Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

lunadark

Members
  • Περιεχόμενα

    15
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lunadark's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αγαπητοί Συνάδελφοι Σύμφωνα με την Β4Π71-ΡΨ7 Εγκύκλιο του Υπουργείου Υποδομών, σε περίπτωση έκδοσης Άδειας από τη Δ/νση Μεταφορών (Συνεργείο, πρατήριο κ.λ.π.), δεν είναι πια απαραίτητο να προσκομίσουμε το ΦΕΜ, το έντυπο πληρωμής αμοιβών και τα έντυπα κρατήσεων υπέρ ΤΣΜΕΔΕ & ΤΕΕ. Από τη Δ/νση Μεταφορών μου ζητήσανε μόνο το εγκεκριμένο από το ΤΕΕ πινάκιο αμοιβών, ενώ άλλοι δεν ζητάνε ούτε αυτό! Θέλω να ρωτήσω αν συνεχίζουμε να είμαστε υποχρεωμένοι να καταθέτουμε την αμοιβή μας και τις αντίστοιχες κρατήσεις στην τράπεζα (σε περίπτωση έκδοσης αδείας συνεργείου κ.λ.π.) από τη στιγμή που κανένας φορέας δεν ζητάει τα αντίστοιχα έντυπα (και κανείς δεν τα ελέγχει). Ευχαριστώ. Β4Π71-ΡΨ7-signed.pdf
  2. Σε κάθε περίπτωση για να χορηγήσει η Δ/νση Μεταφορών Άδεια Ίδρυσης ή Λειτουργίας θα πρέπει η εγκατάσταση σου (και οι χώροι που χρησιμοποιείς) να είναι σύμφωνοι με την κείμενη Νομοθεσία (Π.Δ. 78/88). Αντίστοιχα, αν αντί τακτοποίησης με το Ν.4014 θελήσεις να πληρώσεις το αρχικό πρόστιμο και να προχωρήσεις σε Άδεια Δόμησης, θα σου ζητήσει η Πολεοδομία Έγκριση από τον αντίστοιχο Φορέα (Δ/νση Μεταφορών), άρα πάλι θα εξεταστεί η εγκατάσταση σου με το Π.Δ. 78/88.
  3. Με την διαδικασία του Ν.3843/10 τακτοποιήθηκε χώρος φωταγωγού ως φρεάτιο ανελκυστήρα. Ο ανελκυστήρας πιστοποιήθηκε από ιδιωτικό φορέα tuv και οταν πήγαμε στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου να καταχωρηθεί μας αρνήθηκαν. Για να συνδεθεί με την ΔΕΗ χρειάζεται πιστοποιητικό απο ιδιωτικό φορέα tuv (οκ) ηλεκτρολογικό (οκ) και καταχώρηση (οχι οκ). Καμιά ιδέα;
  4. Δεν υπάρχει τρόπος να βρεις κάπου όλες τις αποφάσεις συγκεντρωμένες (όπως γίνεται π.χ. με τα ΦΕΚ). Γιατί δεν μας λες ποια απόφαση ψάχνεις μήπως και μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε?
  5. Σε υφιστάμενο πυροσβεστικό δίκτυο σε βιομηχανικό κτίριο έχω προσθέσει κάποιες πυροσβ. φωλιές και ένα κανόνι αφρού, οπότε από τη νέα μελέτη προέκυψε αντλία πυρόσβεσης με μεγαλύτερη(περίπου διπλάσια) παροχή και (ελάχιστα) μεγαλύτερο μανομετρικό. Μπορούμε να συνδέσουμε στο συλλέκτη μία νέα αντλία (αντίστοιχη της υφιστάμενης) ώστε να καλυφθούν οι νέες απαιτήσεις? Η παροχή τους λογικά θα αθροιστεί αλλά τι γίνεται με το μανομετρικό ? Ευχαριστώ !
  6. Χαιρετώ για άλλη μια φορά τους συμφορουμίτες μου. Το ερώτημα μου είναι αν επιτρέπεται από την Πολεοδομία (παθητική πυροπροστασία) και κατ' επέκταση από την Πυροσβεστική να χρησιμοποιήσουμε σε Νέο Βιομηχανικό κτίριο Μεταλλικό ρολό(στορ) χωρίς ανθρωποθυρίδα ως τελική έξοδο διαφυγής (με δεδομένο ότι θα υπάρχουν και άλλες έξοδοι διαφυγής=πόρτες). Υπάρχει καποια διευκρινιστική της Πυροσβεστικής για αυτό το θέμα? Ευχαριστώ ...
  7. Χαιρετώ τους συμφορουμίτες. Η ερώτηση μου αφορά στον υπολογισμό του θεωρητικού πληθυσμού σε κτίριο γραφείων. Στο 71/88 αναφέρει 1 άτομο / 9 τ.μ.(ή5τ.μ.) καθαρού εμβαδού, συνεπώς από το μεικτό εμβαδό αφαιρώ wc, διαδρόμους, κουζινάκια, υπόγεια, κλιμακοστάσια κλπ. (όπως υπολογίζω αντίστοιχα τον θεωρητικό πληθυσμό σε χώρους συνάθροισης κοινού)? Θα ήθελα επίσης να μου πείτε σε ποια Πολεοδομία έχετε περάσει μια τέτοια μελέτη (γιατί ως γνωστόν κάθε Πολεοδομία ερμηνεύει τη νομοθεσία κατα το δοκούν). Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  8. αν ένα έργο ανήκει natura 2000 που καταθέτω μπε, ΥΠΕΧΩΔΕ ;
  9. Με τον όρο Πολεοδομία της Δ/νσης Ανάπτυξης εννοούσα το τμήμα Έκδοσης οικοδομικών αδειών της Δ/νσης Ανάπτυξης (η οποία και έχει εκδόσει την οικοδομική άδεια για το βιομηχανικό κτίριο που αναφέρω). Η πολεοδομία της νομαρχιας όταν απευθυνθήκαμε σε αυτή για την έκδοση οικοδομικής άδειας για το πρατήριο (με δεδομένο μάλλον ότι δεν θα αναγερθεί νέο κτίριο αλλά θα τοποθετηθούν δύο υπόγειες δεξαμενές καυσίμων) μας ''έστειλε'' στο τμήμα έκδοσης οικοδομικών αδειών της Δ/νσης Ανάπτυξης από το οποίο και εκδόθηκε η άδεια του πρατηρίου χωρίς κανένα(όπως νόμιζα) πρόβλημα. Το πρόβλημα της αναρμοδιότητας (αν αυτό υφίσταται) δεν το γνώριζε ούτε και η Δ/νση Ανάπτυξης, και γι'αυτό ρωτάω μήπως έχει τύχει παρόμοια περίπτωση και σε κάποιον άλλο μηχανικό και μπορεί να μας δώσει τα φώτα του ...
  10. Καταρχάς ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου. Αυτό που ρωτάω όμως δεν είναι γενική ερώτηση πάνω στα πρατήρια ιδιωτικής χρήσης αλλά ένα πολύ επίκαιρο και συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο έχει προκύψει στη Δ/νση Μεταφορών Δυτικής Θεσσαλονίκης (και εκτός από την δική μου περίπτωση θα πάρει η μπάλα και άλλες δύο τουλάχιστον παρόμοιες περιπτώσεις) και για αυτό ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας. Το πρόβλημα είναι σχετικά με τις αρμοδιότητες της κάθε πολεοδομίας και για αυτό ζήτησα τη βοήθεια των αρχιτεκτόνων του φόρουμ.
  11. Θα ήθελα τις απόψεις σας στο εξής θέμα: Σε βιομηχανικό κτίριο (με οικοδομική άδεια από την πολεοδομία της Δ/νσης Ανάπτυξης) έχουμε τοποθετήσει δύο υπόγειες δεξαμενές καυσίμου για τον εφοδιασμό των φορτηγών της βιομηχανίας. Έχουμε προμηθευτεί με άδεια ίδρυσης πρατηρίου ιδιωτικής χρήσης από τη Δ/νση Μεταφορών και πήγαμε στην πολεοδομία της Νομαρχίας για την έκδοση οικ. άδειας για τις δεξαμενές (μιας και τα πρατήρια παίρνουν οικ.άδειες από εκεί), αλλά η Πολεοδομία μας έστειλε στην Πολεοδομία της Δ/νσης Ανάπτυξης με το σκεπτικό ότι το κυρίως κτίριο είναι βιομηχανικό και το πρατήριο είναι βοηθητική εγκατάσταση της βιομηχανίας. Το πρόβλημα είναι ότι από τη Δ/νση Μεταφορών δεν δέχονται την οικοδομική άδεια από την Πολεοδομία της Δ/νσης Ανάπτυξης και δεν μου χορηγούν άδεια λειτουργίας για το πρατήριο. Έχουν δίκιο ή το πρατήριο ως βοηθητική εγκατάσταση παίρνει οικ. άδεια από τον φορέα στον οποίο ανήκει η κυρίως εγκατάσταση? Ευχαριστώ...
  12. Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες. Έχω το εξής ερώτημα: Ιδιοκτήτης Βιοτεχνικού κτιρίου το οποίο βρίσκεται σε παράπλευρη Εθνικής οδού και θα έπρεπε να φτιάξει κόμβο τύπου Γ (με ότι συνεπάγεται αυτό σε έξοδα), θέλει να πάρει έμμεση κυκλοφοριακή σύνδεση από αγροτική οδό στην οποία δεν έχει άμεση πρόσβαση, καθώς αυτή καταλήγει στο διπλανό αγρ/χιο το οποίο είναι συγγενικού του προσώπου(με το οποίο δεν χωρίζονται με περίφραξη, είναι 'ενωμένα'). Είναι δυνατό με κάποια συμβολαιογραφική πράξη να γίνει αποδεκτή η παραπάνω σύνδεση? Έχω ήδη ρωτήσει κάποιον υπάλληλο της ΔΕΣΕ Θεσσαλονίκης και μου απάντησε ότι τα δύο αγρ/χια πρέπει να είναι του ιδίου ιδιοκτήτη και να είναι ενωμενα ... Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ιδέες σας.
  13. Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Θέλω να βγάλω οικ. άδεια για βιομηχανικό κτήριο το οποίο περιλαμβάνει ισόγειο 700 τ.μ. και όροφο-πατάρι 240 τ.μ. το οποίο θα φιλοξενεί τα γραφεία της βιομηχανίας. Σύμφωνα με τον μηχανολόγο της πολεοδομίας εφόσον το επίπεδο πάνω από το ισόγειο>200τ.μ. και περιλαμβάνει έστω και ένα γραφείο τότε πρέπει να προσθέσουμε ανελκυστήρα για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ. Εφόσον και η χρήση του ορόφου-παταριού είναι βιοτεχνική, δεν θα έπρεπε να απαλλασόμαστε από την απαίτηση ανελκυστήρα? Η ύπαρξη ενός και μόνο γραφείου(ακόμα και αν ο υπόλοιπος όροφος απαρτίζεται από χώρους αρχείου,server, wc κ.τ.λ.) με αναγκάζει να βάλω ανελκυστήρα? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ... ───────────────────────────────────────────────────── Συμπληρώστε την ειδικότητά σας, μέσω της επεξεργασίας προσωπικών στοιχείων (πίνακας ελέγχου). Chilon Καμιά βοήθεια ρε παιδιά
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.