Μετάβαση στο περιεχόμενο

Oblis

Members
  • Περιεχόμενα

    37
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Oblis's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Υπάρχει ενα κεντρικό ρολόι που βάζει νερό στην δεξαμενή. Από την δεξαμενή ο καθένας έχει δικό του ρολόι για να μετράει την κατανάλωση. Ο λογαριασμός βγαίνει βάση του κεντρικού ρολογιού (πριν την δεξαμενή). Απο εκεί και περα ο διαχειριστής παίρνει τις μετρήσεις και βγάζει του καθενός την χρέωση βάση των συνολικών κυβικών που μέτρησε σε αναλογία. Λογικό μου φαίνεται απλά δεν μπορώ να καταλάβω που πανε 200 κυβικά νερό! Η πολυκατοικία είναι νόμιμη!
  2. Πως γίνεται όμως σε πολυκατοικία του 79 να μπορούν ρολόγια πλέων. Βασικά παρατήρησα οτι ο λογαριασμός έρχεται για 470 κυβικά ενω ο διαχειριστής μετράει στις μετρήσεις μόνο 200 κυβικά Τα υπόλοιπα 200 κυβικά που πάνε? Μήπως εν τέλη είναι θέμα κακό-διαχείρισης και ειναι απλήρωτοι λογαριασμοί...?
  3. Γεια σας, Ήθελα να ρωτήσω μια πληροφορία μιας και έχω αναστατωθεί πάρα πολύ με το παρακάτω θεμα. Πριν 6 μήνες μετακόμισα σε δικό μου διαμέρισμα 31 τμ σε πολυκατοικία 5 ορόφων με 25 διαμερίσματα συνολικά. Ο λογαριασμός του νερού είναι κοινός (για όλη την πολυκατοικία), και κάθε 4 μήνες που έρχεται, ο διαχειριστής βγάζει ένα ποσό για τον καθένα μας, βάση της κατανάλωσης. Εγω καταναλώνω περίπου 22 κυβικά νερό το τετράμηνο. Τις δυο φορές που έχω πληρώσει τον λογαριασμό σε αυτό το διαμέρισμα, πλήρωσα γύρω στα 70 ευρώ την φορά (για 22 κυβικά). Στο προηγούμενο σπίτι που κατοικούσα (50τμ) πλήρωνα για τα ίδια κυβικά μονό 25 ευρώ (περίπου). Εκεί λάμβανα ατομικό λογαριασμό. Δηλαδή ενω τώρα καταναλώνω τα ίδια κυβικά νερού, πληρώνω τριπλάσια χρήματα! Κάτι δεν μου πάει καλά. Ρώτησα τον διαχειριστή πως βγάζει το ποσό που ο καθένας πληρώνει για το νερό. Αρχικά παίρνει το καθαρό νερό (χωρίς τους φόρους και το ΦΠΑ) και το μοιράζει αναλόγως των κυβικών σε κάθε διαμέρισμα. Μέχρι εδω όλα καλά... Στην συνέχεια μοιράζει το υπόλοιπο ποσό βάση των κυβικών (Αποχέτευση, Πάγιο, Φόρους, ΦΠΑ) μόνο δια των διαμερισμάτων που κατοικούνται. Πχ εδώ μόνο τα 17 διαμερίσματα είναι γεμάτα, οπότε διαιρεί το ποσό /17 και όχι /25. Μου φαίνεται περίεργο διότι οι φόροι βγαίνουν από την ΔΕΥΑΗ βάση των διαμερισμάτων σωστά? Γιατί εγώ πρέπει να πληρώνω το πάγιο, τον φόρο και το ΦΠΑ ενός ιδιοκτήτη με 4 κλειστά διαμερίσματα, ή των ακατοίκητων διαμερισμάτων γενικα, και αυτοί να μην δίνουν τίποτα? Πληρώνω πιο πολλά σε νερό παρά σε ρεύμα!!! Εν κατακλείδι θέλω να ρωτήσω τα εξής: 1. Στέκει όπως βγάζει ο διαχειριστής μου τον λογαριασμό του νερού? 2. Υπάρχει νόμος για τον υπολογισμό του νερού τους να ρίξω μια ματιά? 3. Πρέπει να γίνει σύσταση ώστε να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού? 4. Συμφέρει αν βάλω δικό μου ρολόι για να παίρνω ατομικό λογαριασμό? Συγνώμη αν κούρασα, Με έχουν ξετινάξει πραγματικά με το νερό! 3 φορές πάνω από όσο έδινα στο παλιό μου σπίτι. Ευχαριστώ! Oblisgr Δημοσιεύσεις: 2 Εγγραφή: Παρ Νοέμ 02, 2012 8:41 pm
  4. Ναι και εγώ εκεί γύρω στα 300 - 400 ευρώ το υπολόγισα, ανάλογά φυσικά με το μέγεθος του μοντέλου. Νομίζω ότι άτυπα εκεί καταλήγει η τιμή κατά μέσο ορό. Αν δεν είσαι μόνιμος δημόσιος υπάλληλος τότε πρέπει να τα ψάχνεις όλα φίλε μου.
  5. Ευχαριστώ! Όλες οι τιμές που έχει πάρει από τους τεχνικούς είναι ξεκοπης. Δηλαδή Σοβάδες 9000 Ευρώ ας πούμε. ---------- Εγώ στο έντυπο μπορώ να βάλω ΚΑΤ' ΑΠΟΚΟΠΗ χωρίς να αναφέρω τιμή μονάδας και ποσότητά? Εφόσον το ποσό ειναι προ-συμφωνημένο.
  6. Καλησπέρα... Πρόσφατα ενας φίλος μου θέλησε να πάρει ένα δάνειο για να κάνει ανακαίνισή στο πατρικό του. Απο την τράπεζά του ζητούν ενα προυπολογισμο των εργασιών και των υλικών για να του εγκρίνουν η οχι το δανειο. Μου ζήτησε λοιπόν να του συμπληρώσω εγώ το έντυπο. Έκανα μια επιμέτρησή στις εργασίες που θέλει να βάλει στο έντυπο και βρήκα κάποιες ποσότητες. Τώρα πρέπει να βάλω την τιμή / μ2 ώστε να προκύψουν τα ποσά. Το θέμα ειναι οτι δεν γνωρίζω σε αυτές τις περιπτώσεις τι τιμές μπαίνουν. Εννοώ πως αυτός έχει βρει ήδη τους τεχνικούς και εχει προσυμφωνησει τισ τιμές. Εγω σαν μηχανικός τι τιμές πρέπει να βάλω στο έντυπο? Τιμές εμπορίου? Βασικά οι εργασίες που θέλει να κάνει ειναι 1) Σοβάδες (αφαίρεση παλιού σοβά, και τοποθέτησή νέου), 2) Χρωματισμούς (εξωτερικούς και εσωτερικούς) 3) Πλακάκια (Τοποθέτησή επάνω στο υπάρχων μωσαϊκό) 3) Αλλαγή υδραυλικών εγκαταστασεων σε ενα μπάνιο (+ είδη υγιεινής) και μια κουζίνα 4) Ηλεκτρολογικες εγκαταστασεις (πίνακάς, αντι-ηλεκτοπλιξιακο, πρίζες, διακόπτες) Μπορεί κάποιος έμπειρος που εχει επαφή με την αγορά μου πεί κατά μέσο ορο πως παίζουν οι τιμές στην αγορά ανα τετραγωνικό στις εργασίες 1,2,3 και ποσό κοστίζουν πάνω κάτω οι εργασίες 4,5? Ευχαριστώ
  7. Πρέπει να είναι 5 χρόνια από την λήψη του πτυχίου η από την έναρξη εξάσκησης επαγγέλματος? Βασικά νομίζω το δεύτερο αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Πάντως ψάξε το… Καλή συνέχεια...
  8. Από την έρευνα μου στο συγκεκριμένο κομμάτι προέκυψε βάση της πολεοδομιας οτι ο δρόμος δεν είναι προϋφιστάμενος το 1923. Οπότε δεν μπορώ να κάνω κατάτμηση. Απλά ήθελα να ρωτήσω τους πιο έμπειρους μηχανικούς: Υπάρχει κανένα άλλο παραθυράκι που μπορώ να κοιτάξω? Τίποτα αλχημείες μπορούν να γίνουν ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε την κατάτμηση? Ευχαριστώ!
  9. Συγνώμη κάτι έκανα λάθος... Εκτός σχεδίου. Εντός ζώνης οικισμού Άν έχω καταλάβει σωστά στα 2000 μ2 (εντός ζώνης οικισμού) οικοδομεί 200μ2 όπως στα εκτός σχεδίου στα 4000 μ2? Έχει 16μ πρόσοψη σε αργοτικο δρόμο! Πόσο ειναι το ελάχιστο σε αυτήν την περίπτωση?
  10. Γεια σας Έπεσε χτες στα χέρια μου μια δημοσίευση πλειστηριασμού που αναφέρει ότι το οικόπεδο που διατίθεται είναι ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ πόλης αλλά ΕΝΤΟΣ ζώνης οικισμού. Στην συγκεκριμένη περίπτωση εννοεί ότι το ακίνητο είναι εντός οικισμού. Τι όρους δόμησης έχουμε; Ευχαριστώ
  11. chris_anst wrote: "Επίσης δεν μπορείς να κολλήσεις στα όρια κανένα κτίσμα αλλά να αφήσεις 15μ οπωσδήποτε. Σιγούρεψε αν υπάρχει ΖΟΕ με κατώτατο όριο κατάτμησης." Τι εννοείς? Δες τι έχω κάνει. Οι λευκές γραμμές είναι οι αποστάσεις που έχω αφήσει από τα όρια του οικοπέδου. Στην 2η και 3η ιδιοκτησία έχω κολλήσει τα κτίρια στα όρια. Οι πρασινες γραμμες ειναι τα ορια.
  12. Μου ανάθεσαν να ψάξω τι μπορεί να γίνει σε ένα οικόπεδο εκτός σχεδίου, έκτασης 15300 μ2, ώστε να κατασκευάσουν μεζονέτες προς πώληση. Επειδή είμαι νέος στην έκδοση αδειών θα ήθελα παρακαλώ πολύ να μου πείτε αν κάνω κάποιο λάθος. Αν χωριστεί σε 3 κομμάτια με διαφορετικούς τίτλους ιδιοκτησίας μπορούν να οικοδομηθούν 6 μεζονέτες 100μ2. Δηλαδή στα 4000 μ2 κατασκευάζονται 200 μ2 (2 x 100 μ2). Η κάλυψη που θα χρησιμοποιήσω για κάθε 2 (σε κάθε οικόπεδο) είναι 10% του συνολικού εμβαδού του κάθε οικοπέδου (δηλαδή 4000 χ 10% = 400 μ2). Το ελάχιστο πρόσωπο σε δρόμο για το κάθε οικόπεδο είναι 25μ. Αν δεν τηρείτε μπορεί να γίνει κάτι? Ο δρομος που περνάει απο το οικόπεδο ειναι αγροτικος. Αν δεν κολλήσει μια κατοικία στα όρια πρέπει να το τραβήξω 15μ από αυτά? Τι απόσταση πρέπει να έχουν τα κτήρια μεταξύ τους? Ευχαριστώ πολύ.
  13. Παιδιά γεια σας. Ερώτηση: Δουλεύω σε μια εταιρία σαν μηχανικός ΤΕ / εργοδηγός με συγκεκριμένο μισθό. Έχω κάνει έναρξη εργασιών και είμαι γραμμένος στο ΤΕΒΕ. Πιστεύω ότι σε λίγες μέρες το BOSS θα μου ζητήσει να βγάλω μια οικοδομική άδεια (νομιμοποίηση αυθαιρέτου). Σκεπτόμουν ότι δεν μου αρέσει να υπογράφω χαρτιά και βάζω ευθύνες στον εαυτό μου για ένα μηνιάτικο. Έτσι σκέπτομαι θα του προτείνω να γίνονται τέτοιου είδους δουλείες με ποσοστό. Έχω ξανακούσει για τέτοιου είδους συμφωνίες όπου όταν ο μηχανικός βάζει υπογραφές (και προσωπική εργασία) σε δουλειά που δεν έχει αναλάβει ο ίδιος πληρώνετε με ποσοστό. Πόσο λέτε ότι είναι ένα καλό ποσοστό να του ζητήσω? Βασικά παρακαλώ πείτε μου καμία γνώμη γιατί δεν γνωρίζω τίποτα από αυτά. Ευχαριστώ
  14. Είναι μια παρακράτηση που πρέπει να δώσεις στην εφορία για κάθε τιμολόγιο που κόβεις. Δηλαδή αν κόψεις τιμολόγιο 1000 ευρώ η παρακράτηση είναι 1000*0,20 = 200 ευρώ. Τώρα δεν ξέρω αν είναι υποχρεωτικό να στα κρατήσει ο εργοδότης και να τα αποδώσει αυτός στην εφορία, ή να τα πάρεις εσύ και να αποδόσεις μόνος σου. Πάντως αν στα κρατήσουν πρέπει στο τέλος να βγεις στην «γύρα» και να μαζεύεις βεβαιώσεις παρακράτησης από τον κάθε εργοδότη για να πάρεις τα λεφτά σου. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι στο τέλος την φορολογικής χρονιάς που θα κανείς την φορολογική σου δήλωση, τα παίρνεις πίσω. Τώρα δεν έχω μάθει ακόμα αν υπάρχει κάποιος τρόπος να μην ρισκάρεις τα χρήματα σου αλλά υποθέτω ότι ένας λογιστής θα ξέρει να σου πει.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.