Jump to content

dragonver

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Ουδέτερη

About dragonver

  • Rank
    Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Τοποθεσία
    Αυστρία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Η Αγγλία δυστυχώς έχει ξεκάθαρα κουλτούρα χαμηλών μισθών - για τους μηχανικούς τουλάχιστον. Σε άλλους τομείς δεν γνωρίζω. Φυσικά αν κάποιος επενδύσει σε ακίνητα σίγουρα θα είναι σε άλλο επίπεδο. Σαν Πολιτικός Μηχανικός στο Λονδίνο αρχική μισθοί κινούνται 25 - 30κ μικτά το χρόνο. 35κ με 3-5 χρόνια εμπειρία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Γερμανία - Αυστρία 40 - 50κ για απόφοιτο πανεπιστημίου. 55κ+ με 3 χρόνια εμπειρία. Με ελαφρά υψηλότερη φορολογία όμως φθηνότερα ακίνητα. Μόνο αυτό το γεγονός αποδεικνύει την χαοτική διαφορά στο επίπεδο των μισθών. Και εγώ το βρίσκω στενάχωρο να ζητούν τέτοια δίδακτρα τα πανεπιστήμιο στο UK για ένα Master και μετά να υπάρχουν αυτοί οι μισθοί...
  2. Ψάξιμο και υπομονή. Και να ξέρει πάνω κάτω σε τι τομέα θέλει να ασχοληθεί. Ίσως και ελαφρά πιο χαμηλές απαιτήσεις για αρχή. Για αρχή δες Bauingenieur24.de. Όπως θα δεις γίνεται χαμός από θέσεις.
  3. Σόρρυ για την καθυστερημένη απάντηση. Στη Γερμανία ίσως υπάρχει, θέλει σίγουρα αρκετή αναμονή όμως για να μπεις κανείς στο τμήμα. Στην Αυστρία, από όσο ξέρω όχι. Η γνώση γερμανικών από πριν έστω και ενός βασικού επιπέδου (Β1) είναι πλεονέκτημα και πολύ πιο φθηνή υπόθεση. Και επίσης ό,τι πιστοποιήσεις - σεμινάρια καλύτερα από Ελλάδα, οι τιμές εδώ όταν έχει να κάνει με επιστημονικά σεμινάρια είναι εξευτελιστικά ακριβές. Στην Ελλάδα με ~300 - 400€ παίρνεις πιστοποίηση και γνώσεις Autocad, Revit κλπ για σειρά ~10 μαθημάτων. Εδώ ο κανόνας είναι 1000+ για μαθήματα 2 - 3 ημερών. Όσον αφορά το πτυχίο στο βιογραφικό, πήγαινα με M.Eng. τονίζοντας ότι πρόκειται για πενταετείς σπουδές. Και στη συνέντευξη αναφέρεται ως Μαστερ με εξειδίκευση στον τομέα που είχα.
  4. Ναι η γνώση γερμανικών είναι απαραίτητη προϋπόθεση στις περισσότερες θέσεις. Αρχικά μπορεί κάποιος και με ένα μέτριο επίπεδο να ξεκινήσει - με συνέπειες βέβαια στη θέση και στις αρμοδιότητες. Σκέψου όμως ότι τη γλώσσα θα θέλεις να τη μάθεις και για κοινωνικούς λόγους. Στο κάτω κάτω εκεί θα ζεις και θα κοινωνικοποιείσαι. Η γνώση της Γερμανικής είναι δυστυχώς (ή ευτυχώς) μία πολύ καλή επένδυση.
  5. Προς όσους το σκέφτονται για γερμανόφωνο χώρο: δεν υπάρχει καλύτερη περίοδος για να έρθει κάποιος. Ο κατασκευαστικός κλάδος είναι σε τρομερή άνθηση. Σε όλους τους τομείς. Κατοικίες δεν έχουν και χτίζουν σαν τρελοί αλλά όχι υπέρμετρα - υπάρχουν και φούσκες, τα logistics είναι και αυτά σε τρελή ανάπτυξη οπότε και τα βιομηχανικά πουλάνε πολύ και φυσικά έργα υποδομών. Όποιος κινείται σε αυτοκινητοδρόμους θα δει ότι είναι ένα απέραντο εργοτάξιο. Όσο αδιανόητο και αν ακούγεται για τα ελληνικά δεδομένα, η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούν να βρουν προσωπικό... Δεν τους αρκούν ο αριθμός αποφοίτων τους (σαν και στην Ελλάδα ένα πράγμα ας πούμε). Και αυτή η μειωμένη προσφορά εκτοξεύει τους μισθούς ακόμη και για αποφοίτους. Από Φρανκφούρτη και πιο νότια αρχικός μισθός ~42000€ μικτά χωρίς εμπειρία είναι πλέον απολύτως φυσιολογικό σε μία διαπραγμάτευση. Υπάρχουν αυτοί που ξέρουν την κατάσταση και ξεκινούν από ακόμη ψηλότερα. Φυσικά η φορολογία είναι πολύ υψηλή αλλά όχι υψηλότερη από την Ελλάδα.
  6. Θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα μετά από αρκετά χρόνια. Θα έχουν αλλάξει σίγουρα πολλά προς το χειρότερο. Επειδή βρίσκω το θέμα λίγο ταμπού και γενικά δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες σχετικά με μισθούς, θα ήθελα να ρωτήσω τους πιο τολμηρούς για τους μισθούς τους ή και για πρώτους μισθούς ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας και το είδος της - μελετητική ή κατασκευαστική. Δεν θα έπρεπε να είναι κρυφό θέμα. Στο κάτω κάτω η γνώση της αγοράς μόνο θετικά για όλους μπορεί να έχει.
  7. Η νοοτροπία του κάνω μεταπτυχιακό οπωσδήποτε μετά από 5ετείς σπουδές με κάνει και απορώ ακόμη . Τι θεωρείς ότι θα σου προσφέρει το μεταπτυχιακό και όχι η θέση εργασίας; Οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους, η επιλογή γερμανόφωνου χώρου για εργασία είναι μονόδρομος. Εκτός αν είναι λογικό να κάνει κάποιος μία επένδυση ~50k λίρες για μεταπτυχιακό και να είναι διατεθειμένος να ξεκινήσει με ~25κ μικτά... Ο καθένας αποφασίζει μόνος του.
  8. Συνημμένα φωτογραφία από αστοχία σε διάτρηση σε νεόδμητο στο Graz της Αυστρίας! Από ότι μου είπε φίλος, ο μελετητής είχε τη φήμη του γρήγορου και φθηνού! Απουσία οπλισμού διάτρησης και πλάκα δίχως δοκούς, που είναι πολύ συνηθισμένο εδώ (πού χρόνος για έξτρα καλούπωμα
  9. Απουσία συνδέσμων δυσκαμψίας → διαστασιολόγηση στύλων ως προβόλων με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη διατομή τους αλλά και στη μόρφωση της βάσης τους...
  10. lefteris.vr είσαι στο έργο του Μετρό με την κοινοπραξία BACS αν επιτρέπεται; Τα λεφτά γενικά στους πολιτικούς μηχανικούς είναι πλέον λιγότερα όχι μόνο Σ.Α. και πάντα λιγότερα από μηχανικούς άλλων κλάδων. Όταν ήμουν εκεί για πρακτική το 2012, πρώτοι μισθοί χωρίς εμπειρία ~2500 καθαρά, πολύ λίγα για Σ.Α. Ευρώπη πρώτοι μισθοί για Π.Μ. χωρίς εμπειρία είναι περίπου τόσα, ίσως λίγο λιγότερα (εκτός από Ελβετία, Λιχτενστάιν)
  11. Για πολιτικούς μηχανικούς δεν έχει καμία διαφορά, είτε είσαι γραμμένος είτε όχι στο ΤΕΕ. Το πτυχίο μετράει και το τι ξέρεις. Για αρχιτέκτονες δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω το ίδιο. Δουλειά θα μπορείς να κάνεις και χωρίς δηλαδή να είσαι εγγεγραμμένος στο ΤΕΕ. Δεν πιστεύω έτσι και αλλιώς ότι η Άδεια Ασκήσεως επαγγέλματος στη Ελλάδα έχει ισχύ στην Ε.Ε.. Βέβαια και γραμμένος να είσαι απαλλάσσεσαι από τις εισφορές με το ευρωπαϊκό έντυπο Α1.
  12. Αν ξέρεις γερμανικά έχει πολλές ευκαιρίες. Αυστρία και γερμανική Ελβετία ακόμη καλύτερα κατά τη γνώμη μου. Εμπειρία βοηθάει φυσικά στις αιτήσεις.
  13. Καλησπέρα, επαναφέρω το θέμα για ορισμένες διευκρινήσεις.Ο DIN και ο ευρωκώδικας αναφέρονται σε σημειακές φορτίσεις με επιφάνεια όπως προαναφέρθηκε 0,40 Χ 0,40. Γίνεται κάποιος διαχωρισμός σχετικά με την απόσταση μεταξύ των αξόνων του οχήματος; Ή του αριθμού των αξόνων (π.χ. Φορτηγά με 3/4 άξονες); Τα σχήματα στον κανονισμό για το μοντέλο φόρτισης 1 αναφέρουν πάντα 2 άξονες ανά λωρίδα κυκλοφορίας. Υποθέτω ότι η θέση των φορτίων (για να προκύψει η δυσμενέστερη εντατική κατάσταση) είναι στο ευχέρεια του μελετητή; Οι τιμές των φορτίων αν άξονα είναι πάντα ίδιες; Τα φορτία που αναφέρονται (π.χ. πίνακας 4.2 κεφάλαιο 4.3.2) είναι χαρακτηριστικές τιμές αλλά περιέχουν δυναμικούς συντελεστές (σύμφωνα με το DIN). Με ποιον συντελεστή ασφαλείας πρέπει να πολλαπλασιαστούν;
  14. Καλησπέρα συνάδελφοι, έχω ψάξει στις προηγούμενες σελίδες αλλά δεν έχω βρει κάτι. Υπάρχει κάποιο ελληνικό βιβλίο για σχεδιασμό κατασκευών από οπλισμένο σκυρόδεμα, με βάση ευρωκώδικες, όχι δηλαδή ΕΚΩΣ και ΕΑΚ; Για μεταλλικές π.χ. υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία, δεν βρίσκω όμως κάτι για Ο.Σ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.