Μετάβαση στο περιεχόμενο

madam

Members
  • Περιεχόμενα

    4
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

madam's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
  2. Αυτό στο οποίο επιμένω είναι ότι για να προβεί το δημόσιο στη άρση απαλλοτρίωσης ενός ακινήτου, όποιος χαρακτηρισμός και άν του έχει δωθεί από εγκεκριμένο σχέδιο, πρέπει να έχει εξαντληθεί το θέμα τη μη ικανότητας αποζημίωσης του ιδιοκτήτη από δημόσιο φορέα. Όλοι γνωρίζουν ότι οι Δήμοι δηλώνουν αδυναμία αποζημίωσης των ιδιοκτητών σε χρήμα, ενώ παράλληλα επιθυμούν να διασφαλίσουν τους ΚΧ ή ΚΦ χώρους. Δηλαδή τα θέλουν όλα δικά τους..... Έχω αντιμετωπίσει περιπτώσεις που, παρά την αντίθεση του Δήμου, οι ιδιοκτήτες προχώρησαν σε άρση της απαλλοτρίωσης και τροποποίησης του σχεδίου, με μετατροπή του χαρακτήρα της ιδιοκτησίας τους σε οικοδομήσιμο χώρο. Μετά ο οικείος Δήμος έβαλε "δικούς" του ανθρώπους και προσέβαλαν την τροποποίηση στο ΣτΕ (εγκρίθηκε με ΠΔ/γμα), το οποίο την έκρινε μη νόμιμη, γιατί θεώρησε ότι η τεκμηρίωση του Δήμου περί αδυναμίας αποζημίωσης των ιδιοκτητών δεν εξαντλήθηκε..... Δηλαδή το ΣτΕ θεωρεί αναγκαία τη διασφάλιση των ΚΧ ή ΚΦ και τη μετατροπή τους σε οικοδομήσιμους χώρους τη θεωρεί ως έσχατη λύση. Ως αποτέλεσμα, οι ιδιοκτήτες είναι στον αέρα, ούτε αποζημιωμένοι σε χρήμα, ούτε έχουν οικοδομήσιμο χώρο......... Ελλάς το μεγαλείο σου
  3. προς MAKAP Συνάδελφε, σε κάθε περίπτωση για να γίνει άρση του χαρακτηρισμού σε ακίνητο και μετατροπής του σε οικοδομήσιμο, μέσω τροποποίησης του εγκεκριμένου ΡΣ, πρέπει να εξασφαλιστεί ότι ο φερόμενος ιδιοκτήτης είτε δεν μπορεί να αποζημιωθεί (τεκμηριωμένη αδυναμία αποζημίωσης από τον οικείο Δήμο) είτε δεν έχει έως σήμερα αποζημιωθεί με άλλο τρόπο όπως: α) Με πράξη αναλογισμού (αν το ρυμοτομικό έχει εκπονηθεί και εγκριθεί πριν το Ν.1337/1983) β) Με πράξη Εφαρμογής (αν η ΠΜ έχει εγκριθεί μετά το Ν.1337/1983) γ) Με μεταφορά συντελεστή δόμησης Σε κάθε περίπτωση η άρση του χαρακτήρα του ακινήτου ως ΚΧ ή ΚΦ, άρα και της απαλλοτρίωσης, μπορεί να γίνει μόνο με έκδοση δικαστικής απόφασης, εφόσον συντρέχουν οι προυποθέσεις του άρθρου 10 παρ.1 του Ν.3044/02 που αντικατέστησε το άρθρο 29 του Ν.2831/00. Επισήμανση: οι αρμοδιότητες έγκρισης πρότασης τροποποίησης ΡΣ μετά την έγκριση του Καλλικράτη άλλαξε. Συγκεκριμένα βλ. άρθρα 186, 280 Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/10), παρ.2γ άρθρου 30 Ν.3889/2010 (ΦΕΚ 182/Α/2010) και φυσικά την Εγκ 6/2006 ΥΠΕΧΩΔΕ.
  4. α) Μετά τη παρέλευση τουλάχιστον 8 ετών από τη κύρηξη της πολεοδομικής μελέτης με την οποία χαρακτηρίστηκε το ακίνητο ως ΚΧ ή ΚΦ, έχει τη δυνατότητα ο φερόμενος ιδιοκτήτης να ασκήσει προσφυγή κατά του δημοσίου με στόχο την άρση της απαλλοτρίωσης. Μετά την έκδοση Διοικητικής Απόφασης μπορεί να ζητήσει την αποζημίωση του από το Δήμο (σε χρήμα) ή διαφορετικά μπορεί να ζητήσει την άρση του κοινόχρηστου/κοινωφελή χαρακτήρα του ακινήτου του. β)Στη δεύτερη περίπτωση, εφόσον δεν μπορεί να αποζημιωθεί σε χρήμα, ο ιδιοκτήτης με πρωτοβουλία του καταθέτει στο Δήμο φάκελο πρότασης τροποποίησης του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου, με σκοπό την μετατροπή της ιδιοκτησίας του σε οικοδομήσιμο χώρο.
  5. μηπωσ καποιοσ συναδελφοσ γνωριζει αν υπαρχει νομοθεσια ή νομολογια σχετικα με την τηρηση συγκεκριμενων αποστασεων δομησησ απο γραμμεσ υψηλησ τασησ τησ δεη, σε εκτοσ σχεδιου περιοχεσ?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.