Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

jackpot

Members
  • Περιεχόμενα

    36
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

jackpot's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Κατι πανω στο ποστ του jackson.ΟΙ Πολυτεχνιτες σε σχεση με το ΤΕΙ,μπορει να ειναι ετσι οπως τα λες,ομως εχουν τις συγκεκριμενες καταρτησεις,πχ. ηλεκτρολογοι μηχανικοι και πληροφορικαριοι για να μπορουν να παραγουν και ΕΡΕΥΝΑ.ΓΙαυτο υπαρχει αυτο το τμημα πχ(παραδειγμα),και εχουν αυτα τα δυο αντικειμενα κ.ο και τα υπολοιπα για ολα τα αλλα αλλα κ για παραγωγη ερευνας.ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΕΥΝΑ,ισως σε ιδιωτικα πλαισια,αλλα κ εκει πολυ μικρη γιατι δεν εχουμε βιομηχανιες.Ετσι οι σπουδες τους στην ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΤΕΙ.Τα Ατει τι γινεται ρε παιδι μου τοσο πολυ αναβαθμιστηκαν?ΚΑι η απαντηση ειναι ΝΑΙ ,πχ σε παγκοσμιο διαγωνισμο ρομποτικης περσυ πρωτοι βγηκαν οι ΤΕ Πειραια,μετα πολυτεχνειο Κρητης κατι θεσεις πιο κατω, και το πολυτεχνιο εχασε αρκετα σε αυτον αλλα κερδισε σε εναν αλλο τομεα.Δηλαδη οσο αφορα τις ΑΝΑΓΚΕΣ της Ελληνικης αγορας και τα προγραμματα σπουδων,τα τει κατα μεσο ορο υπερεπαρκουν,αλλα φυσικα παιζουν και μεγαλο ρολο πολλοι παραγοντες,οπως ας πουμε οτι ολο το ελληνικο συστημα εκπαιδευσης απο το λυκειο ειναι στην εποχη των δεινοσαυρων,τεραστια ποσοστα εγκαταλειπουν τις σπουδες,αλλοι πανε μονο για το χαρτι γιατι βρεθηκαν να σπουδαζουν κατα τυχη σε καποιο ιδρυμα μη επιλογης τους,αλλοι πανε με ορεξη και εξοστραγκιζονται σε τοιχους λογω ολων αυτων που αναφερεις-το ιδρυμα σου δινει μια βαση και ο εκαστοτε φοιτητης πρεπει να αναλαβει τις ευθυνες του,αλλα οπως και οι καθηγητες,τα βιβλια τους ο σταρχιδισμος του Ελληνα και ολα αυτα που αναφερεις τους κανουν να εξοστραγκιζονται διοτι ειναι μπαγκλαντεζ καταστασεις,και γενικοτερα η φαση ειναι άπατη στην παιδεια απο τα προβληματα κ η κομματοκρατια βουλιαζει την ΕΛλαδα και μας βαζει να πλακωνομαστε μεταξυ μας. Τωρα για τους καθηγητες των τει πολλοι ειναι αποφοιτοι Πολυτεχνειων πολλοι διδασκουν και σε πολυτεχνεια παραλληλα,,,σε πληροφορω οτι οι χειροτεροι καθηγητες που ειχα ποτε ειναι αποφοιτοι πολυτεχνειου+πλην εξαιρεσεων που ειναι οι καλυτεροι,και σε αυτο φταει το υπουργειο που δεν κανει εκπαιδευτικα σεμιναρια στους καθηγητες κ αυτοι δεν ενδιαφερονται παρα μονο για το ο,τι αρπαξει ο κωλος τους κτλ.Πολλοι καθηγητες μη υπερκαταρτισμενοι,στεκονται με αξιοπρεπεια στο αντικειμενο διδασκαλιας τους,και βοηθουν τους φοιτητες με πολυ πιο εξυπνους τροπους,κ για να μην αναφερω συγκεκριμενα,το πιο πολυ ενδιαφερον προς τους φοιτητες κατα μεσο ορο το εχουν χαμηλοτερης καταρτησης καθηγητες.Το αποτελεσμα ειναι ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ''ΥΠΕΡΚΑΤΑΡΤΗΣΜΕΝΟΙ'' - ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ RESIDENTS 1-1. ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 99% ΑΠΟΤΥΧΙΑ. Γιαυτο το μονο που πρεπει να παρακαλαμε ειναι να πεσει κανας μετεωρητης γιατι το συστημα εκπαιδευσης στην ελλαδα το καταπινουν οι δεινοσαυροι και λιγο ειναι η φαση που παμε να αλλαξουμε τα πραγματα και θελει δουλεια απο ολους.
  2. Οκ..απλα εχουμε κ αλλες αλλαγες στο μετωπο η καθε κυβερνηση κανει τα δικα της
  3. Νομιζω εχουν αλλαξει τα πραγματα,πλεον μπαινεις 3 εξαμηνο στο πολυτεχνειο οχι 5 που εμπαινες ακομα και το ιδιο αντικειμενο να εχεις σπουδασει,λογω του οτι αναγνωριζεται σαν μαστερ πλεον αποτι πηρε το ματι μου δεν ειμαι σιγουρος εαν ισχυει για ολα τα τμηματα.
  4. Δεν χρειαζεται μεταπτυχιακο στην Ασοε για να εργαστεις πανω στο managment και στα οικονομικα,μπορεις και απο τη σχολη σου,στην Ελλαδα τουλαχιστον πολυ ευκολα.Και χωρις να εχω μεγαλη πειρα νομιζω οτι μπορεις να εργαστεις σε οποια εταιρια θελησεις αρκει να αναφερεις στο βιογραφικο σου την κατευθυνση σου κ τις ασχολιες σου.Ετσι κιαλλιως εχω φιλους που εχουν τελειωσει οικονομικα ΑΣοε κ αυτη την εποχη κ εδω και δυο χρονια δουλευουν σε τυροπιταδικα και ιντερνετ καφε,πολυ ανεργια στον κλαδο των οικονομικων,τωρα για το μανατζμεντ κτλ η σχολη σου σου δυνει πολλες δυνατοτητες και μεγαλο ευρος επιλογων,απο εταιριες για σαμπουαν και Τasty chips η μεχρι και πολυεθνικες ενεργειακες,αλλα νομιζω στα επομενα χρονια μπορει να ερθει η πυρηνικη ενεργεια κ τα συμπλεκομενα οποτε η αγορα κινειται αρκετα και παιζει κ μεγαλο ρολο η τυχη/(η μεσον στην ελλαδα) κ η θεληση κ φυσικα μολις παρεις το πτυχιο σου θα δεις το ευρος των δυνατοτητων του.
  5. Δεν υπαρχει καλυτερη λυση απο τα διπλα τζαμια εχω διπλα σε κανονικα ανοιγομενα και υπαρχουν τεραστιες απωλειες,σιγουρα πρεπει να εχι βγει κατι.
  6. Εχεις επικοινωνησει με καποιο πανεπιστημιο στην Αγγλια?Εχεις βρει πανεπιστημιο?
  7. Καλησπερα, Μου εχει τραβηξει ο ηλεκτρολογος γραμμες τηλεφωνου στην ταρατσα,στις μπριζες (legrand) φαινονται συνδεμενα μεσα τα καλωδια στις θεσεις τους,εχει δυο μπριζες για τηλεφωνο με ethernet καλωδιο,στη μια εχει συνδεσει τρια pins και στην αλλη κανονικα ολα τα pins (και οι δυο για τηλεφωνα).Παρολα αυτα καμια δεν λειτουργει...Ξερει κανεις τι μπορω να κανω πως μαστορευουν τα τηλεφωνα?
  8. Συμφωνω και σε αυτο φταινε τα κομματικα παραδοξα,η μια κυβερνηση τεινει προς Αγγλια,η αλλη προς Γερμανια-Σουηδια,και γενικοτερα την πληρωνουμε εμεις οι φοιτητες τοσα χρονια στους δρομους,τωρα αυτη η διαμαντοπουλου και το πασοκ πιο πολλες ωρες μου φαινεται περνανε στα κομμωτηρια,
  9. Περσινο αρθρο απο τον Θ.Τασιο «Φιλοσοφικό» ή «επαγγελματικό» πανεπιστήμιο; * Θα παρακαλέσω τον Αναγνώστη να μην ξεχάσει να αναθέσει στο Πανεπιστήμιο να διδάξει το σύνολον των στοιχείων που απαρτίζουν αυτήν την βασική υπαρξιακή ανάγκη που είναι η Γνώση ΘΕΟΔΟΣΗΣ Π. ΤΑΣΙΟΣ | Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 1. Τί θέλομε να πετύχομε διδάσκοντας Γνώσεις μέσα στα Πανεπιστήμια; α) Αυτοσυνειδητοποίηση ενσχέσει προς τον φυσικό και τον κοινωνικό περίγυρο (υποστασιακή ανάγκη συσχετισμού), σπουδάζοντας την προγενέστερη εμπειρία της Ανθρωπότητας, μέσω ενός corpus βασικής επιστήμης και φιλοσοφίας. β) Επιβίωση, αναπτύσσοντας την ικανότητα * να αμύνομαι κατά των φυσικών κινδύνων και * να παράγω ποικίλα αγαθά, αξιοποιώντας καί προς αυτήν την κατεύθυνση την εμπειρία, τις γνώσεις και την επιστημονική μεθοδολογία της προηγούμενης γενιάς. γ) Αναπαραγωγή Γνώσης, χάρις στην ανάπτυξη κριτικού πνεύματος και ερευνητικών δεξιοτήτων. Μ' αυτά τα δεδομένα, διαφαίνονται ήδη και οι αντίστοιχες κατηγορίες διδακτικής ύλης στο Πανεπιστήμιο. α) Θεμελιώδεις επιστήμες, οι οποίες * συμβάλλουν στην Υποστασιακή Πληρότητα * προσφέρουν τα μέσα στις Τεχνικές για την Επιβίωση * ευοδώνουν την ίδια την κριτική-τους, και συντελούν στην παραγωγή νέας Γνώσης. β) Εξειδικευμένοι επιστημονικοί Κλάδοι για την αμεσότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των ποικίλων κοινωνικών Αναγκών για την επιβίωση, για την ανακούφιση απ' τον πόνο, και για την επικοινωνία (τροφή, στέγαση, μεταφορές, υγεία, άμυνα κλπ., αλλά και υπολογισμοί, οργάνωση, διαχείριση κ.ά.), καθώς και για την υποστήριξη και διάδοση των Τεχνών. γ) Ανάπτυξη κριτικού πνεύματος και ερευνητικών δεξιοτήτων, προκειμένου να είναι δυνατός ο συνεχής έλεγχος της προγενέστερης Γνώσης και η παραγωγή νέας Γνώσης. Εξ άλλου, πείρα αιώνων αποδεικνύει οτι μέσα στο ίδιο το Πανεπιστήμιο απαιτείται η παράλληλη καλλιέργεια της Ερευνας, προκειμένου να ευοδώνεται η ζωντανή διδασκαλία των πιοπάνω αντικειμένων. Τώρα μόνον είμαστε νομίζω έτοιμοι να κυττάξομε το πανεπιστημιακό βιός μας - το σπίτι της Γνώσης. Θα παρακαλέσω όμως τον Αναγνώστη να μην ξεχάσει να αναθέσει στο Πανεπιστήμιο να διδάξει το σύνολον των στοιχείων που απαρτίζουν αυτήν την βασική υπαρξιακή ανάγκη που είναι η Γνώση. Υποστηρίζω δηλαδή ότι κανένας δέν δικαιούται να πετσοκόψει αυτό το Σώμα της Γνώσης στο δρόμο έως το Πανεπιστήμιο όπου θα εξυπηρετηθεί αυτή η ανθρώπινη ανάγκη. 2. Δυό ακραίες τάσεις παρατηρούνται σήμερα μεταξύ μερικών πανεπιστημιακών αναλυτών. Η πρώτη (το «φιλοσοφικό» πανεπιστήμιο) μάς συνιστά: «Διδάξτε μόνον βασικές επιστήμες και αναπτύξτε το κριτικό πνεύμα. Το Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να ασχολείται με την προετοιμασία Επαγγελματιών. Τη δουλειά αυτή θα την αναλάβει η πρακτική εξάσκηση μετά το πανεπιστημιακό πτυχίο». Η δεύτερη τάση, αντιθέτως, επιμένει οτι «είναι αναποδοτική και αντιοικονομική (άρα εντέλει αντικοινωνική) η μακρά διδασκαλία των βασικών επιστημών. Αντιθέτως, το Πανεπιστήμιο οφείλει να παράγει έτοιμα στελέχη της Οικονομίας - και μάλιστα να τα παράγει σε μικρότερον χρόνο». Θα υποστηρίξω ότι αμφότερες αυτές οι θέσεις είναι καί αντικοινωνικές καί απάνθρωπες. Η πρώτη είναι αντικοινωνική διότι, στο όνομα της ολβιότητος του Ατόμου, φαίνεται να αγνοεί τις τρέχουσες τεράστιες και συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες του Λαού για πλήθος κοινωνικών λειτουργημάτων: λ.χ. Δασκάλων, Γιατρών, Μηχανικών και Οικονομολόγων - με 10 χωριστές Ειδικότητες για το καθένα(!) Η συμπαθής εικόνα του «φιλοσοφικού» πανεπιστημίου που ικανοποιεί μόνον τις ανάγκες του Ατόμου για αυτοπραγμάτωση μοιάζει να είναι και ειδικότερα αντιλαϊκή: Η μόρφωση για την άσκηση κοινωνικού λειτουργήματος αναβάλλεται για χρόνον ευθετότερον (μετά τα 4-5 έτη του πανεπιστημίου). Ποιός θα τις αντέξει αυτές τις ατέλειωτες σπουδές; Και ποιός θ' αναλάβει να τις παρέχει; Η απάντηση σ' αυτά τα ερωτήματα είναι απλή: Μόνον τα πλουσιόπαιδα θ' αντέχουν να συνεχίζουν - οι υπόλοιποι, αιωνίως ανειδίκευτοι, θα αλέθονται στον μύλο των Επιχειρήσεων οι οποίες υποτίθεται ότι θα είχαν τάχα αναλάβει να μετατρέψουν τον ανεύθυνο «φιλόσοφο» σε κοινωνικά υπεύθυνο επαγγελματία. Εξ άλλου, η ντιλετάντικη αυτή άποψη είναι και ανιστόρητη: Πάντοτε το Πανεπιστήμιο ετοίμαζε επαγγελματίες, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο: Τα πρώτα δυτικά Πανεπιστήμια του 12ου αιώνα ήσαν «συνδυασμός έλλογης πνευματικής προσέγγισης με τους θεσμούς της συντεχνίας». Αργότερα, «με την ανάπτυξη εθνικών κρατών, σκοπός των πανεπιστημίων δέν είναι μόνον η ανάπτυξη των επιστημών, αλλά και η εξυπηρέτηση των αναγκών των νέων κρατικών οργανισμών». Ενώ τα «universitates ex privilegio, ιδιαίτερα στη Γερμανία, ασχολούνται με τη διαμόρφωση μορφωμένων κρατικών υπαλλήλων». Τέλος, η κίνηση του 18ου αιώνα με τις ειδικές πανεπιστημιακές σχολές σκοπούσε «στην εκπαίδευση στελεχών επαγγελματικών κλάδων». Επομένως, η ακραία αναχωρητική άποψη την οποία σχολιάζομε εδώ δέν μπορεί να επικαλεσθεί ούτε τους παλιούς καλούς καιρούς, τάχα. 3. Η αντίκρουση της δεύτερης ακραίας θέσης που μας απασχολεί εδώ είναι ακόμα πιό ευχερής. Πρώτον, είναι διαπιστωμένος (και συνεχώς εντείνεται) στενότερος δεσμός της Επιστήμης με όλο και περισσότερες κοινωνικές λειτουργίες («επαγγέλματα») σήμερα. Και τούτο διότι εξαιτίας της ταχύτατης προόδου της επιστήμης και της τεχνολογίας, καθώς και λόγω της απέραντης περιπλοκής και των απαιτήσεων του σύγχρονου κοινωνικού βίου, αυξάνονται συνεχώς οι περιστάσεις κατα τις οποίες η τυφλή εφαρμογή «απλών έτοιμων λύσεων» δέν επαρκεί. Μέσα στα τελευταία εκατό χρόνια, το ποσοστό των επαγγελμάτων για την άσκηση των οποίων αρκούσε μια μέσης διάρκειας μαθητεία όλο και λιγοστεύει. Παλαιότερα, όλα τα επαγγέλματα ανήκαν σ' αυτήν την κατηγορία: Ολα μαθαίνονταν δίπλα σ' έναν ώριμο Επαγγελματία ή έστω σε μια επαγγελματική σχολή (μέσα σε 2-3 χρόνια). Τώρα, έχουν αποδεδειγμένως πληθύνει οι κοινωνικές περιστάσεις όπου κάτι τέτοιο δέν επαρκεί. Κι εξ άλλου, η άποψη ότι 3 ετών «πανεπιστημιακές» σπουδές επαρκούν για να διδάξετε (i) τις αναγκαίες υποστηρικτικές Επιστήμες και (συγχρόνως) να μεταδώσετε (ii) τις αναγκαίες πρακτικές γνώσεις, ώστε να παραδώσετε στην Αγορά ένα έτοιμο ανθρώπινο υλικό, μαρτυρεί παχυλή άγνοια της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Η τρανότερη απόδειξη αυτής της αλήθειας είναι το γεγονός οτι στην Μ. Βρετανία κατάλαβαν την ανεπάρκεια του 3-τούς Bachelor in Engineering, και το ενοποίησαν πλέον με το 1½ έτος του Master. Τώρα, σε πλείστους τομείς της Μηχανοτεχνίας, μόνο ο τίτλος του Master in Engineering παρέχεται στην Μ. Βρετανία μετά από 4 έως 4½ έτη σπουδών. Μ' άλλα λόγια, εκείνοι μιμήθηκαν το ευρωπαϊκό πρότυπο, κι εμείς οι «μπολονέζοι» τώρα θυμηθήκαμε να αντιγράψομε το αυτοαπορριφθέν αγγλοσαξωνικό πρότυπο! Η υπο σχολιασμόν ακραία («οικονομίστικη») θέση πάσχει και σε τρία άλλα σημεία: (i) Μειώνοντας την άνετη διδασκαλία των βασικών Επιστημών, εκθέτομε τον Απόφοιτο σε αδυναμίαν να ανασυντάξει τις δυνάμεις-του όταν (λόγω των ταχύτατων επιστημονικοτεχνικών εξελίξεων) θα παλαιώσουν οι άμεσα πρακτικές γνώσεις του. (ii) Η εκ των πραγμάτων σύντομη και βραχυχρόνιων μάλλον στόχων εκπαίδευση, εκτός απ' την εργαλειακή χρήση των βασικών Επιστημών, στερεί τους Αποφοίτους απ' την βαθύτερη υπαρξιακή ικανοποίηση της Γνώσης, καθώς κι απ' την ανάπτυξη του τόσον αναγκαίου κριτικού πνεύματος... (iii) Τέλος, το Αναλυτικό Πρόγραμμα μιας Σχολής που καλείται να παραγάγει έτοιμο έμψυχο υλικό για την Αγορά είναι τόσο (ευλόγως) προσανατολισμένο στην παροχή πρακτικών γνώσεων άμεσης εφαρμογής, ώστε στερεί απ' τους Αποφοίτους-του τη δυνατότητα ν' ακολουθήσουν ακωλύτως τον λεγόμενο 2ο Κύκλο: Δεν έχουν διδαχθεί τις επιστήμες κατα βάθος· άρα θα έχομε τραυματίσει εκ προοιμίου καί την αποδοτικότητα του 2ου Κύκλου. Στην επόμενη επιφυλλίδα, ενσχέσει με τις δυο ακραίες πανεπιστημιακές στοχοθεσίες που εξετάσαμε, θα υποστηρίξω οτι μάλλον η γκαμήλα είχε δίκιο: «χάθηκε ο ίσιος δρόμος;». Ο κ. Θεοδόσης Π. Τάσιος είναι ομότιμος καθηγητής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.
  10. Εαν κανεις κατατακτηριες στο ιδιο τμημα με το προηγουμενο πτυχιο απο ατει στο εμπ ,μπαινεις 3 χρονο η τριτο εξαμηνο?Πολλα ακουγονται αλλα τι ισχυει ξερει κανεις?Ευχαριστω
  11. Καλα ρε με δουλευετε?Θα παρω αδεια για να πω τι θα κανω στο μπαλκονι μου στο δομα? κ πισινα θα φτιαξω κ ψησταρια για γραφειοκρατες στο φουρνο με πατατες κ την κουταλα μην πω που,...........
  12. Εαν κλεισω την ταρατσα χωρις συντελεστη δομησης δηλαδη βαλω ενα στεγαστρο κατι σαν περγκολα με μπαλκονοπορτες με διαστασεις 8*6 ,θα ειναι παρανομο δηλαδη?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.