Jump to content

Panos_

Core Members
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Panos_ last won the day on November 3 2014

Panos_ had the most liked content!

Community Reputation

344 Πολύ καλή

About Panos_

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    : Μπανανία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Προσπαθώ να κάνω αναθεώρηση ηλεκτρονικής άδειας κατ. 3. Επιλέγω: «Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής». Μετά στην αναζήτηση, στην άδεια δεν εμφανίζει επιλογή αναθεώρησης παρά μόνο τον έλεγχο φορολογικών ο οποίος είχε γίνει, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να συνεχίσω. Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό και με ποιο τρόπο μπορεί να διορθωθεί; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  2. Δηλαδή Δημήτρη το θέμα αφορά μόνο το Πήλιο... Έπρεπε να διευκρινίζεται στο άρθρο. Μας κοψοχόλιασαν Αυγουστιάτικα.
  3. Συνάδελφοι έχει κανείς γνώμη για τα παρακάτω; (απίστευτο...) Το ζήτημα της οικοδομησιμότητας σε οικισμούς έως 2000 κατοίκους θέτει με ερώτημά της προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κύριο Κωστή Χατζηδάκη η Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων, κα Παναγιώτα Δούνια. Δείτε παρακάτω το πλήρες κείμενο της ερώτησης: Θέμα: Οικοδομησιμότητα σε οικισμούς έως 2000 κατοίκους Όπως είναι γνωστό, όλες οι δικαιοπραξίες οικοπέδων εντός των ορίων των οικισμών κάτω των 2000 κατοίκων, από το 1985 έως σήμερα, ακολουθούσαν τις προδιαγραφές αρτιότητας και οικοδομησιμότητας του Π.Δ. της 24.4/3.5.1985 (ΦΕΚ 181/Δ’), όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ. 2α του Π.Δ. της 14/23.2.1987(ΦΕΚ 133Δ’) και το άρθρο 1 του Π.Δ. 4.11.2011/ ΦΕΚ 289 ΤΑΑΠΘ. Η ακύρωση των πράξεων οριοθέτησης δυνάμει της 1268/2019 απόφασης του ΣτΕ και η συνακόλουθη ερμηνεία της από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, καθώς και η επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς (εκτός σχεδίου, ζώνη 800 μ, οικισμοί προ ’23) έχει καταστήσει χιλιάδες ιδιοκτησίες μη οικοδομήσιμες. Η εξέλιξη αυτή έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια περιουσίας και την άνιση μεταχείριση όσων δεν πρόλαβαν να οικοδομήσουν πριν την ακύρωση δυνάμει της απόφασης του ΣτΕ, αλλά και την πρόκληση πολύ μεγάλης ζημίας στον μικρομεσαίο κατασκευαστικό κλάδο και, γενικά, στην οικονομία της υπαίθρου Για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητο να ληφθεί άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία για την προσθήκη παραγράφων κατά παρέκκλιση αρτιότητας για οικισμούς, υφιστάμενους προ του ’23 και στάσιμους οικισμούς με ζώνη 800 μ.. Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 4 του Π.Δ. της 2/13.3.1981 (ΦΕΚ 138 Δ’) (προ ’23) και στο άρθρο 3 του Π.Δ. 6.12.1982/ΦΕΚ 588/Δ’/23.12.1982 (ζώνη 800 μ.) θα πρέπει να προστεθεί η εξής παράγραφος: «Ωσαύτως θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα εντός των ορίων οικισμών κάτω των 2000 κατοίκων, που εγκρίθηκαν με διοικητικές πράξεις από αναρμόδια όργανα, εφόσον την ημερομηνία δημιουργίας τους πληρούσαν τους όρους αρτιότητας και οικοδομησιμότητας της παρ. 1 του άρθρου 5 του Π.Δ. της 24.4/3.5.1985 (ΦΕΚ 181/Δ’), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ. 2α του Π.Δ. της 14/23.2.1987 (ΦΕΚ 133 Δ’) και το άρθρο 1 του Π.Δ. 4.11.2011/ΦΕΚ 289 ΤΑΑΠΘ». Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα: Πρόκειται το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας να εξετάσει το ενδεχόμενο τροπολογίας – προσθήκης στο άρθρο 4 του Π.Δ. της 2/13.3.1981 (ΦΕΚ 138 Δ’) (προ ’23) και στο άρθρο 3 του Π.Δ. 6.12.1982/ΦΕΚ 588/Δ’/23.12.1982 (ζώνη 800 μ.), ώστε να θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα εντός των ορίων οικισμών κάτω των 2000 κατοίκων, που εγκρίθηκαν με διοικητικές πράξεις από αναρμόδια όργανα, εφόσον την ημερομηνία δημιουργίας τους πληρούσαν τους όρους αρτιότητας και οικοδομησιμότητας της παρ. 1 του άρθρου 5 του Π.Δ. της 24.4/3.5.1985 (ΦΕΚ 181/Δ’), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ. 2α του Π.Δ. της 14/23.2.1987 (ΦΕΚ 133 Δ’) και το άρθρο 1 του Π.Δ. 4.11.2011/ΦΕΚ 289 ΤΑΑΠΘ; Η ερωτώσα Βουλευτής Παναγιώτα Δούνια Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων ΝΔ πηγή: https://www.b2green.gr/el/post/83029/-oikodomisimotita-se-oikismous-eos-2000-katoikous
  4. Συνάδελφε είναι απαραίτητο να απευθυνθείτε σε τεχνικό γραφείο για να σας καθοδηγήσουν και να πιάσουν τόπο τα χρήματά σας. Μάλιστα το σωστό είναι να είχατε πάει πριν την αγορά για τον έλεγχο του ακινήτου. Καλημέρες.
  5. Επαναφέρω τα παραπάνω που είχε γράψει ο Δημήτρης πάνω στο θέμα. Έχω περίπτωση γηπέδου εκτός σχεδίου 4000 τ.μ. με 2 συνιδιοκτήτες (50% έκαστος) οι οποίοι με συμφωνητικό έχουν καθορίσει χώρους αποκλειστικής χρήσης. Το 2005 ο ένας εκ των δύο έκτισε και έκανε υπερβάσεις σε σχέση με την άδεια και τα στοιχεία εκμετάλλευσης που του αναλογούν. Μπορούν να προχωρήσουν σε υπαγωγή και σύσταση κάθετης συνιδιοκτησίας για να θεραπευτεί το πρόβλημα και να μπορεί και ο άλλος να οικοδομήσει αυτά που του αναλογούν βάσει ποσοστού; Υπάρχει κάτι νεώτερο επί του θέματος; Υπάρχει κάπου η ερμηνεία Αθανασόπουλου να τη διαβάσουμε;
  6. Σε περίπτωση πολλών συνιδιοκτητών πρέπει να γίνουν ξεχωριστές δηλώσεις ή η εφαρμογή είναι έξυπνη και τους καλύπτει όλους με τη μία;
  7. Συνάδελφοι γνωρίζει κανείς αν υπάρχει απαλλαγή από την έγκριση υψομέτρου σε περίπτωση προσθήκης καθ' ύψος; Στο ακίνητο υπάρχει διαμορφωμένο κράσπεδο και το ύψος είναι σωστό με βάση την υφιστάμενη κατάσταση. Επομένως υπάρχει νόμιμο περίγραμμα και νόμιμος όγκος. Η αρχική άδεια δεν έχει στο φάκελο τη σχετική έγκριση.
  8. Στο άρθρο εδώ διαβάζουμε τα εξής: ...όπως για παράδειγμα της εταιρίας «Δήμητρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Α.Ε.» του Νίκου Πιτσούλη. Ο εν λόγω επιχειρηματίας, μάλιστα, ο οποίος δραστηριοποιείται στη Λάρισα, έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν τα μέσα ενημέρωσης για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος, μέσω μιας σειράς ΜΚΟ -με απίθανες δράσεις- που είχε δημιουργήσει. (σ.σ. όπως για εκπαίδευση Ινδιάνων στον οικοτουρισμό). Οι καιροί φαίνεται πως δεν είναι για όλους… χαλεποί!
  9. Επείγουσα ανακοίνωση ΔΣΑ: Όλοι οι δικηγόροι παίρνουν τα 600 ευρώ Συνάδελφοι έχει κανείς άποψη αν ισχύει κάτι αντίστοιχο για εμάς;
  10. Τις προηγμένες χώρες δεν τις ενδιαφέρει καθόλου αν εμείς αξιοποιούμε σωστά τα ευρωπαϊκά κονδύλια, ώστε να έχουμε οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα τους συμφέρει να είμαστε μπορντέλο, να μην έχουμε ανταγωνιστική οικονομία (και κυρίως προϊόντα) και να μας κουνάνε και το δάχτυλο. Μια χαρά ενημερωμένοι είναι για την κατάσταση αλλά και για την ποιότητα της πολιτικής ηγεσίας διαχρονικά. Μπορεί να τους λένε και μπράβο.... Οι βόρειες χώρες παράγουν από αγροτικά/κτηνοτροφικά προϊόνται μέχρι υψηλή τεχνολογία και έχουν και τουρισμό. Εμείς συνεχίζουμε να μην παράγουμε ούτε βίδες.
  11. Το στέγαστρο δεν είναι μονόδρομος να είναι από ω/σ εν προβόλω.
  12. Πρόεδρε δε βγαίνεις κι εσύ σιγά-σιγά να ψελλίσεις κάτι έστω για την τιμή των όπλων; Χρειάζεται ένας Μηχανικός τηλεκατάρτιση μέσω ΚΕΚ για χρήση η/υ; Ένα ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός η/υ θα παρακολουθήσει εκπαίδευση σε ΚΕΚ για χρήση η/υ;
  13. Όχι. Δυστυχώς δεν μπαίνουμε στην εργάνη. Τα 800 € δεν τα δικαιούμαστε με βάση τα ισχύοντα. Σε σχέση με τα voucher: όποιος παρακολουθήσει τα σεμινάρια θα πληρωθεί 600 €. Αυτή είναι η λογική των voucher για ανέργους. Πληρώνονται για να παρακολουθούν σεμινάρια κατάρτισης στα ΚΕΚ. Και τα ΚΕΚ με τη σειρά τους επιδοτούνται χωριστά πολύ παραπάνω. Έτσι τρώγονται τα ΕΣΠΑ εδώ στο Ελλάντα.
  14. Ολόσωστες προτάσεις. Συμφωνώ 100 % και προσυπογράφω. Με την άδειά σου Συνάδελφε, προτείνω να τις προωθήσουμε ως ψήφισμα μαζί με τυχόν άλλες που θα προκύψουν. Τα voucher είναι ξεφτίλα για τον κλάδο. Προσωπικά διαφωνώ συνολικά με την επιδοματική πολιτική τύπου voucher τάχα μου για την καταπολέμηση της ανεργίας και το φάγωμα των ΕΣΠΑ με τρόπο ανώφελο για τη χώρα. Τόσα χρόνια ήταν αρκετά.
  15. Δεν γίνεται αυτό. Τα 600 € θα είναι μέσω ΕΣΠΑ υποθέτω. Μάλλον πρόκειται για τα γνωστά "voucher" που κάνουν άνεργοι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.