Μετάβαση στο περιεχόμενο

parouni

Members
  • Περιεχόμενα

    4
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Τρίκαλα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

parouni's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Δυστυχώς δεν έχω στη διάθεσή μου κάποιο έγγραφο. Δεν ξέρω αν υπήρξε και ποτέ. Απ' ότι θυμάμαι μου είπαν ότι επικοινώνησαν με τη ΔΑΟΚΑ και αποφάσισαν να κάνουν δεκτό το σκεπτικό μου.
  2. Ναι, το παρατήρησα κι εγώ συνάδελφε. Στον οδηγό του προγράμματος λέει ότι η παλαιότητα του κτιρίου προκύπτει από την ημερομηνία υπαγωγής στον νόμο τακτοποίησης (εφόσον δεν υπάρχει άδεια). Εντούτοις, η ΗΤΚ "τραβάει" την παλαιότητα από τα φύλλα καταγραφής της δήλωσης τακτοποίησης. Αυτό δεν γίνεται άμεσα αντιληπτό παρά μόνο όταν εισαχθεί το κλειδί του πιστοποιητικού πληρότητας στο ΠΣ του ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021, όπου εμφανίζεται στο πεδίο "Παλαιότητα Κατοικίας” η χρονολογία της αυθαιρεσίας από τα φύλλα καταγραφής της δήλωσης τακτοποίησης και όχι η ημερομηνία υπαγωγής στον νόμο τακτοποίησης, λαμβάνοντας το μήνυμα: "θα γίνει νέος υπολογισμός του κριτηρίου Κ5 και της συνολικής βαθμολογίας”. Είχες καμιά απάντηση;
  3. Για ποια υλικοτεχνική υποδομή μιλάς συναδέλφισσα; Υπάρχει μηχανικός που δεν έχει υπολογιστή και πρόσβαση στο διαδίκτυο;
  4. Ομοιοπαθής. Σε βρίσκω λίγο κινδυνολόγο πάντως. Μεεεχρι να φτάσει η διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα σε επίπεδα που να απαιτούνται χιλιάδες superchargers θα έχουν βρεθεί λύσεις. Δεν είμαι ειδικός αλλά με απλή αριθμητική βλέπω ότι η παραγωγή καλύπτει τη ζήτηση για 100.000 superchargers πάνω κάτω. Έχουμε δρόμο ακόμα...
  5. Δεν σε καταλαβαίνω. Αφού η πλατφόρμα λειτούργησε κανονικά. Δεν είχες αρκετή υπομονή μάλλον...
  6. Γράφω για να ενημερώσω τους συναδέλφους, που μπορεί να αντιμετωπίζουν ή να αντιμετωπίσουν στο μέλλον το ίδιο πρόβλημα, ότι επικράτησε η λογική. Μετά από επικοινωνία της ΥΔΟΜ με την ΔΑΟΚΑ, διευκρινίστηκε ότι μπορεί ένα τμήμα ορόφου να έχει προϋποθέσεις υπογείου ανεξάρτητα με το αν επικοινωνεί οριζόντια ή κατακόρυφα με το υπόλοιπο κτίριο. Αυτό ακριβώς που ορίζει ο ΝΟΚ δηλαδή.
  7. Έχω παρόμοια περίπτωση με τον sdrala. Στην ΥΔΟΜ Καρδίτσας μου λένε ότι πρέπει να το μετρήσω όλο στη δόμηση. Δεν δέχονται δηλ. το ότι μπορεί ένα τμήμα του ισογείου να είναι υπόγειο και να επικοινωνούν μεταξύ τους. Συνάδελφε sdrala πως το χειρίστηκες τελικά το θέμα;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.