Jump to content

chrisven

Core Members
  • Posts

    1,019
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

chrisven last won the day on November 21 2015

chrisven had the most liked content!

6 Followers

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

chrisven's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

394

Reputation

  1. το ενδιαφέρον θα ηταν να βλεπαμε και ποιοι είναι οι αναδοχοι ολων αυτων των εργων
  2. προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο κατ' αρχήν η είδηση να σταματήσουν και οι κόντρες με συναδέλφους ΤΕ
  3. Ο γ.γ, του υπ. Παιδείας δηλώνει ότι όσα ΤΕΙ πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια θα ενταχθούν στα ΑΕΙ ενώ τα υπόλοιπα θα ενσωματωθούν σε ΙΕΚ. Κατάργηση των ΤΕΙ και ένταξη όσων πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια στα Πανεπιστήμια προαναγγέλλει, μέσα από το protothema.gr, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Δημήτρης Χασάπης. Ένταξη ΤΕΙ στα ΑΕΙ Ταυτόχρονα, όσα δεν πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια, θα ενταχθούν σε μεταλυκειακού τύπου τεχνική εκπαίδευση, που προσεγγίζει τα ΙΕΚ. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Χασάπη, θα γίνει διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και με σύμπραξη της ΑΔΙΠ (της Ανεξάρτητης Αρχής Αξιολόγησης), προκειμένου τα τμήματα των ΤΕΙ που πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια να ενταχθούν στα Πανεπιστήμια. Επίσης, θα υπάρχει και χωροταξικός σχεδιασμός, τονίζει ο κ. Χασάπης, καθώς δεν είναι δυνατόν στην ίδια πόλη να υπάρχουν δύο τμήματα με τα ίδια αντικείμενα, όπως είναι τώρα. Βρετανικό μοντέλο Ο κ. Χασάπης επισημαίνει ότι το σχέδιο του υπουργείου προσομοιάζει στο βρετανικό ενώ κάνει λόγο για «τακτοποίηση» και επανασχεδιασμό της ανώτατης εκπαίδευσης. Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς των ΤΕΙ, ο κ. Χασάπης ξεκαθαρίζει ότι θα ενταχθούν όλοι στην πανεπιστημιακή βαθμίδα, ανεξάρτητα αν το ΤΕΙ τους ενταχθεί στην πανεπιστημιακή βαθμίδα ή στα ΙΕΚ. Και επισημαίνει ότι και στο Πανεπιστήμιο δεν είναι όλοι καθηγητές, αλλά καταλαμβάνουν βαθμίδες ανάλογα με τα προσόντα τους. Σε κάθε περίπτωση ο γενικός γραμματέας υπογραμμίζει ότι και τα ΙΕΚ θα αναβαθμισθούν. Πηγή: http://polytexnikanea.gr/WP3/?p=39195 Click here to view the είδηση
  4. Ο γ.γ, του υπ. Παιδείας δηλώνει ότι όσα ΤΕΙ πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια θα ενταχθούν στα ΑΕΙ ενώ τα υπόλοιπα θα ενσωματωθούν σε ΙΕΚ. Κατάργηση των ΤΕΙ και ένταξη όσων πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια στα Πανεπιστήμια προαναγγέλλει, μέσα από το protothema.gr, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Δημήτρης Χασάπης. Ένταξη ΤΕΙ στα ΑΕΙ Ταυτόχρονα, όσα δεν πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια, θα ενταχθούν σε μεταλυκειακού τύπου τεχνική εκπαίδευση, που προσεγγίζει τα ΙΕΚ. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Χασάπη, θα γίνει διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και με σύμπραξη της ΑΔΙΠ (της Ανεξάρτητης Αρχής Αξιολόγησης), προκειμένου τα τμήματα των ΤΕΙ που πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια να ενταχθούν στα Πανεπιστήμια. Επίσης, θα υπάρχει και χωροταξικός σχεδιασμός, τονίζει ο κ. Χασάπης, καθώς δεν είναι δυνατόν στην ίδια πόλη να υπάρχουν δύο τμήματα με τα ίδια αντικείμενα, όπως είναι τώρα. Βρετανικό μοντέλο Ο κ. Χασάπης επισημαίνει ότι το σχέδιο του υπουργείου προσομοιάζει στο βρετανικό ενώ κάνει λόγο για «τακτοποίηση» και επανασχεδιασμό της ανώτατης εκπαίδευσης. Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς των ΤΕΙ, ο κ. Χασάπης ξεκαθαρίζει ότι θα ενταχθούν όλοι στην πανεπιστημιακή βαθμίδα, ανεξάρτητα αν το ΤΕΙ τους ενταχθεί στην πανεπιστημιακή βαθμίδα ή στα ΙΕΚ. Και επισημαίνει ότι και στο Πανεπιστήμιο δεν είναι όλοι καθηγητές, αλλά καταλαμβάνουν βαθμίδες ανάλογα με τα προσόντα τους. Σε κάθε περίπτωση ο γενικός γραμματέας υπογραμμίζει ότι και τα ΙΕΚ θα αναβαθμισθούν. Πηγή: http://polytexnikanea.gr/WP3/?p=39195
  5. 3. Με προεδρικά διατάγματα που εκδίδονται μετά από πρόταση των αρμόδιων κατά περίπτωση Υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζονται: α) Ειδικότητες μηχανικών με ειδικότερα προσόντα, πέραν του βασικού κύκλου σπουδών, που έχουν το δικαίωμα άσκησης επαγγελματικών δραστηριοτήτων των άρθρων 1, 2 και 3. β) Το σύνολο των γενικών και ειδικών γνώσεων και ικανοτήτων που απαιτούνται για την άσκηση των δραστηριοτήτων του προηγούμενου εδαφίου. γ) Επίπεδα επαγγελματικής δραστηριότητας που προσδιορίζουν τις απαιτήσεις για την ανάληψη συγκεκριμένων έργων κατά την άσκηση των εν λόγω επαγγελματικών δραστηριοτήτων. δ) Περιορισμοί ως προς τη δυνατότητα άσκησης συγκεκριμένης επαγγελματικής δραστηριότητας σε περιπτώσεις τεχνικών έργων ή τμημάτων αυτών των οποίων η μελέτη και η κατασκευή και η λειτουργία τους απαιτεί ιδιαίτερη επιστημονική και τεχνική κατάρτιση και γνώση για λόγους δημοσίου συμφέροντος και δημόσιας ασφάλειας. 4. Τα προεδρικά διατάγματα της προηγούμενης παραγράφου εκδίδονται μετά από σχετική εισήγηση Επιτροπής και σύμφωνη γνώμη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Η Επιτροπή συνιστάται κατά τα πρότυπα του άρθρου 10 του ν. 3982/2011 και θα συγκροτηθεί εντός προθεσμίας δύο (2) μηνών από την έκδοση του παρόντος νόμου με απόφαση των Υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής,
  6. είμαι βέβαιος ότι ήσουν από τα παιδάκια που η μαμά τους κάπου ήθελαν να χωθούν....
  7. ξαναρωτάω και αφήστε τις εξαιρέσεις... ένα τει (γενικά) έχει το ίδιο επίπεδο με ένα αει (γενικά)? ρωτάω αν έχει όχι αν θα πρέπει να θεωρείται ίδιο
  8. επειδή μιλάμε για δάχτυλο και πριν κρύβονται από πίσω του η αλήθεια είναι μία και όποιος μπορεί ας την χωνέψει ΤΑ ΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΑΕΙ.....ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟ (οι εξαιρέσεις είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα) ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΤΟ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ (οι εξαιρέσεις είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα) τώρα αν κάποιοι θέλουν απλά να δώσουν μεγαλύτερο νόημα στην ύπαρξή τους μαζί τους, το ίδιο θα έκανα και εγώ την εξομοίωση να τη ζήταγαν αν δεν υπήρχε διαγωνιστική διαδικασία εισαγωγής ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
  9. θεόφιλε μια απλή όψη κάντην με τον τρόπο που σου είπα τώρα αυτό που λένε οι συνάδελφοι πιο πάνω να βρεις προγραμματα, να σχεδιασεις σε 3d και άλλα τέτοια είναι....
  10. στην τέλεια περίπτωση θα μπορούσες να θεωρήσεις σαν Υ τα Ζ που χτυπησες
  11. πωπω αρνητισμός... να υποθέσω κύριοι ότι όσοι ασχοληθήκατε με τα αυθαίρετα το σύστημα σας χάλασε καθίστε να δούμε πρώτα και μετά βλέπουμε
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.