Μετάβαση στο περιεχόμενο

Dory Dr.

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Dory Dr.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα συνάδελφοι, Πέρσι υπέγραψα μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών με τον Δήμο για εργασίες συντήρησης (αποκατάσταση πλακόστρωτου). Έβγαλα ΑΜΟΕ καθώς δεν διαθέτω δικόμου προσωπικό και ήθελα να είμαι καλυμμένη σε περίπτωση ελέγχου, και τώρα που προσπαθώ να κλείσω το έργο ο ΕΦΚΑ μου ζητάει πρωτοκολλο οριστικής ή προσωρινής παραλαβής έργου, ενώ από τον Δήμο μου έδωσαν βεβαίωση καλής εκτέλεσης και δεν μπορούν να μου δώσουν πρωτόκολλο γιατί λένε πως πρόκειται για απλές εργασίες συντήρησης και όχι για έργο. Δεν έχουν βγει ούτε εγγυητικές ούτε, ούτε έχει οριστεί επιτροπή παραλαβής έργου. Ο Δήμος μου λέει πως το λάθος είναι δικό μου γιατί έκανα απογραφή, κι από τον ΕΦΚΑ μου λένε πως δεν έχω κάνει λάθος και αυτή είναι η διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσω! Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει???
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.