Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Teo32

Members
  • Περιεχόμενα

    10
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Teo32's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Collaborator Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Προέκυψε πρόβλημα με τον Μηχανικό, αφου είχαμε συμφωνήσει (προφορικά) ότι χρήματα μείνουν απο τις εργασίες να τα μοιραστούμε, εγω για να μειώσω το δάνειο κι αυτός ως αμοιβή, όταν πήγα απο το γραφείο μου είχε ετοιμάσει ένα χαρτί που είχε γράψει ένα εξωφρενικό ποσό στις τιμές ώστε να μου πεί πως θα πάρω πχ μόνο 400€. 1) Είχα ΜΟΝΩΣΗ - ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ - ΗΛΙΑΚΟ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ . 2) Όλα τα λεφτά τα έβγαλε απο την μόνωση 3) ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ διότι ρώτησα μόνο την τιμή της ΜΟΝΩΣΗΣ (45€/τμ) 4) Μου χρέωσε τον ορυκτοβάμβακα 10cm με 22€/τμ , που απλά το άπλωσα στο ταβάνι εγω κι ενας υπάλληλος σε μισή ώρα 5) Απο την αρχική πρόταση ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ τράβηξε όλα τα τ.μ στο τέρμα ώστε να συμπληρώσει όλο το ποσό της επιδότησης 20.000, κάτι που εμένα δεν με ενδιέφερε διότι θα πλήρωνα ανάλογα με το ποσό που θα έφτανα πχ έφτασα 17.800€ 6) Λοιπόν μου ανέβασε όλες τις τιμές για δικαιολογήσει το ποσό και μου έδωσε μόνο 400€ φυσικά και δεν τα πήρα! 7) Τώρα λοιπόν αν δεν μου επιστρέψει κάποια χρήματα θα κάνω ΑΙΤΗΜΑ στο ΕΤΕΑΝ για έλεγχο! Ήδη επικοινώνησα μαζί με το ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ και δεν φέρω καμία ευθύνη! Όλη την ευθύνη την έχει αυτός που έκδοσε το ΠΕΑ Α & ΠΕΑ Β. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να εμπλακώ σε όλο αυτό ούτε και το αν θα χάσω χρόνο. Αυτοί θα έχουν πρόβλημα που είναι η δουλειά τους. Συμφωνείτε ?
  2. Το είχα γράψει σε λάθος κατηγορία και δεν ήξερα πως να το διαγράψω!
  3. Καλή χρονιά σε όλους! Πήρα πριν 2 μήνες Θερμοστατικούς διακόπτες για να βάλω σε όλα τα σώματα, ήρθε ο υδραυλικός τα πέρασε, άναψε τον λέβητα και δούλεψαν κανονικά. Απο την 1η μέρα όμως κάνουν όλα τα σώματα θόρυβο. Τι να φταίει? - Ο αυτόματος πληρώσεως στα 1,4 - 1,6 bar - Έκανα εξαέρωση - Χαμήλωσα τον κυκλοφορητή 1 σκάλα, σταμάτησε ο θόρυβος, την επόμενη μέρα ξανά τα ίδια. - Χαμηλώνω άλλη 1 σκάλα τον κυκλοφορητή, σταματάνε, μετά απο 2-3 μέρες ξανά τα ίδια. Εχει κάποιος να προτείνει κάποια λύση?
  4. καταλαβαίνω όπως βλέπω πολλές φορές ότι δεν υπάρχει επαγγελματισμός. Βέβαια μπορώ να προχωρήσω σε ένα εξώδικο που να λέει πως αν περάσει η διορία του προγράμματος και το χάσω εξ αιτίας του θα επιβαρυνθεί με το ποσό που επιχορηγήθηκα. ΄Με καταγγελία στον σύλλογο κτλ, το θέμα είναι πως δεν έχω τέτοιες προθέσεις.
  5. Πιο συγκεκριμένα είχα πει πως θα χρησιμοποιήσω κάποιους Προμηθευτές του, διότι για μένα θα ήταν το ίδιο είτε τα έπαιρνα απο κάποιον άγνωστο ή τα έπαιρνα απο συνεργάτες του μηχανικού μου που ίσως να του έδιναν και κάποια προμήθεια. Το θέμα είναι πως πήγα στο μαγαζί για κλιματιστικό και Ηλιακό και περίμενα 1 εμβδομάδα για να μου πει αν έχει τελικά αυτο το μομτέλο. περίμενα για τον ηλιακό που ήθελα 3 εμδομάδες για να με πάρει και να μου πει πως τελικά δεν το έχει ( έπειρνα στο μαγαζι κάθε εβδομαδα τηλ) έτσι έχασα 3 εβδομαδες χωρις να προχωρήσω σε αγορά. Αυτόν για την τέντα τον έπαιρνα 3 μερες τηλ και δεν μου το σήκωνε. Αυτός για τη μόνωση μου έλεγε δεν μπορεί να κάνει την μεσοτοιχία που έχω γιατι δεν είχε την κατάλληλη σκαλωσιά κτλ ε τότε έκατσα και βρήκα μονος μου ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ. κι ολα μεσα σε 1 εβδομαδα τακτοποιήθηκαν αλλα δεν μπορώ να το ξεκινησω λόγω της προκαταβολής
  6. Εκνευρίστηκε διότι δεν επέλεξα κάποιον δικό του συνεργάτη, οπότε έχασε και την όποια προμήθεια θα έπαιρνε κτλ . Και για να το Γνωρίζει ο καθένας, όποιον προμηθευτή και να βάλεις είναι δικαίωμά σου να τον αλλάξεις, είτε αυτός είναι ο Μηχανικός σου είτε κάποιος άλλος. Το πρόβλημα είναι πως δεν μου επιστρέφει τα χρήματα και πάγωσαν όλες οι εργασίες μου!
  7. Απο την στιγμή που είναι Προκαταβολή του δικού μου Δανείου είναι και δικά μου χρήματα καθώς ήδη πληρώνω δώσεις. Την διαδικασία με την ''Αλλαγή Προμηθευτών'' την γνωρίζω, εχω ενημερωθεί και απο το helpdesk, το πρόβλημα είναι πως δεν μου επιστρέφει τα χρήματα.
  8. Ο Μηχανικός μου είπε, πως πρέπει οπωσδήποτε μέσα σε 5 μέρες να δήλωνα τους Προμηθευτές, εγώ εκείνες τις μέρες ήμουν εκτός της πόλης μου για δουλειά. Έτσι μπήκε ο ίδιος, αλλα αυτό δεν παίζει κάποιο ρόλο διότι τους Προμηθευτές τους αλλάζεις. Το θέμα είναι πως δεν μου επιστρέφει τα Χρήματα μου.
  9. Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα μια συμβουλή για το πρόβλημα μου. - Είμαι ωφελούμενος με δανεισμό, ο Μηχανικός μου είναι Σύμβουλος Έργου και ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΉΣ (προμηθευτής διότι όταν έπρεπε αν δηλώσω Προμηθευτές δεν είχα αποφασίσει ποιους θα βάλω, αφού αυτό μπορούσε να αλλάξει). - Η προκαταβολή (70% του δανείου) έχει μπει και μεταφέρθηκε στον Μηχανικό - ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ Βρήκα τους Προμηθευτές θέλω καθώς συμφώνησα και για τις τιμές. Είπα στον Μηχανικό μου πως θέλω να κάνω ΄΄αλλαγή ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ΄΄ και ότι για να το κάνω πρέπει πρώτα να μου ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ το ποσό της ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ που έλαβε και η απάντηση του ήταν πως ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ και θα μου τα δώσει αφού κλείσει κάποια προγράμματα που έχει( Βέβαια εκνευρίστηκε όταν του είπα πως θέλω να κάνω την αλλαγή). Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κάνω σ αυτή την περίπτωση? Έχουν παγώσει όλες οι παραγγελίες μου (και λογικό) διότι δεν μπορώ να τους βάλω τις Προκαταβολές τους.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.