Jump to content

gregmav

Core Members
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Ουδέτερη

2 Followers

About gregmav

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Βασικά από το 2010 επιτρέπεται σε ΓΓΥΠ και με τον 4015/11 δεν αλλάζει κάτι (δηλαδή εξακολουθεί να το επιτρέπει), αλλά θέτει ως έναρξη ισχύος μια μελλοντική ΚΥΑ η οποία δεν έχει ακόμα υπογραφεί. Άρα σήμερα που μιλάμε, ο νομοθέτης έχει αποφασίσει εδώ και 7 χρόνια ότι επιτρέπεται η εγκατάσταση φ/β σε ΓΓΥΠ αλλά δεν έχει "επικυρώσει" την απόφαση του αυτή. Για το λόγο αυτό επιμένω ότι αναγκαζόμαστε να ανοίγουμε παράθυρα εντός του όλου νομοθετικού πλαισίου και έτσι προκύπτει το αρχικό μου ερώτημα.
  2. Αυτά είναι γνωστά και δυστυχώς η πολιτεία δεν αντιδρά από το 2011 έως και σήμερα στο συγκεκριμένο ζήτημα. Επειδή δεν μπορούμε να περιμένουμε πότε και εάν θα αλλάξει η νομοθεσία, ψάχνουμε να βρούμε τα γνωστά παραθυράκια, εντός νόμου φυσικά. (και) Αυτά μας μάθανε άλλωστε στα Πολυτεχνεία Οπότε εάν έχει κάποιος σχετική εμπειρία, ας ενημερώσει.
  3. Καλησπέρα, προσπαθώντας να ξεπεράσουμε το κενό στη νομοθεσία περί "απαγόρευσης" εγκατάστασης φ/β συστημάτων σε Γη Υψηλής Παραγωγικότητας, θεωρώ ότι σε αγροτεμάχιο χαρακτηρισμένο ως ΓΓΥΠ που ΟΜΩΣ βρίσκεται εντός ζώνης 200μ από εθνική-επαρχιακή οδό και στηριζόμενοι στο άρθρο 51 του ν4178/2019 μπορεί κανονικά να εκδοθεί η σχετική άδεια μικρής κλίμακας. Υπάρχει κάποια σχετική βεβαίωση/γνωμοδότηση από Υπηρεσία Δόμησης; Γιατί πλέον την άδεια τη βγάζουμε εμείς, οπότε όλο το βάρος πέφτει επάνω μας... Επιπλέον, εάν το γήπεδο ανήκει εν μέρει εντός ζώνης 200μ, τότε μπορεί να εγκατασταθεί ο φ/β σταθμός σε όλο το γήπεδο ή πρέπει να περιοριστεί εντός ζώνης; Υπάρχει βέβαια η σχετική εγκύκλιος 472/2014 αλλά εξετάζει μόνο την αρτιότητα και όχι εγκαταστάσεις όπως τα φ/β που δεν απαιτούν "δόμηση". 472 ΕΓΚ άρθ51 Ν4178.pdf
  4. Ο μπακαλιστικος νόμος ορίζει 50-50 το εισόδημα πολλαπλής δραστηριότητας (μηχανικού-ΤΕΒΕ). Σωστά λοιπόν το χωρίζει, απλά από τη στήλη του πρώην ΤΣΜΕΔΕ απουσιάζει προς το παρόν επικουρικό και εφάπαξ (έρχονται....)
  5. Το 1555 είναι μονίμως εκτός λειτουργίας και σε πάρα πολλούς δεν έχουν ακόμα αναρτηθεί οι εισφορές, οι οποίες πρέπει να πληρωθούν σε 5 μερές...
  6. Geoste, το τελευταιο παραδειγμα ειναι επισημο; Γιατι εαν ισχυει να παμε αυριο πρωι πρωι για λουκετο! 38% χωρις εκπτωσεις για το συνολο των εισοδηματων μας και οχι μονο για του "μηχανικου";;;
  7. Έχει εκδοθεί στο site του ΤΣΜΕΔΕ το ειδοποιητήριο για το B2015. Ημερομηνία πληρωμής 22/12/2015.
  8. LeftLane όμως πέραν των 300-400 που αναφέρει, πρέπει να υπολογίσουμε και το κόστος του επιπλέον μετρητή, κιβωτίων κτλ που επιβαρύνει τον καταναλωτή. Εντάξει 1000 δε φτάνει φυσικά, αλλά δεν είναι και 300... Βέβαια αν ισχύει το παραπάνω post μου, και τζάμπα να είναι το κόστος σύνδεσης ας μην ελπίζουμε σε κάτι...
  9. Και κάτι δε μου πήγαινε καλά όταν διάβαζα το ΦΕΚ 31/12/2014 για τις χρεώσεις πέραν των ΥΚΩ... Δυστυχώς οι χρεώσεις έχουν ως εξής (σελ 6 στις ερωτ-απαντ): "Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις υπολογίζονται ως ακολούθως: • Η χρέωση για το ΕΤΜΕΑΡ υπολογίζεται βάσει της απορροφώμενης ενέργειας (Α), επί την αντίστοιχη μοναδιαία χρέωση. • Το μεταβλητό σκέλος της Χρέωσης Χρήσης Συστήματος και της Χρέωσης Χρήσης Δικτύου (χρέωση ενέργειας) υπολογίζεται βάσει της απορροφώμενης ενέργειας, επί την αντίστοιχη μοναδιαία χρέωση. • Η χρέωση για ΥΚΩ υπολογίζεται βάσει της καταναλισκόμενης ενέργειας (Κ=Α+Π-Ε) " Δηλαδή, χοντρικά μια οικία από 0,19€/kWh που της κοστίζει σήμερα η κατανάλωση, θα πληρώνει 0,05-6€/kWh. Ένα όφελος περί τα 13-14 λεπτά, όταν σήμερα που δεν κινείται φύλο, είμαστε στα 12 λεπτά και μάλιστα πουλώντας όλη την παραγωγή σου! Επιπλέον, δεν αντιλαμβάνομαι ποιο μπορεί να είναι το όφελος για τους αγρότες που φαγώθηκαν να ανοίξει το net metering, όταν το αγροτικό τιμολόγιο της ΔΕΗ είναι στα 7 λεπτά! Παρακαλάω πραγματικά να έχω κάνει λάθος στα στοιχεία και να με διαψεύσετε!
  10. Κάτι ξεκινάει http://www.energypress.gr/news/Prosklhsh-apo-to-DEDDHE-gia-tis-prwtes-aithseis-fwtoboltaikwn-net-metering
  11. Καλησπέρα, μιας και έχει περάσει ένας και πλέον μήνας από τη δημοσίευση σε ΦΕΚ του net-metering και ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ "δε γνωρίζει τίποτα" σχετικά με τη διαδικασία αδειοδότησης και σύνδεσης, ανοίγω το εν λόγω θέμα ώστε να ενημερώνουμε-ενημερωνόμαστε για την έναρξη εφαρμογής του προγράμματος και τις διαδικασίες που θα τηρούνται.
  12. Μολις κατεβασα το ειδοποιητήριο Α2014 από το site του τσμεδε. Ως λήξη προθεσμίας πληρωμής γράφει 31/10/2014... αλλά παρακάτω ότι πληρώνεται μέχρι 1/9/2014 χωρίς τόκο..... Έχει γίνει κάτι της τελευταίας στιγμής (ως συνήθως);
  13. Επειδή με ενδιαφέρει άμεσα και έχω την ίδια περίπτωση, τελικά τι έγινε?
  14. Καλημέρα, μόνο του δίνει σωστή τάση και ρεύμα. Άλλαξα 2 φορές τα βύσματα με τα ίδια αποτελέσματα. Τελικά, μετά από πολλά βάλε-βγάλε με τα διπλανά πάνελ στην προσπάθεια μου να εντοπίσω τι ακριβώς φταίει, από μόνο του κούμπωσε κανονικά με τα υπόλοιπα της σειράς και τώρα δουλεύει κανονικά. Το δεύτερο σύμπτωμα που παρατήρησα πολλές φορές (εκτός του ότι δηλαδή το συγκεκριμένο πάνελ μηδένιζε όλο το string) είναι ότι αφαιρούσε ακριβώς τέσσερα πάνελ (δηλαδή αντί για τάση 17 πάνελ μετρούσα τάση 13 πάνελ)... Μια μόνο υπόθεση μπορώ να κάνω, ότι δεν πατάνε καλά τα καλώδια του πάνελ μέσα στο junction box του και έτσι άλλες φορές λειτουργεί και άλλες όχι. Βέβαια αυτή η υπόθεση δεν μπορεί να ισχύει στην περίπτωση που μετρούσα τάση 17 πάνελ και έπαιρνα ένδειξη για 13... Θα το στείλω και στον κατασκευαστή, μήπως και δώσει κάποια λύση... Η προσωρινή λύση βέβαια αφού δουλεύει είναι "δεν ξανακουμπάω"!!
  15. Σε μια εγκατάσταση έχω το παρακάτω "κουφό" πρόβλημα: Έχω 17 πάνελ στο string, μετράω τάση ανοιχτού κυκλώματος και βρίσκω 2-3V... Μετρώντας σε ομάδες, εντοπίζω ένα πάνελ το οποίο ενώ η δική του τάση είναι σωστά 34V (Voc) όταν το συνδέω με τα υπόλοιπα 16 μου μηδενίζει το string. Ενώ όταν το έχω εκτός, τα 16 τα μετράω κανονικά... Το μέτρησα επίσης μαζί με το διπλανό του και έδειξε σωστή τάση (68V)... Ο (πιο μεγάλος στην Ελλάδα) προμηθευτής λέει ότι πρώτη φορά ακούει αντίστοιχο πρόβλημα. Άλλαξα και τα φισάκια του πάνελ μήπως δεν κάνανε καλή επαφή αλλά τίποτα... Καμιά ιδέα ή αντίστοιχη εμπειρία?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.