Jump to content

trellovoskos

Core Members
  • Posts

    297
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

trellovoskos last won the day on September 1 2010

trellovoskos had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Πρόβατα & κατσίκια
  • Τοποθεσία
    Κρήτη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

2,051 profile views

trellovoskos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

62

Reputation

  1. Κοιτόστρωση πάχους κάτω απο 50 εκ. δεν θα έκανα. Εκτός των άλλων προβλημάτων τιθεται και θέμα αγκύρωσης του οπλισμού υποστυλωμάτων/τοιχωμάτων.
  2. Και εγώ καταλαβαίνω ότι για την εξωτερική θερμοπρόσοψη και τη θερμομόνωση δώματος απαιτείται ΕΕΔΜΚ. (παρ. ιθ αρθρο 29 Ν4495 σε συνδιασμό με παρ. 56 αρθρο 100 Ν4759). Ανεξάρτητα αν για τη εξωτερική θερμοπρόσοψη χρησιμοποιούνται ή όχι ικριώματα. Στο πλαίσιο του Εξοικονομώ-Αυτονομώ αν δεν έχει βγει ΕΕΔΜΚ για θερμομόνωση δώματος ή εξωτερική θερμοπρόσοψη ξέρετε αν έχει δημιουργηθεί πρόβλημα;
  3. Συνάδελφοι επειδή θέλω να σιγουρευτώ, η αντικατάσταση λέβητα πετρελαίου σε μονοκατοικία (ισόγειο= αποθήκη, πρώτος όροφος= διαμέρισμα), με λέβητα υγραερίου απαιτεί άδεια μικρής κλίμακας; Απαιτείται κάποιο άλλο δικαιολογητικό για το πρόγραμμα; Ο λέβητας θα τροφοδοτείται απο μπουκάλες και θα είναι τοποθετημένος στο ισόγειο. Σας ευχαριστώ.
  4. Υπάρχουν φωτογραφίες να δούμε ενδεικτικά για τα προβλήματα που έχουν; Πάντως περιμετρικό κενό 1-1,5 εκατοστό σε κάθε πλευρά υπάρχει πάντα και γεμίζεται με αφρό πολυουρεθάνης. Εξαρτάται απο το πόσο "ίσια" είναι τα ανοίγματα πχ. να μην υπάρχει στο παράθυρο, αλλού πλάτος 150 εκ., αλλού 152 εκ. κλπ. Τα χτυπημένα κουφώματα είναι πρόβλημα που δεν φτιάχνεται επιτόπου.
  5. Σας στέλνω την Ελληνική Τεχνική Προδιαγραφή για τα κουφώματα αλουμινίου. Θα βρείτε ορισμένες πληροφορίες που ζητάτε. Δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι άλλο σχετικό. Εχετε κάνει συμφωνητικό για την προμήθεια και την τοποθέτηση; Τι ποσοστό του συνολικού κόστους έχετε δώσει μέχρι τώρα για τα κουφώματα; Εχετε παραστατικά για αυτό; Αν δεν υπάρχει τίποτα απο συμφωνητικό, παραστατικά κλπ, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, αλλά και πάλι σας συνιστώ να διεκδικίσετε το δίκιο σας με κάθε τρόπο. Προσέξτε: Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Απαιτήστε άμεσα λύση. ΕΤΕΠ για κουφώματα αλουμινίου.pdf
  6. Ωραίος ο πίνακας. Βλέπω και μείωση 30%... Εχεις κάνει κάτι αντίστοιχο και για ΚΠΥ;
  7. Και οι Ιγνατάκης-Σέξτος στο βιβλίο τους Κτίρια απο Ο/Σ-Διαστασιολόγηση σύμφωνα με τους Ευρωκώδικες 2 και 8, σελ. 84-86 αναφέρουν τους προβληματισμούς σου που είναι εύλογοι. Εντούτοις, θεωρούν ότι η καμπύλωση μπορεί να προσμετράται στο μήκος αγκύρωσης και για τις θλιβόμενες ράβδους. Γενικότερα σε ότι αφορά τα ελάχιστα πλάτη υποστυλωμάτων βλέπω ότι για Φ16 δοκών πρέπει να πάμε για μελέτες κατά EC σε τουλάχιστον 35cm.
  8. Είναι απο τα πολλά σημεία που το πρόγραμμα πρέπει να βελτιωθεί. Επίσης όταν υπάρχει διαίρεση δοκών δεν μπορεί να ενταχθεί η τοιχοποία στο προσομοίωμα....
  9. Ναι. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι φαίνεται μόνο ένα % των πραγματικών βλαβών και η έκταση τους μπορεί να είναι αρκετά μεγαλύτερη. Αυτά προκύπτουν στην πορεία... Αναλόγως την ευκολία να γίνουν εργαστηριακοί έλεγχοι στην περιοχή αυτή και την εμπειρία σου στην μελέτη στατικής επάρκειας, θα πρέπει να υπολογίζεις ένα κόστος τουλάχιστον 2000€. Δεν ξέρω τις τιμές για εργαστηριακά εκεί και για ΜΣΕ. Κρίνε εσύ. Πολύ χονδροειδής εκτίμηση μου με βάση τις φωτογραφίες είναι ότι το κόστος επισκευών με τη συνήθη διαδικασία που όλοι βλέπουμε να γίνεται (δεν είναι ο σωστός τρόπος αυτός, όπως έχει εξηγήσει ο @pirsogiannis), θα είναι τουλάχιστον 4000€ με τα υλικά. Και πάλι όμως αυτό εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες. Εγώ εκτιμώ ότι κάτω απο αυτό το ποσό δεν θα πέσεις. Παραπάνω ναι.
  10. Για να θέλει κάποιος να το αγοράσει σε αυτήν την κατάσταση υποθέτω ότι μάλλον το βρίσκει σε τιμή ευκαιρίας ή είναι τίποτα οικογενειακό κλπ. Εκτιμώ ότι για οικονομικούς λόγους δεν θα θέλει να πάει σε ενίσχυση αν και είναι σίγουρο σχεδόν ότι χρειάζεται λόγω διάβρωσης οπλισμού και όχι μόνο. Αυτά τεκμηριώνοναι απο μελέτη και όχι οπτικά, διαδικασία την οποία πιθανόν θεωρεί ασήμαντη και το κόστος περιττό (μακάρι να αποτελεί εξαίρεση). Προετοίμασε τον για το κόστος των επισκευών όπως γίνονται στο 99% των περιπτώσεων (αναστολέας διάβρωσης-επισκευαστικό) και την αβεβαιότητα της ανθεκτικότητας τους στο χρόνο και ρώτα τον αν έχει αρκετά χρήματα για να τις ξαναπληρώσει σε 5 χρόνια, για ένα κτήριο ήδη 44 χρόνων δίπλα στη θάλασσα.
  11. Συνάδελφοι το ζήτημα της αγκύρωσης του οπλισμού δοκών έχει απασχολήσει και άλλο θέμα του φόρουμ https://www.michanikos.gr/forums/topic/2017-αγκυρώσεις-διαμήκους-οπλισμού/ . Οστώσο, θεωρώ ότι στις 60 σελίδες του προηγούμενου θέματος δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το τι τελικά ισχύει με βάση τους Ευρωκώδικες και ποιο πρέπει να είναι το ελάχιστο πλάτος των υποστυλωμάτων/τοιχωμάτων στα οποία πρέπει να αγκυρωθούν οι οπλισμοί των δοκών. Διαβάζοντας το βιβλίο του Χρ. Καραγιάννη " Σχεδιασμός κατασκευών απο ωπλισμένο σκυρόδεμα και σεισμικές δράσεις" (έκδοση 2019) σελ. 359-372, βλέπω ότι ακολουθεί μια μεθοδολογία για την αγκύρωση του οπλισμού σε ακραία στήριξη που βασίζεται σε μια επαναληπτική διαδικασία υπολογισμού, βάσει EC2-8.2, της ελάχιστης διαμέτρου του τυμπάνου καμπύλωσης Φm,min>=(Fbt/fcd)*(1/ab+1/2Φ) όπου Fbt=As*fyd-l1*p*Φ*fbd. Με λίγα λόγια υπολογίζεται ένα ευθύγραμμο μήκος αγκύρωσης, ένα καμπύλο (λόγω της καμπύλωσης απο το τύμπανο) και ένα κατακόρυφο τμήμα. Κάνοντας υπολογισμούς για κτήριο ΚΠΥ οδηγήθηκα στο αποτέλεσμα ότι για C30/37, επικάλυψη 4,5cm, δοκό πλάτους 30cm με συνδετήρες Φ10 και οπλισμό δοκού 3Φ16 άνω προκύπτει ένα ελάχιστο πλάτος υποστυλώματος 31cm για αγκύρωση άνω οπλισμού. Δεν υπολογίστηκε μειωτικός συντελεστής στο lbd (δηλ. a1=...=a5=1). Υπάρχει όμως και ο έλεγχος αστοχίας απο συνάφεια των οπλισμών της δοκού ( EC8, 5.6.2.2 (2P)), που δίνει hc>=0.133*γRd*ΦbL*(fyd/fctm)/(1+0.8vd) και για τη συγκεκριμένη περίπτωση δίνει απλοποιητικά (έστω vd=0) ==> hc>38cm. Αρα για χρήση C30/37 το ελάχιστο πλάτος κατακόρυφου στοιχείου για την αγκύρωση Φ16 δοκού σε ΚΠΥ είναι 38cm ή μήπως κάνω κάτι λάθος στον υπολογισμό; Βέβαια τύμπανο καμπύλωσης με διάμετρο 22cm όπως υπολογίζεται, είναι μια άλλη ιστορία αν γίνεται. Εσείς τι εφαρμόζετε;
  12. Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι. Με μια πρόταση όλη η τελευταία διετία. Ευτυχώς δεν έχουν πει ακόμα ότι αιτήσεις θα κάνουν μόνο οι εμβολιασμένοι.
  13. 3. Δικαιούχοι θα είναι μόνο οι ιδιοκτήτες κατοικιών που μένουν σε αυτές. Είτε είναι διαμερίσματα είτε είναι μονοκατοικίες. Ωραίο και αυτό!!
  14. "Σημειωτέον, το ύψος των διοδίων έχει υπολογιστεί έως 0,063 ευρώ ανά χιλιόμετρο, όπως και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας. " Χανιά – Ηράκλειο (Σύμβαση Παραχώρησης) · Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 χλμ. και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ. .... · Εκτιμώμενο κόστος 1,32 δισ ευρώ. Κόστος 8400€/km και διόδια 0,063€/km. Τουτέστιν χρειάζονται 133.030 αυτοκίνητα. Δηλαδή θέμα περίπου 1 έτους για να γίνει απόσβεση. Τα συμπεράσματα δικά σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.