Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

rou

Members
  • Περιεχόμενα

    12
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

rou's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα σε όλες και όλους, έχω αναλάβει μια πολύ δύσκολη υπόθεση, για την οποία υπάρχει και προσωπικό ενδιαφέρον και θα ήθελα τη βοήθεια σας. Σύμφωνα με το ΓΠΣ Μελισσίων (ΦΕΚ 572 ΑΑΠ /2007) και την τροποποίησή του (ΦΕΚ 257 ΑΑΠ / 2010) η χρήση γης στο οικοδομικό τετράγωνο 228, στο τμήμα του που έχει πρόσωπο στην Λ. Πεντέλης (ρεύμα καθόδου προς Χαλάνδρι), είναι "Κέντρο Πόλης", δηλαδή επιτρέπεται η ίδρυση πρατηρίων βενζίνης (χρώμα κόκκινο - Περιοχή Π1). Το οικοδομικό τετράγωνο αυτό είναι εντός της ζώνης προστασίας του ρέματος Πεντέλης - Χαλανδρίου (ΦΕΚ 659 Δ /1995). Στο κείμενο που συνοδεύει το ΓΠΣ αναφέρεται ότι στις περιοχές που βρίσκονται εντός της ζώνης προστασίας, ισχύουν οι χρήσεις γης και όροι δόμησης που αναφέρονται στο διάταγμα της προστασίας του ρέματος. Το οικόπεδο βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας Β του ρέματος και σύμφωνα με το διάταγμα η χρήση γης είναι "Γενική Κατοικία" ΠΛΗΝ πρατηρίων βενζίνης. Σύμφωνα όμως με το άρθρο 5, παρ. 1, περ. β, του προαναφερόμενου διατάγματος, σε περίπτωση που το οικόπεδο βρίσκεται επί βασικού οδικού άξονα (η Λεωφ. Πεντέλης είναι) και είναι διαμπερές, τότε η χρήση πρατηρίου βενζίνης επιτρέπεται στο πρόσωπο επί του βασικού άξονα και όχι προς το ρέμα (λογικό). Το θέμα είναι πως το οικόπεδο δεν είναι διαμπερές (απορώ ποιος εγκέφαλος το σκέφτηκε αυτό) και φυσικά ΔΕΝ υπάρχει κανένα διαμπερές οικόπεδο στην περιοχή αυτή (τα έχω δει όλα σε ακτίνα 200 m). Τα ερωτήματα είναι τα εξής : 1. Γιατί, εφόσον στο ΓΠΣ του 2007 και του 2010 έχει ΠΡΟΦΑΝΩΣ ληφθεί υπόψη η ύπαρξη της ζώνης προστασίας αναφέρεται σαφώς, ρητώς και κατηγορηματικώς χρήση "κέντρου πόλης" ? 2. Γιατί (στη χειρότερη περίπτωση) εφόσον το οικόπεδο έχει πρόσωπο επί του βασικού οδικού άξονα και η χρήση του πρατηρίου θα είναι προφανώς προς τη λεωφόρο και σύμφωνα με το άρθρο που προανέφερα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ τελικά η χρήση του πρατηρίου, η πολεοδομία Αγ. Παρασκευής αρνείται να δώσει τη βεβαίωση χρήσης γης πρατηρίου ? 3. Τελικά ο χάρτης του ΓΠΣ δεν υπερισχύει έναντι άλλων αντικρουώμενων διατάξεων ? Ακόμα και στη διόρθωση του χάρτη που έγινε το 2010, εξακολουθεί η χρήση να είναι "Κέντρο Πόλης" και όχι "Γενική Κατοικία" όπως θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η πολεοδομία. Γιατί δεν έχει ενημερωθεί ο χάρτης (έστω το 2010) ώστε να φαίνεται "Γενική Κατοικία" (χρώμα υποκίτρινο) ? Επειδή ήδη έχω πάρει έγγραφη απάντηση από την πολεοδομία, επί της οποίας σκοπεύω να υποβάλλω τις προναφερόμενες αντιρρήσεις μου, θα ήθελα τις απόψεις σας και τυχόν άλλα επιχειρήματά σας ώστε να υποβάλλω αν απαιτηθεί και ένσταση στην Περιφέρεια. Πιστεύετε ότι "παλεύεται" το θέμα ? Και αν ναι τι μου προτείνετε να κάνω και σε ποια (ανώτερη) Υπηρεσία να απευθυνθώ ? Σημειωτέων, ότι από τον Οργανισμό Αθήνας, που είχα μια επικοινωνία και πήρα αντίγραφο χάρτη, θεωρούν ότι ισχύει η χρήση "Κέντρου Πόλης" και αν τους πιέσω λίγο μπορεί και να μου το δώσουν και εγγράφως. Απλά λένε ότι αρμόδιες για βεβαιώσεις χρήσης γης είναι μόνο οι πολεοδομίες. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη για τη μακροσκελή αφήγησή μου.
  2. Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου, είναι αυτονόητο ότι μπορώ να κάνω μια απλή αίτηση και να ζητήσω εγγράφως τις χρήσεις και τους όρους δόμησης. Δεν ανέφερα ότι ο οικοπεδούχος έχει ένα έγγραφο από πολεοδομία Μαρκοπούλου το 2003, όπου ρωτούσε συγκεκριμένα για πρατήριο βενζίνης (και όχι γενικά για χρήσεις γης) και του απάντησαν με μια φράση αρνητικά. Δεν το έχω στην κατοχή μου αλλά μου το έδειξε ο πελάτης. Ο λόγος, λοιπόν, για τον οποίο ρωτάω πρώτα εδώ είναι για να είμαι προετοιμασμένος και να έχω μια ιδέα αφού έχει μου έχουν τύχει περιπτώσεις που έλεγαν ότι δεν γίνεται και τελικά να γίνεται με λίγο ψάξιμο και λίγο σπρώξιμο...
  3. Καλησπέρα σε όλους, θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε στην αναζήτηση των χρήσεων γης που ισχύουν σήμερα σε οικόπεδο με πρόσωπο στην Βάρης - Κορωπίου, στο ρεύμα προς Βάρη, περίπου 200 μέτρα μετά από τη σχολή Ευελπίδων. Έχω πελάτη ο οποίος ενδιαφέρεται να ιδρύσει νέο πρατήριο βενζίνης στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά μου ανέθεσε να κάνω έρευνα και να τον βεβαιώσω εγγράφως αν μπορεί να ιδρυθεί πρατήριο, ώστε να προβεί σε αγορά ή ενοικίαση του χώρου. Μου έχουν πει κι εμένα κάποιοι πελάτες πρατηριούχοι ότι δεν επιτρέπεται η ίδρυση πρατηρίων βενζίνης στην Βάρης - Κορωπίου (αλήθεια γιατί ???) αλλά ψάχνοντας βρήκα το Π.Δ. 30-//1995 (ΦΕΚ Δ' 369 1995) που λέει : "Στα οικόπεδα που έχουν πρόσωπο επί της επαρχιακής οδού Κορωπίου - Βάρης - Δίλοφου του Δήμου Βάρης (Ν. Αττικής) στα οποία είχαν ορισθεί οι χρήσεις με το άρθρο 3 του από 11.12.1989 Π.Δ/τος (Δ` 756) καθορίζεται επί πλέον η χρήση πρατηρίων βενζίνης με την προϋπόθεση ότι στα ακίνητα στα οποία θα λειτουργούν πρατήρια βενζίνης θα επιτρέπονται μόνο χρήσεις συναφείς με την λειτουργία τους." Επειδή όσο κι αν έψαξα στη νομική βιβλιοθήκη του ΤΕΕ δεν μπόρεσα να βρω κάτι άλλο, μπορεί να μου πει κάποια/ος αν ισχύει ακόμα αυτό το Π.Δ. ή αν έχει βγει κάποιο μεταγενέστερο που να το ακυρώνει ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  4. Σίγουρα αξίζει να πας σε ΙΡ. Θα μπορείς να κάνεις τα πάντα και δωρεάν. Δες Trixbox & Elastix. Αν ψάχνεσαι λίγο θα μπορέσεις να το στήσεις μόνος σου άνετα σε ένα μέτριο PC. Για συμβατικό κέντρο δεν ξέρω να σου πω πολλά. Παλιά είχα ένα ISDN ELMEG T444, πάρα πολύ καλό κεντράκι...
  5. Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας. Για την 1η απάντηση και την περίπτωση του σηματοδότη και τις αποστάσεις, πιστεύω ότι είναι κάτι που ξεπερνιέται λόγω του ότι ήδη υπάρχει διαμορφωμένη είσοδος σχεδόν πάνω στον σηματοδότη. Θεωρητικά αλλά και πρακτικά δεν αλλάζει κάτι στην κυκλοφορία. Για την 2η απάντηση που θέτει ένα θέμα ασφάλειας πρέπει να πω ότι η απόσταση του "κάθετου" σηματοδότη από τη νέα αιτούμενη είσοδο είναι πάνω από 60μ, συνεπώς υπάρχει περιθώριο ελιγμών. Επίσης η ορατότητα είναι 400-500μ οπότε όποιος θέλει να μπει έχει ήδη "κάτσει" δεξιά ή βγάζει φλας και ετοιμάζεται. Επίσης η στροφή είναι πλάτους μεγαλύτερου των 3 λωρίδων οπότε ο χώρος είναι υπεραρκετός. Η περίπτωση να θέλει κάποιος ξαφνικά να στρίψει για μπει στο πρατήριο ισχύει σε κάθε δρόμο, όπου κάποιος χαζεύει και τελευταία στιγμή "κόβει" δεξιά... Αν το μοναδικό θέμα (τυπικά με βάση το νόμο) είναι η γωνία εισόδου, τότε ίσως αυτό μπορεί να ξεπεραστεί μεταφέροντας την 2η είσοδο πιο κοντά στην έξοδο ώστε να πετύχω γωνία εισόδου 60 μοίρες. Δεν ξέρω αν φτάνει η πρόσοψη (πιστεύω πως φτάνει) και θα μετρήσω επιτόπου να δω. Όπως είπα με τις νησίδες εντός του οικοπέδου δεν υπάρχει πρόβλημα αποστάσεων από είσοδο-έξοδο καθώς αυτές μπορούν να μετακινηθούν. Σας ευχαριστώ και θα ήθελα και κάποιες άλλες γνώμες αν ξέρει κάποιος. Και για να γελάσουμε και λίγο, εσείς πόσα θα ζητούσατε από τον πελάτη για μια προμελέτη-έλεγχο αν είναι τελικά εφικτή η τροποποίηση ???
  6. Καλησπέρα σε όλους και όλες. Πελάτης μου, ο οποίος σκέφτεται σοβαρά να αγοράσει επιχείρηση πρατηρίου υγρών καυσίμων, μου ζήτησε να εξετάσω αν είναι δυνατή η δημιουργία και 2ης εισόδου στο πρατήριο. Σας επισυνάπτω πρόχειρο σκαρίφημα για να καταλάβετε τι εννοώ. Υπάρχει ήδη εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου όπως φαίνεται με τα μαύρα βέλη (το πρατήριο έχει κανονικά άδεια λειτουργίας). Παίρνει κίνηση όμως μόνο από τον έναν δρόμο. Ο πελάτης θέλει να μάθει αν είναι δυνατό να πάρει και την κίνηση της άλλης οδού (που ερχεται από απέναντι) και φαίνεται με τα κόκκινα βέλη. Υπάρχουν και φανάρια σημειωμένα στο σκαρίφημα. Αυτό σημαίνει πως η "διάνοιξη" νέας εισόδου δεν θα προκαλέσει π.χ. ατύχημα, αφού δεν θα είναι δυνατό να εισέλθουν ταυτόχρονα οχήματα από τις 2 διαφορετικές εισόδους. Το σκαρίφημα δεν είναι φυσικά υπό κλίμακα και δεν έχω αυτή τη στιγμή ακριβείς διαστάσεις (έχω κάνει αιτήσεις να πάρω αντίγραφα σχεδίων), όμως είναι βέβαιο πως μπορώ να έχω την υπάρχουσα είσοδο με πλάτος 5,00μ, να αφήσω πεζοδρόμιο άλλα 5,00μ, να διανοίξω νέα είσοδο πλάτους 4-5,00μ, να αφήσω πεζοδρόμιο πάλι 5,00μ και μετά έξοδος ώς έχει. Δηλαδή έχω πρόσωπο πάνω από 40,00μ (σε καμπύλη όπως φαίνεται στο σχήμα), ενώ η προέκταση της σχεδόν κάθετης οδού "σκάει" περίπου στο μέσο της πρόσοψης. Υπάρχει αρκετός χώρος μέσα στο οικόπεδο για να μετακινηθεί η νησίδα των αντλιών (εάν απαιτηθεί) και από τεχνικής πλευράς είναι σίγουρα εφικτό, ασφαλές και δυνατό να πραγματοποιηθεί. Επίσης υπάρχουν δύο (2) διάδρομοι οχημάτων μέσα στο οικόπεδο (εκατέρωθεν της νησίδας αντλιών) και σκέφτηκα μήπως μπορώ να δηλώσω (και να διαμορφώσω στο έδαφος) την υπάρχουσα είσοδο να οδηγεί τα αυτοκίνητα υποχρεωτικά εσωτερικά της νησίδας αντλιών και τη νέα είσοδο να οδηγεί τα αυτοκίνητα εξωτερικά της νησίδας αντλιών. Έτσι πάλι δεν θα υπάρχει πρόβλημα κυκλοφορίας εντός του πρατηρίου. Να αναφέρω πως η περιοχή είναι εντός σχεδίου και οι δρόμοι ανήκουν στην αρμοδιότητα ΥΠΟΜΕΔΙ. Δεν απαιτούνται λωρίδες επιβράδυνσης-επιτάχυνσης, και όπως είπα υπάρχει εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση. Ο δρόμος μπροστά από το πρατήριο είναι 3 λωρίδων και ο κάθετος που έρχεται και θέλουμε να πάρουμε κίνηση 2 λωρίδων. Το θέμα είναι εάν επιτρέπεται κάτι τέτοιο ή εάν υπάρχει κάποια διάταξη που να το απαγορεύει ρητά, γιατί ψάχνοντας τη σχετική νομοθεσία (Π.Δ. 118/2006) δεν βρήκα τίποτα που να λέει για 2 διαφορετικές εισόδους. Ευχαριστώ
  7. Μήπως σου είναι εύκολο να ανεβάσεις πάλι το αρχείο κάπου γιατί δεν υπάρχει πλέον ??
  8. Είναι ένα ξύλο που έχει μείνει από μια παλιά πέργκολα...
  9. Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τις απαντήσεις σας. Βασικά σε λίγο πηγαίνω στη συμβολαιογράφο να μου πει για κόστος συμβολαίων και να δω από περιέργεια αν θα ζητήσει σχέδια Ανακεφαλαιώνω και θέτω τις παρακάτω ερωτήσεις-απορίες : 1. Αφού είμαι και στη θεματική ενότητα των αυθαιρέτων... μπορεί κάποιος να μου πει σε περίπτωση που κάτι πάει "στραβά" πόσο θα είναι το πρόστιμο? Έψαξα λίγο εδώ αλλά δεν βρήκα κάποιον τύπο υπολογισμού και όπως προείπα δεν έχω εμπειρία σε πολεοδομικά θέματα. 2. Πριν αγοράσω κάνω αίτηση πολεοδομία Μαρκοπούλου να πάρω αντίγραφα σχεδίων και αντί αυτών παίρνω βεβαίωση "απώλειας-καταστροφής". Πόσο καλύπτομαι ώστε να μην μπορεί η πολεοδομία να μου "πεί" τίποτα εκ των υστέρων? 3. Επισυνάπτω 2 φωτογραφίες και 2 σχέδια. Οι συνάδελφοι μηχανικοί θα καταλάβουν αμέσως περί τίνος πρόκειται. Στο cad είναι η αποτύπωση που έκανα εγώ και το άλλο scan-αρισμένο σχέδιο είναι μια παλιά φωτοτυπία που δείχνει το "πλυντήριο" Τι γνώμη έχετε ; 4. Όπως προείπα σε προηγούμενο post θεωρώ ότι με βάση όσα διάβασα στον ΓΟΚ του 55 υπάρχουν κάποια "παραθυράκια" με τα οποία θα μπορούσε ίσως να υπάρχει και 3ος όροφος και να είναι απόλυτα νόμιμο. Σκέφτηκα να ζητήσω μια "πραγματογνωμοσύνη" ή "γνωμοδότηση" από το ΤΕΕ αλλά και έχει μεγάλο κόστος και αργεί πολύ χρονικά. Αν υπάρχει κάποιος συνάδελφος γνώστης ΓΟΚ και πολεοδομικών ζητημάτων και θα μπορούσε να βοηθήσει με μια Τεχνική Έκθεση την οποία να έχω σαν "backup" σε περίπτωση που γίνει κάτι, ας μου στείλει μήνυμα. Θα έκανα εγώ ο ίδιος αλλά δε νομίζω ότι έχει νόημα σαν αγοραστής. Το θέλω αυτό προφανώς για να δείξω σε περίπτωση που φάω κανά πρόστιμο (ή αν καρφώσει κανείς) ότι εξάντλησα σαν μηχανικός όλες τις επιλογές για να διαπιστώσω τη νομιμότητα. Ευχαριστώ και πάλι...
  10. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις σας. @preki : Δεν έχει μόνο ωραία παραλία εκεί, σε πληροφορώ πως έχει και πάρα πολύ καλή θέα θάλασσα Για τη μετατροπή της σκάφης σε κρεβάτι έχει ήδη φροντίσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Για τα στατικά έχεις απόλυτο δίκιο, δεν μπορώ όμως να κάνω τίποτα γι' αυτό. Με τα δεδομένα της εποχής "φαίνεται" καλή κατασκευή, τι έβαλε σαν οπλισμό ο κατασκευαστής το αφήνω στην επαγγελματική του ευσυνειδησία και στην πιστή εφαρμογή εκ μέρους του των κανόνων της εποχής. @myri : Αν και δεν ασχολούμαι καθόλου με θέματα ΓΟΚ (κύριο αντικείμενό μου είναι τα δημόσια έργα) μπήκα στη διαδικασία από περιέργεια και διάβασα τον ΓΟΚ του 55. Βρήκα λοιπόν το άρθρο που επιτρέπει τη δημιουργία πλυσταριού μέχρι 10m2 και μάλλον ο μηχανικός τότε αυτό χρησιμοποίησε. Μόνο που στο σχέδιο το δείχνει 15m2. Ίσως κάτι να μου διαφεύγει, αλλά από όσα γρήγορα διάβασα, θα μπορούσε να είναι απόλυτα νόμιμο σαν τρίτος όροφος (και φυσικά ακόμα μεγαλύτερο). Οι πλάγιες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια οικοπέδου, το πλάτος του δρόμου, η πραγματοποιούμενη κάλυψη, η εσοχή, το μέγιστο ύψος, κλπ, θα επέτρεπαν και 3ο όροφο. Όμως δεν έχω εμπειρία κι έτσι πιστεύω πως ο μηχανικός του 67 αν μπορούσε να κάνει κι άλλον όροφο θα τον έκανε. Γενικά έχω να προσθέσω για τις διαδικασίες αγοραπωλησίας ακινήτων αφού είναι η πρώτη φορά που εμπλέκομαι για δική μου αγορά : Καλά κάνουν οι περισσότερες τράπεζες και ζητάνε πλέον εγκεκριμένα και θεωρημένα σχέδια από πολεοδομία για να δανειοδοτήσουν αγορά ακινήτων. Κακώς κάνουν οι περισσότεροι συμβολαιογράφοι που ΔΕΝ ζητάνε σχέδια και κάνουν συμβόλαια για πλυσταριά, αποθήκες, ημιυπαίθριους, κλπ σαν χώρους κύριας χρήσης και κατοικίες. Κακώς κάνουν και κάποιοι "συνάδελφοί" μας μηχανικοί που άλλα σχέδια καταθέτουν στις πολεοδομίες και άλλα δίνουν στους συμβολαιογράφους για να κάνουν σύσταση οριζόντιας/κάθετης ιδιοκτησίας, κατανομή χιλιοστών, κλπ. Κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε και στη δική μου περίπτωση. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να τιμωρείται ο μηχανικός που εξαπατά τους αγοραστές. Πρέπει να γίνει υποχρεωτικη η γνωμάτευση μηχανικού περί της πολεοδομικής νομιμότητας του ακινήτου για κάθε συμβόλαιο. Πως είναι υποχρεωτική η παρουσία δικηγόρου όταν αγοράζονται και πωλούνται μεζονέτες εκατομμυρίων ευρώ "εμβαδού" 300m2 και στην πραγματικότητα τα νόμιμα είναι τα μισά Δεν ξέρω αν θα το αγοράσω, μπορεί και να το πάρω τελικά... (κάποιος είπε για Ελλαδιστάν...) Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν θα μπορώ να το πουλήσω αν κάποια στιγμή θελήσω και σίγουρα σαν μηχανικός δεν μπορώ να αποκρύψω στον υποψήφιο αγοραστή ότι στην ουσία αγοράζει πλυσταριό
  11. Αγαπητέ συνάδελφε Chris12 σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Έχει κανονικά δικό του ρολόι ΔΕΗ και αναγράφονται τα πραγματικά τετραγωνικά. Επίσης μου έφερε ο ιδιοκτήτης και βεβαίωση τέλους ακίνητης περιουσίας όπου πάλι αναγράφονται τα πραγματικά τετραγωνικά, Ε9, κλπ αποδεικτικά έγγραφα. Μαζί όμως (πριν από λίγο έγινε αυτό) έφερε και μια κάτοψη σε φωτοτυπία όπου ο χώρος αυτός αναφέρεται ως "πλυντήριο". Οπότε μάλλον δεν είναι κατοικία τελικά αν και υπάρχει αναθεώρηση της άδειας (σύμφωνα με το στέλεχος) όπου αναγράφονται "νέες εργασίες" και "νέα σχέδια". Ο δικηγόρος μου λέει πως νομικά είναι κατοικία με βάση τα συμβόλαια, σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας, κλπ... Σύμφωνα όμως με το σχέδιο αυτό που μόλις βρήκα (του 1967) ο χώρος αναφέρεται ως "πλυντήριο".
  12. Μπορεί κάποιος συνάδελφος να με βοηθήσει να βρω τους όρους δόμησης που ίσχυαν το 1966 για τη Σαρωνίδα Αττικής ? Πρόκειται να αγοράσω ο ίδιος ένα δώμα 25m2 στην περιοχή αυτή σε "διόροφη οικοδομή μετά υπογείου", όπως γράφει το στέλεχος της άδειας. (αριθμός ΣΤxxxx/1966). Το δώμα προφανώς βρίσκεται στον 3ο "όροφο" - ταράτσα. Μετά από έλεγχο που έκανα δεν κατάφερα να βρω φάκελο άδειας και σχέδια για να δω αν το δώμα αυτό υφίσταται νόμιμα στην οικοδομή και έχει χρήση κατοικίας (τα συμβόλαια βέβαια αυτό γράφουν και συμπεριλαμβάνεται στη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας κλπ)... Σχέδια από συμβολαιογράφο δεν βρήκα. Πήρα βεβαιώσεις περί "απώλειας-καταστροφής" του φακέλου από πολεοδομία Μαρκοπούλου και διαβιβαστικό από πολεοδομία Αθήνας (Συγγρού). Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση ?? Αν είναι "αυθαίρετο" και γίνει κάτι μπορεί να μου πει κάποιος πως υπολογίζεται το πρόστιμο διατήρησης ή/και ανέγερσης ?? Η κατασκευή είναι του 66-67, η επιφάνεια 25 m2, χρήση κατοικία, περιοχή Σαρωνίδα. Ευχαριστώ προκαταβολικά. {16-07-2009, 17:15} Θέλω να αγοράσω ένα δώμα 25m2 στη Σαρωνίδα σε "διόροφη οικοδομή μετά υπογείου", όπως γράφει το στέλεχος της άδειας (αριθμός ΣΤxxxx/1966). Το δώμα προφανώς βρίσκεται στον 3ο "όροφο" - ταράτσα, κολλητά με την απόληξη του κλιμακοστασίου. Μετά από έλεγχο που έκανα δεν κατάφερα να βρω φάκελο άδειας και σχέδια για να δω αν το δώμα αυτό υφίσταται νόμιμα στην οικοδομή και έχει χρήση κατοικίας (τα συμβόλαια βέβαια αυτό γράφουν και συμπεριλαμβάνεται στη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας κλπ)... Σχέδια από συμβολαιογράφο δεν βρήκα. Πήρα βεβαιώσεις περί "απώλειας-καταστροφής" του φακέλου από πολεοδομία Μαρκοπούλου για να είμαι κατοχυρωμένος. Δεδομένου ότι ούτε ο σημερινός ιδιοκτήτης (ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι 100% νόμιμο), ούτε οι άλλοι ιδιοκτήτες έχουν κάποια σχέδια και στην πολεοδομία δεν υπάρχει τίποτα, πως μπορώ τελικά να μάθω αν είναι πολεοδομικά νόμιμο σαν κατοικία ?? (σαν αποθήκη ή σαν πλυσταριό πιστεύω να είναι νόμιμο) αλλά ήμουν αγέννητος την εποχή που κατασκευάστηκε και νομίζω πως τότε δεν υπήρχε καν συν/στής δόμησης !!! Στο 1ο συμβόλαιο πάντως του 1968 πωλήθηκε σαν διαμέρισμα με "αριθμό 1" και έχει κανονικά ποσοστό επί του οικοπέδου, των κοινοχρήστων, κλπ... Δυστυχώς όμως το σχεδιάγραμμα του τότε μηχανικού (έχει πεθάνει) δεν υπάρχει ούτε στο αρχείο του τότε συμβολαιογράφου (επίσης έχει πεθάνει) ούτε βέβαια και στο υποθηκοφυλακειο που το αναζήτησα... Είμαι πολύ ζεστός να το αγοράσω (υπάρχουν πολλοί άλλοι υποψήφιοι αγοραστές) αλλά σαν μηχανικός σκέφτομαι μη την πατήσω και σκίσω το πτυχίο Απόψεις ??
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.