Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

sakatis

Members
  • Περιεχόμενα

    188
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

9 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Γέρακας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sakatis's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

14

Φήμη στην κοινότητα

  1. Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να πας από κοντά να ρωτήσεις τέτοιες απορίες. Ραντεβού μόνο για αιτήματα μέσω πλατφόρμας και σε εξαιρετικές περιπτώσεις από ότι με ενημέρωσαν.
  2. Η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε λαμβάνοντας υπόψη και την σχετική οδηγία του ΔΕΔΔΗΕ. Ο μετρητής τοποθετήθηκε εντός της ιδιοκτησίας μου (στην πλάτη του υφιστάμενου Πιλάρ) σε σημείο προσβάσιμο και με δυνατότητα καταγραφής ένδειξης (αν χρειαστεί ποτέ). Είμαι σε αναμονή τροποποίησης σύμβασης σύνδεσης γιατί είχα κάνει σύμβαση με σύστημα αποθήκευσης αλλά τελικα προχώρησα χωρίς. Περιμένω την επικαιροποιηση της σύμβασης και στην συνέχεια θα κανω σύμβαση συμψηφισμού, δήλωση ετοιμότητας και αίτηση ενεργοποίησης. Καταφερα να επικοινωνήσω μαζί τους σχετικά με την τροποποίηση, με κατατοπισαν και την έκανα μέσα από το ape.deddie (παλιά πλατφόρμα), αλλά μου αναφέρανε ότι δεν μπορούν να εγγυηθούν για το πότε θα υπογραφει η τροποποιημένη σύμβαση...επίσης μου είπαν για επισκόπηση, αυτοψία κτλ...ενώ δεν αναφέρεται πουθενά αυτό στην ήδη υπογεγραμμένη σύμβαση. Γενικότερα κατάλαβα ότι υπάρχει ένα μπέρδεμα έτσι όπως έχει εξελιχτεί το θέμα με την νέα πλατφόρμα καθώς και το πρόγραμμα επιδότησης.
  3. Ευχαριστώ για την απάντηση. Πως θα μου πρότεινες να διαχειριστώ την "αντίδραση" του ΔΕΔΔΗΕ που θα έρθει και θα δει έναν μετρητή (παραγωγής) σε σημείο που δεν θα έχει "συνηθίσει" ? Από μεριάς μου σκέφτομαι απλά να έχω τυπωμένη την συμβαση καθώς και την τεχνική οδηγία του ΔΕΔΔΗΕ και σε περιπτωση αρνησης συνεργασίας (συνδεσης-ηλεκτρισης) να ζητήσω να μου στειλει γραπτως τεκμηριωμένα τον λόγο που δεν προχωρούν στην "σύνδεση" του φ/β. Προσπαθώ απλά να είμαι προετοιμασμένος!
  4. Καλησπέρα σας, επαναφέρω το θέμα. Είμαι στην φάση όπου τις επόμενες ημέρες θα ολοκληρώσω την εγκατάσταση μου. Δυστυχώς το "Πιλάρ" δεν χωράει τον μετρητή μου της παραγωγής. Επίσης, με την νέα διαδικασία που έκανα την αίτηση σύμβασης σύνδεσης, ενώ ήρθε υπογεγραμμένη μέσα σε μια εβδομάδα, κανείς δεν έρχεται για επισκόπηση από τον ΔΕΔΔΗΕ για να συμφωνήσουμε το σημείο τοποθέτησης του μετρητή μου. Δεδομένου ότι μέχρι το Σάββατο που θα κάνω τις τελικές εργασίες θα χρειαστεί να τοποθετήσω και μετρητή, κυτίο διακλαδωσης και τετραπολικο, έχετε να προτείνετε πως θα μπορούσα να κινηθώ? Ο μόνος τρόπος είναι να πάω και να συνδέσω ακριβώς πίσω από το υφιστάμενο Πιλάρ τον μετρητή παραγωγής και μέσα στο Πιλάρ το κυτίο διακλαδωσης και τον τετραπολικο. Η οδηγία λέει ότι αφού τηλεμετραται η παραγωγή τότε μπορώ να τον τοποθετήσω εντός ιδιοκτησίας μου αρκεί να είναι προσβάσιμος. Έχουν δικαίωμα να μου φέρουν αντίρρηση? Η οδηγία το λέει ξεκάθαρα. Περιοχή Γέρακας, ΔΕΔΔΗΕ Μεσογείων, Μαρκόπουλο ανήκω. Έχετε εμπειρία από υτες τις περιοχές? Επίσης, πλήρωσα τα 458€ ενώ στην πράξη ο υφιστάμενος μετρητής της παροχής μου είναι νέου τύπου, αυτά θα μπορούσα να τα διεκδικήσω με κάποιο τρόπο?
  5. Επαναφερω το θεμα. Γνωριζετε αν ΜΕ τους "νεους" εξυπνους μετρητες του ΔΕΔΔΗΕ θα απαιτειται να υπαρχει και δευτερος μετρητης απο την μερια του αυτοπαραγωγου? Γνωριζετε θα ειναι ο ιδιος μετρητης που θα μετραει παραγομενη και καταναλισκομενη?
  6. Καλημέρα σε όλους, έκανα σήμερα επικοινωνία με την εταιρεία ΚΑΥΚΑΣ. Με ενημέρωσαν πως αυτοί τιμολόγουν απυεθίας στον μηχανικό/τεχνική εταιρεία. Επομένως μετά ο μηχανικός/τεχνική εταιρεία που έχει αναλάβει είτε την αγορά των προϊόντων είτε και την εγκατασταση τους, περιένει τα χρήματα από το πρόγραμμα. Με Somfy δεν εχω επικοινωνήσει ακόμα. Είδα πως υπάρχει και μια ετιαρεία που προωθεί τα προιοντα SALUS και "διαφημιζει" οτι συμμετεχει στο προγραμμα, εχω σκοπο να μιλησω και με αυτους.
  7. Καλησπέρα σε όλους. Σχετικά με την παρέμβαση που αφορά το smart home, γνωρίζει κάποιος αν υπαρχουν εταιρείες, προμηθευτές που συνεργάζονται με το πρόγραμμα? Κάνοντας έρευνα καταληγω οτι δεν "μπαίνουν" στην διαδικασία τα "μεγαλα" γνωστα καταστηματα να συνεργαστουν με το προγραμμα και δεν φαινεται να το "διαφημιζουν". Αναρωτιεμαι γιατι ενω υπαρχουν αξιολογα υλικα (και σχετικά φτηνα) δεν υπαρχει μαλλον τροπος να τα ενταξουμε στα 1500€... εχει κανεις καποια αλλη γνωμη/εμπειρια να την μοιραστει μαζι μας?
  8. Καλησπέρα συνάδελφε. Θέλω να σου κάνω μια ερώτηση για εναν solaredge 10k που μου έβγαλε ένα πρόβλημα και διάβασα μια απάντηση σου για αντίστοιχο.

    Ο inverter παραμένει σε Night mode και δεν "ξυπνάει". Διάβασα μια απάντηση σου ότι θα φταίνε οι ασφάλειες dc. Αλλάξαμε τις ασφάλειες dc στον πίνακα αλλά ο ινβερτερ παραμένει στην ίδια κατάσταση.

    Όλες οι λυχνίες του Inverter είναι σβηστές αλλά δεν βγάζει κάποιο error. Κλείνοντας και ανοίγοντας τον διακόπτη , ανάβουν και μετά σβήνουν πάλι, κάνει pairing (όλα καλα) και μπαίνει πάλι σε night mode.
    Μήπως γνωρίζεις κάτι αν σου έχει τύχει τι μπορεί να φταίει άλλο?

     

    Ευχαριστώ

    1. sakatis

      sakatis

      Καλησπέρα,  συγγνωμη για την καθυστερηση αλλα δεν μπαινω συχνα στο φορουμ. Δυστυχως εχω φυεγι αρκετα χρονια απο το αντικειμενο με τα φωτοβολταικα και δεν το παρακολουθω. Θα σου προτεινα να μιλησεις απευθειας με solaredge. Θυμαμαι ηταν αρκετα εξυπηρετικοι και μην ξεχνας οτι τα μηχανηματα αυτα εχουν εγγυηση 12 χρονια, οποτε αν η αγορα του ινβερτερ ειναι μετα το 2009-2010 ακομα καλυπτεσαι απο την εγγυηση.

       

       

  9. Καλησπέρα σας, σε περίπτωση που πρακτικά είναι αδύνατο να εγκατασταθεί ο μετρητής της παραγόμενης ενέργειας του ΔΕΔΔΗΕ στο σημείο που είναι και ο μετρητής της καταναλισκόμενης, υπάρχει η πιθανότητα/δυνατότητα να τον εγκαταστήσω σε άλλο σημείο που θα μου υποδείξει ο ΔΕΔΔΗΕ. Το σύστημα θα εγκατασταθεί σε ταράτσα μεζονέτας που βρίσκεται σε οικόπεδο με 4 μεζόνετες. Το τσιμεντένιο κουτί που είχε φτιάξει ο κατακευαστής για τους μετρητές ρεύματος βρίσκεται στην γωνία του οικοπέδου και σε απόσταση περίπου 40 μέτρων από την μεζονέτα που θα εγκατασταθεί το φβ net metering. Είναι εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο να πάει το παροχικό από τον ινβερτερ μέχρι τα υφιστάμενα κουτιά ΔΕΔΔΗΕ. τι μπορώ να κάνω? Σε πρόσφατη ερώτηση στον ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωσαν πως ενδεχομένως με τους νέους μετρητές με τηλεμετρία να μπορώ να τον εγκαταστήσω και σε άλλο σημείο κοντά στην μεζόνετα ακόμα και μέσα. Εχει αντιμετωπίσει κάποιος κατι παρομοιο? στο ΦΕΚ καταλαβαινα πως εχω την δυνατοτητα να εγκατασταθει ο μετρητης ΔΕΔΔΗΕ ακομα και μεσα στο σπιτι.
  10. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, παρόλα αυτά αναρωτιέμαι για τα παρακάτω... Μπορεί η τοπική ΥΔΟΜ να μου απαντήσει το ερώτημα ή ο καθένας ερμηνεύει το άρθρο 30 Ν. 4495 όπως θέλει? Αν χρειάζεται οικοδομική άδεια, χρειάζεται και υπόλοιπο ΣΔ και ΣΚ? Και αν ναι, τι γίνεται στην περίπτωση που δεν υπάρχει υπόλοιπο? Κανένας συνάδελφος με παρόμοια περίπτωση υπαρχει?
  11. Καλησπέρα σας, θα ήθελα την βοήθεια σας για το παρακάτω. Χρειάζεται νέα οικοδομική άδεια ή ΕΕΔΜΚ για να κατασκευαστεί καινούρια εξωτερική σκάλα από σκυρόδεμα και διάνοιξη πόρτας στο υπόγειο ώστε να ΄'εχω πρόσβαση απευθείας προς το υπόγειο? Το κτίριο είναι μεζονέτα (υπόγειο, υπερ.ισόγειο, α' και β' όροφος), με υπόγειο κύριας χρήσης τακτοποιημένο με τον Ν.4495/2017. Η μοναδική πρόσβαση που υπάρχει στην μεζονέτα είναι η σκάλα από το διαμορφωμένο έδαφος προς το υπερυψωμένο ισόγειο. Θα ήθελα να δημιουργηθεί άλλη μία σκάλα από το διαμορφωμένο έδαφος (δίπλα από την υφιστάμενη) απευθείας προς το υπόγειο και προφανώς να διανοιχθεί και πόρτα στο υπόγειο. επισυνάπτω και κάποιο σκαρίφημα μήπως βοηθήσει. (αν δεν το έχω ποστάρει στο σωστό τοπικ, παρακαλώ να μετακινηθεί, απλά έψαξα αρκετά στο φόρουμ και δεν κατάφερανα βρω κάτι συναφές)
  12. updated: Θα γίνει ενημέρωση/επικαιροποίηση της κάτοψης της στέγης ώστε σε αντιπαραβολή με την εγκεκριμένη από την πολεοδομία κάτοψη της σοφίτας να υπάρχει άμεση συσχέτιση με την νέα κάτοψη ώστε να αποτυπώνεται η στέγη ότι "προεξέχει" κατά 60 cm. Με ενημέρωσε ο μηχανικός/ιδιοκτήτης ότι θα γίνει η διαδικασία ηλεκτρονικά. Έχετε εκτίμηση χρόνου για κάτι τέτοιο?
  13. Συνάδελφοι ευχαριστώ για τις απαντήσεις. σύντομα θα έχω νέα. Πάντως επικρατέστερο σενάριο είναι το νο 2) από ότι με ενημέρωσε ο πολιτικός μηχανικός/κατασκευαστής. Κατάλαβα ότι είναι κάτι που γίνεται και είναι και το πιο "ανώδυνο". Γνωριζετε ποσο διαρκει χρονικα η "ενημερωση" φακελου? (Οχι η αναθεωρηση οικοδομικης αδεια). Αυτη τη διαδικασια εχει ξεκινησει ο πιλιτικος μηχανικος απο οτι μου ειπε. Επαναφέρω το θέμα και ενημερώνω για την εξέλιξη. Τελικά ο κατασκευαστής/ιδιοκτήτης/πολιτικός μηχανικός αποφάσισε και γκρέμισε τον τοίχο της σοφίτας και έχτισε καινούριο (δηλαδή τον επανέφερε 60cm προς τα μέσα όπως φαίνεται και στην εγκεκριμένη κάτοψη της σοφίτας). Ήρθε ο μηχανικός/συνεργάτης της τράπεζας την προηγούμενη Πέμπτη για την (δεύτερη) αυτοψία και έγραψε τα εξής: EΓINE H EΠANAΦOPA TOY TOIXOY THΣ ΠIΣΩ OΨHΣ ΣTHN ΣOΦITA ΣTHN NOMIMH KATA THN ΠOΛEOΔOMIA KATAΣTAΣH, AΛΛA H ΣTEΓH, ΔEN EXEI KAΘAIPEΘEI (TEXNIKA ΔEN ΓINETAI YΣTEPA AΠO EΠIKOINΩNIA ME TON MHXANIKO ΛOΓΩ APXIKHΣ KATAΣKEYHΣ TOY ΣENAZ). ΔEN ΔINETAI TAYTIΣH. KPINETAI ΔOKIMO H EΠIKAIPOΠOIHΣH THΣ KATOΨHΣ ΣTEΓHΣ KAI H ANTIΣTOIXH BEBAIΩΣH AΠO THN ΠOΛEOΔOMIA ΓIA THN AΛΛAΓH ΣYΓKPITIKA ME THN EΓKEKPIMENH KATOΨH. Πρακτικά όταν γκρεμίστηκε ο τοίχος αποφασίστηκε από τον κατασκευαστή/ιδιοκτήτη/πολιτικό μηχανικό να παραμείνει το σενάζ στο οποίο σημείο στηρίζεται η στέγη γιατί "φοβόταν" να το γκρεμίσει μην τυχόν και προκύψουν άλλα θέματα. Επομένως τώρα ο μηχανικός/εκτιμήτής συνεργάτης της τράπεζας έγραψε το παραπάνω. Σε ερώτηση μου προς τον κατασκευαστή/ιδιοκτήτη/πολιτικό μηχανικό πως προχωράμε μου απάντησε πως δεν γίνεται να κάνει επικαιροποίηση της κάτοψης της στέγης όπως ζητάει ο μηχανικός/εκτιμήτής. Παρ όλα αυτά μου ζήτησε 3 μέρες χρονικό περιθώριο για να ξαναδεί το θέμα και να ξαναμιλήσει με την τοπική πολεοδομία. ΈΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ! Προσπαθεί να το αποφύγει? Η επικαιροποίηση της κάτοψης είναι κάποια διαδικασία που απαιτεί χρήματα? ή όντως δεν μπορεί να γίνει? και αν δεν μπορεί να γίνει, ο μηχανικός/εκτιμητής της τράπεζας γιατί το έγραψε?! Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη. (επισυνάπτω και ένα πρόχειρο σκαρίφημα)
  14. Ευχαριστω για ολες τις απαντησεις. Συμφωνω με ολους σας απλα στο νο 2) οπως γραφω παραπανω, ανεφερε ο μηχανικος οτι υπαρχει η δυνατιτητα να "κλεισει" με τοιχο ενα κομματι της σοφιτας, να αναθεωρησει την οα και τα σχεδια και να το χαρακτηρισει/αποτυοωσει ως "μη βατη επιφανεια" ωστε να εξαιρεθουν αυτα τα 2,8 τμ απο τον συντελεστη δομησης. Αυτο αναρωτιεμαι αν ισχυει ή οχι.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.