Μετάβαση στο περιεχόμενο

karahaas

Members
  • Περιεχόμενα

    3
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    καλλιθεα

karahaas's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Φήμη στην κοινότητα

  1. Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας +Ελληνικός Νηογνώμονας...οι πλωτές κατασκευές θεωρούνται "πλοια".... Το ίδιο ισχύει ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ και για τις εξέδρες πετρελαίου.... Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Didonis
  2. Κύριοι/Κυρίες, Αυτό που διαφημίζει η Lafarge ήδη μερικώς το πατάτε με τους τροχούς του αυτοκινήτου σας στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ και στις ΕΟ που έχουν αντιολισθηρή στρώση ανοικτής συνθέσεως...... Δεν είναι κάτι καινούριο..... Η αποστράγγιση γίνεται με πλευρικό δίκτυο και εν γένη η αποστράγγιση είναι μια ικανότητα φθίνουσα με το χρόνο λόγο 1) Πλήρωσης των κενών από βρωμιές 2) Παραμένουσας κατακόρυφης παραμόρφωσης κλπ. Κάτω από την στρώση αυτή υπάρχει αδιαπέρατη στρώση από ασφαλτικό υλικό (Α265 κλπ) όπου αποτελεί την επιφάνεια ροής του νερού προς τους οχετούς. Σε περίπτωση παγετού λόγο του μεγάλου ποσοστού και της μεγάλης δυσκαμψίας ασφαλτικού παρουσιάζει εν γένη ικανοποιητική επιτελεστικότητα....... Το υλικό Pervious Concrete δεν συνιστάται για δρόμους με ταχύτητας κυκλοφορίας πάνω 25-30 m/h επειδή παρουσιάζει μικρή ικανότητα σε απότριψη-αποδόμηση. Συνιστάται επίσης σε χώρους στάθμευσης ή σε αντικατάσταση κυβολίθων. Δεν αποτελεί υλικό οδοστρωσίας βαριάς κυκλοφορίας. Παρουσιάζει επιπλέον χαρακτηριστικά cracking arrest (bottom top) όταν χρησιμοποιηθεί ως βάση οδοστρώματος. Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Ευχαριστώ, ilias
  3. Τελειωνοντας τα RCC ειναι πολυ ισχυρά υλικα τρόποι κατασκευής μέθοδοι υπολογισμού δεν υπάρχουν. Στα πρακτικά του συνεδριίου που έγινε στη Salamnca-Spain 2000 υπήρξαν ενδιαφέροντες παρουσιάσεις..... Για την χρήση ινών θα βρείς κάτι στον Ιαπωνέζικο κώδικα. Χρησιμοποιούνται ελαστοπλαστικά μοντέλα πλακών τα οποία στηρίζονται κυρώς σε "ενεργειακή αντίληψη της αστοχίας των πλακών" stress intesity factor Ki Kii Kiii. Άριστη δουλεία κάνει ο καθηγητής Roesler στη University of Urbana Champaign. Βρες το διδακτορικό του. .... STATE OF THE ART. Επιπλέον χρησιμοποιεί πειραματικά μοντέλα κλίμακος 1:1. Τα οδοστρώματα που κατασκευάζονται με τα υλικά αυτά είναι λίγο περιεργα... δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα περι "aggregate interlocking" "precracking"etc Οι "Boers" - oι South Africans τα χρησιμοποιούν...... Η αντιμετώπιση τους στηρίζεται σε μια fracture mechanics approach .... Its hot topic.... ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ-ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ---------------------------------------------------------------------- ΠΡΟΣ ΤΟΝ rigid_joint ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΙΣ ******* ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ. ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ XL ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.ΤΕΛΟΣ
  4. Αρχικά το βιβλίο του Α.Λοιζου είναι των Σ Κολιας Α.Λοιζος. Μετά μπορείς να βρείς τιs σχέσεις του "Pr. Westergaard" για φορτιση στο κέντρο πλάκας και τις σχέσεις του Pr Ioannides για φορτιση στο ακρο και στην γωνια. Οι τελευταιες περιπτωσεις μπορούν να βρεθούν στο περιοδικό του ""ΤRΒ" . Επιπλέον μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδηποτε προγραμμα FE με το σωστο Κ !!!!!!!! ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 pci. Θα χρησησιμποιησεις τιs κυριες τάσεισ και θα τις μειώσεις κατά 50% έως 30% "FATIGUE CRITERION". H δουλεια του Pr Ioannides ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ......!!!!!!!!! Μη χρησιμοποιησεις PCA Method... χρησιμοποιησε ΔΤ analysis --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Δυσκαμπτα οδοστρωματα έχουν γίνει στην ΕΛΛΑΔΑ κυρίως από τον Σ Κολια και οχι από τον Λοιζο. Η ASHTO method είναι αχρηστη και δεν μπορει να χρησιμποποιηθεί στην Ελλαδα. Δεν χρησιμοποιείαι πλέον ούτε στην Αμερική. Αξιόλογη μέθοδος είναι η Γαλλική αλλά είναι λίγο δυσχρηστη..... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Η μέθοδος ωπλισμένου σκυροδέματος αποφεύγεται σε πλάκες μέσου και μεγάλου πάχους (οδοποιια) Τα Dowels δεν θεωρείται οπλισμός πλάκας αλλά οπλισμός συνεργασίας πλακών έτσι ώστε να ο συντελεστής μεταφορά φορτίου ή παραμόρφωσης ή τάσης. Τα βλήτρα αρχίζουν να δρούν όταν έχουν διάμετρο 3/4''. Οι ίνες χρησιμοποιούνται για την ΑΡΙΣΤΗ μονολιθική συμπεριφορά της ΠΛΑΚΑΣ και την εξασφάλιση μη κατασκευστικού σφάλματος (ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ). Επιπλέον εξασφαλίστηκέ και η χρήση ενό ελαστοπλαστικού μοντέλου της πλάκας (Meyerhoff) με την χρήση των ινών. Για την περίπτωση του Ελ.Βενιζελος Ο Μελετητής (Σ.Κολιας) εξασφάλισε πλήρως την αντοχή των πλακών χωρίας τισ ινες. Αποδέχτηκε την χρησιμοποίηση για λόγους κατασκευστικής διασποράς και QC --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Η ιστορία των δυσκάμπτων οδοστρωμάτων (USA) έχει αποδείξει, κύριως με την χρήση ανάστροφου υπολογισμού (Terzaghi, Ioannides Method) ότι η λειτουργία του CTB θα πρέπει να θεωρηθεί ως μερική αυξηση του πάχους της πλάκα και οχι ως ενίσχυση του εδάφους (OSERMARK). Για λόγους τεχνολογίας σκυροδέματος και early cracking θα απευφεγα την κατασκευή ΑΟΠΛΗΣ πλάκας πάνω από 50-60 cm. Όταν φτιάχνουμε ένα όδοστρωμα δεν πρεπει το Ε του άνωθεν υλικού να είναι πάνω από 10 φορες το Ε του κατωτέρου υλικού. Εαν υπάρξη τετοια περίπτωση θα υπάρχουν και προβλήματα unstaible crack propagation. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- H μέθοδος "Pickett Ray" είναι μέθοδος υπολογισμού οδοστρωμάτων. Είναι μέθοδος ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ ΦΟΡΤΙΩΝ. Στηρίζεται στη δουλειά του Newmark (αλληλεπέδραση θεμελίων) και δεν είναι τίποτα άλλο από μία πρώιμη μορφή πεπερασμένων στοιχείων. Βρες τα "Westergaard eliminations" H Pr Darter and Pr Ioannides " καθώς και των Dr Picket-Ray εξαφάνισαν τουσ περιορισμους του Westergaard που όλο ΤΥΧΑΙΩΣ ειναι 5. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- προηγουμένως 'εγραψα OSEMARK ειναι ODEMARK. Επιπλέον μην ξεχάσης και την δουλεια του LOSBERG. Πολύ καλή δουλειά έχει κάνει ένας καθηγητης στην Σουδία (ΔΕΝ ΘΥΑΜΑΜΑΙ ΟΝΟΜΑ) καθώς και στην ΟΛΑΝΔΙΑ (ΔΕΝ ΘΥΑΜΑΜΑΙ ΟΝΟΜΑ-CROW). Θα ήθελα να σου υπενθυμίσω και τα διαφορετικά μοντέλα θεμελίωσης subgrade - Trotsy-Pasternak etc. Εκτιμούμε τις γνώσεις σου και τη συμβολή σου στο φόρουμ. Πριν από λίγο "εισέπραξες" κίτρινη κάρτα για διαδοχικές δημοσιεύσεις σου χωρίς παρεμβολή τρίτου και μάλιστα με παράθεση κειμένου της προηγούμενης δημοσίευσής σου. Ήμουν σαφής στο προσωπικό μήνυμα που σου έστειλα. Παρόλα αυτά... συνεχίζεις ακάθεκτος....!! Παρακαλώ όπως συμμορφωθείς με τις υποδείξεις και να διαβάσεις τους κανόνες συμμετοχής του φόρουμ. Αν όχι θα υποχρεωθώ να σε αποκλείσω προσωρινώς από το φόρουμ με 10 ημέρες ποινής. Κι αυτό θα είναι κρίμα για το φόρουμ γιατί φαίνεται πως έχεις να προσφέρεις πολλά. Φιλικά, GRTOPO Y.Γ: τρίτη επεξεργασία των δημοσιεύσεών σου...ΔΕΝ κάνω. Περιμένω να το κάνεις μόνος σου ... να δεις και πως γίνεται. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Όσo αφορά την μέθοδο CBR (Yoder-Witzak) είναι εμπειρική δεν χρησιμοποιείται και έχει εγκαταληφθεί. Χρησιμοποιειται μόνο για ιστορικούς λόγους καθώς ήταν μία από τις πρώτες σχεδόν ολοκληρωμένες μέθοδους τοπικής χρήσης. Οι US λένε ότι ήταν η πρώτη Statewide method που χρησιμοποίησε το CALTRANS και το AMERICAN ARMY CORPS για τα αεροδρόμια. Άργοτερα οι Αμερικάνοι την εξέλιξαν και την χρησιμοποίησαν NationWide (30 χρονια περίπου). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ΣΥΓΝΩΜΗ. Προσπαθώ να απαντησω σε πολλες αναφορές μαζί. Συγνώμη και πάλι
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.