Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Aris79

Members
  • Περιεχόμενα

    15
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Aris79's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

39

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μα τι ψηφοφορία είναι αυτή? Συζητάμε αν όποιος βγάζει 400-600 το μήνα θα πρέπει να δίνει 100 και να του μένουν 300-500 για να ζήσει???? (και μιλάμε φυσικά για την περίπτωση δεν υπάρχει από οικογένεια ή αλλού οικονομική βοήθεια, δεν υπάρχει σπιτί άρα νοίκι, υπάρχουν παιδιά κλπ. κλπ. Δηλ. φυσικά υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που πρέπει να συνυπολογίζονται και να διαφοροποιούν τις περιπτώσεις). Και μας ενδιαφέρει η υγεία μετά από αυτό???? Όταν δεν μπορούν να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες???? Να θέσω λοιπόν και εγώ μια ψηφοφορία: Θέλετε να υπάρχουν πολίτες με μηνιαίο καθαρό εισόδημα 300 ή 500 ευρώ ή οικογενειακό εισόδημα 600 με 1000 ευρώ? Θέλετε να έχουμε πολίτες στα όρια της φτώχειας? 1. ΟΧΙ (και έτσι να μην χρειάζεται να θέτουμε ψηφοφορίες για το αν το δικαίωμα στη υγεία, και στη ζωή γενικότερα, πρέπει να είναι καθολικό ή όχι) 2. ΝΑΙ για να πιέζονται όσοι είναι πάνω από το όριο φτώχειας να τους λυπηθούν και να στριμωχτούν να δώσουν κάτι παραπάνω. 3. ΝΑΙ για να έχει λόγω ύπαρξης η φιλανθρωπία. 4. ΝΑΙ για κάποιο άλλο λόγο. Για ποιόν λόγο?
  2. Η απόρριψη μπορεί να είναι ένα από τα παιδαγωγικά εργαλείο για τη δουλειά αυτή που μίλησα οτι πρέπει να γίνει, ώστε το παιδί να καταλάβει ότι γίνεται κάτι προς όφελός του και πρέπει να υπάρχουν κάποιοι κανόνες. Το χρησιμοποιούν και στους παιδικούς σταθμούς για τη συμμετοχή στους κανόνες, για οταν παρεκτρέπονται κλπ. Το ενδιαφέρον πρέπει να είναι πραγματικό, αληθινό και όχι λόγω κάποιου μπαμπούλα. Καλές είναι και οι συνέπειες αλλά μέσα στην εκπαιδευτική δουλειά που κάνει τα παιδιά πιο συνειδητοποιημένα. Δεν πιστεύω οτι το να μένει στην ίδια τάξη μπορεί να προσφέρει κάτι εκπαιδευτικό και να κάνει το παιδί να ενδιαφέρεται, σε σχέση με τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να έχει για αυτό. Αυτήν την γνώμη έχω, δεν είμαι εκπαιδευτικός για να τεκμηριώσω σωστά. Εσύ έβλεπες τα παιδιά που έμεναν στην ίδια τάξη να τους βοήθησε να λύσουν κάποιο πρόβλημα; Ας έχουμε υπόψη και το τι ζητάει το σχολείο από το μαθητή και για ποιο λόγο μπορεί να τον ωθήσει να "πρέπει να μείνει στην ίδια τάξη". Γι'αυτό και εγώ επέμενα πως αν ξεκινήσεις από αυτό και καταφέρεις να δίνεις μια ουσιαστική παιδεία που τραβάει το ενδιαφέρον των παιδιών τότε δεν θα χρειάζεται να μιλάς για επανάληψη τάξεων και τιμωρίες.
  3. Όχι δεν λύθηκε. Όπως δεν λύθηκε και το θέμα πολλών παιδιών που πέρασαν την τάξη (χωρίς να αναγκαστεί ο δάσκαλος). Όχι επειδή περάσαν την τάξη ενώ δεν έπρεπε, αλλά για ένα σορό λόγους που συζητήσαμε και εδώ. Το ρώτησα ήδη μία και το ξαναρωτάω. Εσύ πιστεύεις ότι αν επαναλάμβανε την τάξη θα λυνόταν το πρόβλημα του παιδιού? Αν και έχεις ήδη απαντήσει απο μόνος σου ότι δεν θα λυνόταν. Μπορείς να εξηγήσεις γιατί επιμένεις σε αυτό το θέμα? Ο δάσκαλος σε συνεργασία με συμβούλους και γονείς, πρέπει από νωρίς να εντοπίζει το πρόβλημα και να παίρνουν αυτά τα παιδιά μια ειδική βοήθεια για να μην χρειάζεται να μένουν στην ίδια τάξη. Να κάνουν σοβαρή δουλειά όλοι τους για να μην πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Τι σημαίνει πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Γιατί? Μήπως θα αναδειχθούν τα ταλέντα του αν ξανακάνει "την ιστορία , τα θρησκευτικά και διάφορα άλλα επαναλαμβανόμενα μαθήματα που δεν θα χρειαστούν ποτέ." όπως είπες και εσύ?
  4. Πρώτα από όλα ευχαριστώ για το επίπεδο του διαλόγου παρά τις διαφωνίες μας. Και το λέω αυτό γιατί πέρα από αυτά που βλέπουμε συνήθως στα φόρουμ, αντέδρασα και εγώ ομολογουμένως κάπως "επιθετικά", αλλά θεωρώ οτι δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε το θέμα με όρους "ΣΤΟΚΟΙ" και "99% τελειώνουν το λύκειο". 1) Δεν μου απάντησες Άκιους για το 99%. Το 10% που δεν προχωρούσε όταν τελείωσες εσύ ισχύει πάνω κάτω και σήμερα. Έχεις άλλη άποψη; Γιατί; 2) Εγώ αυτό που λέω είναι ότι ακόμα και αν ήταν δυσκολότερο το λύκειο και οι σχολές δεν θα έλυνε το πρόβλημα τις ανεργίας. Δηλ. να μην αναζητούμε τις αιτίες της ανεργίας εκεί. 3) Δεν διαφωνώ για το ΠΑΡΑΠΑΝΩ που δίνει η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ-ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ αλλά εσύ είπες: Εγώ λέω οτι το επίπεδο της μόρφωσης συνολικά δεν εξαρτάται από την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ. Ή αν το θες και αλλιώς, η ποιότητα και η ποσότητα των ατόμων με...ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ (που δίνει το κάτι παραπάνω) δεν εξαρτάται από την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ. Υπάρχουν πράγματα που μπορούν να γίνουν για να ανεβαίνει και το επίπεδο και η ποσότητα των ατόμων που θα ωθούνται στην ΕΣ.ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ. Δλ. εγώ είπα πως η ΜΑΓΙΑ όπως την είπες είναι το πιο σημαντικό θέμα για το τι ψωμί θα βγάλουμε. (Υποθέτω μας ενδιαφέρει το συλλογικό κοινωνικό επίπεδο και όχι μόνο πως κάποιοι θα ξεχωρίσουν από την πλέμπα) 4) Σε συνέχεια λοιπόν με αυτό, λέω πως το ζήτημα δεν είναι να ανεβάσεις την ΣΤΑΘΜΗ για να μην περνάνε όλοι, αλλά να ανεβάσεις τη ΣΤΑΘΜΗ όλων. Αυτό είναι παιδεία. 5) Η ελληνίδα μάνα που νομίζει ότι το παιδί της κάνει για CEO πολυεθνικής, να ξανασκεφτεί τη δυστυχία πόσων ανθρώπων έχουν προκαλέσει οι πολυεθνικές. 6) BAS, ναι το 79 είναι το έτος γέννησης. Τεράστιο σεβασμό σε ανθρώπους όπως αυτό που μου περιέγραψες, που είναι τεχνίτες και έχουν γνώση και είναι συγκροτημένοι κλπ. Για αυτό επιμένω στο θέμα της μόρφωσης άσχετα από την επαγγελματική κατεύθυνση. Συμφωνώ για αυτά που περιγράφεις με την αλλαγή των σχολών και για το οτι πρέπει να υπάρχει καλύτερος επαγγελματικός προσανατολισμός. Όμως με μεγάλη προσοχή και να μην περιορίζονται οι δυνατότητες από μικρή ηλικία όταν πολλά παιδιά δεν μπορούν να είναι ακόμα σίγουρα για το τι επιθυμούν. Επίσης λέω οτι το να μένει στην ίδια τάξη δεν προσφέρει κάτι στο πρόβλημα του επαγγελματικού προσανατολισμού που περιέγραψες. Εκτός αν μου το αιτιολογήσεις. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό: και δεν βλέπω τι σχέση έχει αυτό και πως το πετυχαίνουμε με το να αφήνουμε τα παιδιά στην ίδια τάξη για να ξανακάνουν για άλλη μια φορά τα επαναλαμβανόμενα μαθήματα που δεν θα τους χρειαστούνε όπως περιέγραψες. Καταλαβαίνεις την αντίφαση? 7) Να μην συνδέουμε το πρόβλημα της ανεργίας με τις ικανότητες. Υπάρχουν μια χαρά ικανοί άνθρωποι που δεν βρίσκουν εργασία. Επίσης ας έχουμε στο μυαλό μας οτι το πρόβλημα με την κατανομή της εκπαίδευσης, των σχολών, των κοινωνικών προτύπων κλπ. που σωστά περιέγραψες δεν είναι αιτία της ανεργίας, αλλά και τα 2 αυτά προβλήματα είναι συνέπειες του ελληνικού στρεβλού εξωστρεφούς και εξαρτημένου οικονομικού και παραγωγικού μοντέλου.
  5. 1) Άκιους, Ο BAS που σε κάλυψε είπε πως επειδή είναι εύκολο το γυμνάσιο κανείς δεν στέλνει το παιδί του σε ΕΠΑΛ. Εσύ λες πως το 10% πήγε τεχνικό λύκειο και είναι τώρα μια χαρά. Αυτα τα 2 είναι σε αντίφαση. Οπότε δεν σε κάλυψε απόλυτα. Η απογραφή του 2011 λέει για τους ανέργους ότι 26% είναι απόφοιτοι λυκείου, 12% ΕΠΑΛ, 13% Γυμνασίου, 15% Δημοτικού, 10%ΙΕΚ, Κολέγια, 11%ΑΕΙ, 7%ΤΕΙ κ.ο.κ. Με άλλα λόγια απ'όλα έχει ο μπαξές τις ανεργίας. Η ανεργία δεν υπάρχει γιατί "είναι πολλοί οι εισακτέοι". Άλλοι είναι οι λόγοι της ανεργίας. Δηλ. εσύ άμα μειώσεις τους εισακτέους πιστεύεις θα πέσει η ανεργία? Είναι εκεί έξω δουλειές με το τσουβάλι για τεχνίτες και ανειδίκευτους και δεν τις πέρνει κανείς επειδή τελειώσαν όλοι το λύκειο και πήγαν σε σχολές? Άλλο τώρα αν χρειάζεται μια καλύτερη κατανομή των ειδικοτήτων σε μια αναλογία καλύτερη. Αυτό όμως δεν θα λύσει το πρόβλημα της ανεργίας. Δηλ. θέλω να πω πως βρίσκω λάθος να συνδέουμε τα 2 αυτά θέματα. 2) BAS, αν μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη θα βελτιωθεί η παιδεία? Η μήπως η παιδεία βελτιώνεται πχ. όταν πείθει τους μαθητές γιατί πρέπει να την ακολουθήσουν, όταν καταφέρνει να τους κάνει πιο υπεύθυνους, να νοιώθουν οτι κάνουν κάτι καλό για τον εαυτό τους και την κοινότητά τους και όχι μόνο για να μην μείνουν στην ίδια τάξη και όταν ασχολείται σοβάρά με τα ενδιαφέροντά τους, τα ταλέντα τους, κλπ.? 3) Το πρόβλημα είναι οτι τελειώνουν το λύκειο (ή τα λύκεια) το 99% ή οτι τα λύκεια είναι αυτά που είναι? Δηλ. αν τα λύκεια ήταν καλά και χωρισμένα ανάλογα με τα ενδιαφέροντα θα είχες πρόβλημα ακιους να τελειώνει το 99%? Άσε που δεν ισχύει αυτό για το 99%. Από που σου προκύπτει? Είναι σίγουρα μεγαλύτερο το ποσοστό που δεν τελειώνουν το λύκειο. Όμως δεν μου είπες τελικά με πιο ποσοστό θα ήσουν ικανοποιημένος. Δεν σημαίνει οτι όποιος τελειώνει το λύκειο πρέπει να γίνεται πυρηνικός επιστήμονας. Ας υπάρχουν κατευθύνσεις στο λύκειο για όποιον θέλει να γίνει πυρηνικός επιστήμονας και για όποιον δεν θέλει. Όμως και για όσους πάνε για μαστορες, μια σωστή βάση μόρφωση μαζί με όποια επαγγελματική εκπαίδευση σε αυτή τη κρίσιμη ηλικία πρέπει να την παιρνουν. Ας μην είναι αυτή που θα πάρει ο υποψήφιος πυρηνικός επιστήμονας. Δεν γίνεται να λέμε οτι η μόρφωση είναι θέμα ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ οπότε να τα αφήνουμε στην τύχη του. Το πλαίσιο, οι κυριαρχες αξίες κλπ. στα οποία διαμορφώνεται καθένας /καθεμία, και οι προσλαμβάνουσες και εμπνεύσεις που του δίνονται παίζουν καθοριστικό ρόλο και στην εσωτερική αναζήτηση που θα κάνει και στην διαμόρφωση δυνατοτήτων. Αν μια κοινωνία αποφάσιζε πως χρειάζεται 10% πυρηνικούς επιστήμονες τότε θα έβρισκε και τον τρόπο να τους φτιάξει. Δεν θα περίμενε πότε θα "γεννηθει" το 10% με "δυνατότητες πυρηνικών επιστημόνων". Απλά δεν χρειάζεται τόσους πυρηνικούς επιστήμονες. Όμως απο οτι φαίνεται πιστεύεις στο γονιδιακό διαχωρισμό, σε αυτούς που "τραβάνε" και σε αυτούς που "δεν τραβάνε". υγ. μπορεί κάποιος παρακαλώ να μου εξηγήσει τι σημαίνει το κόκκινο -1, γιατί το έχω και αν είναι από κάποιο λάθος μου να το ξέρω για να μην το ξανακάνω?
  6. τσ τσ...κατάντια! ακούς εκεί να τελειώνουν το λύκειο 99%. Μα που καταντήσαμε! Αλήθεια akius με τι ποσοστό αμόρφωτων πολιτών θα ήσουν ευχαριστημένος? Ξέρω ξέρω, σιγά τη μόρφωση που δίνει το λύκειο και θα συμφωνήσω, ΑΛΛΑ αυτό είναι άλλο θέμα και δεν φαντάζομαι να το είπες για αυτό δηλ. επειδή δεν είναι καλής ποιότητας το λύκειο. Ή μήπως θεωρείς οτι το λύκειο είναι μόνο για όσους πάνε πανεπιστήμιο? Ακόμα και αυτοί που δεν θα πάνε, μια μόρφωση πρέπει να την παίρνουν Ακιους μαζί με ότι άλλο κάνουν. Ή μήπως θεωρείς ότι υπάρχει κάποιο γονίδιο του Στόκου που πρέπει να το εντοπίζουμε από νωρίς και να μην μπαίνει καν στον κόπο το παιδί να πάει στο δημοτικό γιατί "δεν τα πέρνει τα γράμματα"?
  7. ok imhotep, σορρυ για την παρεξήγηση. Απλά υπάρχει και το γνωστό που χρησιμοποιούν για να δείξουν δήθεν το "ουτοπικό" των αντισυστημικών, του στυλ "να κοίτα στα νιάτα του και μετά τι έγινε" και οτι "αυτά είναι ωραία για να έχουμε ιδέες και να ονειρευόμαστε ως νέοι αλλά μετά πρέπει να προσγειωνόμαστε" και παρόμοια. Γι'αυτό παρασύρθηκα. Επειδή όποιον τον ενδιαφέρει να τρέχουν τα μιστά μπορεί από την αρχή να γραφτεί σε κόμμα της "ιδεολογίας της εξουσίας" όπως είπες ή που δεν αμφισβητεί την οικονομία της αγοράς λέω εγώ. Γιατί να πρέπει να γραφτεί στο ΚΚ? Λες η μεγάλη αντίθεση δίνει μισθολογικά μπόνους? Εντάξει εσύ ήθελες να καυτηριάσεις αυτό το πέρασμα από τη μια μπάντα στην άλλη. ΟΚ αυτό δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με το θέμα των ξεφτιλισμένων που από ΚΚ φτάνουν να υπογράφουν την καταστροφή. κόμικς έχω διαβάσει αρκετά στη ζωή μου, αν και ποτέ δεν είναι αρκετά. Απλά όταν είσαι άνεργος και έχεις αφήσει τα παιδιά σου στην Ελλάδα μέχρι να βρεις δουλειά στο εξωτερικό, είναι δύσκολο να διατηρείς το χιούμορ σου. Συγγνώμη και πάλι για την παρεξήγηση. Τουλάχιστον σε διασκέδασα.
  8. καλά το καλύτερο ήταν όταν είπε οτι είχε να πει για τις "ίσες ευκαιρίες για τους φτωχούς" και πετάγεται ο καραθανασόπουλος και της λέει το κορυφαίο: "Δηλ. αγωνίζεστε για το δικαίωμα του να είσαι φτωχός". Μούγκα. Επίσης πάλι το πιο σημαντικό σε όλο το σόου το είπε ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ και ήταν για την Ουκρανία. (για να μην παρεξηγηθώ δεν είμαι ούτε κομμουνιστης ούτε ΚΚΕ. παρόλο που αν δεν είχα μεταναστεύσει και ψήφιζα δεν θα είχα άλλη επιλογή από αυτό για να ψηφίσω. Έχω συγκεκριμένες διαφωνίες με αυτό όπως πχ. οτι είναι προσκολημένο στον έργο Ιμπεριαλισμός του Λένιν που ήταν μια χαρά για την εποχή του άλλα όχι αρκετό για να αναλύεις το σήμερα και ότι συνδέει την έξοδο από την ΕΕ με την κομμουνιστική επανάσταση κάπου μέσα στην επόμενη χιλιετηρίδα...)
  9. καλά εσύ αυτό κατάλαβες? όλοι οι υπουργοί περάσαν από το ΚΚΕ? ή όλοι όσοι είναι στο ΚΚΕ γίνονται υπουργοί? αν θέλετε να κάνετε κριτική στο ΚΚΕ να κάνετε για πιο σοβαρά πράγματα. και έχει δίκιο ο georgios_m. Να είστε πιο συγκρατημένοι με τις ταμπέλες. Κάντε μια νηφάλια συζήτηση εκτός αν τελικά αποδειχτεί οτι όλα τα φορουμ είναι μόνο για εκτόνωση και είναι αδύνατον να γίνει οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση.
  10. αριστεροί -δεξιοί το 90% του πληθυσμού ήταν ΠΕΡΗΦΑΝΟ όταν μπήκαμε με υπογραφή καραμανλή από που προκύπτει αυτό Akius; Συγγνώμη αλλά να έχει αδιαπραγμάτευτα ΕΕ και ΟΝΕ και να μην είναι ΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΑΣ δεν γίνεται. Είναι αντίφαση. Είναι αδύνατο. Πως να το κάνουμε; "Περιμένετε" και σε λίγο καιρό να δείτε που θα πετάξουν έξω τον Καμμένο (για να μην διακινδυνέψει δήθεν η θέση της Ελλάδας στη ΕΕ) και θα βάλουν το Ποτάμι. Τότε να δείτε γλέντια. Αλλο ένα σοβαρό πρόβλημα με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι οτι θα σπείρει ηττοπάθεια, οτι δεν μπορεί ο λαός τελικά να διώξει τα μνημόνια κλπ. και να κάτσει να αποδεχτεί τη μοίρα του. Μην ασχολείστε με καθρεφτάκια για ιθαγενείς. Το ζήτημα είναι η καταστροφή της παραγωγής μας και η επιλογή του εξαρτημένου μοντέλου ανάπτυξης και τι ρολο έπαιξε σε αυτά η ένταξη στη διεθνοποιημένη οικονομία της αγοράς μέσω της ένταξης στην ΕΕ. Αυτά είναι τα σοβαρά ζητήματα. Τα αίτια της κρίσης και όχι τα συμπτώματα. Διαφορετικά θα κυνηγάμε συνέχεια την ουρά μας. Και θα μιλάμε για τους "κακούς ή ανίκανους" πολιτικούς που θα τους αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια μπας και μας κάτσει ο "έντιμος και ικανός" πολιτικός...
  11. μα δεν του είπανε κάτι εξωπραγματικό. Απλά δεν του είπαν πότε θα εξεταστούν και πότε θα πιστωθούν. Εννοείται πως αν κάποιος του έβαλε -1 πρέπει να του επιστραφεί. Κουβέντα κάνουμε για να αποσαφηνίζουμε τα πράγματα.
  12. σου είπε πότε θα εξεταστούν? σου είπε πότε θα πιστωθούν τα χρήματα? το μέχρι πότε πρέπει να αποσταλλούν είναι άσχετο. Εμένα η υπάλληλος μου είπε "πληρωμές από Γενάρη"
  13. Όταν πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω οτι έλαβαν τα δικαιολογητικά, ρώτησα και πότε υπολογίζουν να αρχίσουν οι πληρωμές. Μου είπαν ότι μέχρι τέλος Δεκέμβρη θα μαζεύουν τα δικαιολογητικά, οπότε από το νέο έτος θα αρχίσουν να πληρώνουν. Αυτή την πληροφόρηση έχω εγώ από την υπάλληλο στο τηλέφωνο. Ίκαρε διευκρίνησε αν έχεις κάποια άλλη πληροφόρηση ή απλά θέλεις να εικάζεις ένα (υπερ)αισιόδοξο σενάριο.
  14. μα διακανονισμό έχει κάνει ένα πολύ μικρό ποσοστό!!! οι διαγραφές από ΤΕΕ είναι "τίποτα"? τι να σου πώ, λες η πλειοψηφία που έχει πρόβλημα να είναι μαζόχες? ας αναρωτηθεί ο καθένας γιατί δεν ακούμε (γενικότερα) κιχ...
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.