτρονική τιμολόγηση. Με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, μπορείτε από τώρα να απολαύσετε τα οφέλη και τους αυτοματισμούς της εφαρμογής, βελτιώνοντας αμέσως το αποτέλεσμα και την ποιότητα της εργασία σας. Διατίθεται με δωρεάν δοκιμή. Η τιμή περιλαμβάνει: την χρήση της εφαρμογής, την εγκατάσταση - παραμετροποίηση, εκπαίδευση και τις υπηρεσίες υποστήριξης για ένα έτος.

    149.00 EUR

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.