Μετάβαση στο περιεχόμενο

Stathis_kar

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    24
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. καλησπέρα σε όλους,ψάχνω για την αγορά μεταχειρισμένου diesel, θέλω να ρωτήσω αν υπάρχουν εδώ μηχανικοί οι οποίοι έχουν κάποια παραπάνω εξειδίκευση σε αυτούς τους κινητήρες το εξής,όταν τραβάω το δείκτη λαδιου ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία πρέπει κ είναι φυσιολογικό να υπάρχουν από εκεί αναθυμιασεις???
  2. Εννοείται κ εγω παντα με καλη διάθεση απανταω...ολες οι συζητήσεις βοηθάνε..
  3. Με 2 εκ χλμ κ 25 χρόνια επαγγελματίας δεν εχω εμπειρία μονο απο 2 συνεργεια.. τουλάχιστον οσο συνεργεία εχω επισκεφτεί εδω αθηνα δεν παιζει αυτό που συζητάμε...
  4. Όχι ούτε το προηγούμενο το εκανε ουτε το συγκεκριμένο που αλλαξα τώρα, και γενικότερα τουλάχιστον εδω Ελλάδα δεν νομιζω πως καποιο συνεργείο θα κανει κατι τετοιο...
  5. Εννοω πως κανω οτι εκανα τοσα χρονια επαγγελματικής οδήγησης χωρις να εχω ποτε προβλημα,εχω πανω απο 2 εκ. Χλμ γραψει μέχρι τώρα...βεβαια ποτε Δεν ειχα κ δυναμομετρο στο ποδι μου,καταλαβαίνεις τι εννοώ, η αλήθεια βεβαια ειναι πως τελευταία με ειχε πιασει μια φοβία κ προσπαθουσα να φρέναρω οσο πιο χαλαρά μπορουσα,αλλα οκ...δεν πιστεύω πώς το χαλαρό φρεναρισμα ειναι κ αιτια στραβωματος,,,οπως κ να έχει εχω διανύσει 2000 χλμ απο το τελευταίο τορνισμα των δίσκων κ δε δειχνει καποιο προβλημα μέχρι στιγμης,πρέπει όμως να σκεφτουμε πως οι συγκεκριμένες δισκοπλακες εχουν ήδη στραβωσει 2 φορες κ εχουν μπει τορνο...αρα και η συμπεριφορά του μετάλλου δεν θα ειναι κ η καλύτερη...
  6. Εννοω πως παντα υπάρχει προσεκτική οδηγηση μετά απο καθε αλλαγη κ στρώσιμο με τον κλτρ δυνατο τροπο... ναι ειχαν αρπαξει παλι ,δεν περιμενα να το δω στον τορνο,το ενιωθα κ στο ποδι,στον τορνο έδειξε η δεξια στραβη ,ενω την πρωτη φορα που τις ειχα βαλει ηταν κ οι 2 (ειναι η 2η φορά που τις τορνιζω) παντως μετα την επισκευή στα κυλινδρακια κ το περασμα στον τορνο εχω διανύσει μεχρι τωρα 1000χλμ κ ολα καλα,ας ελπίσουμε να παραμεινει ετσι... ως τωρα αντεχαν μεχρι 3000χλμ το πολυ... αρα αναμένω...
  7. Φίλε μου ευχαριστώ ,ναι τα κοίταξα, λέει απλά για το στρώσιμο των δίσκων κ των τακακιων μετά από κάθε αλλαγή,σε αυτά δεν υπάρχει θέμα,ότι γινόταν τοσα χρόνια γίνεται κ τώρα... αυτό που έκανα πρόσφατα κ περιμένω να δω αποτέλεσμα ειναι το εξής... έβγαλα κ καθάρισα καλά τα κυλινδρακια που κινείτε επανω η δαγκανα,επίσης αλλαξα κ τα λαστιχάκια σωλήνες που μέσα εκεί περνανε τα κυλινδρακια,αυτά από τα χρόνια είχαν ξεραθεί κ φουσκώσει ,περασα πάλι τόρνο τους δίσκους κ περιμένω να δω το αποτέλεσμα, ίσως αυτά τα σωληνάκια που είχαν φουσκώσει κ ξεραθεί ταυτόχρονα με την ελλιπή λίπανση στα κυλινδρακια μετά από τόσα χρόνια να δυσχεραιναν την κίνηση της δαγκάνας δεξιά αριστερά ,με αποτέλεσμα να μη φρενάρει σωστά.... θα δείξει η νεκροψία που λένε 🤣
  8. Οχι παντα Zimmerman χρησιμοποιούσα και δεν ειχα ποτε θεμα,ειχε τύχει να στραβωσουν μονο οταν ξεπερνούσαν τις 100.000χλμ κ ετυχε να βαζω σκληρο τακακι, εκει ναι είχε τυχει να στραβωσει καποιες φορες αλλα ηταν λογικο,στην τωρινη περίπτωση στραβωσαν απο τα 1500χλμ κ τα 3 σετ που αλλαξα (2 ferodo 1 Zimmerman) ...αυτο που μου αφηνει μια αμφιβολία ειναι οτι αυτά τα 3 σετ τα εβαλα σε συνεργείο που παω χρονια μεν αλλα δεν ειχε τυχει να αλλαξω ποτε εκει δισκους δε! Ετσι εχω μια υποψια μην τυχόν κ ολες του οι εισαγωγές ειναι μουφα απο κινα... παντως την επομενη φορα αυτο που μενει να κανω ειναι ενα καλο καθαρισμα κ λίπανση στη δαγκανα που ως τώρα δεν εχει γινει ,κ δεν εχει γινει διότι ολοι (μηχανικοί κ φρεναδες) με βεβαιαωναν οτι δεν εχει σημασια... Οσο αφορα το θεμα με τις ζαντες δεν ηταν σε δικο μ αυτοκίνητο αλλα ξερω ακριβως τις λεπτομέρειες, η ζαντα κάνει εδραση πάνω στο δίσκο που εδραζει στο μουαγιε,,,μουαγιε κ δίσκος πακέτο το μικρομετρο τα εδειχνε σωστα, οταν κουμπωνε επανω η ζαντα κ μετραγανε με μικρομετρο την απόκλιση της περιμετρου της ηταν λαθος, τωρα αν το προβλημα ηταν στην εδραση της η σε αυτο που ανέφερες χτυπημα δεν το ξερω,αυτο που ξερω ειναι οτι η ζάντες ειχαν δεχτει επεξεργασία βαφης δε υψηλές θερμοκρασίες κ απο αυτό ειπαν στην αντιπροσωπεία οτι τα επαιξαν...
  9. Πολύ ωραία οκ...να δοκιμάσω τον εργοστασιακό που είναι ανώτερος,αυτό ακριβώς λένε κ από την αντιπροσωπεία, χωρίς βέβαια να σου δίνουν καμμια εγγύηση ότι δε θα στραβώσει,κ οι ferodo που έβαλα κ οι Zimmerman θεωρούνται κορυφαίοι και τόσα χρόνια δεν στραβωναν.... εγώ ψάχνω να βρω το λόγο για τον οποίο στραβώσουν τωρα...όσο αφορά το άλλο θέμα ναι,λύθηκε το πρόβλημα με την αλλαγή ζαντών, κάτι που δεν εβρισκε κάνεις κ το βρήκαν μετά από 8 αλλαγές δίσκων κ μουαγιε στην αντιπροσωπεία όταν μέτρησαν ξεχωριστά με μικρόμετρο μουαγιε-μουαγιε με δισκο-μουαγιε δίσκο ζάντα το πακέτο με τη ζάντα είχε απόκλιση...
  10. Κυριοι καλημερα κ χρονια πολλα,δεν ειναι σωστό ενα θεμα να το προσωποποιουμε κ να αρπαζομαστε χωρις λόγο, όλες οι αποψεις ειναι δεκτες,πολλες φορές η θεωρία απέχει πολυ απο την πραξη,και εγω προσωπικά αν κ κανω την δουλεια του αυτοκινήτιστη το διπλωμα που κατέχω ειναι μηχανικου ΜΕΚ,κατωτερας σχολής αλλα επειδη τον είχα μερακι κ μου αρεσε παντα μπορω να πω οτι κατέχω αρκετές γνώσεις, οποιος κ να εισαι ομως δεν μπορείς να τα ξερεις ολα η καποια πράγματα να σου διαφευγουν,μου εχει τυχει εγω με τις λιγες γνώσεις που διαθέτω ν διαψευσω τον πιο εμπειρο μηχανικό που πιστεύω πως εχει η vag,κ τωρα προσπαθω ν παω για την δεύτερη, και οι 2 λοιπόν καπου εχετε δικιο αλλα οχι κ 100% σίγουρα το θεμα πιεσης κ στο δικο μ μυαλο μπορει να προκαλεσει προβλημα, βεβαια η δαγκανα ειναι μονοπιστονι ,το εμβολο ασκει πιεση στο ενα μονο τακακι, το εξωτερικο τακακι πιέζεται στο δισκο μεσω της παλινδρόμησης της δαγκανας πανω στο κυλινδρακια της δαγκανας, που κατα κανονα χρειάζονται παντα καθαρισμο κ λίπανση σε καθε αλλαγη,επειδη ομως οι περισσότεροι μαστορες ειναι αρπα κολα κ προσπαθούν να σε ξεφορτωθούν οσο πιο γρήγορα γντ κανεις δεν το κανει,με αποτέλεσμα καποια στιγμη απο τα πολλα χλμ οπως σε ενα επαγγελματικο αμάξι σαν το δικο μ να δημιουργήθει προβλημα,προσωπικα εκανα μονος μου τον καθαρισμό κ την λιπανση,βεβαια οπως προειπα οχι με τα κατάλληλα υλικα,θέλει γρασο υψηλής θερμοκρασίας κ οχι απλο λαδι μηχανης που εβαλα,βέβαια βλεπω αισθητή βελτίωση στη λειτουργία της δαγκανας απο αποψη θορύβου (ναι πριν ακουγόταν στο πατημα του φρένου) το μονο που μενει ειναι να περασω παλι τους δίσκους τορνο κ να αναμένω το αποτέλεσμα, παντως συνάδελφος μου που ειχε παρομοιο προβλημα σε Mercedes αφου χαλασα 2 3000 ευρω βρηκαν οτι το προβλημα ήταν απο ελαχιστα στραβες ζάντες που στο φρενάρισμα μετεφεραν τον τζογο που δημιουργουσαν στον δίσκο που τον στραβωνε,αλλαξε ζάντες κ το προβλημα λύθηκε, βέβαια αυτο σε οποιον φρενα η μαστορα το ειπα μου ειπαν πως αποκλείεται να εχει συμβει....να που ομως κανένας δεν τα ξερει ολα κ ολα μπορούν να συμβούν
  11. Μια απο τις σκέψεις που εχω ηδη κάνει ειναι οτι στο συγκεκριμένο συνεργείο αλλαξα πρώτη φορα δίσκους...ισως η εισαγωγή που κανει η ο προμηθευτή που εχει να ειναι κ ο ιδιος κινεζος...
  12. Ok και τι προτείνεις??? Να αλλάζω δίσκους μέχρι να πέσω σε κάποιον που δε θα στραβώσει??? Δεν έχει κ τοση λογική... αυτό που σκέφτομαι είναι αν θα μπορούσε από κάποιο ημιαξονιο που έχει αρπάξει ελαφρά να μεταφέρετε ο κραδασμος κ να τις στραβώνει... η να μην δουλεύει σωστά η δαγκάνα στο συρτάρι της,μέχρι τώρα κάνεις δεν μου είχε λιπανει τα κυλινδρακια,το έκανα μονος μου κ χωρίς το κατάλληλο γράσο αλλά με απλό λαδι μηχανής,βέβαια όταν τι έκανα ήταν αργά κ είχαν στραβώσει ήδη μετά από τον τόρνο τελευταία φορά...
  13. Αυτα που λεει ο φιλος κ εγω δεν πιστεύω οτι μπορει να ευθύνονται, αλλα δεν μπορω να δεχτώ κ οτι ειναι ελαττωματική πατρίδα, 3 σετ δισκοπλακες διαφορετικης μαρκας μεσα σε 10.000 χλμ??? Τι διαολο απο βούτυρο τις έφτιαξαν 2 διαφορετικά εργοστάσια???
  14. Εχουν μια λογικη αυτα που λες,βεβαια η φθορά που αναφερεις για την εσωτερική η εξωτερική πλευρα του δίσκου ειναι αδυνατον να φανεί γτ τους στραβώνει σε ελάχιστα χλμ (γυρω στα 1500) ο δισκος ακμ φαινεται καινούργιος,το ιδιο ισχυει κ στα τακακια,μεχρι τωρα όμως τα τακακια ειχαν την ιδια φθορα,με ελάχιστη διαφορά το εξωτερικο ηταν ελάχιστα πιο φαγωμένο (φυσιολογικό γτ εκει παταει το εμβολο της δαγκανας) τωρα ερχομαστε στο αν κατανέμεται η πίεση σωστα αναμεσα στα 2 τακακια... απο τη στιγμη που το εμβολο βγαινει κανονικά κ πιεζει αν δεν κατανέμεται σωστα η πιεση το προβλημα θα είναι στην κινηση της δαγκανας δεξια αριστερα πανω στα κυλινδρακια... περα απο αυτό οι δαγκανες επιστευαζονται,δεν τις πετάς, εκτος αν δεν συμφέρει η επισκευή... και εγω δεν μπορω να σκεφτω κάτι αλλο...ισως φταιει η δαγκανα...
  15. Το ιδιο μου λεει κ ο μηχανικος μου κ ο φρενας μου...αλλα τι φαση... τόσα χρονια να μην εχει ξανατυχει κ να τυχει τωρα σε 3 σετ δισκοπλακες καπάκι... τι να πω...
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.